oiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie zeg maar een soort kwartiertje waarin jullie slechte kutliedjes posten?
Ja ooit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nah dat valt me dan weer tegen. Een klein Deju'tje
Jawel, dan mag je gewoon op stage.. Maar inderdaad sommige mensen..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Anders mag je niet op stage hoop ik? Alhoewel dat geen garantie is. Ik zie fouten voorbij komen in door stagiares bedachte opdrachten.Echt héél erg.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie zeg maar een soort kwartiertje waarin jullie slechte kutliedjes posten?
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
Mijn eigen pasta saus gemaakt van echte tomaten .. En het smaakt lekkkkkerrrrrrrrr..Wel een beetje veel ..
Zie je nou!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
Mijn eigen pasta saus gemaakt van echte tomaten .. En het smaakt lekkkkkerrrrrrrrr..Wel een beetje veel ..
Wat een mannetje....quote:
Ik had een berg tomaten die op moesten. Gekookt ongeveer 15 min. Velletje eraf pielen. Eingelijk moeten de tomaten door een blender maar met een vork prakken gaat ook primaquote:
Ik had het nog nooit gedaan .. maar ik had medelijden met de tomaten.quote:
Als je met een scherp mesje een kruisje in de kont van de tomaat snijdt en je doet ze dan in kokend heet water (2 minuten of zo) dan kan je zo in één of twee keer het velletje er af trekken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gedaan .. maar ik had medelijden met de tomaten.En gewoon doen en niet nadenken..
Heb geen recept nodig
Het staat nu langzaam te pruttelen
Plus Tijmquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je met een scherp mesje een kruisje in de kont van de tomaat snijdt en je doet ze dan in kokend heet water (2 minuten of zo) dan kan je zo in één of twee keer het velletje er af trekken.![]()
En geen pastasaus zonder Oregano en Basilicum.
Wat is de kont dan.. Ik widen de groene dingentjes eraf halen voor de kook maar die zaten er niet aan. Dus hoppa de pan in Roma tomaten van die langwerpigequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je met een scherp mesje een kruisje in de kont van de tomaat snijdt en je doet ze dan in kokend heet water (2 minuten of zo) dan kan je zo in één of twee keer het velletje er af trekken.![]()
En geen pastasaus zonder Oregano en Basilicum.
Niet die van mijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef Copycat het volgende:
De kroontjes (die groene dingen) zitten aan de kop z'n kant.
Dan zitten die er nu gezellig doorheenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |