Ok!quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:01 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Tnx
Kan de oude OP trouwens weer terug?
U zei?quote:
Nee, wou Tara feliciteren, maar vind dat altijd zo stom om dat op de laatste pagina te doen. Dan moet ik het of 2 keer doen, of wachten tot een ander hem vol trapt... Kansloos.quote:
Mocht het een onvoldoende worden, dan geef je je leraar gewoon even een link naar dit topic. Dan heeft hij vast wel begrip.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:14 schreef Bob. het volgende:
Zeker!
Maar jullie mogen niet te veel posten want ik moet nog een presentatie in elkaar draaien.
Goed plan.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:17 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Mocht het een onvoldoende worden, dan geef je je leraar gewoon even een link naar dit topic. Dan heeft hij vast wel begrip.
Simpel copy/paste. Bij MS PP, iig.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:28 schreef Bob. het volgende:
Ja, maar hoe zorg ik er voor dat die sheet dezelfde opmaak heeft? Op Zernike ging dat vanzelf, maar dat stomme Powerpoint for mac moet weer moeilijk doen.
Foto? Nieuw in de stad ook?quote:
Ik beken: 21 jaar lang een net-niet-groninger volgens een aantal mensenquote:
Dan heb je het ook over Hoogkerk, wat wil je...quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:42 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik beken: 21 jaar lang een net-niet-groninger volgens een aantal mensen!
Waar ben jij eigenlijk vandaan geïmporteerd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:45 schreef Bob. het volgende:
Import hoog!
Het altijd prachtige Wageningen.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:48 schreef Luco het volgende:
[..]
Waar ben jij eigenlijk vandaan geïmporteerd?
Toen stopte ik met lezen...quote:
Bedankt voor de uitlegquote:
Dit is dus niks he.quote:Op woensdag 17 februari 2010 23:10 schreef Luco het volgende:
Nic. gewonnen van Dos'46. De derby van het Noorden is weer in Groningen gebleven
.
Owh, en Ajax
Ik lust geen koffiequote:Op woensdag 17 februari 2010 22:57 schreef Luco het volgende:
moemoe! Kopje koffie doen?
Hoe was je Zumba? Fanatiek je heupen laten wiegen?
Waarom moeten we Oehoe-3 zoeken?quote:
Vertel eens wat nieuwsquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:33 schreef Luco het volgende:
Wisten jullie dat je Asculus Hippocastanum extracten kan gebruiken om je doorbloeding te verbeteren bij Chronische Veneuze Insufficiëntie?
Ja. Dat wist ik daarentegen weer niet.quote:Op donderdag 18 februari 2010 11:19 schreef Luco het volgende:
Wat wil je dan horen? Dat homeopathie echt de grootste onzin is die er te vinden is?
quote:De anonieme berichten zijn uiteraard fictief en kunnen daardoor niet opgehaald of gelezen worden.
quote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 09:22 schreef nietzman het volgende:
Verlies jij je koekje wel eens in de disco?
Ja wat?quote:
1-2 nog altijdquote:
quote:Op donderdag 18 februari 2010 21:56 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gelukkig had je je shirtje aan zodat iedereen kon zien dat je een eckte eckte bent.
moemoe kan zingenquote:Op donderdag 18 februari 2010 10:38 schreef nietzman het volgende:
Oh moemoe wat kan jij WEL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |