Goed.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:28 schreef JH87 het volgende:
[..]
Nee 19u. Ik laat nog even brownie beetje afkoelen.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

En vriezen dabei, uiteraardquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:59 schreef Luco het volgende:
Stom he MM. Wat mij betreft mag het weer flink gaan sneeuwen

Eerst flink vriezen, weekje -10 ofzo. Mooie ijslaag en dan mag het flink gaan sneeuwen!quote:

Het kan vriezen, het kan dooien, maar ik heb liever dooie friezien.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef MaxMark het volgende:
Eindelijk iemand met een beetje verstand in dit topic.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

Werkte jij niet bij zo'n internet callcenter ding? Weet jij waarom hotmail ende messenger niet werken sinds gistermiddag?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Week zonder internet en geen topic gemist
We zijn weer online vanaf het nieuwe adres

ChipsZak.

ChipsZak.

eindelijk op het nieuwe adres!
 eindelijk op het nieuwe adres!

Die werken gewoon?quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Werkte jij niet bij zo'n internet callcenter ding? Weet jij waarom hotmail ende messenger niet werken sinds gistermiddag?

ChipsZak.

ChipsZak.

Bij mij dus sinds gistermiddag niet meer.quote:

heeft het over de key-poorten ofzo.
 heeft het over de key-poorten ofzo.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

Elke keer als ik een pagina probeer te openen kom ik bijeen pagina van Ziggo over hoe ik mijn modem moet installeren en dat wil niet meer weg.
 Elke keer als ik een pagina probeer te openen kom ik bijeen pagina van Ziggo over hoe ik mijn modem moet installeren en dat wil niet meer weg. 

Ik werk bij een groot groen telecombedrijf op afdeling glasvezelquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:36 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Werkte jij niet bij zo'n internet callcenter ding? Weet jij waarom hotmail ende messenger niet werken sinds gistermiddag?

ChipsZak.

ChipsZak.

Oh!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:37 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik werk bij een groot groen telecombedrijf op afdeling glasvezel
 Foutje!
 Foutje!  

Ah, maar er wordt wel gebeld door medewerkers van je groene telecombedrijf? Ben benieuwd hoeveel mensen er in totaal dan wel niet meebellen bij die tv-actie.quote:

Ja, er is een mail rondgegaan waarin iedereen werd opgeroepen om vanavond in de lijn te gaanquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ah, maar er wordt wel gebeld door medewerkers van je groene telecombedrijf? Ben benieuwd hoeveel mensen er in totaal dan wel niet meebellen bij die tv-actie.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

Waren ook veel mensen nodig. Op een gegeven moment 12.000 mensen in de wacht werd er geroepen. Heftig avondje, nu maar manden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:02 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ja, er is een mail rondgegaan waarin iedereen werd opgeroepen om vanavond in de lijn te gaan

Manden? Jop toch.quote:Op donderdag 21 januari 2010 23:22 schreef JH87 het volgende:
[..]
Waren ook veel mensen nodig. Op een gegeven moment 12.000 mensen in de wacht werd er geroepen. Heftig avondje, nu maar manden.

Je merkt toch een beetje dat hij gaat studeren hèquote:

Je denkt ik schrijf het cursief anders begrijpen ze het niet?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:25 schreef Bob. het volgende:
Binnenkort gaat hij vast bieren in de stad, waar hij kaal wordt, een hert regelt en vervolgens naar huis gaat om een braakje te leggen en daarna weer lekker te manden.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |