AH Ik spaar voetbal plaatjesquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:28 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Waar koop jij je tomaten?
Zie je wel die hebben dat groene staartje niet aan de kont. Je trekt het vel er af na de kookquote:
Die rukte ik met vel eraf Mutsquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:45 schreef Copycat het volgende:
Dat is geen staartje, dat is het restant van het kroontje.
Muts!
Een stadsmuts.quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:45 schreef Copycat het volgende:
Dat is geen staartje, dat is het restant van het kroontje.
Muts!
Staaf mixer .. Gaat op het jarig verlanglijstjequote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:47 schreef liesje1979 het volgende:
Ik laat de velletjes er altijd gewoon opzitten, staafmixer ftw.![]()
En idd, het wordt niet zo rood, als de potjessaus daarom gooi ik er dan nog een blikje tomatenpuree door, het oog wil ook wat.
Staafmixer, gaat op het niet vergeten uit het keukenkastje te trekken!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Staaf mixer .. Gaat op het jarig verlanglijstje
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staafmixer, gaat op het niet vergeten uit het keukenkastje te trekken!
ik ben vlief,,,,,,,,,,,quote:
quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Is dat een beetje geregeld ... Dat is ook een gedoe enzo
Daar heb je meer aanquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
Jij de keukenweegschaal en hij de personenweegschaal!
Mooi das goed... maar laat niemand anders zich er mee bemoeien anders ben je die staafmixer ook nog kwijtquote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Alles gaat op een emotionele weegschaal!![]()
Koken en dieeten, beiden niet mijn ding! Hij mag ze hebben!quote:Op vrijdag 6 februari 2009 20:57 schreef Copycat het volgende:
Jij de keukenweegschaal en hij de personenweegschaal!
ik dacht dat je ze alleen maar neukte, dat vond ik nog wel kunnen.....quote:Op vrijdag 6 februari 2009 19:19 schreef Coos het volgende:
[..]
Net geit in de pan gedaan voor een lekker soepie morgen.
Is ie leuk btwquote:Op vrijdag 6 februari 2009 21:02 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Koken en dieeten, beiden niet mijn ding! Hij mag ze hebben!
Neem er meer lekker rustigquote:
Neehhhhquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |