Ik vond Thomas Acda wel tof.quote:Op zondag 20 december 2009 17:12 schreef Luco het volgende:
[..]
Toenstraks wel.
Dat Glazen Huis vind ik trouwens niet eens zo heel bijzonder... Beetje aapjes kijken, meer niet
Dat heb ik dan weer gemist, omdat ik post aan het sorteren was...quote:Op zondag 20 december 2009 17:57 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ik vond Thomas Acda wel tof.
Maar verder is de lol er ook voor mij een beetje af.
quote:
Niks mis met Vindi'squote:
Degene die ik ken mag ik graag.quote:Op zondag 20 december 2009 19:26 schreef ChipsZak. het volgende:
Zeker wel wat mis met de meeste Vindi's!
Het viel mee hoor. Gewoon goed aankleden en meer mensen inzetten. Dan lukt het welquote:Op zondag 20 december 2009 18:59 schreef Bob. het volgende:
Brr, post bezorgen met dit weer lijkt me echt een horror.
Uitzonderingen bevestigen de regel toch? De vindi's die ik ken zijn allemaal echt regelrechte koorballen, welke tijdens de intro de aardappel in de keel geplant hebben.quote:Op zondag 20 december 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Degene die ik ken mag ik graag.
Degenen die ik ooit ben tegengekomen warenquote:Op zondag 20 december 2009 19:27 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Degene die ik ken mag ik graag.
Ja sommigen zijn walgelijk inderdaad, je moet het maar net treffen.quote:Op zondag 20 december 2009 19:33 schreef Luco het volgende:
[..]
Uitzonderingen bevestigen de regel toch? De vindi's die ik ken zijn allemaal echt regelrechte koorballen, welke tijdens de intro de aardappel in de keel geplant hebben.
Ga je mening elders ventileren, meneer koekepeer.quote:Op zondag 20 december 2009 19:41 schreef nietzman het volgende:
Vindi's zijn best lachen, dus no way dat onze huisdebiel daar bij zou horen.
En die heeft er een week gewoond ofzo?quote:Op zondag 20 december 2009 20:51 schreef Bob. het volgende:
Hehe.
En er woonde vorige week een Vindi naast me en die was zo lieffffff.
Nee, 4 maanden ofzo, maar toen was ik er niet.quote:Op zondag 20 december 2009 20:54 schreef Luco het volgende:
[..]
En die heeft er een week gewoond ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |