Ok!quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tnx
Kan de oude OP trouwens weer terug?
U zei?quote:
Nee, wou Tara feliciteren, maar vind dat altijd zo stom om dat op de laatste pagina te doen. Dan moet ik het of 2 keer doen, of wachten tot een ander hem vol trapt... Kansloos.quote:
Mocht het een onvoldoende worden, dan geef je je leraar gewoon even een link naar dit topic. Dan heeft hij vast wel begrip.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:14 schreef Bob. het volgende:
Zeker!
Maar jullie mogen niet te veel posten want ik moet nog een presentatie in elkaar draaien.
Goed plan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mocht het een onvoldoende worden, dan geef je je leraar gewoon even een link naar dit topic. Dan heeft hij vast wel begrip.
Simpel copy/paste. Bij MS PP, iig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:28 schreef Bob. het volgende:
Ja, maar hoe zorg ik er voor dat die sheet dezelfde opmaak heeft? Op Zernike ging dat vanzelf, maar dat stomme Powerpoint for mac moet weer moeilijk doen.
Foto? Nieuw in de stad ook?quote:
Ik beken: 21 jaar lang een net-niet-groninger volgens een aantal mensenquote:
Dan heb je het ook over Hoogkerk, wat wil je...quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik beken: 21 jaar lang een net-niet-groninger volgens een aantal mensen!
Waar ben jij eigenlijk vandaan geïmporteerd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:45 schreef Bob. het volgende:
Import hoog!
Het altijd prachtige Wageningen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk vandaan geïmporteerd?
Toen stopte ik met lezen...quote:
Bedankt voor de uitlegquote:
Dit is dus niks he.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:10 schreef Luco het volgende:
Nic. gewonnen van Dos'46. De derby van het Noorden is weer in Groningen gebleven
.
Owh, en Ajax
Ik lust geen koffiequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:57 schreef Luco het volgende:
moemoe! Kopje koffie doen?
Hoe was je Zumba? Fanatiek je heupen laten wiegen?
Waarom moeten we Oehoe-3 zoeken?quote:
Vertel eens wat nieuwsquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:33 schreef Luco het volgende:
Wisten jullie dat je Asculus Hippocastanum extracten kan gebruiken om je doorbloeding te verbeteren bij Chronische Veneuze Insufficiëntie?
Ja. Dat wist ik daarentegen weer niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:19 schreef Luco het volgende:
Wat wil je dan horen? Dat homeopathie echt de grootste onzin is die er te vinden is?
quote:De anonieme berichten zijn uiteraard fictief en kunnen daardoor niet opgehaald of gelezen worden.
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:22 schreef nietzman het volgende:
Verlies jij je koekje wel eens in de disco?
Ja wat?quote:
1-2 nog altijdquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gelukkig had je je shirtje aan zodat iedereen kon zien dat je een eckte eckte bent.
moemoe kan zingenquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:38 schreef nietzman het volgende:
Oh moemoe wat kan jij WEL.
Anders doe je dat even niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Luco het volgende:
En nu weet ik ZEKER dat ik niet op de VVD ga stemmen
OMG, die ken ik. Was een studiegenote van mequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Luco het volgende:
Verstandig, ik heb het tot het bittere eind vol gehouden en het werd er niet beter op.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:55 schreef JH87 het volgende:
Dat filmpje.
Ik heb het een minuut volgehouden.
Zei ze nou "Zernike Leefbaar" ????quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Luco het volgende:
Neeequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Luco het volgende:
Ja, wat de neuk, je begint toch ook geen kinderdagverblijf in Auschwitz.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zei ze nou "Zernike Leefbaar" ????
FAIL
Er zit er wel eentje op het Zernikequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, wat de neuk, je begint toch ook geen kinderdagverblijf in Auschwitz.
Die is er al, de ACLO.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, wat de neuk, je begint toch ook geen kinderdagverblijf in Auschwitz.
Ja, achterin bij die bedrijven toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow?
Er zit er eentje achter de Grouwelerie.
Aight.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja, achterin bij die bedrijven toch?
Ik hoop nog 6 maanden, en het jaar erop 1 maal in de 2 weken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:18 schreef nietzman het volgende:
Goed verhaal.
Ik zou d'r dood nog niet gevonden willen worden. Zernike..
De cheap-ass Sowjet Tentamenhal is er nu niet meer, dus het ruimt al op.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:18 schreef nietzman het volgende:
Goed verhaal.
Ik zou d'r dood nog niet gevonden willen worden. Zernike..
Ik dacht al dat ik daar iets miste.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De cheap-ass Sowjet Tentamenhal is er nu niet meer, dus het ruimt al op.
Helft van de mensen van mijn studie kwamen vandaag de nieuwe inlopen met de woorden: De oude is gesloopt! Dat wist ik niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De cheap-ass Sowjet Tentamenhal is er nu niet meer, dus het ruimt al op.
Haha.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Helft van de mensen van mijn studie kwamen vandaag de nieuwe inlopen met de woorden: De oude is gesloopt! Dat wist ik niet...
Stumpers
De nieuwe zit als je linksaf naar de Aclo gaat meteen aan de linkerkant ergens achter een van de gebouwen daar toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Haha.
Ik weet dus niet waar de nieuwe is... De stumper.
Ja daar ergens. Ik vond al iets in de UK daarover.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De nieuwe zit als je linksaf naar de Aclo gaat meteen aan de linkerkant ergens achter een van de gebouwen daar toch?
Typerend.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:05 schreef Q.E.D. het volgende:
Hij was goed: **BREAKING NEWS** Het kabinet is gevallen
Hoevaak ik mensen wel niet heb moeten doorsturen naar de nieuwe halquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Helft van de mensen van mijn studie kwamen vandaag de nieuwe inlopen met de woorden: De oude is gesloopt! Dat wist ik niet...
Stumpers
Tof, ik heb gereserveerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef miss_bleu het volgende:
Hier nog gezellige mensen die voor Nop naar de bios in groningen willen? http://www.fok.nl/shop/bookofeli.php
Niet zo heel vreemd hoor. Ik moet voor mijn studie alleen nog maar tentamens te doen. Colleges heb ik, als ik ze al volg, in de binnenstad. Het Zernike kom ik zo'n 4x per jaar, voor de tentamens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoevaak ik mensen wel niet heb moeten doorsturen naar de nieuwe hal
Zielige moe2quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:01 schreef moemoe het volgende:
Dit nummer hoor ik al zeker 2 maanden dagelijks meerdere malen voorbij komen. Mijn huisgenoot is fan.
Leuke actie, heb gereserveerd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef miss_bleu het volgende:
Hier nog gezellige mensen die voor Nop naar de bios in groningen willen? http://www.fok.nl/shop/bookofeli.php
Houdt dit nu in dat jij ook in een woonwagen woont?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:01 schreef moemoe het volgende:
Dit nummer hoor ik al zeker 2 maanden dagelijks meerdere malen voorbij komen. Mijn huisgenoot is fan.
Ik wil wel met je meequote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef Renesite het volgende:
Gezellig.. Ga ik in mijn eentje naar de bioscoop! Wou 2 kaartjes, klikte 1... KUT
Ik ben daar te autistisch voorquote:
Hele zaal vol fok!ers.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:47 schreef MaxMark het volgende:
Dus Renesite, Jesse_, ik...dolle boel
Uitgewerkt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:39 schreef nietzman het volgende:
Arne! Arne!
Zaal 3 medunkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:09 schreef Jesse_ het volgende:
Welke film gaan we heen?
Dat we wel in dezelfde zaal zitten.
Doe er wat aanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja
Naja, ik neem een huisgenoot mee, dat is geen Fok!er.
Ja, was erg gezelligquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:50 schreef remlof het volgende:
Dat waren twee leuke dagen in Grunn, mede dankzij moemoe
Tof!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, was erg gezellig.
De volgende keer trakteer ik.
Wie weet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:30 schreef moemoe het volgende:
Misschien is het leuk om na afloop van de film ergens een drankje te doen? Voor wie wil dan.
Hehehehe. Nouuuu Seems... Nouuuuuquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel pluizig, dan kan ik je aaien.
Wat draait daar?quote:
The Book of Eliquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat draait daar?
Ik koop geen kaartjes online
Ja? Ik heb al kaartje. Ik ga samen met mijn Groningen matties en Fiets komt ook nogquote:
Ook bij poging 2 lukt het niet om em af te kijken. De plaatsvervangende schaamte was echt te grootquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neee!!!
40 seconden
*STOP*
Kieswijzer zei studentenpartij voor mij...
Het is mij ook nog steeds niet gelukt. Ben gekomen op dat moment dat ze met z'n allen "hip" in de club staan, waarbij niemand op de maat danst en iedereen er kansloos uitziet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ook bij poging 2 lukt het niet om em af te kijken. De plaatsvervangende schaamte was echt te groot![]()
Ik denk dat ik haar ga uitnodigen in m'n programmaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ook bij poging 2 lukt het niet om em af te kijken. De plaatsvervangende schaamte was echt te groot![]()
Zou je dat wel doen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar ga uitnodigen in m'n programma
Het verbaast me serieus nog steeds dat ze bij AM zit en niet bij Vindicat!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen?
Ze schijnt nogal vaak 'ziek' te zijn
Zó erg is Vindi nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Het verbaast me serieus nog steeds dat ze bij AM zit en niet bij Vindicat!
Nee, een topic openen in News met een nepbericht dat het kabinet is gevallen, dat is pasquote:
Hij schijnt in de Sneak te komen. Al klopte de voorspelling vorige week ook al niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, dus de Fok!premiere is niet echt een premiere? Of ben jij ook zo'n downloadert?
Ohja, sneak. Daar ging ik echt twee jaar lang elke week naar toe. Vroegah.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hij schijnt in de Sneak te komen. Al klopte de voorspelling vorige week ook al niet.
Waarom nu niet meer?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ohja, sneak. Daar ging ik echt twee jaar lang elke week naar toe. Vroegah.
Meen je niet :'D??quote:
Echt, the fuck... Het wordt nog mooier!quote:Ik dans graag, doe graag iets met muziek en ook sieraden maken vind ik leuk dus ik probeer mezelf creatief een beetje te ontplooien
quote:Ja, je kan in de politiek je ideeën uiten, je kan ze zelf verzinnen, je kan met mensen praten en met hun ideeën jouw ideeën uitbreiden en verder ontwikkelen
Hm, dan is het wel lastig ja. Jammer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kan niemand meer zo gek krijgen om (vaak) mee te gaan, dan gaat de zin er ook vanaf.
Tuurlijk, het is makkelijk. Enige wat opvalt is dat het CDA nooit schade leidt als hun kabinet omflikkert. Balkenende II was LPF, III was D66 die de stekkers eruit trokken toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef JH87 het volgende:
Beetje makkelijk om weer één partij de schuld te geven.
Ik weet niet wat ik er echt van moet vinden, ik vind het vooral een schandaal dat het zo'n puinhoop is. Er zijn in ieder geval heel veel dingen geroepen, gezegd en afgesproken in de laatste jaren, dus het is onwaarschijnlijk makkelijk om deze val op één partij af te schuiven.
Al vrees ik dat ik mijn stempas kwijt benquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:23 schreef Luco het volgende:
Gemeenteraad ga ik daar ook op stemmen, landelijk wordt nog leuk
ID is toch voldoende?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al vrees ik dat ik mijn stempas kwijt ben
Nee, stempas icm IDquote:
Mjaaa.. Misschien maar doen danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:06 schreef MaxMark het volgende:
Volgens mij heb je nog wel even tijd om een nieuwe aan te vragen.
Lolwut.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:53 schreef Luco het volgende:
Blijft D66 over. Maar ook die vind ik niks, omdat ze meeliften op Wilders...
Lijkt me logisch toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:52 schreef JH87 het volgende:
Ik neem aan dat Luco doelt op het meeliften op 't succes van Wilders.
Doet die meequote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Whaha,
KW op de lijst bij S&S!
Ik heb daar stage gelopenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:38 schreef JH87 het volgende:
Gemeentelijke belastingen. Gelukkig hebben ze er meteen meer dan de helft van kwijtgescholden, hoef ik niet weer al dat papierwerk te doen.
Tja... Goede voorwaarden. Stagevergoeding en veel vrij tijdens relaxte werktijdenquote:
Ik zag het net ook. Kan ik weer naar het gemeentehuis.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:50 schreef Jesse_ het volgende:
En op het moment dat al die aanslagen binnenkomen zorgen dat het bezwaarformulier niet te downloaden is.
Slim van ze.
Terecht als je ziet wat het CDA allemaal geflikt heeftquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:17 schreef Q.E.D. het volgende:
Goeiesmorgens op deze regeringsloze zaterdagochtend.
De rooie rakkertjes hebben de stekker eruit getrokken omwille van hun Afghaanse medemens._!
![]()
De stadstram is ons goedkope alternatief voor de metro. Ik denk zelf dat een metro toch net ietsje veiliger is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:58 schreef Renesite het volgende:
Toch fijn dat Groningen geen metro heeftMetro's gebotst in Amsterdam! GRIP2
Imo het enige dat het CDA geflikt heeft is een gebrek aan leiderschap.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Terecht als je ziet wat het CDA allemaal geflikt heeft
Het op eigen houtje doordrukken van zaken waarover nog helemaal geen besluit is genomen bedoel je zekerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:34 schreef Q.E.D. het volgende:
Imo het enige dat het CDA geflikt heeft is een gebrek aan leiderschap.
Maar een verlenging van de missie is zeker een goed plan gezien de internationale ontwikkelingen. Petje af voor Verhagen dat hij voet bij stuk hield.
Wehequote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het op eigen houtje doordrukken van zaken waarover nog helemaal geen besluit is genomen bedoel je zeker
Doe eens een gooiquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
WeheWaarom kwam die brief van de NAVO denk je?
Als ik Frits Wester mag geloven (en het NRC) dan praatte Bos zijn mond voorbij. En daarom dacht de SG van de NAVO dat Nederland wel wilde meewerken.quote:
Ja, dat haalt je wel over de streep hè?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:07 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ga op die muts van het muziek filmpje stemmen
Alleen de muts of ook het koppie?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:07 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ga op die muts van het muziek filmpje stemmen
Bwhaha.quote:Op zondag 21 februari 2010 10:59 schreef JH87 het volgende:
Over verrassingen gesproken: er woont helemaal geen stel naast me dat altijd ruzie heeft, ik heb enkel een schizofrene buurman die twee stemmen nadoet.En m'n schuinbenedenbuurman zit in de bak want 't is een pedofiel. Leuk pand.
Wie van de twee lach je hier nou uit?quote:Op zondag 21 februari 2010 12:27 schreef Q.E.D. het volgende:
Polak: Maar is dat niet semantisch? Als de trainers worden aangevallen moeten de militairen vechten...
Balkenende: Dat is iets anders, want dat is zelfverdediging.
Polak: Dat is iets anders...![]()
JPB !quote:Op zondag 21 februari 2010 12:51 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Wie van de twee lach je hier nou uit?
Ik was half 7 thuisquote:Op zondag 21 februari 2010 15:50 schreef JH87 het volgende:
pff
hehe goed hequote:Op zondag 21 februari 2010 16:02 schreef JH87 het volgende:
Heb je het met die paar muntjes uit mijn portemonnee nog zo lang volgehouden?
Jo.quote:Op zondag 21 februari 2010 11:30 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Wie heeft ook komende week vakantie?
RIPquote:Op zondag 21 februari 2010 16:25 schreef JH87 het volgende:
Shitshitshit, m'n pc start nu definitief niet meer op.
Niet zo kattig, jij.quote:Op zondag 21 februari 2010 19:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik hoop dat je d'r gelukkig mee bent.
Waar baseer je die sarcasme opquote:Op zondag 21 februari 2010 20:26 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik moet er echt eenbij zetten.. ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |