Tof! Dank je!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:20 schreef Dementor het volgende:
Voor Liesje!
[ afbeelding ]
De lucky cute-see bear!
Ja, en ik sta altijd heel vroeg op en heb een electrische gitaar.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:50 schreef liesje1979 het volgende:
Cc: [RLS SC #123] Een nieuwe wereld![]()
Gert:(We worden toch geen buren he?
)
Gezellig, ik ben zeg maar het type dat bij de buren de deur plat loopt!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 11:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja, en ik sta altijd heel vroeg op en heb een electrische gitaar. [ afbeelding ]
Ey liesje....ik hoop voor je dat het doorgaat....suc6quote:Op vrijdag 6 februari 2009 10:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook!![]()
(En mijn hoop is al weer veel te groot)
Thanks!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 12:55 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ey liesje....ik hoop voor je dat het doorgaat....suc6
Ik ging nu op uw lapo drukken en toen via de postgeschiedenis hier inkomenquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Weet ik niet? Kan je dat nooit?
Via de postgeschiedenis van Liesje is het topic idd altijd wel te vinden.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ging nu op uw lapo drukken en toen via de postgeschiedenis hier inkomen![]()
Haha ja daar hoopte ik al opquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Via de postgeschiedenis van Liesje is het topic idd altijd wel te vinden.
Uw?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:18 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ging nu op uw lapo drukken en toen via de postgeschiedenis hier inkomen![]()
Ja.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:21 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Via de postgeschiedenis van Liesje is het topic idd altijd wel te vinden.
Ligt eraan wat ze op hebben.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meisje, en dat weet jij!
Mevrouwen huppelen niet.
Huppelen isquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:30 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meisje, en dat weet jij!
Mevrouwen huppelen niet.
Ja en toen ging je maar op Mr.X liggen.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik moest toch wat doen terwijl jij en Juud in elkaar opgingen?
Dat doe ik ookquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:40 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Pabo studenten moet ook kunnen huppelen!
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:41 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat doe ik ook?? Daarom is het
Ik word door al mijn kinderen voor gek verklaard, maar ik heb geen zin om de strenge pik uit te hangen als het ook leuk kan, bovendien word ik wel eens boos als het moet, dus zijn ze prima rustig te houden, als je ook maar leuke dingen doet
Bent u je ook jufquote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:40 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ja en toen ging je maar op Mr.X liggen.
Everything for a perfect picture.
Nee, peuterleidster!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:45 schreef nijnja het volgende:
[..]
Bent u je ook juf? Ik wil juf worden
Das ook blijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, peuterleidster!![]()
Loop je stage nu?
Hoe is het met je reken- en taalvaardigheid?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Das ook blij
Ja ik heb zometeen, over een uur, een kennismakings gesprek, en dan begin ik maandag stage lopen, waarschijnlijk in groep 5![]()
Maar afgelopen halfjaar ookal stage gehad, toen groep 6
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:57 schreef nijnja het volgende:
[..]
Das ook blij
Ja ik heb zometeen, over een uur, een kennismakings gesprek, en dan begin ik maandag stage lopen, waarschijnlijk in groep 5![]()
Maar afgelopen halfjaar ookal stage gehad, toen groep 6
Ik heb die o zo moeilijke landelijk ingestelde taal- en rekentoets zonder te leren gehaaldquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:58 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Hoe is het met je reken- en taalvaardigheid?
Haha ja, afgelopen half jaar liep ik in Deventer, nu naar Apeldoornquote:Op vrijdag 6 februari 2009 13:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]Ja dat is ook blij!
Ah leuk. dus 7-8 jarigen?
Spannend! Op een andere school?
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha ja, afgelopen half jaar liep ik in Deventer, nu naar Apeldoorn
Dat zou heel goed kunnen kloppen jaquote:
Succes!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:06 schreef nijnja het volgende:
Maar ikben weg, want kennismakingsgesprek, en geen zin om te laat te komen
Anders mag je niet op stage hoop ik? Alhoewel dat geen garantie is. Ik zie fouten voorbij komen in door stagiares bedachte opdrachten.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:00 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb die o zo moeilijke landelijk ingestelde taal- en rekentoets zonder te leren gehaald
Haha alstublieft zeg!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:21 schreef blomst het volgende:
[..]
gefeliciteerd, en wanneer komt het?
Ja, leuk!quote:
Dat komt zo!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie zeg maar een soort kwartiertje waarin jullie slechte kutliedjes posten?
oiquote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
Hebben jullie zeg maar een soort kwartiertje waarin jullie slechte kutliedjes posten?
Ja ooit.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 15:48 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nah dat valt me dan weer tegen. Een klein Deju'tje
Jawel, dan mag je gewoon op stage.. Maar inderdaad sommige mensen..quote:Op vrijdag 6 februari 2009 14:11 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Anders mag je niet op stage hoop ik? Alhoewel dat geen garantie is. Ik zie fouten voorbij komen in door stagiares bedachte opdrachten.Echt héél erg.
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 16:37 schreef Peter6000 het volgende:
Hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
Mijn eigen pasta saus gemaakt van echte tomaten .. En het smaakt lekkkkkerrrrrrrrr..Wel een beetje veel ..
Zie je nou!!!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:09 schreef Soury het volgende:
Mijn eigen pasta saus gemaakt van echte tomaten .. En het smaakt lekkkkkerrrrrrrrr..Wel een beetje veel ..
Wat een mannetje....quote:
Ik had een berg tomaten die op moesten. Gekookt ongeveer 15 min. Velletje eraf pielen. Eingelijk moeten de tomaten door een blender maar met een vork prakken gaat ook primaquote:
Ik had het nog nooit gedaan .. maar ik had medelijden met de tomaten.quote:
Als je met een scherp mesje een kruisje in de kont van de tomaat snijdt en je doet ze dan in kokend heet water (2 minuten of zo) dan kan je zo in één of twee keer het velletje er af trekken.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik had het nog nooit gedaan .. maar ik had medelijden met de tomaten.En gewoon doen en niet nadenken..
Heb geen recept nodig
Het staat nu langzaam te pruttelen
Plus Tijmquote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je met een scherp mesje een kruisje in de kont van de tomaat snijdt en je doet ze dan in kokend heet water (2 minuten of zo) dan kan je zo in één of twee keer het velletje er af trekken.![]()
En geen pastasaus zonder Oregano en Basilicum.
Wat is de kont dan.. Ik widen de groene dingentjes eraf halen voor de kook maar die zaten er niet aan. Dus hoppa de pan in Roma tomaten van die langwerpigequote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:29 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je met een scherp mesje een kruisje in de kont van de tomaat snijdt en je doet ze dan in kokend heet water (2 minuten of zo) dan kan je zo in één of twee keer het velletje er af trekken.![]()
En geen pastasaus zonder Oregano en Basilicum.
Niet die van mijquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:18 schreef Copycat het volgende:
De kroontjes (die groene dingen) zitten aan de kop z'n kant.
Dan zitten die er nu gezellig doorheenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |