quote:Op zaterdag 23 januari 2010 16:25 schreef nietzman het volgende:
Check.
quote:
Sorry, hele late reactiequote:Op maandag 18 januari 2010 12:41 schreef Bob. het volgende:
Bij welke vereniging zit je Moemoe?
Ziet er erg christelijk uit.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 23:43 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sorry, hele late reactie. Het is niet echt een vereniging, daarom tussen haakjes. GSP.
Gaat er iemand kaartjes reserveren bij Images voor het filmfestival?
Dat is het niet, daar was ik voor ik het kende ook bang voorquote:
Niet vergeten onder je bed te kijken of er nog monsters zitten.quote:Op zondag 24 januari 2010 02:48 schreef Bob. het volgende:
Oh en the fourth kind is echt een freaky film. En nu wil ik niet slapen want het was eng.
Om 3.15 uur een voicemailbericht 'Jop, ik krijg godverdomme nog geld van je!'. Waarvan dan?quote:
quote:Op zondag 24 januari 2010 10:42 schreef JH87 het volgende:
UB.
quote:Op zondag 24 januari 2010 11:35 schreef Bob. het volgende:
Oja, UB.
Of op z'n minst op bed te blijven liggen.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:47 schreef RealZeus het volgende:
[..]
[..]
Het is zondag, de dag des Heren, jullie horen vandaag ter kerke te gaan.
![]()
Dat zei Arne.quote:Op zondag 24 januari 2010 08:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Om 3.15 uur een voicemailbericht 'Jop, ik krijg godverdomme nog geld van je!'. Waarvan dan?
En jullie zijn echt fucking irritant met dat bellen.
http://www.images.nu/miface.asp?pnm=index_iffr.htm&type=CatSubCat&menuId=999927quote:Op zondag 24 januari 2010 02:47 schreef Bob. het volgende:
En zijn er ook filmfestival dingen in Images? Wat tof.
Een vereniging die elke zondag een dienst houdt niet christelijk?quote:Op zondag 24 januari 2010 00:09 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat is het niet, daar was ik voor ik het kende ook bang voor.
Zoals het dus gaat bij de Dopers en de Remonstrantenquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |