wat mij betreft nietquote:Op donderdag 18 december 2008 17:23 schreef Tha_Bartman het volgende:
vallen scope, J&W etc ook nog onder de catogorie upcomming?
ff uppen en pm'nquote:D_Rip_Yearmix08__Iedereen_Wil_DJ_Worden
Intro - Tribute 2 NLS's Best of 2007_The MegaMix
01.Headhunterz vs. Wildstylez - Project 1
02.Brennan Heart - Memento
03.Activator & Zatox - Still Drunk
04.Frequencers - Twisted
05.Zanza Labs - Zanzarismo
06.A-Lusion - Just Ask
07.Noisecontrollers - Shreek
08.Headhunterz vs. Wildstylez - Blame it on the music
09.Project One - Rate Reducer
10.Floorcrusher - PsychoStylez
11.Francesco Zeta - Fairyland
12.E-fect - Glorification (Activator & Zatox mix)
Three-Quart-tro
13.Zany - Wilde Gullie Bas?!
14.Alpha Twins - In Time
15.2-Sidez - Fuck It
Outro
Ja zoiets zei je toen dus ookquote:Op donderdag 18 december 2008 18:15 schreef Sethje het volgende:
De melo van green stuff is best vet :$
Valt me wel een beetje tegenquote:vrijdag 6 februari 2009
22:00 - 05:00
Peppermill
Heerlen
Prijzen
Voorverkoop: ¤ 8 ,-
Deurverkoop: ¤ 12 ,50
Kaarten
Verkrijgbaar op een speciale website.
Minimumleeftijd
16
Brennan Heart
Dana
Luna
Showtek
Zany
MC: Ruffian
E-fect - Glorification (Activator & Zatox mix)quote:Op donderdag 18 december 2008 18:20 schreef Da_Ripper het volgende:
@ TT: Kan het toepasselijker![]()
jaarmix(je) is af![]()
[..]
ff uppen en pm'n
had boy ook al in z'n mix. Is officieel nog niet uitgebracht. d'n rippert is aan het smokkelenquote:
KUT, weer min-puntenquote:Op donderdag 18 december 2008 18:53 schreef kollie het volgende:
had boy ook al in z'n mix. Is officieel nog niet uitgebracht. d'n rippert is aan het smokkelen
ja mij ook... maja dat is peppermill he... durven geen gewaagde dingen laten komen...quote:Op donderdag 18 december 2008 18:37 schreef nattermann het volgende:
LeonH:
[..]
Valt me wel een beetje tegen![]()
Wat je ons liet zien in #65 (hoewel ik die nu niet kan vinden) weten we dat niemand jou kan overtreffenquote:Op donderdag 18 december 2008 19:00 schreef Tha_Bartman het volgende:
geen handen en voeten, maar jouw enorme penis?
Ben hier wel benieuwd naar ripquote:Op donderdag 18 december 2008 18:20 schreef Da_Ripper het volgende:
@ TT: Kan het toepasselijker![]()
jaarmix(je) is af![]()
[..]
Intro - Tribute 2 NLS's Best of 2007_The MegaMix
quote:Op donderdag 18 december 2008 19:13 schreef ElDani het volgende:
1 afschuwelijk nadeel.. Ik vind Glorification 1 van de meest waardeloze platen van het afgelopen jaar, samen met Wilde Gullie Bass
http://images.google.nl/images?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rlz=1T4RNWZ_nlNL279NL280&q=whale%20penis&um=1&sa=N&tab=wi die bedoel jequote:Op donderdag 18 december 2008 19:24 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Wat je ons liet zien in #65 (hoewel ik die nu niet kan vinden) weten we dat niemand jou kan overtreffen
dees om precies te zijnquote:Op donderdag 18 december 2008 19:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
doe maar klappen met je kutje, doe maar klappen met je kutje APPLAUS
Mijn respeq is tot onder de zeespiegel gezakt! Op Black kotsen en Bleeding for the harder stylez vet vindenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2008 21:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Godverdomme Leon,
[..]
Mijn respeq is tot onder de zeespiegel gezakt! Op Black kotsen en Bleeding for the harder stylez vet vinden![]()
!
Bleedingquote:Op donderdag 18 december 2008 21:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Godverdomme Leon,
[..]
Mijn respeq is tot onder de zeespiegel gezakt! Op Black kotsen en Bleeding for the harder stylez vet vinden![]()
!
Er is toch nog iemand die hem luisterd!quote:Op donderdag 18 december 2008 22:45 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Babbels
lekkere trackkeuze, mixwerk is niet altijd goed maar de overgang pleasure - shreek
edits volgen nog
negeer bovenstaande post, wilde gullie bass is een bazentrack, vooral als zany hem mixtquote:Op donderdag 18 december 2008 19:13 schreef ElDani het volgende:
1 afschuwelijk nadeel.. Ik vind Glorification 1 van de meest waardeloze platen van het afgelopen jaar, samen met Wilde Gullie Bass
hallo bartman.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
@ Crusty
Lekker vlot gemixed, platen keus = apartvooral in het begin.. lekker harde nrs
![]()
alleen Prozact vs Joaquin and MBG - Ashis (Francesco Zeta remix) is echt te hard voor op dat momentis meer een afsluitertje
edits volgen nog
Je hebt het denk ik over 2e kerstdag of niet..quote:Op donderdag 18 december 2008 22:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Geen Zak gangers tot dusver?
Ow dat is wel ral dan jah, we waren juist zak aan het overwegen, omdat we het in bruins altijd te druk vonden.quote:Op donderdag 18 december 2008 23:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je hebt het denk ik over 2e kerstdag of niet..
Ik twijfel nog een beetje nu al paar jaar achter elkaar geweest en altijd stamp vol niet eens ruimte om los te gaan
Maar dat is op 2e kerstdag geloof ik overal wel!
Goejesmorgens, ghig ghigquote:Op vrijdag 19 december 2008 06:06 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Eeeeen geiillleee goedemorgen!
In new york is geloof ik toch wel mooi feestje.. 10 years of ESU dacht ik..quote:Op donderdag 18 december 2008 23:50 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je hebt het denk ik over 2e kerstdag of niet..
Ik twijfel nog een beetje nu al paar jaar achter elkaar geweest en altijd stamp vol niet eens ruimte om los te gaan
Maar dat is op 2e kerstdag geloof ik overal wel!
Op site staat er helemaal niks over, alleen dat Noisecontrollers zaterdag komen!quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:05 schreef Silaz het volgende:
[..]
In new york is geloof ik toch wel mooi feestje.. 10 years of ESU dacht ik..
Hoelaat Nederlandse tijd word het uitgezonden dan?quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:06 schreef mstx het volgende:
X-Qlusive Showtek Sidney @ Q-Dance Radio
Nu. 3e uur is net begonnen.quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:09 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Hoelaat Nederlandse tijd word het uitgezonden dan?
Hoop niet dat het vanavond is want moet werken tot 10 uur
Wordt gedaan, het 1e setje staat al online.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2008 13:17 schreef mstx het volgende:
[..]
Nu. 3e uur is net begonnen.(Nu Showtek zelf
)
Volgens mij sloot Walt ook af in de HMH, was gruwelijk lekker en hard zatquote:Op vrijdag 19 december 2008 13:35 schreef CrustyClown het volgende:
Rare timetable zeg
00.00 - 01.00 Showtek feat. Zany
01.00 - 01.30 Walt Jenssen
Is dat niet een stapje terug?
Same here. Op het werk is het op vrijdag altijd hakkuh-middag dus dit komt goed uit.quote:Op vrijdag 19 december 2008 14:31 schreef Sethje het volgende:
Lekker op de achtergrond q-dance radioik kom de dag wel door
Iets heel anders? Walt doet altijd al hardtrance.quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:06 schreef MrDice het volgende:
Hmm Walt Jenssen gaat inderdaad wel ff iets heel anders doen...
Ik moet iets minder snel willen tussen het werk door. Bedoelde: Wel even iets anders als Zany/Showtek hiervoor...quote:Op vrijdag 19 december 2008 15:08 schreef mstx het volgende:
[..]
Iets heel anders? Walt doet altijd al hardtrance.
Vergeet wat ik net zei, ze draaien nu Apologisequote:Op vrijdag 19 december 2008 15:54 schreef mstx het volgende:
Thnx Sethje, dit is echt het hoogtepunt van XQ
Dat was best kansloos ja.quote:Op vrijdag 19 december 2008 16:44 schreef 16meter het volgende:
"AND NOW THE BEST HARDSTYLE TRACK OF THE LAST 10 YEARS ... THE BEST!!11111 EINSSs!11111" "Freaks on E.... etc.."![]()
quote:Op vrijdag 19 december 2008 17:16 schreef 16meter het volgende:
het betere beukwerk van de Southstylers, netjes
quote:
Jawelquote:Op donderdag 18 december 2008 22:50 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Geen Zak gangers tot dusver?
Niks bijzonders tot nu toe.quote:Op vrijdag 19 december 2008 18:11 schreef HarryVanDeTap het volgende:
heerlijk donkeyrolle!
quote:Qountdown wordt live uitgezonden op Q-dance Radio
Knallend het nieuwe jaar in? Dat kan vanaf nu zeker want Qountdown wordt vanuit de Heineken Music Hall live uitgezonden.
Q-dance:
“Over een kleine twee weken is het alweer tijd voor het nieuwjaarsevent van Q-dance: Qountdown. Om alvast in de stemming te komen worden zondag twee sets van artiesten die op Qountdown staan, uitgezonden:
- Frontliner @ Q-BASE
- Noisecontrollers @ In Qontrol 2008
Stem hiervoor zondag vanaf 20.00 uur af op Q-dance Radio.”
Qountdown wordt op 31 december vanaf 23.00 uur live uitgezonden op Q-dance Radio.
paar schoonheidsfoutjes maar ach. Af en toe kan trouwens een vocal minder hard worden, trekt namelijk nu nog hoge tonen mee als ik de lage wegdraai. Dat komt omdat ik mijn mixer na 2 jaar gebruik nog steeds moet afstellen via usbquote:1. Noisecontrollers - Rushroom
2. The Prophet - Chubby
3. A-Lusion - Voodoo
4. D-Block & S-Te-Fan - Part of the Hard
5. Marlon S mts. Digital Punk - Bringin' Da Funk
6. Sylenth & Glitch - Music In You
7. Wildstylez - Revenge
8. Tuneboy - I Will Growl
9. Project One - Art of Creation
10. G-Town Madness & The Viper - Here it comes (D-Block & S-Te-Fan remix)
11. Beat Providers - Silence
12. Alpha Twins - Fragments
13. Antifact - Path of the Righteoussness
14. Scope DJ - Rock Hypnotic
15. Josh & Wesz - Fuckin' Poserz
16. Tat & Zat - Scary Track
17. Balistic & Zero Vision - Upgrade The Noize
18. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz remix)
19. Frontliner - Self Deprication
20. Alpha Twins - Nowhere to hide
21. Donkey Rollers - LMPSJNK
+ Trance Generatorsquote:Op zaterdag 20 december 2008 00:32 schreef Da_Ripper het volgende:
Verder voor de polls (aanvullingen blijven welkom)
Dj:
+ Trance Generatorsquote:Producers:
+ Future Sound Corporationquote:Label:
= Bassleader: Noisecontrollers - Bassleader Anthem 2008quote:Anthems:
Baseleader: Noisecontrollers - Baseleader (The Anthem)
Ik stel voor dat wanneer jullie klaar zijn met de beoordelingen (uiterlijk 29 december) dat jullie dan weer naar mij pm'n. Dan zal ik het thuis allemaal uitpluizen en dan maak ik de winnaar op 31 december bekend ....quote:Op zaterdag 20 december 2008 10:13 schreef CrustyClown het volgende:
Was er nog een deadline voor de beoordelingen??
ReMcOrE = Idélonquote:Op zaterdag 20 december 2008 11:34 schreef ElDani het volgende:
Alleen mixnaam vna ReM nog dan ben ik compleet.
Overigens Rip: Saifam = Alle italiaans labels ongeveer.. (Dance Pollution, Titanic, Titanic Jump, BLQ, Red Alert, Green Force).. Dus misschien die splitsen?
Dan zou ik snel de southstylers set gaan luisteren, die is ongeveer 1000000000000 keer beterquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:39 schreef RiKe het volgende:
sjooo...die nummers in die donkey rollers set @ XQ gaan zwaar los![]()
doemaaidiemaah
die staat na deze in de playlistquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:50 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dan zou ik snel de southstylers set gaan luisteren, die is ongeveer 1000000000000 keer beter
you've got mailquote:Op zaterdag 20 december 2008 13:49 schreef Frank020 het volgende:
Waar down ik die shit van ripper dan?
Stoppen met MINDER drinken,quote:Op zaterdag 20 december 2008 04:22 schreef poiuytr het volgende:
ik moest een stoppen met minder drinken op de vrijdagavond!
Huuj peerd, daar heb je Walt & Duro ... heej Showtek!quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:05 schreef LeonH het volgende:
Word ik nu zo vlak voor de kerstdagen door jullie aan het kruis genageld als ik zeg dat Showtek eindelijk een plaat niet heeft weten te verneuken in de vorm van de Pillzz remix? Beter dan het origineel is ie niet, maar hij is zeker niet slecht!
Oh mijn god... dadelijk ga ik ze ook nog goed vinden... neeeeee help!!!!
het kwartje viel eindelijk?quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:13 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Huuj peerd, daar heb je Walt & Duro ... heej Showtek!
"Joah"
Ik hei ook een houseplaatje gemakt, gullie vind'm vast goed en gullie willen 'm vast reeeee-mixe
kwartjes
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Godver tering llong aids hoere setjes altijd... Is er nu weer geen fatsoenlijke kwaliteit set van dat southstylerz setje. Heb nu 2 linkjes van lsdb gedaan... en bij beiden hoor je alleen meer teringherrie (lees: die stiltes in iedere seconde)
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:05 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Godver tering llong aids hoere setjes altijd... Is er nu weer geen fatsoenlijke kwaliteit set van dat southstylerz setje. Heb nu 2 linkjes van lsdb gedaan... en bij beiden hoor je alleen meer teringherrie (lees: die stiltes in iedere seconde)
x3 ik weet s)quote:
duidelijk de beste DR plaat in mijn ogenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:48 schreef Sethje het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawat een vette track blijft het
edit: dat ging natuurlijk over immeauseuasruaaruurauryuarbly
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:36 schreef MrDice het volgende:
Ju kenne me allemoal de tering kriien, Sjowtek Zany, Southstylers, Dutch Master en Walt Jenssen het gwoan goe gdoan in Sydneyyy![]()
Die beukt echt zo abnormaal hardquote:maar die Veritas (Defqon Edit) is dan wel weer
Vind DV8 als MC nog steeds erg goed, alleen moet hij kappen met het inzingen van die nummers.quote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef JortK het volgende:
DV8 vond ik vroeger echt een van de betere, maar tegenwoordig
exact mijn gedachten...quote:Op zondag 21 december 2008 13:43 schreef LeonH het volgende:
jammer van de vocals in de nieuwe zany en tatanka plaat![]()
lijkt wel of ik 'm tijdens pavo & zany @ outland veel vetter vond klinken![]()
en wat moet de b-kant in godsnaam voorstellen?
Ik kan er de humor wel van inzien eigenlijk.quote:
over die tattoo paar posts hierbovenquote:Op zondag 21 december 2008 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Waar de neuq hebben jullie het over![]()
@Frank; thnx 4 listening/comments
http://www.slightlywarped(...)/images/tattoo12.jpgquote:
Die jah!quote:Op zondag 21 december 2008 18:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik zie nix![]()
Als ik babbels quote DAN pas zie ik wel een adres, maar die wil niet meer laden ...
[..]
http://www.slightlywarped(...)/images/tattoo12.jpg
what... the... fuck!quote:
iemand anders ff kaartje laten kopen en die persoon het geld retour doen wanneer het kanquote:Op zondag 21 december 2008 20:26 schreef poiuytr het volgende:
Vandaag rustig hier.
Iemand trouwens een idee als die kaartjes voor Hardbass snel uitverkocht zijn, wil er wel graag heen maar heb op dit moment geen geld voor een kaartje!
klein beetje danquote:Op zondag 21 december 2008 19:53 schreef kollie het volgende:
edit: Recepy vind ik best geinig eigenlijk![]()
Al twee maanden oudquote:Op zondag 21 december 2008 22:12 schreef RoodWitBlauw het volgende:
V.A.- Hands Up For Hardstyle Vol.3 (2008) 2CD DivXNL-Team
vind hem wel lekker.
Meer leuke cd's iemand?
Dat dus...quote:Op zondag 21 december 2008 23:02 schreef LeonH het volgende:
zou vooral de livesetjes in de gaten houden. Cd's zijn normaal veel van dezelfde meuk iedere keer....
HAKKEUUUUH!!!111quote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef LeonH het volgende:
jaaaaaa alleen maar early hakkuh plaatjes @ 3fm nu![]()
die gasten nemen zichzelf veel te serieus... als ze eens onder die steen vandaan komen weten ze misschien dat Rabbering op woensdag altijd dit soort dingen draaitquote:Op maandag 22 december 2008 00:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Shit is werkelijk waar te zielig
volg hier dat zogenaamde 'hakkuh' (van nog maar 2 min) verder
Zelf luister ik amper 'gewone' radio dus ik kende die hele Paul niet maar herkende hem wel (keek ook mee) ... ff wiki erbij --> Wie is de Molquote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef LeonH het volgende:
die gasten nemen zichzelf veel te serieus... als ze eens onder die steen vandaan komen weten ze misschien dat Rabbering op woensdag altijd dit soort dingen draait
blader het vorige topic maar ns door:quote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef Beach het volgende:
Maar ot: wat is jullie beste track van 2008?
Voor mij Frontliner - Spacer
tjah. Als je het zo bekijkt is ie niet echt spectaculair. Ik ben echter behoorlijk los gegaan op die landingsbaan. Mooie lasers, heerlijk sfeertje. En dat is voor mij al genoeg reden om deze op m'n mp3-speler te zettenquote:Op maandag 22 december 2008 09:31 schreef ElDani het volgende:
Wil trouwens wel even kwijt dat die set van Frontliner er nou niet bepaald spectaculair uitziet.. Veel tracks uit zijn set van Q-Dance Presents aangevuld met wat oudere tracks. Nou is dat op sich niet zo erg, maar ik vind het allemaal maar een beetje zozo.. Gaat hem in ieder geval niet worden voor mij.
Andersom dan. Q-Base was eerder dan Scantraxx.quote:Op maandag 22 december 2008 09:31 schreef ElDani het volgende:
Klopt.
Die set van NC @ IQ is op sich wel lekker moet ik zeggen.
Wil trouwens wel even kwijt dat die set van Frontliner er nou niet bepaald spectaculair uitziet.. Veel tracks uit zijn set van Q-Dance Presents aangevuld met wat oudere tracks. Nou is dat op sich niet zo erg, maar ik vind het allemaal maar een beetje zozo.. Gaat hem in ieder geval niet worden voor mij.
daar staan ook de kneiters van Marlon S & Digital Punk opquote:
dat viel iedereen toen ook al op, beetje jammer... heb dus ook 2 keer dezelfde set gehoord, met als enige verschil dat het 1 keer buiten was en 1 keer binnenquote:Op maandag 22 december 2008 09:46 schreef kollie het volgende:
Set van NC op Emporium is trouwens bijna hetzelfde als op IQ (qua tracklist)
Tuurlijk.. Ik bedoel Q-Base was eerder dan Q-Dance Presents.. Maar ik bedoelde dit meer in de vorm van welke set ik het eerste gehoord heb, en dat die van QDP kwam eerder uit. Vandaar.quote:Op maandag 22 december 2008 10:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Andersom dan. Q-Base was eerder dan Scantraxx.
Vond het toen wel een vette set. Die kicks met dat asociaal harde geluid daar.
Weet nog dat een irritant, saai , dik, vriendinnetje van een maat van me niet te ver naar voren wilde 'omdat die bas vervelend aanvoelde en het geluid te hard was' daar. Dan weet je dat het goed is.
kan niks luisteren hier, dus ff omschrijving??quote:
aaaahhhhhhh - pling-pling-pling-pling < - pling/clap-plang/clap-plong/clap - bom bom bombom - piieejjjjww - stilte - pling-pling-pling-pling < - pling in synthesizesound - climax - skihutrefreinquote:Op maandag 22 december 2008 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
kan niks luisteren hier, dus ff omschrijving??
kermis hardstylequote:Op maandag 22 december 2008 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan niks luisteren hier, dus ff omschrijving??
quote:Op maandag 22 december 2008 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
skihutrefrein![]()
simpel - blij - tegen jump aan zowat
quote:
Dov is de Suge Knight van Scantraxx: "where's my track man ... bring me my money!"quote:
je zou het haast zeggen jahquote:Op maandag 22 december 2008 12:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dov is de Suge Knight van Scantraxx: "where's my track man ... bring me my money!"
En dan tegen A-Lusion zeggen dat die knaller niet komtquote:Op maandag 22 december 2008 12:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dov is de Suge Knight van Scantraxx: "where's my track man ... bring me my money!"
quote:Op maandag 22 december 2008 12:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
vond zelf de plaatjes in de tijd van Feel So Good, Rock That Thing en In Our Memories gewoon gruwelijkquote:Op maandag 22 december 2008 13:48 schreef ElDani het volgende:
Achja.. Het is wle een beetje wat ik verwachtte met Frontliner.. Ik moet zeggen dat ik Muzyk/Self Depraction nou ook niet zo geweldig vond..
Daar komt bij dat alles van Frontliner wel goed MOET zijn volgens iedereen, want die set op QDP was helemaal de bom.. Ofzo.
Ik kan je vertellen dat ik sinds Spacer/Warphole de meeste tracks van hem tegen vind vallen. Phreakerz kan veel beter (stuk waar Deepack een overduidelijke hand in heeft is helemaal super! Dan opeens een Frontliner-achtig stukje, verneukt het hele nummer). Time is op sich wel erg vet!
Voor de rest is het allemaal echt niet zo megalomanifantasico, in tegenstelling tot wat iedereen zegt.
ja daar had ik het ook over met die gasten, zoveel dwazen op die festivals in nederland die er heeeeelemaal niks van begrijpen! Allemaal te danken aan het drugsbeleid in die landen, hollanders gaan relatief gezien vrij goed om met drugs. (Vtvoren kopen, testen, weten hoeveel je ong nodig heb en dat je niet alles in 1x moet doen.)quote:Op maandag 22 december 2008 14:34 schreef em-dee-em-aa het volgende:
op qlimax ook erg veel kotsende buitenlanders op de tribunes, verneuk je mooi je feestje zo....
ondanks 2 inzendingen mag ik wel meedoen?quote:Op maandag 22 december 2008 14:33 schreef ElDani het volgende:
Even voor de duidelijkheid.. Ik heb de volgende mixen voor de Yearmix contest:
ReMcOrE
agreed!quote:Op maandag 22 december 2008 14:39 schreef HarryVanDeTap het volgende:
denk dat gedogen / reguleren / begeleiden zoveel beter werkt dan verbieden.
en dat betekent?quote:
Rippert is een playertquote:Op maandag 22 december 2008 14:51 schreef JortK het volgende:
Zeg heb Rip een chick waar die te druk mee is?
Volgensmij bedoeldtie langzamerhand bijnemen (dus niet zoals die buitenlanders 5 pillen voor de ingang erin gooien en helemaal kapot gaan)quote:
ik vind het primaquote:Op maandag 22 december 2008 15:57 schreef ElDani het volgende:
ReMcOrE: Al pak je er gewoon 1tje van de 2, dan kun je gewoon meedoen denk ik.
Dan komt het formulier vanavond door de PM heen denk ik.
en dan niet de vinyl-versie, maar de uiteindelijk versie zoals Barry hem had gemaakt (die kicks gaan harder, op de vinyl wat gedempter)quote:Op maandag 22 december 2008 16:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
In Our Memories blijft toch wel de beste track van Abject/Frontliner
geen idee, Decibel 2008 was mijn eerste keerquote:Op maandag 22 december 2008 17:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Josh & Wesz draaide die toch op Decibel 2006 toch?
inderdaad, wat slecht man!quote:Die Buzzerz ofzo zuigt wel keihard.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 22 december 2008 13:48 schreef ElDani het volgende:
Achja.. Het is wle een beetje wat ik verwachtte met Frontliner.. Ik moet zeggen dat ik Muzyk/Self Depraction Deprication nou ook niet zo geweldig vond..
quote:Op maandag 22 december 2008 18:47 schreef 16meter het volgende:
En als dat allemaal niet het geval is, dan staan ze wel te shufflen in een felgele tentbroek.![]()
Vooral die duitsers. Van die wegwerkersbroeken. Meestal hebben ze dan ook nog van die neonbuisjes bij zich en hun geblondeerde haar in een hanenkam à la Scooter.quote:Op maandag 22 december 2008 18:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
En als dat allemaal niet het geval is, dan staan ze wel te shufflen in een felgele tentbroek.![]()
* ReMcOrE denkt terug aan zo'n graf-Duiters met lichtjes in z'n handen die daar ook 10 uur lang mee stond te zwaaienquote:Op maandag 22 december 2008 20:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Vooral die duitsers. Van die wegwerkersbroeken. Meestal hebben ze dan ook nog van die neonbuisjes bij zich en hun geblondeerde haar in een hanenkam à la Scooter.
Gelukkig niet door de organisator zelfquote:Op maandag 22 december 2008 12:38 schreef Koepert het volgende:
Hyvesbericht van Zak (jaja Hyvesenzo)
Aanstaande vrijdag is het weer 2e kerstdag!
2e Kerstdag staat al bijna synoniem voor Jingle Bangin'Bells.
Al vele jaren achter elkaar is 2e kerstdag standaard een avond om uit je dak te gaan bij Megaclub Zak, zo ook kerst 2008 natuurlijk !
De line-up bestaande uit oa: Activater (que?), Promo en Showtek verraad eigenlijk al dat het een knal-avond gaat worden! Activater een graag geziene Italiaanse held bij discotheek Zak zal voor wat betreft de gast dj's als eerst zijn kunsten vertonen.
02:30 - 04:30: Activater (VS)
Klopt, kreeg later bericht via PF.. Wat gek genoeg praktisch t zelfde bericht was, minus de foutenquote:Op maandag 22 december 2008 20:59 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Gelukkig niet door de organisator zelfdie plaatst wel de juiste spelling in een bericht
quote:Op maandag 22 december 2008 14:51 schreef JortK het volgende:
Zeg heb Rip een chick vriendin waar die te druk mee is?
wasquote:
NLS04 .. zijn inzending was toch ook gewoon voor de battle?quote:Op maandag 22 december 2008 14:33 schreef ElDani het volgende:
Even voor de duidelijkheid.. Ik heb de volgende mixen voor de Yearmix contest:
Bartman
Boy_Snakeye
CrustyClown
Da_Ripper
ElDani
Hardstyle Babbels
Partyanimal87
ReMcOrE
LeonH
Mis ik iemand? Zo nee, dan gaat het formulier vanavond rond.
Aaaaah ff temperaturen zekerquote:
dat heb ik gehad op Q-base 05. Stond bij de Scantraxx stand met m'n zelfgemaakt Pavo VS Zany 1 shirtje. Wordt ik opeens op de schouders getikt door een kleinere man die foto's wilde maken van m'n shirt. Na die foto's drong het pas tot me door dat het Pavo zelf wasquote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef RiKe het volgende:
Chosen Few verhaal
whahaha had ook zoiets moois in Outland, Pavo en Zany b-day bash..2006 geloof ik.quote:Op maandag 22 december 2008 23:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
dat heb ik gehad op Q-base 05. Stond bij de Scantraxx stand met m'n zelfgemaakt Pavo VS Zany 1 shirtje. Wordt ik opeens op de schouders getikt door een kleinere man die foto's wilde maken van m'n shirt. Na die foto's drong het pas tot me door dat het Pavo zelf was. Had 'm in eerste instantie helemaal niet herkend
mag ik je aanraken!.....quote:Op maandag 22 december 2008 23:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
whahaha had ook zoiets moois in Outland, Pavo en Zany b-day bash..2006 geloof ik.
Een maat van me was over gekomen uit Engeland en ik nam hem mee daarheen.
Hij vondt het HE-LE-MAAL geweldig! we stonden bij de booth en ineens kwam Pavo aanlopen (zwaar uit z'n plaat...For the sex and the drugs..for the bitches and ho's...for the pimpin' rides...;) )
Dus ik tik hem gewoon op z'n schouder aan om 'm te feliciteren, het was tenslotte zijn verjaardagsfeest zegmaar.
Staat die maat van me te kijken met ogen zo groot als de maan...WTF DOE JE! JE PRAAT GEWOON MET HEM!![]()
Prachtig moment was dat..
Daarna nog Raoul gefeliciteerd..en een half uur gewoon in de VIP gestaan
Vorig jaar Qlimax. Staat één van die jongens van Alpha2 in de vip rustig een biertje te drinken. Maat van mij zo heel droog 'hey ben jij niet die en die? Gast waarom draaien jullie niet dit jaar!'. Zwaar relaxte lui trouwens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE denkt aan Scope DJ, Noisecontrollers, B-Front, Alpha2, A-lusion en nog een hele rits namen![]()
precies, jij kent natuurlijk genoeg daar-kun-je-wel-een-biertje-mee-drinken-DJ'squote:Op dinsdag 23 december 2008 10:01 schreef Sethje het volgende:
en djs zijn idd vaak gewoon relaxed en willen ook gewoon een biertje met je drinken
Waarom verbaasd dat me nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
Minder toegankelijk; Headhunterz - > tenzij je een sletje bent, staat altijd beetje arrogant om zich heen te kijken.
of je iemand mag kun je pas beoordelen als je een tijdje met iemand hebt staan praten. Ik zou zeggen spreek m de volgende keer aan. Wie weet blijkt het een relaxte gozer te zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
Minder toegankelijk; Headhunterz - > tenzij je een sletje bent, staat altijd beetje arrogant om zich heen te kijken.
Heb hem wel eens gesproken op IQ2007 en wat andere feestjes rond die tijd maar sindsdien klopt de beschrijving van Bartmans wel aardig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:35 schreef kollie het volgende:
[..]
of je iemand mag kun je pas beoordelen als je een tijdje met iemand hebt staan praten. Ik zou zeggen spreek m de volgende keer aan. Wie weet blijkt het een relaxte gozer te zijn![]()
dit is wel heel makkelijk oordelen
met wodka-appelsap ben je redelijk snel naar de klotequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:40 schreef ElDani het volgende:
Eerder op de avond hadden Alpha Twins al gedraaid, waren ze klaar en HHZ begon.. Ik trok dat moment echt bijzonder slecht, dus was even naar buiten gegaan voor wat frisse lucht. Staan die 2 mafkezen gewoon buiten, redelijk naar de klote te zijn. Heel gesprek mee gehad.. Op een gegeven moment: "Ja, we gaan nog naar ander feestje ofzo".. 15 minuten later stonden ze gewoon naast gewoon los te gaan! Mooi moment.
vind ik wel tof van Bas en Arjan, ze herkennen meestal de vaste fans wel als die op een feestje zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:42 schreef mstx het volgende:
2 weken geleden op Reset werd ik nog aangesproken door 2 kerels die mijn Noisecontrollers t-shirt wel vet vonden... 3x raden wie die gasten waren.![]()
Hij is echt een held idd,Vorig jaar Reverze kon Zatox er geen wijs uit in dat doolhof en heb toen samen met hem de weg naar de grote zaal gezocht en daarna nog mee staan bieren hahaquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zatox heb ik op audio attack een heel gesprek mee gehad
soort van groupie van Deepackquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
hakken met Calf? wie is Calf?
deepackik gun die mannen gewoon een XQ man wat een feest zal dat worden zeg
Q-base '08 wilde vanuit de hangar ff buiten chillen, kwam aan de praat met zo'n gozer die in die gang naast de dj's bleef staan. Na een poos vraag ik, met hoeveel man ben je hier .. met HHZ dus (die op dat moment aant draaien was). 2 min later wastie klaar en kwam willem naar zn maat toe, omdat ik er toch nog bijstond zei ik, lekker gedraaid willem .... vent keek me amper aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
van xavi & Calypso, hij is altijd met deepack mee, toffe gast.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
hakken met Calf? wie is Calf?
Jepquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:49 schreef ReMcOrE het volgende:
vind ik wel tof van Bas en Arjan, ze herkennen meestal de vaste fans wel als die op een feestje zijn
jij bent altijd gezellig en altijd te herkennen aan de hoeveelheid pilsquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:16 schreef Sethje het volgende:
Ik lul sowieso tegen iedereen aan en ben op veel, ook kleinere feestjes en misschien word ik door mn uiterlijk ook wel herkend![]()
![]()
Onzin, die gozer is onwijs relaxedquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
Xat misschien ook te denken, dat ik gewoon in het Best OF-topic een poll maak waar ieder zijn favo in kan aanklikken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:36 schreef ElDani het volgende:
Yearmixformulier verstuurd.. Weet alleen nog niet hoe we het terug gaan sturen en naar wie etc.
Alvast excuses voor het vele vet en grotere lettertype, maar ik heb het zo gedaan dat zelfs een hersendode baviaan dit formulier gewoon kan gebruiken.![]()
hij heb geen lever meer hoor, echt onmogelijk, daar zit gewoon een fles bacardiquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Onzin, die gozer is onwijs relaxed. Nog ff mee geluld op 10 years of Technoboy
.
Daarnaast is Tatanka echt een toffe gast maar de dj die echt voor geen meter spoort is zoals gezegd darkraver.
Op Black ff een tijdje mee geouwehoerd en losgegaan. Respect voor die gast zijn lever.
beetje te vergelijken met alpha2 maar dan de italiaanse, eigen stijl, hard, knallequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:26 schreef 16meter het volgende:
Trance Generators zijn ook helden zeg!
Zat net weer even een setje terug te luisteren van hun. Supervette producties en altijd knallen, niet van dat softe gedoe.![]()
Nog nooit op een feestje gezien/gehoord.
Ik heb ze op Ground Zero dit jaar gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:26 schreef 16meter het volgende:
Trance Generators zijn ook helden zeg!
Zat net weer even een setje terug te luisteren van hun. Supervette producties en altijd knallen, niet van dat softe gedoe.![]()
Nog nooit op een feestje gezien/gehoord.
Ben je niet toevallig een sletjequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Onzin, die gozer is onwijs relaxed. Nog ff mee geluld op 10 years of Technoboy
.
Bert rook het woord Trance en de post is erquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb ze op Ground Zero dit jaar gezien.![]()
Ook wel vet dat ze altijd zelf hun setjes op hoge kwaliteit online gooien.
appears to be!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ben je niet toevallig een sletje![]()
quote:
congratz!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:47 schreef ElDani het volgende:
Offtopic: Ik ben nu even zeer blij, want ik mag nu ook zonder instructeur auto's besturen.. Dus ik kan raar uit de hoek komen..
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:52 schreef SMutzskii het volgende:
NLS, je jaarmix is weer beroemd. Ze hebben hem opt forum van de vriendengroep van me vriend gepost..Haha
Hij is lekker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
hier een iets beter kwaliteit van die hervoice remix door Willem
ik kan ehm steeds meer waarderen..
Heerlijke remixquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
for your hardstyle machine ... for your hardstyle machinequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:32 schreef ReMcOrE het volgende:
Talenten: Alphaverb (gewoon niet uit te kiezen man!![]()
)
keuze gemaakt op basis van de livesets op DefQon.1 2008 en Quake Dance 2008 + de CD (en minimix) die hij heeft vrijgegevenquote:Op woensdag 24 december 2008 08:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Geen Darqtai & IG-Bounce voor ReM??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |