Of all places...quote:Op maandag 21 december 2009 17:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aight!!!
Deze 2 weken in het UMCG zo nu en dan.
Noh, daar hebben ze ook een albert heijntje hoorquote:Op maandag 21 december 2009 19:56 schreef moemoe het volgende:
[..]
Of all places...![]()
Neh, dan kom ik in het nieuwe jaar wel ergens anders naar je zwaaien.
Of ben je te hard met je werk bezig en ben je niet in staat te denken omdat je eigenlijk enigszins hersenloos werk doet (ik noem het scannen en het zeggen van het bedrag en het wisselgeld op de tast teruggeven)quote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je niet in staat bent moemoe te herkennen ben je een nog grotere flapdrol dan ik dacht.
Over 2 weken bij de AH Zernike dus?quote:Op maandag 21 december 2009 21:10 schreef Renesite het volgende:
Noh, daar hebben ze ook een albert heijntje hoor!!
Zie je over 2 weken dan welMij nog nooit echt gespot daar? Enfin, zeg wel ff moemoe
Want dat deed BT niet, heb er weken over gedaan om haar te spotten
Ah, fantastic four à Breathtaking en de drie adoptieouders.quote:Op maandag 21 december 2009 18:47 schreef nietzman het volgende:
Romantisch diner van de fantastic four natuurlijk.
quote:Op maandag 21 december 2009 21:16 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je niet in staat bent moemoe te herkennen ben je een nog grotere flapdrol dan ik dacht.
Jamaar, jij bent engquote:Op maandag 21 december 2009 21:20 schreef nietzman het volgende:
Tegen mij zegt ze ook nooit iets hoor!
Ik rijd hem wel vastquote:Op maandag 21 december 2009 07:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nou, er is een parkeergarage (Naberpassage), direct achter de Grote Markt, Op de Grote Markt mag je niet parkeren
Per uur/dag/week/maand/jaar ?quote:Op maandag 21 december 2009 08:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
Als je hem bij het boterdiep neerzet kost het maar een euro!
Kapot in de zin van deuken en krassen ? Als ik mijn vorige barrel nog had gehad dan zou me dat niets kunnen schelen. Sterker nog, dan zou ik het anantal deuken en krassen moeten tellen m te bepalen of er bij zijn gekomenquote:Op maandag 21 december 2009 13:05 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als je een kapotte auto wilt, moet je daar parkeren. Volgens mij komen er over die garage het meest claims bij verzekeringen binnen, heb ik ooit gelezen.
Gelukkig gaat ie eraf over een paar maanden
Heb je daar wel eens eerder gewerkt ?quote:Op maandag 21 december 2009 17:48 schreef Renesite het volgende:
[..]
Aight!!!
Deze 2 weken in het UMCG zo nu en dan.
Vandaag niet veel veranderd, laatste sneeuwbui nu volgens buienradar... Maar dat is ook al bijna weer afgelopen.quote:Op maandag 21 december 2009 22:18 schreef Luco het volgende:
Zo, na 3,5 uur treinen aangekomen in Diemen. Viel me reuze mee, elke keer aansluiting op de volgende stoptrein.
Hoe is het weer daar nu? Hier ligt (in vergelijking met Groningen) niks, en hier roepen ze al dat er zo geweldig veel ligt.
Dan mag ik er ook natuurlijk wel een keer inquote:
1 keer eerder voor 2 weken of zo... Als Zernike dicht is en ik wil werken mag ik daar werkenquote:Op maandag 21 december 2009 21:56 schreef 2cv het volgende:
[..]
Heb je daar wel eens eerder gewerkt ?
Hehehe, doe maar!quote:Op maandag 21 december 2009 21:52 schreef moemoe het volgende:
[..]
Over 2 weken bij de AH Zernike dus?
Ga eerst wel om de kassa heen hangen, moeilijk doen met geld en dingen vragen die er niet zijn.
buienradar.nlquote:Op maandag 21 december 2009 22:45 schreef JH87 het volgende:
Het sneeuwt weer hard. Wist niet dat 't weer los zou gaan.
Yesser!quote:Op maandag 21 december 2009 22:56 schreef EricT het volgende:
GRONINGEN (ANP) - De actie 3FM Serious Request in het Glazen Huis op de Grote Markt in Groningen heeft tot dusver ruim 706.000 euro opgeleverd
knal mij er dan ook even in, ben er zelf al 370 topics te lui voor...quote:Op maandag 21 december 2009 22:36 schreef Q.E.D. het volgende:
Je staat er ook in.![]()
De volgende OP want ik kan het in dit topic niet /meer wijzigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |