Centrum voor Onderzoek van de Economie van de Lagere Overheden.quote:
Stiekem is het helemaal niet zo erg hoor, ik vind de overheid wel interessant. En je moet toch ergens beginnen?quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:45 schreef nietzman het volgende:
Oh maar dat klinkt helemaal niet als leuk meiske.
Waarom doet ge dat?.
waarom? Teveel gewicht oid?quote:Op dinsdag 22 december 2009 11:36 schreef kikoooooo het volgende:
Echt niet normaal hoeveel sneeuw van de Ikea afkomt. Ze zijn er al een paar dagen bezig om al het sneeuw eraf te donderen op gigantische bulten op de grond. Wat een kutwerk
Bij mijn weten wel. Het kan zijn dat ze met vertraging rijden, maar het lijkt binnen de perken gehouden te kunnen worden nu.quote:Op dinsdag 22 december 2009 12:01 schreef EricT het volgende:
Hoe zit het met Qliners van en naar Grunn? Rijden die weer volgens schema?
Op het moment niet bijzonder veel spannends eigenlijk. Ti's een beetje stilte voor de storm. Maandag gaan we Wubbo filmen.quote:Op dinsdag 22 december 2009 09:51 schreef Bob. het volgende:
En jij bent weer mooie dingen aan het ontwerpen?
Misschien als je het samen met andere Groningers doet, wil ook wel wat geld inleggen om hem in een garage hier ergens te zienquote:Op dinsdag 22 december 2009 13:22 schreef Prosac het volgende:
1000 euro al voor het garageconcert van JXL. Ik denk dat ik aan mijn spaargeld niet genoeg ga hebben.
Ik bied 10 euro.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien als je het samen met andere Groningers doet, wil ook wel wat geld inleggen om hem in een garage hier ergens te zien.
Ik ben best bereid voor hem in de buidel te tasten, maar ben bang dat de helft van mijn spaargeld nog niet genoeg is.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:30 schreef moemoe het volgende:
[..]
Misschien als je het samen met andere Groningers doet, wil ook wel wat geld inleggen om hem in een garage hier ergens te zien.
True. Met 50 euro kom je niet ver.quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ben best bereid voor hem in de buidel te tasten, maar ben bang dat de helft van mijn spaargeld nog niet genoeg is.
Met een goede campagne kom je heel ver!quote:Op dinsdag 22 december 2009 13:46 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik ben best bereid voor hem in de buidel te tasten, maar ben bang dat de helft van mijn spaargeld nog niet genoeg is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |