Ik lul maar wat hoor . Is het echt waarquote:
Ja dat heet wereld natuurfonds muts!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lul maar wat hoor . Is het echt waar
Altijd !!! maar ik weet nooit meer waaromquote:
Ohquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat heet wereld natuurfonds muts!
Oh en heb ik mijn dag gepaint in onz.. word ik afgezeken. Nou dat lekker stelletje daarquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat heet wereld natuurfonds muts!
Nee ja nee hier over voetbal plaatjes en jongensquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Over de natuur!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereld_Natuur_Fonds
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en heb ik mijn dag gepaint in onz.. word ik afgezeken. Nou dat lekker stelletje daar
Het komt er dus op neer, dat je met bier op auto bent gaan rijdenquote:
Ik vond het wel leuk krijg je die sukkel mierenneuker over je heen. Dat drukt de pretquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het komt er dus op neer, dat je met bier op auto bent gaan rijden
Ik vind het echte muispaints, en ik ben fan!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk krijg je die sukkel mierenneuker over je heen. Dat drukt de pret
Gaaf... waar is het.. Kunnen we het op funda bewonderenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:39 schreef liesje1979 het volgende:Zaterdag om 17:00 mag ik kijken naar een huisje!
Thanks ik vind dat gezeik soms zo irritant .. Dan heb je al geen trek meerquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het echte muispaints, en ik ben fan!
Nee het is onderhuur! Staat dus niet op funda, maar ik wil zoooooooooooooooooooooooooo ongelovelijk graag weg hier!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaaf... waar is het.. Kunnen we het op funda bewonderen
We wachten af .. Hoop dat het wat isquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee het is onderhuur! Staat dus niet op funda, maar ik wil zoooooooooooooooooooooooooo ongelovelijk graag weg hier!
Ohwja, laat ik niet te hard hopen, anders ben ik weer teleurgesteld.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
We wachten af .. Hoop dat het wat is
Vertel es wat meer hoe en wat..quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja, laat ik niet te hard hopen, anders ben ik weer teleurgesteld.![]()
Nee, sorry, lukt niet!![]()
ik wilde net zeggen, je blijft toch wel in het haagse he!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw hilversumsestraat, voor de Hagenezen.
Nou het is dus van het stiefzusje van mijn unitoofd, maar die heeft een vriend en woont daar ondertussen al.quote:
Tof !!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou het is dus van het stiefzusje van mijn unitoofd, maar die heeft een vriend en woont daar ondertussen al.
Maar ze wil dat huisje nog een jaar aanhouden, voor het geval het mis gaat. Dus dan maken we een contract dat ik niet zomaar op straat kan worden gezet. Het is helemaal ingericht dus ik hoef niets te kopen, koelkast enzo, alles staat daar.
En het is vlakbij mijn werk.
En verder was ik vergeten te vragen, omdat ik zo blij was al.
Is ook een prima buurtje volgens mij, niks mis mee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou het is dus van het stiefzusje van mijn unitoofd, maar die heeft een vriend en woont daar ondertussen al.
Maar ze wil dat huisje nog een jaar aanhouden, voor het geval het mis gaat. Dus dan maken we een contract dat ik niet zomaar op straat kan worden gezet. Het is helemaal ingericht dus ik hoef niets te kopen, koelkast enzo, alles staat daar.
En het is vlakbij mijn werk.
En verder was ik vergeten te vragen, omdat ik zo blij was al.
House warming partyquote:
Oh wat jammer dan kan ik nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Feestje!![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/393011/840e9f5c/feest_.html
Primaquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan doen we het toch bij jou?
Zijn ze nog bij elkaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
Zo ik ben weer bij gelezen over Huub en Claire
Ff eerlijk ik geloof nog steeds niet in dat huwelijk. En ben bang dat Huub nou ja wel een goede vader maar dat het niet lang stand houdquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vast wel!
Ik moest erg lachen om die foto's!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ff eerlijk ik geloof nog steeds niet in dat huwelijk. En ben bang dat Huub nou ja wel een goede vader maar dat het niet lang stand houd
Mwhaahh genoeg aan rellen .. Huub, Wendy, Slaayquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]! Ik heb ook nooit in dat huwelijk geloofd, en bij gebrek aan een goede RLS is dit goed te doen.
!
Wie is Wendy!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhaahh genoeg aan rellen .. Huub, Wendy, Slaay
quote:
Nou, wat een verhaal zeg!quote:
Was een leuk interview met Willem!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:05 schreef dieenebart het volgende:
Ik ben benieuwd, ik had er nog niets over gehoord. Misschien doen ze wel aan partnerruil
Ja maar dat doe je niet zomaar.. Ik ben benieuwd. Al boeit de trut me eigenlijk niet. Plus ging het geding niet over het neukenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:05 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nou, wat een verhaal zeg!![]()
"We zullen onze bronnen niet prijsgeven" Hebben ze wel een punt mee, maar op die manier kun je natuurlijk alles wel roepen.
Ik ben benieuwd, ik had er nog niets over gehoord. Misschien doen ze wel aan partnerruil
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat doe je niet zomaar.. Ik ben benieuwd. Al boeit de trut me eigenlijk niet. Plus ging het geding niet over het neuken
Nou kijk ff in SHO .. er zijn meerdere topicsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Linkje? Ik heb geen idee waar jullie het over hebben.
Leuk leesvoer voor morgen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kijk ff in SHO .. er zijn meerdere topics
Ik ook niet daarom is het wel leukquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Leuk leesvoer voor morgen!![]()
Ik heb niet zoveel met Wendy van Dijk.
Alweer?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zullen we het over het weer gaan hebben?
Whehehehehehehquote:
Ja wat een lekker weer weer !!! Verleden week werd er nog vries/schaats/ elfstedentocht voorspeld.. Goddank weer weer foutquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Zullen we het over het weer gaan hebben?
Het lenteweer komt er weer aan ik zweer het je!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja wat een lekker weer weer !!! Verleden week werd er nog vries/schaats/ elfstedentocht voorspeld.. Goddank weer weer fout
Dat weer zal weer weer anders worden als we van het weer verwachten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:31 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Het lenteweer komt er weer aan ik zweer het je!
Dat dan weer wel!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat weer zal weer weer anders worden als we van het weer verwachten.
Nee Lente !!!! Dat lekkere zonnetje temperatuur niet te hoog.... Hangen op balkonquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat dan weer wel!![]()
Ik heb zin in de zomer!
Naja lente, zomer....ik wil zon! Ik vind het eigenlijk niet snel te warm in de zomer.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee Lente !!!! Dat lekkere zonnetje temperatuur niet te hoog.... Hangen op balkon
Boven de 25 graden ben ik lostquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja lente, zomer....ik wil zon! Ik vind het eigenlijk niet snel te warm in de zomer.
Geen idee ga je hem intervieuwenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hier nog één.![]()
Nee, heb nog niet aan Mustapha gedacht, wat was dat dan ook weer?
Mietjes, 25 graden is best lekker!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:41 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Hier nog één.![]()
Nee, heb nog niet aan Mustapha gedacht, wat was dat dan ook weer?
quote:
Druk geweest? We miste je alquote:
Heb ik ook altijd als ik bijna bij me tip benquote:
Drukquote:
Geen idee, ik heb eigenlijk niet zo terug gelezen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:52 schreef HiDiHo het volgende:
Nog iets schokkends gebeurt vandaag? Ik las iets over Huub?
quote:
Toch niet die schuur van Coos he?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 00:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb eigenlijk niet zo terug gelezen.
Maar ik heb misschien wel een huisje! Ga zaterdagmiddag kijken.
Daar zou ik zonder bezichtiging al in trekkenquote:
Volgens mij wordt ie wel opgeleverd zonder drankquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zou ik zonder bezichtiging al in trekken
Staat vol met drank daar!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:00 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zou ik zonder bezichtiging al in trekken
Echt waar ik stap in de treinquote:
Hooiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:03 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kom ik je ophalen, en gaan we zuipen in het schuurtje van Coos!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:04 schreef HiDiHo het volgende:
Volgens mij komt er zo weer een bandje bij 3FM
je had vroeger toch ook die pokemon kaartjes.....quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee ja nee hier over voetbal plaatjes en jongens
Volgens mij zijn ze aan het opbouwenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:07 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja? Of zijn ze alweer aan het opruimen?![]()
En hoe is het in het kroegje?![]()
(linkje.)
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:09 schreef FANN het volgende:
[..]
tevens een tvp en een goedenavond natuurlijk.....
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:11 schreef Peter6000 het volgende:
10 over 1 en ik voel al slaap opkomen.![]()
Snel liggen dan maar.
-->
in het begin is ie héél stoer........quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:13 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
Hoi Fan!![]()
Via jouw filmpje zag ik deze, en ik kwam niet meer bij!![]()
![]()
![]()
Ja belachelijk iddquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Zo`n pijltje staat er scheef op.
Dààr zouden eens wat aan moeten doen.
Ja, je ziet het gewoon misgaan!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:14 schreef FANN het volgende:
[..]
in het begin is ie héél stoer........
gefeliciteerd met je huisje is een beetje té vroeg misschien hé........ maar het klinkt wel goed !quote:
Aanstellerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:16 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, je ziet het gewoon misgaan!
Thanks! Ik probeer niet teveel hoop te hebben, maar daar ben ik heel slecht in.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:17 schreef FANN het volgende:
[..]
gefeliciteerd met je huisje is een beetje té vroeg misschien hé........ maar het klinkt wel goed !
Als in: werk?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 01:22 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben 5600 foto's aan het voorzien van tagjes voor personen, tering wat een werk
Als in, uit vervelingquote:
Nee morgen, aan het eind van de middag!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Wanneer ga je kijken voor die woning? Vandaag toch?
Leuk liesje, ik zal voor je duimen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:45 schreef liesje1979 het volgende:
Nee morgen, aan het eind van de middag!
Naja ik heb dus nog niet heel veel gevraagd, maar ik gelof gewoon ongeveer hetzelfde als dit, een appartementje dus. 2e etage.quote:
Ik ga posten. En niet hier.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee morgen, aan het eind van de middag!
Ik zal voor je duimen!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef liesje1979 het volgende:
Cc: [RLS SC #123] Een nieuwe wereld![]()
Klinkt iig goedquote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik heb dus nog niet heel veel gevraagd, maar ik gelof gewoon ongeveer hetzelfde als dit, een appartementje dus. 2e etage.![]()
Maakt me eigenlijk ook niet zoveel uit, zolang ik hier maar weg kan, want dit trek ik niet zo heel lang meer.
Je moet je verwachtingen niet te hoog stellen, en blij zijn met een nieuwe start.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:57 schreef liesje1979 het volgende:
(En mijn hoop is al weer veel te groot)
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:00 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Je moet je verwachtingen niet te hoog stellen, en blij zijn met een nieuwe start.
Als het ook maar enigszins leefbaar is, zou ik de woning nemen.
Achteraf gezien was dat wel een goede beslissing, omdat je nu iets met een eigen voordeur krijgt.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:03 schreef liesje1979 het volgende:
(Ik heb zelfs af en toe spijt dat ik die bovenverdieping van dat oude vrouwtje niet genomen heb.)
De buurt is in elk geval prima (toch?), en de woning kun je desnoods zelf wat opknappen (nu ipv over een jaar als duidelijk wordt dat die dame het niet terug wil). En je bent de enige gegadigdequote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook!![]()
Heulemaal niet, op mijn woning is niks aan te merkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar anderzijds: op elke woning is wel wàt aan te merken.
Ja, maar ik heb mijn eisen nogal bijgesteld in: zsm hier weg.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:08 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Achteraf gezien was dat wel een goede beslissing, omdat je nu iets met een eigen voordeur krijgt.
Maar anderzijds: op elke woning is wel wàt aan te merken.
Veel keus heb je ook niet in Den Haag, je mag allang blij zijn dat je via Fia iets kunt vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb mijn eisen nogal bijgesteld in: zsm hier weg.
Precies, en van daaruit kan ik altijd nog verder zoeken. EN het is gewoon zo relaxed dat ik niet in 1x een hele inboedel hoef aan te schaffen ook!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
Veel keus heb je ook niet in Den Haag, je mag allang blij zijn dat je via Fia iets kunt vinden.
Tof! Dank je!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:20 schreef Dementor het volgende:
Voor Liesje!
[ afbeelding ]
De lucky cute-see bear!
Ja, en ik sta altijd heel vroeg op en heb een electrische gitaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef liesje1979 het volgende:
Cc: [RLS SC #123] Een nieuwe wereld![]()
Gert:(We worden toch geen buren he?
)
Gezellig, ik ben zeg maar het type dat bij de buren de deur plat loopt!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en ik sta altijd heel vroeg op en heb een electrische gitaar. [ afbeelding ]
Ey liesje....ik hoop voor je dat het doorgaat....suc6quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook!![]()
Thanks!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ey liesje....ik hoop voor je dat het doorgaat....suc6
Ik ging nu op uw lapo drukken en toen via de postgeschiedenis hier inkomenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik niet? Kan je dat nooit?
Via de postgeschiedenis van Liesje is het topic idd altijd wel te vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ging nu op uw lapo drukken en toen via de postgeschiedenis hier inkomen![]()
Haha ja daar hoopte ik al opquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Via de postgeschiedenis van Liesje is het topic idd altijd wel te vinden.
Uw?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ging nu op uw lapo drukken en toen via de postgeschiedenis hier inkomen![]()
Ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Via de postgeschiedenis van Liesje is het topic idd altijd wel te vinden.
Ligt eraan wat ze op hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meisje, en dat weet jij!
Mevrouwen huppelen niet.
Huppelen isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meisje, en dat weet jij!
Mevrouwen huppelen niet.
Ja en toen ging je maar op Mr.X liggen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest toch wat doen terwijl jij en Juud in elkaar opgingen?
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pabo studenten moet ook kunnen huppelen!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat doe ik ook?? Daarom is het
Ik word door al mijn kinderen voor gek verklaard, maar ik heb geen zin om de strenge pik uit te hangen als het ook leuk kan, bovendien word ik wel eens boos als het moet, dus zijn ze prima rustig te houden, als je ook maar leuke dingen doet
Bent u je ook jufquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja en toen ging je maar op Mr.X liggen.
Everything for a perfect picture.
Nee, peuterleidster!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bent u je ook juf? Ik wil juf worden
Das ook blijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, peuterleidster!![]()
Loop je stage nu?
Hoe is het met je reken- en taalvaardigheid?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Das ook blij
Ja ik heb zometeen, over een uur, een kennismakings gesprek, en dan begin ik maandag stage lopen, waarschijnlijk in groep 5![]()
Maar afgelopen halfjaar ookal stage gehad, toen groep 6
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Das ook blij
Ja ik heb zometeen, over een uur, een kennismakings gesprek, en dan begin ik maandag stage lopen, waarschijnlijk in groep 5![]()
Maar afgelopen halfjaar ookal stage gehad, toen groep 6
Ik heb die o zo moeilijke landelijk ingestelde taal- en rekentoets zonder te leren gehaaldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe is het met je reken- en taalvaardigheid?
Haha ja, afgelopen half jaar liep ik in Deventer, nu naar Apeldoornquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja dat is ook blij!
Ah leuk. dus 7-8 jarigen?
Spannend! Op een andere school?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja, afgelopen half jaar liep ik in Deventer, nu naar Apeldoorn
Dat zou heel goed kunnen kloppen jaquote:
Succes!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:06 schreef nijnja het volgende:
Maar ikben weg, want kennismakingsgesprek, en geen zin om te laat te komen
Anders mag je niet op stage hoop ik? Alhoewel dat geen garantie is. Ik zie fouten voorbij komen in door stagiares bedachte opdrachten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb die o zo moeilijke landelijk ingestelde taal- en rekentoets zonder te leren gehaald
Haha alstublieft zeg!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:21 schreef blomst het volgende:
[..]
gefeliciteerd, en wanneer komt het?
Ja, leuk!quote:
Dat komt zo!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie zeg maar een soort kwartiertje waarin jullie slechte kutliedjes posten?
oiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie zeg maar een soort kwartiertje waarin jullie slechte kutliedjes posten?
Ja ooit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nah dat valt me dan weer tegen. Een klein Deju'tje
Jawel, dan mag je gewoon op stage.. Maar inderdaad sommige mensen..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Anders mag je niet op stage hoop ik? Alhoewel dat geen garantie is. Ik zie fouten voorbij komen in door stagiares bedachte opdrachten.Echt héél erg.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
Mijn eigen pasta saus gemaakt van echte tomaten .. En het smaakt lekkkkkerrrrrrrrr..Wel een beetje veel ..
Zie je nou!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
Mijn eigen pasta saus gemaakt van echte tomaten .. En het smaakt lekkkkkerrrrrrrrr..Wel een beetje veel ..
Wat een mannetje....quote:
Ik had een berg tomaten die op moesten. Gekookt ongeveer 15 min. Velletje eraf pielen. Eingelijk moeten de tomaten door een blender maar met een vork prakken gaat ook primaquote:
Ik had het nog nooit gedaan .. maar ik had medelijden met de tomaten.quote:
Als je met een scherp mesje een kruisje in de kont van de tomaat snijdt en je doet ze dan in kokend heet water (2 minuten of zo) dan kan je zo in één of twee keer het velletje er af trekken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gedaan .. maar ik had medelijden met de tomaten.En gewoon doen en niet nadenken..
Heb geen recept nodig
Het staat nu langzaam te pruttelen
Plus Tijmquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je met een scherp mesje een kruisje in de kont van de tomaat snijdt en je doet ze dan in kokend heet water (2 minuten of zo) dan kan je zo in één of twee keer het velletje er af trekken.![]()
En geen pastasaus zonder Oregano en Basilicum.
Wat is de kont dan.. Ik widen de groene dingentjes eraf halen voor de kook maar die zaten er niet aan. Dus hoppa de pan in Roma tomaten van die langwerpigequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je met een scherp mesje een kruisje in de kont van de tomaat snijdt en je doet ze dan in kokend heet water (2 minuten of zo) dan kan je zo in één of twee keer het velletje er af trekken.![]()
En geen pastasaus zonder Oregano en Basilicum.
Niet die van mijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef Copycat het volgende:
De kroontjes (die groene dingen) zitten aan de kop z'n kant.
Dan zitten die er nu gezellig doorheenquote:
AH Ik spaar voetbal plaatjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar koop jij je tomaten?
Zie je wel die hebben dat groene staartje niet aan de kont. Je trekt het vel er af na de kookquote:
Die rukte ik met vel eraf Mutsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:45 schreef Copycat het volgende:
Dat is geen staartje, dat is het restant van het kroontje.
Muts!
Een stadsmuts.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:45 schreef Copycat het volgende:
Dat is geen staartje, dat is het restant van het kroontje.
Muts!
Staaf mixer .. Gaat op het jarig verlanglijstjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik laat de velletjes er altijd gewoon opzitten, staafmixer ftw.![]()
En idd, het wordt niet zo rood, als de potjessaus daarom gooi ik er dan nog een blikje tomatenpuree door, het oog wil ook wat.
Staafmixer, gaat op het niet vergeten uit het keukenkastje te trekken!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Staaf mixer .. Gaat op het jarig verlanglijstje
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staafmixer, gaat op het niet vergeten uit het keukenkastje te trekken!
ik ben vlief,,,,,,,,,,,quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een beetje geregeld ... Dat is ook een gedoe enzo
Daar heb je meer aanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
Jij de keukenweegschaal en hij de personenweegschaal!
Mooi das goed... maar laat niemand anders zich er mee bemoeien anders ben je die staafmixer ook nog kwijtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alles gaat op een emotionele weegschaal!![]()
Koken en dieeten, beiden niet mijn ding! Hij mag ze hebben!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
Jij de keukenweegschaal en hij de personenweegschaal!
ik dacht dat je ze alleen maar neukte, dat vond ik nog wel kunnen.....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Net geit in de pan gedaan voor een lekker soepie morgen.
Is ie leuk btwquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koken en dieeten, beiden niet mijn ding! Hij mag ze hebben!
Neem er meer lekker rustigquote:
Neehhhhquote:
O.k. niet TE veelquote:
We moeten je wel hebben he??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
oké ééntje dan ...
ik roer hem wel door mijn Irish Coffee.........
jah......quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
We moeten je wel hebben he??Je bent net Huub
Mijn baas heeft wel es gezegd " Als je aandacht krijgt ben je belangrijk"quote:
Cool.........quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn baas heeft wel es gezegd " Als je aandacht krijgt ben je belangrijk"
Drama queenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Cool.........
ik ga mijn koffie maken......
![]()
kweetniet of ik nog terug kom.... kijken hoe die valt in deze bui.......
12 of 13 feb Ik weet het niet zo goed..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wanneer is het Valentijn eigenlijk? Ik krijg van Hallmark een reminder, of ik vooral niet vergeet een kaart te sturen
Vrijdag de dertiendequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
12 of 13 feb Ik weet het niet zo goed..
Oh jeequote:
Mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, ik heb weer een brljant kunstwerk klaarstaan voor het volgende topic.
De hele middag aan gewerkt.
Heb je daar nog tijd voor, met al dat eten wat je weer weg zit te werken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, ik heb weer een brljant kunstwerk klaarstaan voor het volgende topic.
De hele middag aan gewerkt.
Het doel is bijgesteld.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je daar nog tijd voor, met al dat eten wat je weer weg zit te werken?![]()
't Gaat niet goed hé
Hee !! Een knappe paint maken kost een halve dag hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je daar nog tijd voor, met al dat eten wat je weer weg zit te werken?![]()
't Gaat niet goed hé
Evengoed knap genoeg wat je hebt laten zien. 't Zou alleen wel zonde zijn als het er weer bij op zou komenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het doel is bijgesteld.
In de lente gaan de laatste 10 eraf.
Duh, jij doet er fotootjes bij, dan is het echt niet zó veel werkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee !! Een knappe paint maken kost een halve dag hoor
Laat ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Evengoed knap genoeg wat je hebt laten zien. 't Zou alleen wel zonde zijn als het er weer bij op zou komen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, jij doet er fotootjes bij, dan is het echt niet zó veel werk
Lach me ff uitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehehe alleen paint!![]()
En laatst al te groot....![]()
![]()
![]()
Mooi dan ga ik gewoon door ...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik lach je niet uit, ik vind het geweldig!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen, dus ik ga maar aan de wijn![]()
Niet nerveus zijn hoor.. Kneppel hard !! Denk maar aan mijquote:
Ik moet nog wel even een lijstje maken wat ik allemaal wil vragen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet nerveus zijn hoor.. Kneppel hard !! Denk maar aan mijAfdingen en niet te aardig zijn
Als het huur is hoeft dat niet zo..Dus maak je niet druk. Gaat er iemand met je mee dat is wel handigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even een lijstje maken wat ik allemaal wil vragen.![]()
Geen idee waar ik op moet letten
Maar het onderhuur he? Dus ik moet weten of ik me dan wel of niet daar in kan schrijven, of hoe dat met de belasting moet enzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het huur is hoeft dat niet zo..Dus maak je niet druk. Gaat er iemand met je mee dat is wel handig
Dat is een latere zorg.. Ga eerst maar kijken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het onderhuur he? Dus ik moet weten of ik me dan wel of niet daar in kan schrijven, of hoe dat met de belasting moet enzo.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een latere zorg.. Ga eerst maar kijken.![]()
Ja want dan komen we met zijn alle langs en slopen de tentquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!
Ohhhhh het zou zo tof zijn he?
Haar meubels, wat doe je?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja want dan komen we met zijn alle langs en slopen de tent
Genoeg dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haar meubels, wat doe je?![]()
Nee, maar dan mag je komen zuipen!
Ahum.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe goed zou Peter opletten eigenlijk? nog 12 posts, misschien kan je wel van hem winnen soury, als we deze heul snel volbaggeren!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ahum.
Maar idd, ik was het net een kwartiertje vergeten, en toen keerde ik geschokken terug naar FOK!
Denk je dat ik gek ben ?? Die ligt op de loer .. Ik waag me er niet aanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe goed zou Peter opletten eigenlijk? nog 12 posts, misschien kan je wel van hem winnen soury, als we deze heul snel volbaggeren!
Cute.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ahum.
Maar idd, ik was het net een kwartiertje vergeten, en toen keerde ik geschokken terug naar FOK!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ahum.
Wat is dat nou weerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kijk jij ook weleens naar Heerlijk Eerlijk Heertje?
Ja snel tikketikketikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik open hem toch maar vast.
Ik voel iets van kapers op mijn kust.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |