x3 ik weet s)quote:
duidelijk de beste DR plaat in mijn ogenquote:Op vrijdag 19 december 2008 18:48 schreef Sethje het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawat een vette track blijft het
edit: dat ging natuurlijk over immeauseuasruaaruurauryuarbly
quote:Op zaterdag 20 december 2008 16:36 schreef MrDice het volgende:
Ju kenne me allemoal de tering kriien, Sjowtek Zany, Southstylers, Dutch Master en Walt Jenssen het gwoan goe gdoan in Sydneyyy![]()
Die beukt echt zo abnormaal hardquote:maar die Veritas (Defqon Edit) is dan wel weer
Vind DV8 als MC nog steeds erg goed, alleen moet hij kappen met het inzingen van die nummers.quote:Op zondag 21 december 2008 13:33 schreef JortK het volgende:
DV8 vond ik vroeger echt een van de betere, maar tegenwoordig
exact mijn gedachten...quote:Op zondag 21 december 2008 13:43 schreef LeonH het volgende:
jammer van de vocals in de nieuwe zany en tatanka plaat![]()
lijkt wel of ik 'm tijdens pavo & zany @ outland veel vetter vond klinken![]()
en wat moet de b-kant in godsnaam voorstellen?
Ik kan er de humor wel van inzien eigenlijk.quote:
over die tattoo paar posts hierbovenquote:Op zondag 21 december 2008 18:45 schreef Da_Ripper het volgende:
Waar de neuq hebben jullie het over![]()
@Frank; thnx 4 listening/comments
http://www.slightlywarped(...)/images/tattoo12.jpgquote:
Die jah!quote:Op zondag 21 december 2008 18:52 schreef Da_Ripper het volgende:
Ik zie nix![]()
Als ik babbels quote DAN pas zie ik wel een adres, maar die wil niet meer laden ...
[..]
http://www.slightlywarped(...)/images/tattoo12.jpg
what... the... fuck!quote:
iemand anders ff kaartje laten kopen en die persoon het geld retour doen wanneer het kanquote:Op zondag 21 december 2008 20:26 schreef poiuytr het volgende:
Vandaag rustig hier.
Iemand trouwens een idee als die kaartjes voor Hardbass snel uitverkocht zijn, wil er wel graag heen maar heb op dit moment geen geld voor een kaartje!
klein beetje danquote:Op zondag 21 december 2008 19:53 schreef kollie het volgende:
edit: Recepy vind ik best geinig eigenlijk![]()
Al twee maanden oudquote:Op zondag 21 december 2008 22:12 schreef RoodWitBlauw het volgende:
V.A.- Hands Up For Hardstyle Vol.3 (2008) 2CD DivXNL-Team
vind hem wel lekker.
Meer leuke cd's iemand?
Dat dus...quote:Op zondag 21 december 2008 23:02 schreef LeonH het volgende:
zou vooral de livesetjes in de gaten houden. Cd's zijn normaal veel van dezelfde meuk iedere keer....
HAKKEUUUUH!!!111quote:Op maandag 22 december 2008 00:06 schreef LeonH het volgende:
jaaaaaa alleen maar early hakkuh plaatjes @ 3fm nu![]()
die gasten nemen zichzelf veel te serieus... als ze eens onder die steen vandaan komen weten ze misschien dat Rabbering op woensdag altijd dit soort dingen draaitquote:Op maandag 22 december 2008 00:28 schreef Da_Ripper het volgende:
Shit is werkelijk waar te zielig
volg hier dat zogenaamde 'hakkuh' (van nog maar 2 min) verder
Zelf luister ik amper 'gewone' radio dus ik kende die hele Paul niet maar herkende hem wel (keek ook mee) ... ff wiki erbij --> Wie is de Molquote:Op maandag 22 december 2008 00:38 schreef LeonH het volgende:
die gasten nemen zichzelf veel te serieus... als ze eens onder die steen vandaan komen weten ze misschien dat Rabbering op woensdag altijd dit soort dingen draait
blader het vorige topic maar ns door:quote:Op maandag 22 december 2008 00:42 schreef Beach het volgende:
Maar ot: wat is jullie beste track van 2008?
Voor mij Frontliner - Spacer
tjah. Als je het zo bekijkt is ie niet echt spectaculair. Ik ben echter behoorlijk los gegaan op die landingsbaan. Mooie lasers, heerlijk sfeertje. En dat is voor mij al genoeg reden om deze op m'n mp3-speler te zettenquote:Op maandag 22 december 2008 09:31 schreef ElDani het volgende:
Wil trouwens wel even kwijt dat die set van Frontliner er nou niet bepaald spectaculair uitziet.. Veel tracks uit zijn set van Q-Dance Presents aangevuld met wat oudere tracks. Nou is dat op sich niet zo erg, maar ik vind het allemaal maar een beetje zozo.. Gaat hem in ieder geval niet worden voor mij.
Andersom dan. Q-Base was eerder dan Scantraxx.quote:Op maandag 22 december 2008 09:31 schreef ElDani het volgende:
Klopt.
Die set van NC @ IQ is op sich wel lekker moet ik zeggen.
Wil trouwens wel even kwijt dat die set van Frontliner er nou niet bepaald spectaculair uitziet.. Veel tracks uit zijn set van Q-Dance Presents aangevuld met wat oudere tracks. Nou is dat op sich niet zo erg, maar ik vind het allemaal maar een beetje zozo.. Gaat hem in ieder geval niet worden voor mij.
daar staan ook de kneiters van Marlon S & Digital Punk opquote:
dat viel iedereen toen ook al op, beetje jammer... heb dus ook 2 keer dezelfde set gehoord, met als enige verschil dat het 1 keer buiten was en 1 keer binnenquote:Op maandag 22 december 2008 09:46 schreef kollie het volgende:
Set van NC op Emporium is trouwens bijna hetzelfde als op IQ (qua tracklist)
Tuurlijk.. Ik bedoel Q-Base was eerder dan Q-Dance Presents.. Maar ik bedoelde dit meer in de vorm van welke set ik het eerste gehoord heb, en dat die van QDP kwam eerder uit. Vandaar.quote:Op maandag 22 december 2008 10:37 schreef 16meter het volgende:
[..]
Andersom dan. Q-Base was eerder dan Scantraxx.
Vond het toen wel een vette set. Die kicks met dat asociaal harde geluid daar.
Weet nog dat een irritant, saai , dik, vriendinnetje van een maat van me niet te ver naar voren wilde 'omdat die bas vervelend aanvoelde en het geluid te hard was' daar. Dan weet je dat het goed is.
kan niks luisteren hier, dus ff omschrijving??quote:
aaaahhhhhhh - pling-pling-pling-pling < - pling/clap-plang/clap-plong/clap - bom bom bombom - piieejjjjww - stilte - pling-pling-pling-pling < - pling in synthesizesound - climax - skihutrefreinquote:Op maandag 22 december 2008 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
kan niks luisteren hier, dus ff omschrijving??
kermis hardstylequote:Op maandag 22 december 2008 11:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan niks luisteren hier, dus ff omschrijving??
quote:Op maandag 22 december 2008 12:29 schreef Da_Ripper het volgende:
skihutrefrein![]()
simpel - blij - tegen jump aan zowat
quote:
Dov is de Suge Knight van Scantraxx: "where's my track man ... bring me my money!"quote:
je zou het haast zeggen jahquote:Op maandag 22 december 2008 12:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dov is de Suge Knight van Scantraxx: "where's my track man ... bring me my money!"
En dan tegen A-Lusion zeggen dat die knaller niet komtquote:Op maandag 22 december 2008 12:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Dov is de Suge Knight van Scantraxx: "where's my track man ... bring me my money!"
quote:Op maandag 22 december 2008 12:51 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
vond zelf de plaatjes in de tijd van Feel So Good, Rock That Thing en In Our Memories gewoon gruwelijkquote:Op maandag 22 december 2008 13:48 schreef ElDani het volgende:
Achja.. Het is wle een beetje wat ik verwachtte met Frontliner.. Ik moet zeggen dat ik Muzyk/Self Depraction nou ook niet zo geweldig vond..
Daar komt bij dat alles van Frontliner wel goed MOET zijn volgens iedereen, want die set op QDP was helemaal de bom.. Ofzo.
Ik kan je vertellen dat ik sinds Spacer/Warphole de meeste tracks van hem tegen vind vallen. Phreakerz kan veel beter (stuk waar Deepack een overduidelijke hand in heeft is helemaal super! Dan opeens een Frontliner-achtig stukje, verneukt het hele nummer). Time is op sich wel erg vet!
Voor de rest is het allemaal echt niet zo megalomanifantasico, in tegenstelling tot wat iedereen zegt.
ja daar had ik het ook over met die gasten, zoveel dwazen op die festivals in nederland die er heeeeelemaal niks van begrijpen! Allemaal te danken aan het drugsbeleid in die landen, hollanders gaan relatief gezien vrij goed om met drugs. (Vtvoren kopen, testen, weten hoeveel je ong nodig heb en dat je niet alles in 1x moet doen.)quote:Op maandag 22 december 2008 14:34 schreef em-dee-em-aa het volgende:
op qlimax ook erg veel kotsende buitenlanders op de tribunes, verneuk je mooi je feestje zo....
ondanks 2 inzendingen mag ik wel meedoen?quote:Op maandag 22 december 2008 14:33 schreef ElDani het volgende:
Even voor de duidelijkheid.. Ik heb de volgende mixen voor de Yearmix contest:
ReMcOrE
agreed!quote:Op maandag 22 december 2008 14:39 schreef HarryVanDeTap het volgende:
denk dat gedogen / reguleren / begeleiden zoveel beter werkt dan verbieden.
en dat betekent?quote:
Rippert is een playertquote:Op maandag 22 december 2008 14:51 schreef JortK het volgende:
Zeg heb Rip een chick waar die te druk mee is?
Volgensmij bedoeldtie langzamerhand bijnemen (dus niet zoals die buitenlanders 5 pillen voor de ingang erin gooien en helemaal kapot gaan)quote:
ik vind het primaquote:Op maandag 22 december 2008 15:57 schreef ElDani het volgende:
ReMcOrE: Al pak je er gewoon 1tje van de 2, dan kun je gewoon meedoen denk ik.
Dan komt het formulier vanavond door de PM heen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |