Werk jij?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:35 schreef Bob. het volgende:
Zeg dat soort dingen nou niet, ik wilde morgen eindelijk eens met de fiets naar mijn werk.
het waren geen hoofdwegenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:35 schreef Bob. het volgende:
Zeg dat soort dingen nou niet, ik wilde morgen eindelijk eens met de fiets naar mijn werk.
Alle fietspaden zijn prima in orde hoor, richting Zernike.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:35 schreef Bob. het volgende:
Ikgelooferhelemaalniksvan.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef JH87 het volgende:
[..]
Alle fietspaden zijn prima in orde hoor, richting Zernike.
Heuswaar. Ik lieg nooit.quote:Op maandag 18 januari 2010 23:27 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ikgelooferhelemaalniksvan.
Maar ik vind de gladheid ook al minder eng, mijn vader heeft me een les gegeven in fietsen-met-sneeuw.![]()
Hij heeft gelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 23:21 schreef JH87 het volgende:
[..]
Alle fietspaden zijn prima in orde hoor, richting Zernike.
Ik doe niet aan stress. En als 't lukt om in februari nog te beginnen, doe ik dat het liefst.quote:Op maandag 18 januari 2010 19:00 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja ok. Maar jij wil toch alles halen, dus dan ga je vanuit de drukte van deze studie naar meer stress van een nieuwe studie in combinatie met je werk.
Dan zal ik het er toch maar eens op wagen. Hoef ik ten minste ook niet meer op die rot bus te wachten.quote:
okquote:Op maandag 18 januari 2010 23:31 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan stress. En als 't lukt om in februari nog te beginnen, doe ik dat het liefst.
Ik snap je punt best hoor. Maar ik moet 't sowieso druk hebben, altijd, want anders weet ik niet wat ik moet doen.quote:
Vrije tijd heb je dus standaard volgepland gok ik zo?quote:Op maandag 18 januari 2010 23:38 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik snap je punt best hoor. Maar ik moet 't sowieso druk hebben, altijd, want anders weet ik niet wat ik moet doen.
hehe klopt. Die jongen heeft echt nooit tijdquote:Op maandag 18 januari 2010 23:53 schreef Luco het volgende:
[..]
Vrije tijd heb je dus standaard volgepland gok ik zo?
Meow!quote:
Die muziek is alweer van 12 jaar geleden toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 00:39 schreef Luco het volgende:
Was het niet gister dat ik aankwam hier, pas 18 jaar jong?
Acda en de Munnik, heldenmuziek!
Nu al klaar?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:40 schreef JH87 het volgende:
Zo KLAAR. Weer een stapje dichter bij m'n diploma.Nu maar even wat lunchen en maar weer richting m'n werk.
Ik moest een verwerkingsverslag van 5000 woorden schrijven, dat heb ik gisteren en vanmorgen dan nog twee uurtjes gedaan en is nu af. Nu heb ik de rest vd week om een half essay (van in totaal 3000 woorden) af te schrijven, leer ik in 't weekend voor een laatste half tentamen van a.s. dinsdag en dan ben ik helemaal klaar.quote:
Vanmiddag thee doen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:57 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik moest een verwerkingsverslag van 5000 woorden schrijven, dat heb ik gisteren en vanmorgen dan nog twee uurtjes gedaan en is nu af. Nu heb ik de rest vd week om een half essay (van in totaal 3000 woorden) af te schrijven, leer ik in 't weekend voor een laatste half tentamen van a.s. dinsdag en dan ben ik helemaal klaar.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:18 schreef Bob. het volgende:
Echt niet, tranen met tuiten, ik heb het wel gezien!
Ben je in Hamburg? Leuk!quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:48 schreef MaxMark het volgende:
Hier in Hamburg is het nog steeds snowy, in grunn is het droevig
Vrijdag gaat t ook sneeuwen hoor.quote:Op woensdag 20 januari 2010 08:18 schreef Albert86 het volgende:
En toen lag er weer wat sneeuw buiten
Jawel, in de zomer!quote:Op woensdag 20 januari 2010 10:11 schreef Peterselieman het volgende:
Komt er nu nooit eens een einde aan?
Ik niet, maar die idioten die die vent 26 zetels bezorgen welquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Sinds wanneer trek je je iets van Wilders aan?
Die moeten er even op gewezen worden dat men bij de PVV neerbuigend over de achterban doetquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:17 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik niet, maar die idioten die die vent 26 zetels bezorgen wel
Goed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nee 19u. Ik laat nog even brownie beetje afkoelen.
En vriezen dabei, uiteraardquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:59 schreef Luco het volgende:
Stom he MM. Wat mij betreft mag het weer flink gaan sneeuwen
Eerst flink vriezen, weekje -10 ofzo. Mooie ijslaag en dan mag het flink gaan sneeuwen!quote:
Het kan vriezen, het kan dooien, maar ik heb liever dooie friezien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef MaxMark het volgende:
Eindelijk iemand met een beetje verstand in dit topic.
Werkte jij niet bij zo'n internet callcenter ding? Weet jij waarom hotmail ende messenger niet werken sinds gistermiddag?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Week zonder internet en geen topic gemist
We zijn weer online vanaf het nieuwe adres
Die werken gewoon?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Werkte jij niet bij zo'n internet callcenter ding? Weet jij waarom hotmail ende messenger niet werken sinds gistermiddag?
Bij mij dus sinds gistermiddag niet meer.quote:
Ik werk bij een groot groen telecombedrijf op afdeling glasvezelquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Werkte jij niet bij zo'n internet callcenter ding? Weet jij waarom hotmail ende messenger niet werken sinds gistermiddag?
Oh!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik werk bij een groot groen telecombedrijf op afdeling glasvezel
Ah, maar er wordt wel gebeld door medewerkers van je groene telecombedrijf? Ben benieuwd hoeveel mensen er in totaal dan wel niet meebellen bij die tv-actie.quote:
Ja, er is een mail rondgegaan waarin iedereen werd opgeroepen om vanavond in de lijn te gaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ah, maar er wordt wel gebeld door medewerkers van je groene telecombedrijf? Ben benieuwd hoeveel mensen er in totaal dan wel niet meebellen bij die tv-actie.
Waren ook veel mensen nodig. Op een gegeven moment 12.000 mensen in de wacht werd er geroepen. Heftig avondje, nu maar manden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, er is een mail rondgegaan waarin iedereen werd opgeroepen om vanavond in de lijn te gaan
Manden? Jop toch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef JH87 het volgende:
[..]
Waren ook veel mensen nodig. Op een gegeven moment 12.000 mensen in de wacht werd er geroepen. Heftig avondje, nu maar manden.
Je merkt toch een beetje dat hij gaat studeren hèquote:
Je denkt ik schrijf het cursief anders begrijpen ze het niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:25 schreef Bob. het volgende:
Binnenkort gaat hij vast bieren in de stad, waar hij kaal wordt, een hert regelt en vervolgens naar huis gaat om een braakje te leggen en daarna weer lekker te manden.
Maar elke debiel had die nadruk anders ook wel begrepen toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:30 schreef Bob. het volgende:
En het gaat er natuurlijk helemaal niet om dat de nadruk op die woorden moest liggen.
Ok.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:35 schreef Bob. het volgende:
Ook goed, het spijt me zeer dat ik wat voorden cursief heb gemaakt beste Slaif. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend moet zijn geweest.
De helft van die termen ken ik niet eensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:25 schreef Bob. het volgende:
Binnenkort gaat hij vast bieren in de stad, waar hij kaal wordt, een hert regelt en vervolgens naar huis gaat om een braakje te leggen en daarna weer lekker te manden.
Nu inschrijven bij LeFier, hopen dat je tegen die tijd iets vindt. Kamernet is ook het overwegen waard en verder gewoon contacten leggen. Heb je medio augustus nog niks, gewoon bij LeFier binnenstappen en zeggen dat je een takke-end moet reizen. Hielp bij mij in ieder geval wel!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:38 schreef beertenderrr het volgende:
even een vraagjein de zomer ga ik verhuizen naar Groningen voor mijn studie, tenminste, dat is de bedoeling. Nu hoor ik verschillende verhalen over het verkrijgen van een woning. Hoe zit dit nou? Is dit echt zo lastig voor een student, of zijn de verhalen overdreven? Ikzelf zit op een reistijd van 3 uur naar het station van Groningen volgens 9292ov, ik neem aan dat ze me dat toch niet aandoen en voorrang geven in dergelijke gevallen?
Enlighten meow en ik heb er super veel zin in, hoor mooie verhalen over jullie stad
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:25 schreef Bob. het volgende:
ok thnx, ga ik doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Nu inschrijven bij LeFier, hopen dat je tegen die tijd iets vindt. Kamernet is ook het overwegen waard en verder gewoon contacten leggen. Heb je medio augustus nog niks, gewoon bij LeFier binnenstappen en zeggen dat je een takke-end moet reizen. Hielp bij mij in ieder geval wel!
Ja, er staat www.ultra. en de rest is weggevallen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:35 schreef Bob. het volgende:
Heb ik een link in mijn UI?
Oh, ik zie mijn mannetje voor de oranje muur nog gewoon. Raar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, er staat www.ultra. en de rest is weggevallen.
Heb screenshot toegevoegd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, ik zie mijn mannetje voor de oranje muur nog gewoon. Raar.
Je vergeet het vettige achterover gekamde haar met matje, zo'n Jort Kelder kapsel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:25 schreef Bob. het volgende:
Kijk zo doe je dat Jop.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:25 schreef Bob. het volgende:
Andere keer!
Nietz, ik begin wel een beetje teleurgesteld in je te raken hoor.quote:
Je bent wel keihard zegquote:
En ik dan Bob.?quote:
Ik denk dat het CZ eerder lukt dan jou.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:59 schreef Jesse_ het volgende:
Wil je ook al met Bob. daten?
Ik weet dat mijn kansen klein zijn, daarom doe ik ook geen moeitequote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:00 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik denk dat het CZ eerder lukt dan jou.
Ik moet studeren dit weekend.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:52 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi Bob.
Ik wilde vragen wat je weekendplannen zijnmaar na al dat ' Bob-wil-je-met-me-daten'-gedoe komt dat ook weer zo over
![]()
Dus,wat heb je gedaan vandaag?
Oh bah! Niks aan, maarja, moet ik ookquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:02 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik moet studeren dit weekend.En eten met mijn broer en zus, en naar de bios! Maar even ijs eten tussendoor moet wel kunnen, als je dat bedoelt.
![]()
En vandaag ben ik aan het werk. (Ja foei, tussendoor fok!en, hoe durf ik.)
Wat ga jij allemaal doen vandaag?
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:04 schreef Jesse_ het volgende:
Naar welke film ga je Bob.? Misschien dat we dan stiekem kunnen daten
Veel plezier met ijs eten. Bob. date niet meer met mij.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh bah! Niks aan, maarja, moet ik ook. En welke film ga je heen?
![]()
Oh, ijs eten bedoelde ik niet per seMaar ik kan geloof ik vast wel
Ik heb straks bijles van statistiek.![]()
The fourth kind, een of andere thriller. Ik ben mijn record aantal keren naar de bios gaan in een week aan het verbreken, dat wordt de 4e en zondag misschien nog een 5e.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Oh bah! Niks aan, maarja, moet ik ook. En welke film ga je heen?
![]()
Oh, ijs eten bedoelde ik niet per seMaar ik kan geloof ik vast wel
Ik heb straks bijles van statistiek.![]()
Dat is geen date.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:26 schreef JH87 het volgende:
[..]
Veel plezier met ijs eten. Bob. date niet meer met mij.
Goedzo!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is geen date.Dus, kan jij dit weekend?
Geen date?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:33 schreef Bob. het volgende:
[..]
Dat is geen date.Dus, kan jij dit weekend?
Relevantie:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:08 schreef JH87 het volgende:
Commentaar dat die uitkeringstrekker heeft zeg.
haha!quote:
Misschien date Bob. uit principe wel niet met Fok!-ers, dus zou de opmerking 'lesbies' ook wel irrelevant kunnen zijn. En sorry, ik ben verder niet zo relevant of origineel.quote:
Ik snap 'em niet meer.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:11 schreef JH87 het volgende:
[..]
Misschien date Bob. uit principe wel niet met Fok!-ers, dus zou de opmerking 'lesbies' ook wel irrelevant kunnen zijn. En sorry, ik ben verder niet zo relevant of origineel.
Waarom zou iemand dat doen?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 18:11 schreef JH87 het volgende:
[..]
Misschien date Bob. uit principe wel niet met Fok!-ers
Dan heeft Jopje niet lang meer te levenquote:
Altijd leuk, om half 11 wakker worden als je vanaf 9u wilde gaan studerenquote:
Je bent niet de enige. Ik mag naar het immer pittoreske Burgum... Geen flauw idee waar dat gat ligt...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:12 schreef JH87 het volgende:
Sterk zijn.
Ik ga vanavond naar Friesland. Nog erger.
Dan mist hij een legendarische avond...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:19 schreef nietzman het volgende:
Waarom.
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:25 schreef nietzman het volgende:
Check.
quote:
Sorry, hele late reactiequote:Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef Bob. het volgende:
Bij welke vereniging zit je Moemoe?
Ziet er erg christelijk uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sorry, hele late reactie. Het is niet echt een vereniging, daarom tussen haakjes. GSP.
Gaat er iemand kaartjes reserveren bij Images voor het filmfestival?
Dat is het niet, daar was ik voor ik het kende ook bang voorquote:
Niet vergeten onder je bed te kijken of er nog monsters zitten.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:48 schreef Bob. het volgende:
Oh en the fourth kind is echt een freaky film. En nu wil ik niet slapen want het was eng.
Om 3.15 uur een voicemailbericht 'Jop, ik krijg godverdomme nog geld van je!'. Waarvan dan?quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 10:42 schreef JH87 het volgende:
UB.
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:35 schreef Bob. het volgende:
Oja, UB.
Of op z'n minst op bed te blijven liggen.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[..]
Het is zondag, de dag des Heren, jullie horen vandaag ter kerke te gaan.
![]()
Dat zei Arne.quote:Op zondag 24 januari 2010 08:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Om 3.15 uur een voicemailbericht 'Jop, ik krijg godverdomme nog geld van je!'. Waarvan dan?
En jullie zijn echt fucking irritant met dat bellen.
http://www.images.nu/miface.asp?pnm=index_iffr.htm&type=CatSubCat&menuId=999927quote:Op zondag 24 januari 2010 02:47 schreef Bob. het volgende:
En zijn er ook filmfestival dingen in Images? Wat tof.
Een vereniging die elke zondag een dienst houdt niet christelijk?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is het niet, daar was ik voor ik het kende ook bang voor.
Zoals het dus gaat bij de Dopers en de Remonstrantenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |