Anders doe je dat even niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Luco het volgende:
En nu weet ik ZEKER dat ik niet op de VVD ga stemmen
OMG, die ken ik. Was een studiegenote van mequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Luco het volgende:
Verstandig, ik heb het tot het bittere eind vol gehouden en het werd er niet beter op.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:55 schreef JH87 het volgende:
Dat filmpje.
Ik heb het een minuut volgehouden.
Zei ze nou "Zernike Leefbaar" ????quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Luco het volgende:
Neeequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Luco het volgende:
Ja, wat de neuk, je begint toch ook geen kinderdagverblijf in Auschwitz.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zei ze nou "Zernike Leefbaar" ????
FAIL
Er zit er wel eentje op het Zernikequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, wat de neuk, je begint toch ook geen kinderdagverblijf in Auschwitz.
Die is er al, de ACLO.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, wat de neuk, je begint toch ook geen kinderdagverblijf in Auschwitz.
Ja, achterin bij die bedrijven toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow?
Er zit er eentje achter de Grouwelerie.
Aight.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja, achterin bij die bedrijven toch?
Ik hoop nog 6 maanden, en het jaar erop 1 maal in de 2 weken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:18 schreef nietzman het volgende:
Goed verhaal.
Ik zou d'r dood nog niet gevonden willen worden. Zernike..
De cheap-ass Sowjet Tentamenhal is er nu niet meer, dus het ruimt al op.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:18 schreef nietzman het volgende:
Goed verhaal.
Ik zou d'r dood nog niet gevonden willen worden. Zernike..
Ik dacht al dat ik daar iets miste.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De cheap-ass Sowjet Tentamenhal is er nu niet meer, dus het ruimt al op.
Helft van de mensen van mijn studie kwamen vandaag de nieuwe inlopen met de woorden: De oude is gesloopt! Dat wist ik niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De cheap-ass Sowjet Tentamenhal is er nu niet meer, dus het ruimt al op.
Haha.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Helft van de mensen van mijn studie kwamen vandaag de nieuwe inlopen met de woorden: De oude is gesloopt! Dat wist ik niet...
Stumpers
De nieuwe zit als je linksaf naar de Aclo gaat meteen aan de linkerkant ergens achter een van de gebouwen daar toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:23 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Haha.
Ik weet dus niet waar de nieuwe is... De stumper.
Ja daar ergens. Ik vond al iets in de UK daarover.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
De nieuwe zit als je linksaf naar de Aclo gaat meteen aan de linkerkant ergens achter een van de gebouwen daar toch?
Typerend.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 12:05 schreef Q.E.D. het volgende:
Hij was goed: **BREAKING NEWS** Het kabinet is gevallen
Hoevaak ik mensen wel niet heb moeten doorsturen naar de nieuwe halquote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Helft van de mensen van mijn studie kwamen vandaag de nieuwe inlopen met de woorden: De oude is gesloopt! Dat wist ik niet...
Stumpers
Tof, ik heb gereserveerdquote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef miss_bleu het volgende:
Hier nog gezellige mensen die voor Nop naar de bios in groningen willen? http://www.fok.nl/shop/bookofeli.php
Niet zo heel vreemd hoor. Ik moet voor mijn studie alleen nog maar tentamens te doen. Colleges heb ik, als ik ze al volg, in de binnenstad. Het Zernike kom ik zo'n 4x per jaar, voor de tentamens.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hoevaak ik mensen wel niet heb moeten doorsturen naar de nieuwe hal
Zielige moe2quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:01 schreef moemoe het volgende:
Dit nummer hoor ik al zeker 2 maanden dagelijks meerdere malen voorbij komen. Mijn huisgenoot is fan.
Leuke actie, heb gereserveerd.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 14:18 schreef miss_bleu het volgende:
Hier nog gezellige mensen die voor Nop naar de bios in groningen willen? http://www.fok.nl/shop/bookofeli.php
Houdt dit nu in dat jij ook in een woonwagen woont?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 15:01 schreef moemoe het volgende:
Dit nummer hoor ik al zeker 2 maanden dagelijks meerdere malen voorbij komen. Mijn huisgenoot is fan.
Ik wil wel met je meequote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:36 schreef Renesite het volgende:
Gezellig.. Ga ik in mijn eentje naar de bioscoop! Wou 2 kaartjes, klikte 1... KUT
Ik ben daar te autistisch voorquote:
Hele zaal vol fok!ers.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:47 schreef MaxMark het volgende:
Dus Renesite, Jesse_, ik...dolle boel
Uitgewerkt?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 16:39 schreef nietzman het volgende:
Arne! Arne!
Zaal 3 medunkt.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:09 schreef Jesse_ het volgende:
Welke film gaan we heen?
Dat we wel in dezelfde zaal zitten.
Doe er wat aanquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:19 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ja
Naja, ik neem een huisgenoot mee, dat is geen Fok!er.
Ja, was erg gezelligquote:Op vrijdag 19 februari 2010 17:50 schreef remlof het volgende:
Dat waren twee leuke dagen in Grunn, mede dankzij moemoe
Tof!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:29 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, was erg gezellig.
De volgende keer trakteer ik.
Wie weet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:30 schreef moemoe het volgende:
Misschien is het leuk om na afloop van de film ergens een drankje te doen? Voor wie wil dan.
Hehehehe. Nouuuu Seems... Nouuuuuquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij heel pluizig, dan kan ik je aaien.
Wat draait daar?quote:
The Book of Eliquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:56 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Wat draait daar?
Ik koop geen kaartjes online
Ja? Ik heb al kaartje. Ik ga samen met mijn Groningen matties en Fiets komt ook nogquote:
Ook bij poging 2 lukt het niet om em af te kijken. De plaatsvervangende schaamte was echt te grootquote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:40 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neee!!!
40 seconden
*STOP*
Kieswijzer zei studentenpartij voor mij...
Het is mij ook nog steeds niet gelukt. Ben gekomen op dat moment dat ze met z'n allen "hip" in de club staan, waarbij niemand op de maat danst en iedereen er kansloos uitziet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ook bij poging 2 lukt het niet om em af te kijken. De plaatsvervangende schaamte was echt te groot![]()
Ik denk dat ik haar ga uitnodigen in m'n programmaquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ook bij poging 2 lukt het niet om em af te kijken. De plaatsvervangende schaamte was echt te groot![]()
Zou je dat wel doen?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:00 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ik denk dat ik haar ga uitnodigen in m'n programma
Het verbaast me serieus nog steeds dat ze bij AM zit en niet bij Vindicat!quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:01 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Zou je dat wel doen?
Ze schijnt nogal vaak 'ziek' te zijn
Zó erg is Vindi nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Het verbaast me serieus nog steeds dat ze bij AM zit en niet bij Vindicat!
Nee, een topic openen in News met een nepbericht dat het kabinet is gevallen, dat is pasquote:
Hij schijnt in de Sneak te komen. Al klopte de voorspelling vorige week ook al niet.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:43 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Oh, dus de Fok!premiere is niet echt een premiere? Of ben jij ook zo'n downloadert?
Ohja, sneak. Daar ging ik echt twee jaar lang elke week naar toe. Vroegah.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:53 schreef Bob. het volgende:
[..]
Hij schijnt in de Sneak te komen. Al klopte de voorspelling vorige week ook al niet.
Waarom nu niet meer?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 23:54 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Ohja, sneak. Daar ging ik echt twee jaar lang elke week naar toe. Vroegah.
Meen je niet :'D??quote:
Echt, the fuck... Het wordt nog mooier!quote:Ik dans graag, doe graag iets met muziek en ook sieraden maken vind ik leuk dus ik probeer mezelf creatief een beetje te ontplooien
quote:Ja, je kan in de politiek je ideeën uiten, je kan ze zelf verzinnen, je kan met mensen praten en met hun ideeën jouw ideeën uitbreiden en verder ontwikkelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |