Goed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nee 19u. Ik laat nog even brownie beetje afkoelen.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

En vriezen dabei, uiteraardquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:59 schreef Luco het volgende:
Stom he MM. Wat mij betreft mag het weer flink gaan sneeuwen

Eerst flink vriezen, weekje -10 ofzo. Mooie ijslaag en dan mag het flink gaan sneeuwen!quote:

Het kan vriezen, het kan dooien, maar ik heb liever dooie friezien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef MaxMark het volgende:
Eindelijk iemand met een beetje verstand in dit topic.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

Werkte jij niet bij zo'n internet callcenter ding? Weet jij waarom hotmail ende messenger niet werken sinds gistermiddag?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Week zonder internet en geen topic gemist
We zijn weer online vanaf het nieuwe adres

ChipsZak.

ChipsZak.

eindelijk op het nieuwe adres!
 eindelijk op het nieuwe adres!

Die werken gewoon?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Werkte jij niet bij zo'n internet callcenter ding? Weet jij waarom hotmail ende messenger niet werken sinds gistermiddag?

ChipsZak.

ChipsZak.

Bij mij dus sinds gistermiddag niet meer.quote:

heeft het over de key-poorten ofzo.
 heeft het over de key-poorten ofzo.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

Elke keer als ik een pagina probeer te openen kom ik bijeen pagina van Ziggo over hoe ik mijn modem moet installeren en dat wil niet meer weg.
 Elke keer als ik een pagina probeer te openen kom ik bijeen pagina van Ziggo over hoe ik mijn modem moet installeren en dat wil niet meer weg. 

Ik werk bij een groot groen telecombedrijf op afdeling glasvezelquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Werkte jij niet bij zo'n internet callcenter ding? Weet jij waarom hotmail ende messenger niet werken sinds gistermiddag?

ChipsZak.

ChipsZak.

Oh!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik werk bij een groot groen telecombedrijf op afdeling glasvezel
 Foutje!
 Foutje!  

Ah, maar er wordt wel gebeld door medewerkers van je groene telecombedrijf? Ben benieuwd hoeveel mensen er in totaal dan wel niet meebellen bij die tv-actie.quote:

Ja, er is een mail rondgegaan waarin iedereen werd opgeroepen om vanavond in de lijn te gaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ah, maar er wordt wel gebeld door medewerkers van je groene telecombedrijf? Ben benieuwd hoeveel mensen er in totaal dan wel niet meebellen bij die tv-actie.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

Waren ook veel mensen nodig. Op een gegeven moment 12.000 mensen in de wacht werd er geroepen. Heftig avondje, nu maar manden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, er is een mail rondgegaan waarin iedereen werd opgeroepen om vanavond in de lijn te gaan

Manden? Jop toch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef JH87 het volgende:
[..]
Waren ook veel mensen nodig. Op een gegeven moment 12.000 mensen in de wacht werd er geroepen. Heftig avondje, nu maar manden.

Je merkt toch een beetje dat hij gaat studeren hèquote:

Je denkt ik schrijf het cursief anders begrijpen ze het niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:25 schreef Bob. het volgende:
Binnenkort gaat hij vast bieren in de stad, waar hij kaal wordt, een hert regelt en vervolgens naar huis gaat om een braakje te leggen en daarna weer lekker te manden.

Maar elke debiel had die nadruk anders ook wel begrepen toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:30 schreef Bob. het volgende:
En het gaat er natuurlijk helemaal niet om dat de nadruk op die woorden moest liggen.

Ok.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:35 schreef Bob. het volgende:
Ook goed, het spijt me zeer dat ik wat voorden cursief heb gemaakt beste Slaif. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend moet zijn geweest.

in de zomer ga ik verhuizen naar Groningen voor mijn studie, tenminste, dat is de bedoeling. Nu hoor ik verschillende verhalen over het verkrijgen van een woning. Hoe zit dit nou? Is dit echt zo lastig voor een student, of zijn de verhalen overdreven? Ikzelf zit op een reistijd van 3 uur naar het station van Groningen volgens 9292ov, ik neem aan dat ze me dat toch niet aandoen en voorrang geven in dergelijke gevallen?
 in de zomer ga ik verhuizen naar Groningen voor mijn studie, tenminste, dat is de bedoeling. Nu hoor ik verschillende verhalen over het verkrijgen van een woning. Hoe zit dit nou? Is dit echt zo lastig voor een student, of zijn de verhalen overdreven? Ikzelf zit op een reistijd van 3 uur naar het station van Groningen volgens 9292ov, ik neem aan dat ze me dat toch niet aandoen en voorrang geven in dergelijke gevallen? ow en ik heb er super veel zin in, hoor mooie verhalen over jullie stad
 ow en ik heb er super veel zin in, hoor mooie verhalen over jullie stad  

De helft van die termen ken ik niet eensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:25 schreef Bob. het volgende:
Binnenkort gaat hij vast bieren in de stad, waar hij kaal wordt, een hert regelt en vervolgens naar huis gaat om een braakje te leggen en daarna weer lekker te manden.

Nu inschrijven bij LeFier, hopen dat je tegen die tijd iets vindt. Kamernet is ook het overwegen waard en verder gewoon contacten leggen. Heb je medio augustus nog niks, gewoon bij LeFier binnenstappen en zeggen dat je een takke-end moet reizen. Hielp bij mij in ieder geval wel!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:38 schreef beertenderrr het volgende:
even een vraagjein de zomer ga ik verhuizen naar Groningen voor mijn studie, tenminste, dat is de bedoeling. Nu hoor ik verschillende verhalen over het verkrijgen van een woning. Hoe zit dit nou? Is dit echt zo lastig voor een student, of zijn de verhalen overdreven? Ikzelf zit op een reistijd van 3 uur naar het station van Groningen volgens 9292ov, ik neem aan dat ze me dat toch niet aandoen en voorrang geven in dergelijke gevallen?
Enlighten meow en ik heb er super veel zin in, hoor mooie verhalen over jullie stad

quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:25 schreef Bob. het volgende:

ok thnx, ga ik doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Nu inschrijven bij LeFier, hopen dat je tegen die tijd iets vindt. Kamernet is ook het overwegen waard en verder gewoon contacten leggen. Heb je medio augustus nog niks, gewoon bij LeFier binnenstappen en zeggen dat je een takke-end moet reizen. Hielp bij mij in ieder geval wel!

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

Tandarts die m'n naam in de wachtkamer drie keer herhaalt en dan ik ineens van 'oh wacht, dat ben ik.'
 Tandarts die m'n naam in de wachtkamer drie keer herhaalt en dan ik ineens van 'oh wacht, dat ben ik.'  

ChipsZak.

ChipsZak.

Ja, er staat www.ultra. en de rest is weggevallen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:35 schreef Bob. het volgende:
Heb ik een link in mijn UI?

Oh, ik zie mijn mannetje voor de oranje muur nog gewoon. Raar.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:51 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ja, er staat www.ultra. en de rest is weggevallen.

ChipsZak.

ChipsZak.

Heb screenshot toegevoegd.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:52 schreef Bob. het volgende:
[..]
Oh, ik zie mijn mannetje voor de oranje muur nog gewoon. Raar.

Maar zie jij nu dan helemaal geen icon meer bij mij?
  Maar zie jij nu dan helemaal geen icon meer bij mij?

ChipsZak.

ChipsZak.

Je vergeet het vettige achterover gekamde haar met matje, zo'n Jort Kelder kapsel.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:25 schreef Bob. het volgende:

Kijk zo doe je dat Jop.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:25 schreef Bob. het volgende:
Andere keer!

Nietz, ik begin wel een beetje teleurgesteld in je te raken hoor.quote:
 Ik bedoel, je maakt nu al eeuwen hetzelfde grapje, word het niet eens tijd voor wat nieuws?
 Ik bedoel, je maakt nu al eeuwen hetzelfde grapje, word het niet eens tijd voor wat nieuws?

Je bent wel keihard zegquote:

En ik dan Bob.?quote:

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

maar na al dat ' Bob-wil-je-met-me-daten'-gedoe komt dat ook weer zo over
 maar na al dat ' Bob-wil-je-met-me-daten'-gedoe komt dat ook weer zo over  
  wat heb je gedaan vandaag?
 wat heb je gedaan vandaag?

ChipsZak.

ChipsZak.