Als je hem bij het boterdiep neerzet kost het maar een euroquote:Op maandag 21 december 2009 07:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nou, er is een parkeergarage (Naberpassage), direct achter de Grote Markt, Op de Grote Markt mag je niet parkeren
Ikke al!quote:Op maandag 21 december 2009 08:58 schreef Renesite het volgende:
Iemand al bussen zien rijden?
Ik neem de gok maar niet en ga maar eerder weg denk ikquote:
Die van mij kwam in ieder geval niet opdagen.quote:Op maandag 21 december 2009 09:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik neem de gok maar niet en ga maar eerder weg denk ik!
quote:
Moiequote:Op maandag 21 december 2009 10:00 schreef Bob. het volgende:
Ik heb geen zin om het nog eens te proberen, ga morgen wel werken.![]()
Wat heb ik nu dan opeens veel tijd over vandaag, wat zal ik eens gaan doen.
Ik ben sowieso in de stad dus mss hop ik er even langsquote:Op maandag 21 december 2009 12:19 schreef Mark_Boelen het volgende:
Nog mensen naar het glazenhuis vandaag?
Van Erp natuurlijk.quote:Op maandag 21 december 2009 12:28 schreef Jesse_ het volgende:
Bij welke slijter in de stad kan ik veel speciaalbiertjes krijgen?
Ja doe ik ff voor je.quote:Op maandag 21 december 2009 12:34 schreef moemoe het volgende:
Zeg erhm... Mag ik misschien ook de in de OP?
Die is veel te duur.quote:
Dank jequote:
Die is te ver wegquote:Op maandag 21 december 2009 12:36 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Die is veel te duur.
Mitra naast Super de Boer Wilhelminakade!
quote:Op maandag 21 december 2009 12:38 schreef nietzman het volgende:
Yeah want een frigging Mitra is echt een speciaalzaak..
Ze hebben gewoon de Ierse speciaalbieren en Maredsous. En zelfs De Leckere.quote:
Lekkere biertjesquote:Op maandag 21 december 2009 12:43 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
[..]
Ze hebben gewoon de Ierse speciaalbieren en Maredsous. En zelfs De Leckere.
Wat zoek je dan precies?
Ja daarvoor moet je wel naar Van Erp.quote:Op maandag 21 december 2009 12:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Lekkere biertjes
Tripel Karmeliet, Cuvee des Trolls, Tremens, dat soort biertjes
Maar bij van Erp red ik het ook wel
Als je een kapotte auto wilt, moet je daar parkeren. Volgens mij komen er over die garage het meest claims bij verzekeringen binnen, heb ik ooit gelezen.quote:Op maandag 21 december 2009 07:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nou, er is een parkeergarage (Naberpassage), direct achter de Grote Markt, Op de Grote Markt mag je niet parkeren
Welke kleur heb je momenteel in je haar? Misschieb spot ik je wel @ Streamquote:Op maandag 21 december 2009 12:28 schreef Jesse_ het volgende:
Bij welke slijter in de stad kan ik veel speciaalbiertjes krijgen?
Ik ben CZ nietquote:Op maandag 21 december 2009 13:05 schreef Mark_Boelen het volgende:
[..]
Welke kleur heb je momenteel in je haar? Misschieb spot ik je wel @ Stream
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |