Ja ooit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nah dat valt me dan weer tegen. Een klein Deju'tje
Jawel, dan mag je gewoon op stage.. Maar inderdaad sommige mensen..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Anders mag je niet op stage hoop ik? Alhoewel dat geen garantie is. Ik zie fouten voorbij komen in door stagiares bedachte opdrachten.Echt héél erg.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie zeg maar een soort kwartiertje waarin jullie slechte kutliedjes posten?
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
Mijn eigen pasta saus gemaakt van echte tomaten .. En het smaakt lekkkkkerrrrrrrrr..Wel een beetje veel ..
Zie je nou!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
Mijn eigen pasta saus gemaakt van echte tomaten .. En het smaakt lekkkkkerrrrrrrrr..Wel een beetje veel ..
Wat een mannetje....quote:
Ik had een berg tomaten die op moesten. Gekookt ongeveer 15 min. Velletje eraf pielen. Eingelijk moeten de tomaten door een blender maar met een vork prakken gaat ook primaquote:
Ik had het nog nooit gedaan .. maar ik had medelijden met de tomaten.quote:
Als je met een scherp mesje een kruisje in de kont van de tomaat snijdt en je doet ze dan in kokend heet water (2 minuten of zo) dan kan je zo in één of twee keer het velletje er af trekken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gedaan .. maar ik had medelijden met de tomaten.En gewoon doen en niet nadenken..
Heb geen recept nodig
Het staat nu langzaam te pruttelen
Plus Tijmquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je met een scherp mesje een kruisje in de kont van de tomaat snijdt en je doet ze dan in kokend heet water (2 minuten of zo) dan kan je zo in één of twee keer het velletje er af trekken.![]()
En geen pastasaus zonder Oregano en Basilicum.
Wat is de kont dan.. Ik widen de groene dingentjes eraf halen voor de kook maar die zaten er niet aan. Dus hoppa de pan in Roma tomaten van die langwerpigequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je met een scherp mesje een kruisje in de kont van de tomaat snijdt en je doet ze dan in kokend heet water (2 minuten of zo) dan kan je zo in één of twee keer het velletje er af trekken.![]()
En geen pastasaus zonder Oregano en Basilicum.
Niet die van mijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef Copycat het volgende:
De kroontjes (die groene dingen) zitten aan de kop z'n kant.
Dan zitten die er nu gezellig doorheenquote:
AH Ik spaar voetbal plaatjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar koop jij je tomaten?
Zie je wel die hebben dat groene staartje niet aan de kont. Je trekt het vel er af na de kookquote:
Die rukte ik met vel eraf Mutsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:45 schreef Copycat het volgende:
Dat is geen staartje, dat is het restant van het kroontje.
Muts!
Een stadsmuts.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:45 schreef Copycat het volgende:
Dat is geen staartje, dat is het restant van het kroontje.
Muts!
Staaf mixer .. Gaat op het jarig verlanglijstjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik laat de velletjes er altijd gewoon opzitten, staafmixer ftw.![]()
En idd, het wordt niet zo rood, als de potjessaus daarom gooi ik er dan nog een blikje tomatenpuree door, het oog wil ook wat.
Staafmixer, gaat op het niet vergeten uit het keukenkastje te trekken!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Staaf mixer .. Gaat op het jarig verlanglijstje
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staafmixer, gaat op het niet vergeten uit het keukenkastje te trekken!
ik ben vlief,,,,,,,,,,,quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een beetje geregeld ... Dat is ook een gedoe enzo
Daar heb je meer aanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
Jij de keukenweegschaal en hij de personenweegschaal!
Mooi das goed... maar laat niemand anders zich er mee bemoeien anders ben je die staafmixer ook nog kwijtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alles gaat op een emotionele weegschaal!![]()
Koken en dieeten, beiden niet mijn ding! Hij mag ze hebben!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
Jij de keukenweegschaal en hij de personenweegschaal!
ik dacht dat je ze alleen maar neukte, dat vond ik nog wel kunnen.....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Net geit in de pan gedaan voor een lekker soepie morgen.
Is ie leuk btwquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koken en dieeten, beiden niet mijn ding! Hij mag ze hebben!
Neem er meer lekker rustigquote:
Neehhhhquote:
O.k. niet TE veelquote:
We moeten je wel hebben he??quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:10 schreef FANN het volgende:
[..]
oké ééntje dan ...
ik roer hem wel door mijn Irish Coffee.........
jah......quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:12 schreef Soury het volgende:
[..]
We moeten je wel hebben he??Je bent net Huub
Mijn baas heeft wel es gezegd " Als je aandacht krijgt ben je belangrijk"quote:
Cool.........quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Mijn baas heeft wel es gezegd " Als je aandacht krijgt ben je belangrijk"
Drama queenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Cool.........
ik ga mijn koffie maken......
![]()
kweetniet of ik nog terug kom.... kijken hoe die valt in deze bui.......
12 of 13 feb Ik weet het niet zo goed..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Wanneer is het Valentijn eigenlijk? Ik krijg van Hallmark een reminder, of ik vooral niet vergeet een kaart te sturen
Vrijdag de dertiendequote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:31 schreef Soury het volgende:
[..]
12 of 13 feb Ik weet het niet zo goed..
Oh jeequote:
Mooiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, ik heb weer een brljant kunstwerk klaarstaan voor het volgende topic.
De hele middag aan gewerkt.
Heb je daar nog tijd voor, met al dat eten wat je weer weg zit te werken?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:34 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, ik heb weer een brljant kunstwerk klaarstaan voor het volgende topic.
De hele middag aan gewerkt.
Het doel is bijgesteld.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je daar nog tijd voor, met al dat eten wat je weer weg zit te werken?![]()
't Gaat niet goed hé
Hee !! Een knappe paint maken kost een halve dag hoorquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Heb je daar nog tijd voor, met al dat eten wat je weer weg zit te werken?![]()
't Gaat niet goed hé
Evengoed knap genoeg wat je hebt laten zien. 't Zou alleen wel zonde zijn als het er weer bij op zou komenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het doel is bijgesteld.
In de lente gaan de laatste 10 eraf.
Duh, jij doet er fotootjes bij, dan is het echt niet zó veel werkquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hee !! Een knappe paint maken kost een halve dag hoor
Laat ik niet gebeuren.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:39 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Evengoed knap genoeg wat je hebt laten zien. 't Zou alleen wel zonde zijn als het er weer bij op zou komen
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Duh, jij doet er fotootjes bij, dan is het echt niet zó veel werk
Lach me ff uitquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Whehehehe alleen paint!![]()
En laatst al te groot....![]()
![]()
![]()
Mooi dan ga ik gewoon door ...quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee ik lach je niet uit, ik vind het geweldig!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Uiteraard!![]()
Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen, dus ik ga maar aan de wijn![]()
Niet nerveus zijn hoor.. Kneppel hard !! Denk maar aan mijquote:
Ik moet nog wel even een lijstje maken wat ik allemaal wil vragen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Niet nerveus zijn hoor.. Kneppel hard !! Denk maar aan mijAfdingen en niet te aardig zijn
Als het huur is hoeft dat niet zo..Dus maak je niet druk. Gaat er iemand met je mee dat is wel handigquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moet nog wel even een lijstje maken wat ik allemaal wil vragen.![]()
Geen idee waar ik op moet letten
Maar het onderhuur he? Dus ik moet weten of ik me dan wel of niet daar in kan schrijven, of hoe dat met de belasting moet enzo.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Als het huur is hoeft dat niet zo..Dus maak je niet druk. Gaat er iemand met je mee dat is wel handig
Dat is een latere zorg.. Ga eerst maar kijken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar het onderhuur he? Dus ik moet weten of ik me dan wel of niet daar in kan schrijven, of hoe dat met de belasting moet enzo.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is een latere zorg.. Ga eerst maar kijken.![]()
Ja want dan komen we met zijn alle langs en slopen de tentquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja!
Ohhhhh het zou zo tof zijn he?
Haar meubels, wat doe je?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja want dan komen we met zijn alle langs en slopen de tent
Genoeg dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haar meubels, wat doe je?![]()
Nee, maar dan mag je komen zuipen!
Ahum.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe goed zou Peter opletten eigenlijk? nog 12 posts, misschien kan je wel van hem winnen soury, als we deze heul snel volbaggeren!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ahum.
Maar idd, ik was het net een kwartiertje vergeten, en toen keerde ik geschokken terug naar FOK!
Denk je dat ik gek ben ?? Die ligt op de loer .. Ik waag me er niet aanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:30 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe goed zou Peter opletten eigenlijk? nog 12 posts, misschien kan je wel van hem winnen soury, als we deze heul snel volbaggeren!
Cute.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
Ahum.
Maar idd, ik was het net een kwartiertje vergeten, en toen keerde ik geschokken terug naar FOK!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:31 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ahum.
Wat is dat nou weerquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:33 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Kijk jij ook weleens naar Heerlijk Eerlijk Heertje?
Ja snel tikketikketikquote:Op vrijdag 6 februari 2009 22:35 schreef Peter6000 het volgende:
Ik open hem toch maar vast.
Ik voel iets van kapers op mijn kust.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |