Pizza of iets met aardappels?quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:37 schreef Breathtaking het volgende:
Wat zal ik trouwens eten vanavond?
Rijst, kerriesaus, kip en sla.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik had gisteravond al pizza!
Ja maar ovenschalen met eten maak je voor groepen mensen. Niet voor jezelf, ik haaaat koken voor mezelf.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef JH87 het volgende:
Iets uit de oven. Ik eet de hele week al ovengerechten. Hoort bij dit weer.
Ja dat is wel lastig als je alleen eet idd. Maar daarom heb ik ook een hekel aan alleen eten en doe ik dat ook bijna nooit.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ovenschalen met eten maak je voor groepen mensen. Niet voor jezelf, ik haaaat koken voor mezelf.
Ik denk dat stamppot er meer bij hoort.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:42 schreef JH87 het volgende:
Iets uit de oven. Ik eet de hele week al ovengerechten. Hoort bij dit weer.
Ik te vaak, helaasquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:44 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ja dat is wel lastig als je alleen eet idd. Maar daarom heb ik ook een hekel aan alleen eten en doe ik dat ook bijna nooit.
Mss mag je een keer bij Jop eten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:43 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ovenschalen met eten maak je voor groepen mensen. Niet voor jezelf, ik haaaat koken voor mezelf.
Iedereen die ik ken hier gaat standaard elk weekend naar z'n ouders, inclusief al m'n huisgenoten. En ik zou vanavond eten met m'n vriendje maar nu hebben we ruzie dus dat gaat ook niet doorquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:45 schreef stijn_ het volgende:
dan nodig je iemand uit voor een etentje. Wij hebben nog spaghetti over, je mag mee eten hoor
Ik zal met Slaif en Nietz overleggen of we je misschien adopteren.quote:
tja dan wordt het moeilijk iddquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken hier gaat standaard elk weekend naar z'n ouders, inclusief al m'n huisgenoten. En ik zou vanavond eten met m'n vriendje maar nu hebben we ruzie dus dat gaat ook niet door..
Maak kebab van je vriendje.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Iedereen die ik ken hier gaat standaard elk weekend naar z'n ouders, inclusief al m'n huisgenoten. En ik zou vanavond eten met m'n vriendje maar nu hebben we ruzie dus dat gaat ook niet door..
Lief.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef JH87 het volgende:
[..]
Ik zal met Slaif en Nietz overleggen of we je misschien adopteren.
Wat zijn jullie allemaal gastvrijquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:54 schreef freecell het volgende:
Hier was het snert vanavond en we hadden heel veel over
Volgende keer iets eerder brullen, ik kook best prima
Ik hoor het vakerquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:58 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Wat zijn jullie allemaal gastvrijik zal het onthouden!
Stom zijn die mensen hè? Ik word ook elk weekend alleen in Groningen achtergelaten.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja gewoon lulligquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:11 schreef Bob. het volgende:
[..]
Stom zijn die mensen hè? Ik word ook elk weekend alleen in Groningen achtergelaten.
Jij bent ook al heel oud hihihihiquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:23 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik ga in het weekend nagenoeg niet naar mijn ouders
Zouden freecell en Leander ook wat minder vinden denk ik
Awwquote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
auw.....quote:Op zaterdag 19 december 2009 19:25 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij bent ook al heel oud hihihihial gaat m'n huisgenoot van 26 ook elk weekend.
Euhmmm moeilijk te zeggenquote:Op zaterdag 19 december 2009 19:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Aww
Hoelang al? [niet de ruziemaar je vriendj]
quote:
Wat liefquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:05 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Euhmmm moeilijk te zeggenwe kennen elkaar sinds 10 augustus, zijn veel samen sinds eind augustus, maar wanneer dat nou is omgegaan in een relatie.. Misschien een paar weken geleden ofzo
![]()
!
[..]
Ja zou goed kunnenquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:06 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat lief
Kan het zijn dat je over hem ook verteld had?
Zoiets jaquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja zou goed kunnenwanneer zagen wij elkaar ook alweer, ook eind augustus ofzo toch?
Ach jaaa.quote:Op zaterdag 19 december 2009 18:46 schreef JH87 het volgende:
Ik zal met Slaif en Nietz overleggen of we je misschien adopteren.
Ja toen hadden we dus net onze eerste paar dates achter de rugquote:Op zaterdag 19 december 2009 20:08 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Zoiets jaEind augustus/begin september denk ik
Jij bent voor?quote:
Heul niet grijs!quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:09 schreef freecell het volgende:
[..]
* freecell aait TARA over zijn grijze haren
*troost*
Sowieso.quote:Op zaterdag 19 december 2009 20:52 schreef JH87 het volgende:
Dan zijn twee van de drie al akkoord. Slaif vast ook?
Ga dan ook met Jop.quote:Op zondag 20 december 2009 03:29 schreef Bob. het volgende:
En mijn vriendinnen die tegenwoordig burgerlijk zijn en daarna niet meer de stad in willen zijn.
Hoe raad je hetquote:
Och, een laagje van 5cm kan je prima doorheen baggeren, alleen vervelend dat je niet ziet wat eronder ligt, en dus opeens een gat tegen kan komenquote:Op zondag 20 december 2009 11:50 schreef Andromache het volgende:
Ik moet ook nog ergens heen vanmiddag. Ik vertrouwde het wel om door verse sneeuw te gaan fietsen. Moet ik dat plan toch maar gaan skippen?
Wij zijn net terug van de kerk en als het niet hoeft zou ik de weg niet opgaanquote:
goede gok die 3 uurquote:Op zondag 20 december 2009 13:16 schreef Luco het volgende:
Zo, m'n ouders hebben het gered hoor...
Jup, in 1 beweging door de sneeuw terug op het originele plekjequote:Op zondag 20 december 2009 13:28 schreef freecell het volgende:
[..]
Wij zijn net terug van de kerk en als het niet hoeft zou ik de weg niet opgaan
Al vond ik het stiekem wel leuk, was meer glijden dan rijden.
Maar ik kan vanaf nu wel legendarisch goed parkeren
Waar hebben we een rem voor nodig? We hebben 35 CM sneeuw op de parkeerplaats. Dan remt alles vanzelf welquote:Op zondag 20 december 2009 13:30 schreef Peterselieman het volgende:
met behulp van de handrem je auto geparkeerd?
quote:Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Waar hebben we een rem voor nodig? We hebben 35 CM sneeuw op de parkeerplaats. Dan remt alles vanzelf wel
Mja, je glijd alle kanten op, dus met de handrem er bij kom je de bochten nog makkelijker om :pquote:Op zondag 20 december 2009 14:13 schreef freecell het volgende:
[..]
Waar hebben we een rem voor nodig? We hebben 35 CM sneeuw op de parkeerplaats. Dan remt alles vanzelf wel
Zit daar worst in?quote:Op zondag 20 december 2009 14:24 schreef JH87 het volgende:
Ik heb twee van die grote blikken erwtensoep en ik ga straks gewoon naar de snackbar.
Mijn koekblikje glijdt met handrem ook wel alle kanten opquote:Op zondag 20 december 2009 14:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Mja, je glijd alle kanten op, dus met de handrem er bij kom je de bochten nog makkelijker om :p
Ik was vergeten dat het zondag was. Mijn gevoel voor tijd is echt top.quote:
Hier ook wel inderdaadquote:Op zondag 20 december 2009 14:41 schreef JH87 het volgende:
Auto's worden hier nu ook zo gefileparkeerd dat de tweebaans weg nog maar amper eenbaans is.
Oh, jij bent het.quote:Op zondag 20 december 2009 14:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Hier ook wel inderdaadMaar nu staat het weer best redelijk. En ik sta ronduit tof
Moghul? Wasda?quote:Op zondag 20 december 2009 14:45 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat het zondag was. Mijn gevoel voor tijd is echt top.
Maar ik denk dat ik maar langs de kleine Moghul ga wandelen vanavond, nom.
Moghul is een keizerdynastie met een moslim achtergrond die heersde over zo'n beetje het huidige India. Onder meer de Taj Mahal is gebouwd door de Moghulquote:
Leuk.quote:
Ok.quote:Op zondag 20 december 2009 14:58 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Moghul is een keizerdynastie met een moslim achtergrond die heersde over zo'n beetje het huidige India. Onder meer de Taj Mahal is gebouwd door de Moghul
Toenstraks wel.quote:Op zondag 20 december 2009 17:02 schreef 2dope het volgende:
Is de AH @ korenbeurs open? Ik was in de veronderstelling dat de Jumbo aan de beren wel open zou zijn, helaasch.
Ik vond Thomas Acda wel tof.quote:Op zondag 20 december 2009 17:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Toenstraks wel.
Dat Glazen Huis vind ik trouwens niet eens zo heel bijzonder... Beetje aapjes kijken, meer niet
Dat heb ik dan weer gemist, omdat ik post aan het sorteren was...quote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vond Thomas Acda wel tof.
Maar verder is de lol er ook voor mij een beetje af.
quote:
Niks mis met Vindi'squote:
Degene die ik ken mag ik graag.quote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeker wel wat mis met de meeste Vindi's!
Het viel mee hoor. Gewoon goed aankleden en meer mensen inzetten. Dan lukt het welquote:Op zondag 20 december 2009 18:59 schreef Bob. het volgende:
Brr, post bezorgen met dit weer lijkt me echt een horror.
Uitzonderingen bevestigen de regel toch? De vindi's die ik ken zijn allemaal echt regelrechte koorballen, welke tijdens de intro de aardappel in de keel geplant hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Degene die ik ken mag ik graag.
Degenen die ik ooit ben tegengekomen warenquote:Op zondag 20 december 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Degene die ik ken mag ik graag.
Ja sommigen zijn walgelijk inderdaad, je moet het maar net treffen.quote:Op zondag 20 december 2009 19:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel toch? De vindi's die ik ken zijn allemaal echt regelrechte koorballen, welke tijdens de intro de aardappel in de keel geplant hebben.
Ga je mening elders ventileren, meneer koekepeer.quote:Op zondag 20 december 2009 19:41 schreef nietzman het volgende:
Vindi's zijn best lachen, dus no way dat onze huisdebiel daar bij zou horen.
En die heeft er een week gewoond ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 20:51 schreef Bob. het volgende:
Hehe.
En er woonde vorige week een Vindi naast me en die was zo lieffffff.
Nee, 4 maanden ofzo, maar toen was ik er niet.quote:Op zondag 20 december 2009 20:54 schreef Luco het volgende:
[..]
En die heeft er een week gewoond ofzo?
Echt?quote:Op zondag 20 december 2009 22:30 schreef JH87 het volgende:
Ik heb alleen de laatste vijf min van May gezien. Gauw inhalen vd week.
En zaterdag een nieuwe Top Gear special.
Die was leuk ja! Mijn favoriet is nog steeds die in Afrika.quote:Op zondag 20 december 2009 22:37 schreef JH87 het volgende:
Ik ben nog steeds verliefd op de Vietnam-special van vorig jaar.
Debiel.quote:Op zondag 20 december 2009 20:05 schreef Q.E.D. het volgende:
Ga je mening elders ventileren, meneer koekepeer.![]()
En nu stil want ik moet mijn kippetjes braden.
Gewoon downloaden voor de collectie dus.quote:Op zondag 20 december 2009 21:01 schreef Bob. het volgende:
En ik heb ook nog zowat alles van James z'n lego huis gemist.
Maar je bent in dit topic, want?quote:Op zondag 20 december 2009 23:46 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Creatief hoor. Kunstacademie zeker?
Waarom ben je dan zo aan het zeiken en zieken.quote:Op maandag 21 december 2009 00:48 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Omdat dit een essentieel onderdeelvan Fok! is.
Ben ik dat aan het doen?quote:Op maandag 21 december 2009 01:15 schreef Slaif het volgende:
[..]
Waarom ben je dan zo aan het zeiken en zieken.
quote:Op zondag 20 december 2009 02:27 schreef Eltonno het volgende:
Haha ralf... We hebben gister heel hard staan drinken, en dat is goed te horen ook..
Enneh 2cv, ik weet het alleen van wat later op de avond, maar ben vanavond van half 10 tot 11 uur even gaan kijken (ga elke dag even kijken..) En het staat iets van 3 rijen dik bij de hekken, valt heel erg mee dus, met een beetje geduld sta je binnen 20 minuten vooraan. Wel warm aankleden want koud is het wel. Overdag weet ik niet echt hoe druk het is.
Mooi, als ik deze week dat wrak van mij weer rijdend krijg EN weer mag rijden (wat niet geheel onrealistisch is) kom ik even bij die keet kijken. Op de Grote markt is parkeerplaats zat he ?quote:Op zondag 20 december 2009 03:28 schreef Bob. het volgende:
Elke keer dat ik langs liep kon je zo vooraan staan zonder te wachten 2cv.
Slee achter de BX knopenquote:Op zondag 20 december 2009 16:31 schreef freecell het volgende:
Ja hoor!
Onze overburen lekker toegedekt:
[ afbeelding ]
TARA trekt slee door iets te diepe sneeuw:
En daar hebben we natuurlijk ook wel een filmpje van!
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAATTTTTTTTTTTTTTT ? ! ? ! ? ! ? ! ? ! ?quote:Op zondag 20 december 2009 21:08 schreef Luco het volgende:
http://www.crunchgear.com(...)shed-try-not-to-cry/
[ afbeelding ]
Ga je ook aan een mongool uitleggen dat 'ie elke keer over de kaarsen heen loopt te kwijlen?quote:Op maandag 21 december 2009 01:20 schreef Q.E.D. het volgende:
Ben ik dat aan het doen?
Wow laat Nietz!quote:Op maandag 21 december 2009 03:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga je ook aan een mongool uitleggen dat 'ie elke keer over de kaarsen heen loopt te kwijlen?
quote:Op maandag 21 december 2009 03:47 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ga je ook aan een mongool uitleggen dat 'ie elke keer over de kaarsen heen loopt te kwijlen?
Jij begint steeds met schelden.quote:Op zondag 20 december 2009 19:41 schreef nietzman het volgende:
Vindi's zijn best lachen, dus no way dat onze huisdebiel daar bij zou horen.
En goedemorgen.quote:
Nou, er is een parkeergarage (Naberpassage), direct achter de Grote Markt, Op de Grote Markt mag je niet parkerenquote:Op maandag 21 december 2009 02:48 schreef 2cv het volgende:
Mooi, als ik deze week dat wrak van mij weer rijdend krijg EN weer mag rijden (wat niet geheel onrealistisch is) kom ik even bij die keet kijken. Op de Grote markt is parkeerplaats zat he ?
Als je hem bij het boterdiep neerzet kost het maar een euroquote:Op maandag 21 december 2009 07:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nou, er is een parkeergarage (Naberpassage), direct achter de Grote Markt, Op de Grote Markt mag je niet parkeren
Ikke al!quote:Op maandag 21 december 2009 08:58 schreef Renesite het volgende:
Iemand al bussen zien rijden?
Ik neem de gok maar niet en ga maar eerder weg denk ikquote:
Die van mij kwam in ieder geval niet opdagen.quote:Op maandag 21 december 2009 09:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik neem de gok maar niet en ga maar eerder weg denk ik!
quote:
Moiequote:Op maandag 21 december 2009 10:00 schreef Bob. het volgende:
Ik heb geen zin om het nog eens te proberen, ga morgen wel werken.![]()
Wat heb ik nu dan opeens veel tijd over vandaag, wat zal ik eens gaan doen.
Ik ben sowieso in de stad dus mss hop ik er even langsquote:Op maandag 21 december 2009 12:19 schreef Mark_Boelen het volgende:
Nog mensen naar het glazenhuis vandaag?
Van Erp natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 12:28 schreef Jesse_ het volgende:
Bij welke slijter in de stad kan ik veel speciaalbiertjes krijgen?
Ja doe ik ff voor je.quote:Op maandag 21 december 2009 12:34 schreef moemoe het volgende:
Zeg erhm... Mag ik misschien ook de in de OP?
Die is veel te duur.quote:
Dank jequote:
Die is te ver wegquote:Op maandag 21 december 2009 12:36 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Die is veel te duur.
Mitra naast Super de Boer Wilhelminakade!
quote:Op maandag 21 december 2009 12:38 schreef nietzman het volgende:
Yeah want een frigging Mitra is echt een speciaalzaak..
Ze hebben gewoon de Ierse speciaalbieren en Maredsous. En zelfs De Leckere.quote:
Lekkere biertjesquote:Op maandag 21 december 2009 12:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben gewoon de Ierse speciaalbieren en Maredsous. En zelfs De Leckere.
Wat zoek je dan precies?
Ja daarvoor moet je wel naar Van Erp.quote:Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Lekkere biertjes
Tripel Karmeliet, Cuvee des Trolls, Tremens, dat soort biertjes
Maar bij van Erp red ik het ook wel
Als je een kapotte auto wilt, moet je daar parkeren. Volgens mij komen er over die garage het meest claims bij verzekeringen binnen, heb ik ooit gelezen.quote:Op maandag 21 december 2009 07:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nou, er is een parkeergarage (Naberpassage), direct achter de Grote Markt, Op de Grote Markt mag je niet parkeren
Welke kleur heb je momenteel in je haar? Misschieb spot ik je wel @ Streamquote:Op maandag 21 december 2009 12:28 schreef Jesse_ het volgende:
Bij welke slijter in de stad kan ik veel speciaalbiertjes krijgen?
Ik ben CZ nietquote:Op maandag 21 december 2009 13:05 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Welke kleur heb je momenteel in je haar? Misschieb spot ik je wel @ Stream
quote:Op maandag 21 december 2009 14:32 schreef Luco het volgende:
Zojuist heeft een patiënt geprobeerd me te versieren terwijl ik aan het werk wasEn dan niet met kerstballen ed. Enige jammere is dat het een vent was.
De woorden "Is er een keer een broeder, is hij hetero" zal ik derhalve maar als compliment opvatten
Ik was al wegquote:Op maandag 21 december 2009 13:37 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Woeps verkeerde gekliktMaar die vraag is indd voor CZ
Been there, 14:20 > 15:00.quote:Op maandag 21 december 2009 12:19 schreef Mark_Boelen het volgende:
Nog mensen naar het glazenhuis vandaag?
U woont in Grunnquote:Op maandag 21 december 2009 12:34 schreef moemoe het volgende:
Zeg erhm... Mag ik misschien ook de in de OP?
Een jaar ofzo nog maarquote:
Dankequote:
Al ruim een jaarquote:
Ik ben op de ecoboot van Wubbo geweest.quote:Op maandag 21 december 2009 17:17 schreef Breathtaking het volgende:
Hoi Nietz. How you doing?
Like, what?quote:Op maandag 21 december 2009 17:27 schreef nietzman het volgende:
[..]
Ik ben op de ecoboot van Wubbo geweest..
http://ecolutions.nl/quote:Op maandag 21 december 2009 17:28 schreef Breathtaking het volgende:
Like, what?
Ah zoquote:Op maandag 21 december 2009 17:39 schreef nietzman het volgende:
[..]
http://ecolutions.nl/
Daarop!
Hij was alleen nog niet af.
Aightquote:Op maandag 21 december 2009 17:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Danke.
[..]
Al ruim een jaar. Welke AH werk je trouwens nu? Op 't Zernike? Kom ik even zwaaien
.
Of all places...quote:Op maandag 21 december 2009 17:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aight!!!
Deze 2 weken in het UMCG zo nu en dan.
Noh, daar hebben ze ook een albert heijntje hoorquote:Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Of all places...![]()
Neh, dan kom ik in het nieuwe jaar wel ergens anders naar je zwaaien.
Of ben je te hard met je werk bezig en ben je niet in staat te denken omdat je eigenlijk enigszins hersenloos werk doet (ik noem het scannen en het zeggen van het bedrag en het wisselgeld op de tast teruggeven)quote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je niet in staat bent moemoe te herkennen ben je een nog grotere flapdrol dan ik dacht.
Over 2 weken bij de AH Zernike dus?quote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef Renesite het volgende:
Noh, daar hebben ze ook een albert heijntje hoor!!
Zie je over 2 weken dan welMij nog nooit echt gespot daar? Enfin, zeg wel ff moemoe
Want dat deed BT niet, heb er weken over gedaan om haar te spotten
Ah, fantastic four à Breathtaking en de drie adoptieouders.quote:Op maandag 21 december 2009 18:47 schreef nietzman het volgende:
Romantisch diner van de fantastic four natuurlijk.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je niet in staat bent moemoe te herkennen ben je een nog grotere flapdrol dan ik dacht.
Jamaar, jij bent engquote:Op maandag 21 december 2009 21:20 schreef nietzman het volgende:
Tegen mij zegt ze ook nooit iets hoor!
Ik rijd hem wel vastquote:Op maandag 21 december 2009 07:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Per uur/dag/week/maand/jaar ?quote:Op maandag 21 december 2009 08:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je hem bij het boterdiep neerzet kost het maar een euro!
Kapot in de zin van deuken en krassen ? Als ik mijn vorige barrel nog had gehad dan zou me dat niets kunnen schelen. Sterker nog, dan zou ik het anantal deuken en krassen moeten tellen m te bepalen of er bij zijn gekomenquote:Op maandag 21 december 2009 13:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als je een kapotte auto wilt, moet je daar parkeren. Volgens mij komen er over die garage het meest claims bij verzekeringen binnen, heb ik ooit gelezen.
Gelukkig gaat ie eraf over een paar maanden
Heb je daar wel eens eerder gewerkt ?quote:Op maandag 21 december 2009 17:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aight!!!
Deze 2 weken in het UMCG zo nu en dan.
Vandaag niet veel veranderd, laatste sneeuwbui nu volgens buienradar... Maar dat is ook al bijna weer afgelopen.quote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef Luco het volgende:
Zo, na 3,5 uur treinen aangekomen in Diemen. Viel me reuze mee, elke keer aansluiting op de volgende stoptrein.
Hoe is het weer daar nu? Hier ligt (in vergelijking met Groningen) niks, en hier roepen ze al dat er zo geweldig veel ligt.
Dan mag ik er ook natuurlijk wel een keer inquote:
1 keer eerder voor 2 weken of zo... Als Zernike dicht is en ik wil werken mag ik daar werkenquote:Op maandag 21 december 2009 21:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je daar wel eens eerder gewerkt ?
Hehehe, doe maar!quote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Over 2 weken bij de AH Zernike dus?
Ga eerst wel om de kassa heen hangen, moeilijk doen met geld en dingen vragen die er niet zijn.
buienradar.nlquote:Op maandag 21 december 2009 22:45 schreef JH87 het volgende:
Het sneeuwt weer hard. Wist niet dat 't weer los zou gaan.
Yesser!quote:Op maandag 21 december 2009 22:56 schreef EricT het volgende:
GRONINGEN (ANP) - De actie 3FM Serious Request in het Glazen Huis op de Grote Markt in Groningen heeft tot dusver ruim 706.000 euro opgeleverd
knal mij er dan ook even in, ben er zelf al 370 topics te lui voor...quote:Op maandag 21 december 2009 22:36 schreef Q.E.D. het volgende:
Je staat er ook in.![]()
De volgende OP want ik kan het in dit topic niet /meer wijzigen.
Al klaar.quote:Op maandag 21 december 2009 23:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ben er weer uitgevallen merk ik. momento
okquote:Op maandag 21 december 2009 23:15 schreef Renesite het volgende:
Doe: http://forum.fok.nl/usericons/72712/avafokki.jpg maar instead.
Hear hear.quote:Op maandag 21 december 2009 23:22 schreef kikoooooo het volgende:
Ga eens naar het glazen huis topic, mongool.
Centrum voor Onderzoek van de Economie van de Lagere Overheden.quote:
Stiekem is het helemaal niet zo erg hoor, ik vind de overheid wel interessant. En je moet toch ergens beginnen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:45 schreef nietzman het volgende:
Oh maar dat klinkt helemaal niet als leuk meiske.
Waarom doet ge dat?.
waarom? Teveel gewicht oid?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
Echt niet normaal hoeveel sneeuw van de Ikea afkomt. Ze zijn er al een paar dagen bezig om al het sneeuw eraf te donderen op gigantische bulten op de grond. Wat een kutwerk
Bij mijn weten wel. Het kan zijn dat ze met vertraging rijden, maar het lijkt binnen de perken gehouden te kunnen worden nu.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:01 schreef EricT het volgende:
Hoe zit het met Qliners van en naar Grunn? Rijden die weer volgens schema?
Op het moment niet bijzonder veel spannends eigenlijk. Ti's een beetje stilte voor de storm. Maandag gaan we Wubbo filmen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:51 schreef Bob. het volgende:
En jij bent weer mooie dingen aan het ontwerpen?
Misschien als je het samen met andere Groningers doet, wil ook wel wat geld inleggen om hem in een garage hier ergens te zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:22 schreef Prosac het volgende:
1000 euro al voor het garageconcert van JXL. Ik denk dat ik aan mijn spaargeld niet genoeg ga hebben.
Ik bied 10 euro.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien als je het samen met andere Groningers doet, wil ook wel wat geld inleggen om hem in een garage hier ergens te zien.
Ik ben best bereid voor hem in de buidel te tasten, maar ben bang dat de helft van mijn spaargeld nog niet genoeg is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien als je het samen met andere Groningers doet, wil ook wel wat geld inleggen om hem in een garage hier ergens te zien.
True. Met 50 euro kom je niet ver.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ben best bereid voor hem in de buidel te tasten, maar ben bang dat de helft van mijn spaargeld nog niet genoeg is.
Met een goede campagne kom je heel ver!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ben best bereid voor hem in de buidel te tasten, maar ben bang dat de helft van mijn spaargeld nog niet genoeg is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |