Ik heb denk ik een uur gedaan om alles weg te krijgenquote:Op vrijdag 26 februari 2010 @ 16:25 schreef Guess. het volgende:
Ik snap eigenlijk het glitterprobleem niet zo,ik heb er zelf niet zo'n last van.Het gaat er wel moeilijker af dan zonder glitters maar met een beetje geduld lukt het wel.Ik pak een wattenschijfje doe daar op voldoende nagelak remover(ik heb essence aceton free) vouw het watje over m'n nagel kijk ondertussen wat tv of FOK ofzo laat het wat intrekken en dan haal ik het er af,met een watje doe ik 2-3nagels,ben zo ongeveer kwartier bezig en dan lakken maar!
Ik heb trouwens ook vilt maar kan nou niet zeggen dat ik dat zoveel beter vind werken.
Ik zou het liever met remover mét aceton doen dan met remover zonder.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik gebruik geen aceton, denk niet dat dat slim is op mijn handen. Maar normale remover werkt toch ook prima?Dankjewel!
Ja hoor, dat gaat prima.. Ik gebruik alleen maar acetonvrije nagellakremover van Essence (met geurtje). Gaat prima! Er gaan een heleboel flessen van dat spul erdoorheen hierquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:22 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik gebruik geen aceton, denk niet dat dat slim is op mijn handen. Maar normale remover werkt toch ook prima?Dankjewel!
Foto's?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:40 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi
ik ben naar die 2 groothandels geweest
bij die eerste (orly) in eindhoven stond ik aardig voor paal, bleek dat ze er niet aan particulieren verkopen, je moet een kvk-inschrijving hebben die met nagels te maken heeft
daarna die in veldhoven maar gebeld, die verkopen wel aan particulieren.
en daar heb ik flink gefaald![]()
en volgens mij heeft de cassiere ook nog een vette fout gemaakt met afrekenen, hihi
dat ga ik straks eens uitzoeken, zo eerst ns badderen
quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:40 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi
bij die eerste (orly) in eindhoven stond ik aardig voor paal, bleek dat ze er niet aan particulieren verkopen, je moet een kvk-inschrijving hebben die met nagels te maken heeft
en volgens mij heeft de cassiere ook nog een vette fout gemaakt met afrekenen, hihi
Okeequote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:41 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ook die komen later, je houdt ze tegoed
ik snapte het ook nooit totdat ik Absolutely Alice hadquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:25 schreef Guess. het volgende:
Ik snap eigenlijk het glitterprobleem niet zo,ik heb er zelf niet zo'n last van.Het gaat er wel moeilijker af dan zonder glitters maar met een beetje geduld lukt het wel.Ik pak een wattenschijfje doe daar op voldoende nagelak remover(ik heb essence aceton free) vouw het watje over m'n nagel kijk ondertussen wat tv of FOK ofzo laat het wat intrekken en dan haal ik het er af,met een watje doe ik 2-3nagels,ben zo ongeveer kwartier bezig en dan lakken maar!
Ik heb trouwens ook vilt maar kan nou niet zeggen dat ik dat zoveel beter vind werken.
Ow raar! Ik zal eens aan mijn moeder vragen dan hoe zij dat doetquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:40 schreef Mirjam het volgende:
ja, hoi
We moeten 's een winkeltrip organiseren.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
OkeeIk wil ook naar die nagellakshop
zo jammer, want ik zag allemaal leuke orly'squote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow raar! Ik zal eens aan mijn moeder vragen dan hoe zij dat doet
(die heeft wel een creatieve KvK inschrijving, die geeft poppencursussen, maar dat heeft ook geen aarsch met nagels te maken)
Love!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:30 schreef Nune het volgende:
Leuke lakjes Guess!![]()
Ik heb ook nieuwe:
[ afbeelding ]
Sleek - Oxford
Ik vind hem zo mooi!
nune heeft een goeie tip, we nemen bubsel mee!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:46 schreef Mirjam het volgende:
[..]
zo jammer, want ik zag allemaal leuke orly's
die nfu oh: www.nfuoh-nederland.nlquote:Op vrijdag 26 februari 2010 12:17 schreef mirannie het volgende:
[..]
Welke webshop is dat?? Heb helaas nu ook weinig tijd om het vorige topic weer door te spitten, jullie gaan zo snel, hahaha, gewoon een half topic weer gemist!
Ik vind het gekletst hier wel gezellig hoor!! Er is altijd iemand die je vraag kan beantwoorden, dat is ook heel fijn. En als er gebrek aan tijd is, scroll ik inderdaad alleen langs de foto´s
Oh ja, hier 29 jaar, 1.62m (draag bijna nooit hakken, killers), denk toch dat ik bij de zwaardere dames hier behoor en woon in Hilversum.
Die poppen hebben toch ook recht op gelakte nagelsquote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ow raar! Ik zal eens aan mijn moeder vragen dan hoe zij dat doet
(die heeft wel een creatieve KvK inschrijving, die geeft poppencursussen, maar dat heeft ook geen aarsch met nagels te maken)
En die in Veldhoven is tof he?
Ik hou me ook aanbevolen!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:48 schreef Daph_ het volgende:
Als er iemand met kvk inschrijving gaat, let me know! I WANNA COME! Orly
Mooie buit! En coconut kiss is supermooi he!quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:15 schreef Guess. het volgende:
Mijn nieuwe lakjes![]()
[ afbeelding ]
BadKitty-2Nite-an affair to remember-bare if you dare
[ afbeelding ]
passion in the pacific-coconut kiss-kaleidoscope him out-ruby pumps
[ afbeelding ]
Net coconut kiss vlug opgedaan maar hij zit er lelijk opwas ongeduldig en ook nog gestoten dus haal em zo eraf en doe er nieuwe op
Als voorzitter moet je er toch verzorgd uit zien?quote:Op vrijdag 26 februari 2010 16:50 schreef MissJ het volgende:
zal ik met mijn VVE KvK inschrijving (waar ik voorzitter van ben) nagellak kunnen kopen in die groothandels?![]()
even iets bedenken waardoor het nagelgerelateerd wordt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |