nee hoor, gewoon ff gewacht tot iemand de laatste post zou doenquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef poiuytr het volgende:
Haha remcore en maar op F5 blijven drukken op nieuwe te mogen openen
Tvp
quote:Hij trekt idd rare gezichten...
quote:Beste Winnaar,
In de laatste weken van 2008 heb je meegedaan aan de prijsvraag op de FOK.nl Frontpage. Zoals je
waarschijnlijk al hebt vernomen ben jij één van de 100 winnaars. Gefeliciteerd!
Maandag komen er een bult zie ik op Freaky:quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef signom het volgende:
waar killer clown dan eindelijk gereleased is
Gefeliciteerd kerelquote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:55 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]![]()
![]()
ik heb een prijsvraag van FOK! gewonnen, gratis "het eerste jaar een webhostingpakket + .NL domeinnaam"
jij er interesse in toevallig? heb zelf geen intentie om website te maken/hosten, dus doe er dan toch niks meequote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:57 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gefeliciteerd kerel
Ik ga nu bier drinken om te vieren dat ik eindelijk m'n diploma heb gehaald![]()
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:57 schreef poiuytr het volgende:
Ik ga nu bier drinken om te vieren dat ik eindelijk m'n diploma heb gehaald![]()
Smutz ... volgens mij had ik n filmpje gezien waar je vriendje nòg gekker doetquote:Gefeliciteerd kerel
Dat is dan misschien wel het nadeel als het topic zo snel gaat ... men leest niet meer!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:02 schreef RiKe het volgende:
En waarom sta ik niet meer op de muur?!
RIP!![]()
![]()
Het IS weekendquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
GodDamn, I said God Damn!! topic binnen 2 dagen vol.
Maar met al deze slow-chat en relluuuhhh is dat ook niet zo moeilijk![]()
[..]
[..]
Smutz ... volgens mij had ik n filmpje gezien waar je vriendje nòg gekker doet![]()
![]()
[..]
Dat is dan misschien wel het nadeel als het topic zo snel gaat ... men leest niet meer!![]()
[ afbeelding ]
Je verspilt mijn bandbreedte.quote:
Niet klagen...quote:
Is er al een goeie kwaliteit release dan?quote:Op vrijdag 16 januari 2009 20:52 schreef signom het volgende:
waar killer clown dan eindelijk gereleased is
Gefeliciteerd, je hebt een pauper provider.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:24 schreef RiKe het volgende:
[..]
Niet klagen...
Ik heb nu 350kb/s ipv 1,5mb/s![]()
werkzaamheden ofzo bij m'n provider...geen idee
Valt best mee hoor..is nu de eerste keer in een jaar ofzo..normaal fokt de modem het opquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Is er al een goeie kwaliteit release dan?
[..]
Gefeliciteerd, je hebt een pauper provider.
Idd *OP aangepastquote:
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:27 schreef Vondolf het volgende:
k produce zelf hstyle maar de juiste synths maken blijft een ramp:(
Haha ik haalde bij beide filmpjes precies dezelfde stukjes eruit.... Met die klapper op 0:12 als hoogtepunt!quote:Op vrijdag 16 januari 2009 22:20 schreef Da_Ripper het volgende:
Ben zelf ook heul niet van de relluh, vooral niet tegen vrouwen @ 0:08
- payback @ 0:12![]()
maar dat die schurfterige hoeah van 0:20 een klap krijgt op 0:40 kan ik dan weer niet mee zitten![]()
gelukkig ben ik niet de enige die het niet bij kan houden dusquote:Op vrijdag 16 januari 2009 21:19 schreef Da_Ripper het volgende:
GodDamn, I said God Damn!! topic binnen 2 dagen vol.
Maar met al deze slow-chat en relluuuhhh is dat ook niet zo moeilijk![]()
[..]
Jou usericonquote:
XD.quote:Op zaterdag 17 januari 2009 00:12 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Jou usericon
Trouwens veel Twentenaren hier in het hardstyle forumMorgen helaas geen zak voor mij, voor de mensen die wel gaan alvast veel plezier..
Thanx voor 't verslagjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 04:27 schreef Sc0tTy het volgende:
wist alleen naam van et nr nieraar dat ie hiervan niet et youtube preview laat zien :/
thnx, weet ik dat ook weerquote:
Hardbass is een zekerheidjequote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:13 schreef Sethje het volgende:
VOel ook een griepje op komen zetten..sloom hoofd...keelpijn..verkouden...rustig aan dusen volgende week vol gas op [dv8 mode on] x qqqqluusssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive[/dv8 off]
Misschien toch maar naar hard bass..lineup is toch wel geil
ook present op XQquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:13 schreef Sethje het volgende:
VOel ook een griepje op komen zetten..sloom hoofd...keelpijn..verkouden...rustig aan dusen volgende week vol gas op [dv8 mode on] x qqqqluusssiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive[/dv8 off]
Aanwezigquote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:18 schreef kollie het volgende:
[..]
ook present op XQNog meer fokkers? Ripper toch ook?
* JortK steekt hand op!quote:Op zaterdag 17 januari 2009 15:18 schreef kollie het volgende:
[..]
ook present op XQNog meer fokkers? Ripper toch ook?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |