Hm, dan is het wel lastig ja. Jammer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kan niemand meer zo gek krijgen om (vaak) mee te gaan, dan gaat de zin er ook vanaf.
Tuurlijk, het is makkelijk. Enige wat opvalt is dat het CDA nooit schade leidt als hun kabinet omflikkert. Balkenende II was LPF, III was D66 die de stekkers eruit trokken toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef JH87 het volgende:
Beetje makkelijk om weer één partij de schuld te geven.
Ik weet niet wat ik er echt van moet vinden, ik vind het vooral een schandaal dat het zo'n puinhoop is. Er zijn in ieder geval heel veel dingen geroepen, gezegd en afgesproken in de laatste jaren, dus het is onwaarschijnlijk makkelijk om deze val op één partij af te schuiven.
Al vrees ik dat ik mijn stempas kwijt benquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:23 schreef Luco het volgende:
Gemeenteraad ga ik daar ook op stemmen, landelijk wordt nog leuk
ID is toch voldoende?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al vrees ik dat ik mijn stempas kwijt ben
Nee, stempas icm IDquote:
Mjaaa.. Misschien maar doen danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:06 schreef MaxMark het volgende:
Volgens mij heb je nog wel even tijd om een nieuwe aan te vragen.
Lolwut.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:53 schreef Luco het volgende:
Blijft D66 over. Maar ook die vind ik niks, omdat ze meeliften op Wilders...
Lijkt me logisch toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:52 schreef JH87 het volgende:
Ik neem aan dat Luco doelt op het meeliften op 't succes van Wilders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |