Ik lul maar wat hoor . Is het echt waarquote:
Ja dat heet wereld natuurfonds muts!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik lul maar wat hoor . Is het echt waar
Altijd !!! maar ik weet nooit meer waaromquote:
Ohquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat heet wereld natuurfonds muts!
Oh en heb ik mijn dag gepaint in onz.. word ik afgezeken. Nou dat lekker stelletje daarquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:21 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja dat heet wereld natuurfonds muts!
Nee ja nee hier over voetbal plaatjes en jongensquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:24 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Over de natuur!
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wereld_Natuur_Fonds
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:25 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh en heb ik mijn dag gepaint in onz.. word ik afgezeken. Nou dat lekker stelletje daar
Het komt er dus op neer, dat je met bier op auto bent gaan rijdenquote:
Ik vond het wel leuk krijg je die sukkel mierenneuker over je heen. Dat drukt de pretquote:
quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:36 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Het komt er dus op neer, dat je met bier op auto bent gaan rijden
Ik vind het echte muispaints, en ik ben fan!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond het wel leuk krijg je die sukkel mierenneuker over je heen. Dat drukt de pret
Gaaf... waar is het.. Kunnen we het op funda bewonderenquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:39 schreef liesje1979 het volgende:Zaterdag om 17:00 mag ik kijken naar een huisje!
Thanks ik vind dat gezeik soms zo irritant .. Dan heb je al geen trek meerquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind het echte muispaints, en ik ben fan!
Nee het is onderhuur! Staat dus niet op funda, maar ik wil zoooooooooooooooooooooooooo ongelovelijk graag weg hier!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:40 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaaf... waar is het.. Kunnen we het op funda bewonderen
We wachten af .. Hoop dat het wat isquote:Op donderdag 5 februari 2009 22:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee het is onderhuur! Staat dus niet op funda, maar ik wil zoooooooooooooooooooooooooo ongelovelijk graag weg hier!
Ohwja, laat ik niet te hard hopen, anders ben ik weer teleurgesteld.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:43 schreef Soury het volgende:
[..]
We wachten af .. Hoop dat het wat is
Vertel es wat meer hoe en wat..quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:45 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ohwja, laat ik niet te hard hopen, anders ben ik weer teleurgesteld.![]()
Nee, sorry, lukt niet!![]()
ik wilde net zeggen, je blijft toch wel in het haagse he!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:44 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw hilversumsestraat, voor de Hagenezen.
Nou het is dus van het stiefzusje van mijn unitoofd, maar die heeft een vriend en woont daar ondertussen al.quote:
Tof !!!quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou het is dus van het stiefzusje van mijn unitoofd, maar die heeft een vriend en woont daar ondertussen al.
Maar ze wil dat huisje nog een jaar aanhouden, voor het geval het mis gaat. Dus dan maken we een contract dat ik niet zomaar op straat kan worden gezet. Het is helemaal ingericht dus ik hoef niets te kopen, koelkast enzo, alles staat daar.
En het is vlakbij mijn werk.
En verder was ik vergeten te vragen, omdat ik zo blij was al.
Is ook een prima buurtje volgens mij, niks mis mee.quote:Op donderdag 5 februari 2009 22:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou het is dus van het stiefzusje van mijn unitoofd, maar die heeft een vriend en woont daar ondertussen al.
Maar ze wil dat huisje nog een jaar aanhouden, voor het geval het mis gaat. Dus dan maken we een contract dat ik niet zomaar op straat kan worden gezet. Het is helemaal ingericht dus ik hoef niets te kopen, koelkast enzo, alles staat daar.
En het is vlakbij mijn werk.
En verder was ik vergeten te vragen, omdat ik zo blij was al.
House warming partyquote:
Oh wat jammer dan kan ik nietquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:05 schreef liesje1979 het volgende:
Feestje!![]()
http://www.dumpert.nl/mediabase/393011/840e9f5c/feest_.html
Primaquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:12 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan doen we het toch bij jou?
Zijn ze nog bij elkaarquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:36 schreef liesje1979 het volgende:
Zo ik ben weer bij gelezen over Huub en Claire
Ff eerlijk ik geloof nog steeds niet in dat huwelijk. En ben bang dat Huub nou ja wel een goede vader maar dat het niet lang stand houdquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:38 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Vast wel!
Ik moest erg lachen om die foto's!
quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Ff eerlijk ik geloof nog steeds niet in dat huwelijk. En ben bang dat Huub nou ja wel een goede vader maar dat het niet lang stand houd
Mwhaahh genoeg aan rellen .. Huub, Wendy, Slaayquote:Op donderdag 5 februari 2009 23:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]! Ik heb ook nooit in dat huwelijk geloofd, en bij gebrek aan een goede RLS is dit goed te doen.
!
Wie is Wendy!quote:Op donderdag 5 februari 2009 23:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Mwhaahh genoeg aan rellen .. Huub, Wendy, Slaay
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |