Anders doe je dat even niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Luco het volgende:
En nu weet ik ZEKER dat ik niet op de VVD ga stemmen
OMG, die ken ik. Was een studiegenote van mequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Luco het volgende:
Verstandig, ik heb het tot het bittere eind vol gehouden en het werd er niet beter op.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 06:55 schreef JH87 het volgende:
Dat filmpje.
Ik heb het een minuut volgehouden.
Zei ze nou "Zernike Leefbaar" ????quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Luco het volgende:
Neeequote:Op donderdag 18 februari 2010 23:12 schreef Luco het volgende:
Ja, wat de neuk, je begint toch ook geen kinderdagverblijf in Auschwitz.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 09:10 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Zei ze nou "Zernike Leefbaar" ????
FAIL
Er zit er wel eentje op het Zernikequote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, wat de neuk, je begint toch ook geen kinderdagverblijf in Auschwitz.
Die is er al, de ACLO.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:04 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ja, wat de neuk, je begint toch ook geen kinderdagverblijf in Auschwitz.
Ja, achterin bij die bedrijven toch?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow?
Er zit er eentje achter de Grouwelerie.
Aight.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ja, achterin bij die bedrijven toch?
Ik hoop nog 6 maanden, en het jaar erop 1 maal in de 2 weken.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:18 schreef nietzman het volgende:
Goed verhaal.
Ik zou d'r dood nog niet gevonden willen worden. Zernike..
De cheap-ass Sowjet Tentamenhal is er nu niet meer, dus het ruimt al op.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:18 schreef nietzman het volgende:
Goed verhaal.
Ik zou d'r dood nog niet gevonden willen worden. Zernike..
Ik dacht al dat ik daar iets miste.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De cheap-ass Sowjet Tentamenhal is er nu niet meer, dus het ruimt al op.
Helft van de mensen van mijn studie kwamen vandaag de nieuwe inlopen met de woorden: De oude is gesloopt! Dat wist ik niet...quote:Op vrijdag 19 februari 2010 10:20 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De cheap-ass Sowjet Tentamenhal is er nu niet meer, dus het ruimt al op.
Haha.quote:Op vrijdag 19 februari 2010 11:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Helft van de mensen van mijn studie kwamen vandaag de nieuwe inlopen met de woorden: De oude is gesloopt! Dat wist ik niet...
Stumpers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |