Shyte, wilde wel iets meebestellenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:58 schreef PeRi het volgende:
Toch kunnen bestellen![]()
Red Red Wine Nail Polish
Red 'n' Black Nail Polish
Purple Grey Nail Polish
Disco Mix Nail Polish
Betty Blue Nail Polish
Bluebelle Nail Polish
Slate Green Nail Polish
6-way Shape it & Buff it Nail File
Nu ga ik borrelen.
Ja! Voor toekomstige refferal.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 15:52 schreef MissJ het volgende:
nu iedereen op Modelsownit aan het bestellen is...
iemand behoefte aan een swatch van slate green?
die heb ik nu op namelijk en is echt superrrrr mooi
Mooi! Vind je nagels er goed uit zien zo!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:55 schreef -Nienna- het volgende:
Lindy, mooi kleurtje en leuke effecten zo ook.
Guess, mooie nieuwe aanwinsten zeg!
Nune, ook al zo'n mooi nieuw lakje.
En verder zag ik geweldige collecties voorbij komen.
Dit heb ik vandaag op: CG Harmony, 2 laagjes.
Daglicht:
[ afbeelding ]
Kunstlicht:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn nagels ook wat vierkanter gevijld, maar ben er nog niet helemaal aan gewend haha.
Hihi wij hebben bijna dezelfde lakjes besteld!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:58 schreef PeRi het volgende:
Toch kunnen bestellen![]()
Red Red Wine Nail Polish
Red 'n' Black Nail Polish
Purple Grey Nail Polish
Disco Mix Nail Polish
Betty Blue Nail Polish
Bluebelle Nail Polish
Slate Green Nail Polish
6-way Shape it & Buff it Nail File
Nu ga ik borrelen.
China Glaze alleen:quote:
Klopt, is echt erg hoog. Maar de 30 pond is wel het totaal van de order verzendkosten. Ik heb nu 20 pond aan (6) lakjes dankzij de korting plus verzendkosten is 31 pond. Toen deed paypal het wel.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:57 schreef DeltaCephei het volgende:
Iemand wilde bestellen bij Models Own It... MOI reageerde via twitter met een link naar dit artikel:
[..]
wtf, £30 minium? + £10 shipping:
1quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
LOL @ alle helmer- en bureaupics
Ik heb geen Helmer, ik heb ook geen bureau. Ik heb wel een eiken tafel van 1x2 meter die er sinds december, met wat kleine uitzonderingen, ongeveer zo uit ziet:
[ afbeelding ]
Tot kleine ergernis van mijn vriend. Het aantal Curverboxen groeit nog steeds.
Mijn schoonzusje kwam vanmiddag op de koffie en lachte zich ziek, vervolgens heb ik haar mogen konadden. Hoeveel weken geven jullie d'r?
Waaaah als je het eerder had gezegd, had ik je gepm'd!!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Shyte, wilde wel iets meebestellen
Drie dagen?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
LOL @ alle helmer- en bureaupics
Ik heb geen Helmer, ik heb ook geen bureau. Ik heb wel een eiken tafel van 1x2 meter die er sinds december, met wat kleine uitzonderingen, ongeveer zo uit ziet:
[ afbeelding ]
Tot kleine ergernis van mijn vriend. Het aantal Curverboxen groeit nog steeds.
Mijn schoonzusje kwam vanmiddag op de koffie en lachte zich ziek, vervolgens heb ik haar mogen konadden. Hoeveel weken geven jullie d'r?
De helft is van mij, de helft voor een vriendin die met pijn en moeite lakjes heeft uitgezochtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:00 schreef Nune het volgende:
[..]
Hihi wij hebben bijna dezelfde lakjes besteld!
Ik zou millenium of 2030 pakken of iets anders uit de Khrome collectie. Ennn een holo! Offf Emerald Sparkle, mooi donkergroen met subtiele glitter!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
China Glaze alleen:
Dorothy who
for Audrey
Bad Kitty
Ruby pumps
watermelon rind
something sweet
grape pop
Ga vanavond bestellen, maar ga nu eerst lekker wokken bij het overheerlijke wokrestaurantdus kom maar op met leuke lakjes
tips zijn altijd welkom!
Jep, helemaal echtquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Mooie lak, en prachtige nagels! Zijn ze helemaal echt?
Slate green is geweldigquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef PeRi het volgende:
[..]
De helft is van mij, de helft voor een vriendin die met pijn en moeite lakjes heeft uitgezocht. De blauwe en groene zijn voor haar.
ja ik was aan het shoppen,quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:02 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waaaah als je het eerder had gezegd, had ik je gepm'd!!
Ohh dus het is incl verzendkosten, dat is al beter! Ik dacht 30£ aan spullen en dan nog £10 aan verzendkosten erbovenopquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Klopt, is echt erg hoog. Maar de 30 pond is wel het totaal van de order verzendkosten. Ik heb nu 20 pond aan (6) lakjes dankzij de korting plus verzendkosten is 31 pond. Toen deed paypal het wel.
Ervoor probeerde ik te bestellen met 28 pond (incl verzenden) en dat deed het niet.
Ik was vergeten dat ik paypal heb!
Ik zou voor Emerald Sparkle en Millennium gaan..quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou millenium of 2030 pakken of iets anders uit de Khrome collectie. Ennn een holo! Offf Emerald Sparkle, mooi donkergroen met subtiele glitter!
Ik dacht het eerst ook hoor, maar het is dus gelukt! Anders had ik 'm gecanceldquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:03 schreef DeltaCephei het volgende:
[..]
Ohh dus het is incl verzendkosten, dat is al beter! Ik dacht 30£ aan spullen en dan nog £10 aan verzendkosten erbovenop
en dat ben je ookquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]![]()
![]()
LOL!
Ik voel me verantwoordelijk
Ze heeft alle lakken als die 7 lakken voor 10 euro aanbieding aangeslagenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:44 schreef Mirjam het volgende:
might I add dat dat alles me 36 euro gekost heeft?
net zoveel als normaal gesproken me een transdesign bestelling kost.
ik denk dat er ergens bij het ad=frekenen iets fout is gegaan, maar ik heb geen idee wat
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze heeft alle lakken als die 7 lakken voor 10 euro aanbieding aangeslagenterwijl de helft niet eens onder die aanbieding valt!
Had je een stagiair aan de kassa ofzo? Ik was voor mijn dertien potjes 60 euro kwijt
dat gaat 'm niet worden, trust mequote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
GLITTAR!!
We verwachten natuurlijk wel van alle lakjes swatches vanavond op je blog
Je hebt vet geluk gehadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:48 schreef Mirjam het volgende:
[..]
![]()
ik weet niet watskeburt
ze was wel heel stil en chago, ik had nl. nogal veel te vragen toen ik lakjes aan het uitzoeken was.
maar ik had wel netjes die 7 voor een tientje in een aparte mand gestopt.
ik heb 2 x 7 voor een tientje, en dan nog iets van 7 lakken uit de zaak uitgezocht.
achteraf had ik spijt dat ik niet meer had uitghezocht, hoe erg is dat
En dan nog je andere lakjes van mij en deb er bij, die gaat met een halve koffer vol nagellak terug naar zuid-hollandquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat gaat 'm niet worden, trust me
er komt wel een aardige (vind ik zelf dan) comparison vanavonbd ofzo
hihihihiquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:50 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
En dan nog je andere lakjes van mij en deb er bij, die gaat met een halve koffer vol nagellak terug naar zuid-holland
ik stond ook helemaal te hyperventileren, en die verkoopsters keken echt zo van:quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:52 schreef Mirjam het volgende:
ik voelde me daar wel echt serieus als een kind met honger in een snoepwinkel, fantastisch, echt
Dat valt me van je tegenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:49 schreef Mirjam het volgende:
[..]
dat gaat 'm niet worden, trust me
er komt wel een aardige (vind ik zelf dan) comparison vanavonbd ofzo
Ga je daarna nog even de stad in.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:57 schreef Daph_ het volgende:
Het is 134 kmBeetje veel wel voor een ritje naar één winkel
We gaan toch een meet doen? Kunnen de dames die van ver komen eerst gaan shoppen, daarna lakken@my place, en dan flikkeren we wat stukken koe op de BBQ en gaan we zuipenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 17:57 schreef Daph_ het volgende:
Het is 134 kmBeetje veel wel voor een ritje naar één winkel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |