Hm, dan is het wel lastig ja. Jammer.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 00:08 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Kan niemand meer zo gek krijgen om (vaak) mee te gaan, dan gaat de zin er ook vanaf.
Tuurlijk, het is makkelijk. Enige wat opvalt is dat het CDA nooit schade leidt als hun kabinet omflikkert. Balkenende II was LPF, III was D66 die de stekkers eruit trokken toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:54 schreef JH87 het volgende:
Beetje makkelijk om weer één partij de schuld te geven.
Ik weet niet wat ik er echt van moet vinden, ik vind het vooral een schandaal dat het zo'n puinhoop is. Er zijn in ieder geval heel veel dingen geroepen, gezegd en afgesproken in de laatste jaren, dus het is onwaarschijnlijk makkelijk om deze val op één partij af te schuiven.
Al vrees ik dat ik mijn stempas kwijt benquote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:23 schreef Luco het volgende:
Gemeenteraad ga ik daar ook op stemmen, landelijk wordt nog leuk
ID is toch voldoende?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 12:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Al vrees ik dat ik mijn stempas kwijt ben
Nee, stempas icm IDquote:
Mjaaa.. Misschien maar doen danquote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:06 schreef MaxMark het volgende:
Volgens mij heb je nog wel even tijd om een nieuwe aan te vragen.
Lolwut.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 11:53 schreef Luco het volgende:
Blijft D66 over. Maar ook die vind ik niks, omdat ze meeliften op Wilders...
Lijkt me logisch toch?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:52 schreef JH87 het volgende:
Ik neem aan dat Luco doelt op het meeliften op 't succes van Wilders.
Doet die meequote:Op zaterdag 20 februari 2010 13:58 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Whaha,
KW op de lijst bij S&S!
Ik heb daar stage gelopenquote:Op zaterdag 20 februari 2010 15:38 schreef JH87 het volgende:
Gemeentelijke belastingen. Gelukkig hebben ze er meteen meer dan de helft van kwijtgescholden, hoef ik niet weer al dat papierwerk te doen.
Tja... Goede voorwaarden. Stagevergoeding en veel vrij tijdens relaxte werktijdenquote:
Ik zag het net ook. Kan ik weer naar het gemeentehuis.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:50 schreef Jesse_ het volgende:
En op het moment dat al die aanslagen binnenkomen zorgen dat het bezwaarformulier niet te downloaden is.
Slim van ze.
Terecht als je ziet wat het CDA allemaal geflikt heeftquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:17 schreef Q.E.D. het volgende:
Goeiesmorgens op deze regeringsloze zaterdagochtend.
De rooie rakkertjes hebben de stekker eruit getrokken omwille van hun Afghaanse medemens._!
![]()
De stadstram is ons goedkope alternatief voor de metro. Ik denk zelf dat een metro toch net ietsje veiliger is.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 16:58 schreef Renesite het volgende:
Toch fijn dat Groningen geen metro heeftMetro's gebotst in Amsterdam! GRIP2
Imo het enige dat het CDA geflikt heeft is een gebrek aan leiderschap.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Terecht als je ziet wat het CDA allemaal geflikt heeft
Het op eigen houtje doordrukken van zaken waarover nog helemaal geen besluit is genomen bedoel je zekerquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:34 schreef Q.E.D. het volgende:
Imo het enige dat het CDA geflikt heeft is een gebrek aan leiderschap.
Maar een verlenging van de missie is zeker een goed plan gezien de internationale ontwikkelingen. Petje af voor Verhagen dat hij voet bij stuk hield.
Wehequote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het op eigen houtje doordrukken van zaken waarover nog helemaal geen besluit is genomen bedoel je zeker
Doe eens een gooiquote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:39 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
WeheWaarom kwam die brief van de NAVO denk je?
Als ik Frits Wester mag geloven (en het NRC) dan praatte Bos zijn mond voorbij. En daarom dacht de SG van de NAVO dat Nederland wel wilde meewerken.quote:
Ja, dat haalt je wel over de streep hè?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:07 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ga op die muts van het muziek filmpje stemmen
Alleen de muts of ook het koppie?quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:07 schreef Jesse_ het volgende:
Ik ga op die muts van het muziek filmpje stemmen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |