Maar elke debiel had die nadruk anders ook wel begrepen toch?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:30 schreef Bob. het volgende:
En het gaat er natuurlijk helemaal niet om dat de nadruk op die woorden moest liggen.

Ok.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:35 schreef Bob. het volgende:
Ook goed, het spijt me zeer dat ik wat voorden cursief heb gemaakt beste Slaif. Ik kan me voorstellen dat het erg vervelend moet zijn geweest.

in de zomer ga ik verhuizen naar Groningen voor mijn studie, tenminste, dat is de bedoeling. Nu hoor ik verschillende verhalen over het verkrijgen van een woning. Hoe zit dit nou? Is dit echt zo lastig voor een student, of zijn de verhalen overdreven? Ikzelf zit op een reistijd van 3 uur naar het station van Groningen volgens 9292ov, ik neem aan dat ze me dat toch niet aandoen en voorrang geven in dergelijke gevallen?
 in de zomer ga ik verhuizen naar Groningen voor mijn studie, tenminste, dat is de bedoeling. Nu hoor ik verschillende verhalen over het verkrijgen van een woning. Hoe zit dit nou? Is dit echt zo lastig voor een student, of zijn de verhalen overdreven? Ikzelf zit op een reistijd van 3 uur naar het station van Groningen volgens 9292ov, ik neem aan dat ze me dat toch niet aandoen en voorrang geven in dergelijke gevallen? ow en ik heb er super veel zin in, hoor mooie verhalen over jullie stad
 ow en ik heb er super veel zin in, hoor mooie verhalen over jullie stad  

De helft van die termen ken ik niet eensquote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:25 schreef Bob. het volgende:
Binnenkort gaat hij vast bieren in de stad, waar hij kaal wordt, een hert regelt en vervolgens naar huis gaat om een braakje te leggen en daarna weer lekker te manden.

Nu inschrijven bij LeFier, hopen dat je tegen die tijd iets vindt. Kamernet is ook het overwegen waard en verder gewoon contacten leggen. Heb je medio augustus nog niks, gewoon bij LeFier binnenstappen en zeggen dat je een takke-end moet reizen. Hielp bij mij in ieder geval wel!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:38 schreef beertenderrr het volgende:
even een vraagjein de zomer ga ik verhuizen naar Groningen voor mijn studie, tenminste, dat is de bedoeling. Nu hoor ik verschillende verhalen over het verkrijgen van een woning. Hoe zit dit nou? Is dit echt zo lastig voor een student, of zijn de verhalen overdreven? Ikzelf zit op een reistijd van 3 uur naar het station van Groningen volgens 9292ov, ik neem aan dat ze me dat toch niet aandoen en voorrang geven in dergelijke gevallen?
Enlighten meow en ik heb er super veel zin in, hoor mooie verhalen over jullie stad

quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:25 schreef Bob. het volgende:
Binnenkort gaat hij vast bieren in de stad, waar hij kaal wordt, een hert regelt en vervolgens naar huis gaat om een braakje te leggen en daarna weer lekker te manden.

ok thnx, ga ik doenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 01:35 schreef Luco het volgende:
[..]
Nu inschrijven bij LeFier, hopen dat je tegen die tijd iets vindt. Kamernet is ook het overwegen waard en verder gewoon contacten leggen. Heb je medio augustus nog niks, gewoon bij LeFier binnenstappen en zeggen dat je een takke-end moet reizen. Hielp bij mij in ieder geval wel!

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

ChipsZak.

Tandarts die m'n naam in de wachtkamer drie keer herhaalt en dan ik ineens van 'oh wacht, dat ben ik.'
 Tandarts die m'n naam in de wachtkamer drie keer herhaalt en dan ik ineens van 'oh wacht, dat ben ik.'  

ChipsZak.

ChipsZak.

Ja, er staat www.ultra. en de rest is weggevallen.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:35 schreef Bob. het volgende:
Heb ik een link in mijn UI?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |