en dan niet de vinyl-versie, maar de uiteindelijk versie zoals Barry hem had gemaakt (die kicks gaan harder, op de vinyl wat gedempter)quote:Op maandag 22 december 2008 16:26 schreef Just_Shut_Up het volgende:
In Our Memories blijft toch wel de beste track van Abject/Frontliner
geen idee, Decibel 2008 was mijn eerste keerquote:Op maandag 22 december 2008 17:39 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Josh & Wesz draaide die toch op Decibel 2006 toch?
inderdaad, wat slecht man!quote:Die Buzzerz ofzo zuigt wel keihard.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 22 december 2008 13:48 schreef ElDani het volgende:
Achja.. Het is wle een beetje wat ik verwachtte met Frontliner.. Ik moet zeggen dat ik Muzyk/Self Depraction Deprication nou ook niet zo geweldig vond..
quote:Op maandag 22 december 2008 18:47 schreef 16meter het volgende:
En als dat allemaal niet het geval is, dan staan ze wel te shufflen in een felgele tentbroek.![]()
Vooral die duitsers. Van die wegwerkersbroeken. Meestal hebben ze dan ook nog van die neonbuisjes bij zich en hun geblondeerde haar in een hanenkam à la Scooter.quote:Op maandag 22 december 2008 18:47 schreef 16meter het volgende:
[..]
En als dat allemaal niet het geval is, dan staan ze wel te shufflen in een felgele tentbroek.![]()
* ReMcOrE denkt terug aan zo'n graf-Duiters met lichtjes in z'n handen die daar ook 10 uur lang mee stond te zwaaienquote:Op maandag 22 december 2008 20:25 schreef mstx het volgende:
[..]
Vooral die duitsers. Van die wegwerkersbroeken. Meestal hebben ze dan ook nog van die neonbuisjes bij zich en hun geblondeerde haar in een hanenkam à la Scooter.
Gelukkig niet door de organisator zelfquote:Op maandag 22 december 2008 12:38 schreef Koepert het volgende:
Hyvesbericht van Zak (jaja Hyvesenzo)
Aanstaande vrijdag is het weer 2e kerstdag!
2e Kerstdag staat al bijna synoniem voor Jingle Bangin'Bells.
Al vele jaren achter elkaar is 2e kerstdag standaard een avond om uit je dak te gaan bij Megaclub Zak, zo ook kerst 2008 natuurlijk !
De line-up bestaande uit oa: Activater (que?), Promo en Showtek verraad eigenlijk al dat het een knal-avond gaat worden! Activater een graag geziene Italiaanse held bij discotheek Zak zal voor wat betreft de gast dj's als eerst zijn kunsten vertonen.
02:30 - 04:30: Activater (VS)
Klopt, kreeg later bericht via PF.. Wat gek genoeg praktisch t zelfde bericht was, minus de foutenquote:Op maandag 22 december 2008 20:59 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Gelukkig niet door de organisator zelfdie plaatst wel de juiste spelling in een bericht
quote:Op maandag 22 december 2008 14:51 schreef JortK het volgende:
Zeg heb Rip een chick vriendin waar die te druk mee is?
wasquote:
NLS04 .. zijn inzending was toch ook gewoon voor de battle?quote:Op maandag 22 december 2008 14:33 schreef ElDani het volgende:
Even voor de duidelijkheid.. Ik heb de volgende mixen voor de Yearmix contest:
Bartman
Boy_Snakeye
CrustyClown
Da_Ripper
ElDani
Hardstyle Babbels
Partyanimal87
ReMcOrE
LeonH
Mis ik iemand? Zo nee, dan gaat het formulier vanavond rond.
Aaaaah ff temperaturen zekerquote:
dat heb ik gehad op Q-base 05. Stond bij de Scantraxx stand met m'n zelfgemaakt Pavo VS Zany 1 shirtje. Wordt ik opeens op de schouders getikt door een kleinere man die foto's wilde maken van m'n shirt. Na die foto's drong het pas tot me door dat het Pavo zelf wasquote:Op maandag 22 december 2008 22:48 schreef RiKe het volgende:
Chosen Few verhaal
whahaha had ook zoiets moois in Outland, Pavo en Zany b-day bash..2006 geloof ik.quote:Op maandag 22 december 2008 23:18 schreef LeonH het volgende:
[..]
dat heb ik gehad op Q-base 05. Stond bij de Scantraxx stand met m'n zelfgemaakt Pavo VS Zany 1 shirtje. Wordt ik opeens op de schouders getikt door een kleinere man die foto's wilde maken van m'n shirt. Na die foto's drong het pas tot me door dat het Pavo zelf was. Had 'm in eerste instantie helemaal niet herkend
mag ik je aanraken!.....quote:Op maandag 22 december 2008 23:23 schreef RiKe het volgende:
[..]
whahaha had ook zoiets moois in Outland, Pavo en Zany b-day bash..2006 geloof ik.
Een maat van me was over gekomen uit Engeland en ik nam hem mee daarheen.
Hij vondt het HE-LE-MAAL geweldig! we stonden bij de booth en ineens kwam Pavo aanlopen (zwaar uit z'n plaat...For the sex and the drugs..for the bitches and ho's...for the pimpin' rides...;) )
Dus ik tik hem gewoon op z'n schouder aan om 'm te feliciteren, het was tenslotte zijn verjaardagsfeest zegmaar.
Staat die maat van me te kijken met ogen zo groot als de maan...WTF DOE JE! JE PRAAT GEWOON MET HEM!![]()
Prachtig moment was dat..
Daarna nog Raoul gefeliciteerd..en een half uur gewoon in de VIP gestaan
Vorig jaar Qlimax. Staat één van die jongens van Alpha2 in de vip rustig een biertje te drinken. Maat van mij zo heel droog 'hey ben jij niet die en die? Gast waarom draaien jullie niet dit jaar!'. Zwaar relaxte lui trouwens.quote:Op dinsdag 23 december 2008 08:36 schreef ReMcOrE het volgende:
* ReMcOrE denkt aan Scope DJ, Noisecontrollers, B-Front, Alpha2, A-lusion en nog een hele rits namen![]()
precies, jij kent natuurlijk genoeg daar-kun-je-wel-een-biertje-mee-drinken-DJ'squote:Op dinsdag 23 december 2008 10:01 schreef Sethje het volgende:
en djs zijn idd vaak gewoon relaxed en willen ook gewoon een biertje met je drinken
Waarom verbaasd dat me nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
Minder toegankelijk; Headhunterz - > tenzij je een sletje bent, staat altijd beetje arrogant om zich heen te kijken.
of je iemand mag kun je pas beoordelen als je een tijdje met iemand hebt staan praten. Ik zou zeggen spreek m de volgende keer aan. Wie weet blijkt het een relaxte gozer te zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
Minder toegankelijk; Headhunterz - > tenzij je een sletje bent, staat altijd beetje arrogant om zich heen te kijken.
Heb hem wel eens gesproken op IQ2007 en wat andere feestjes rond die tijd maar sindsdien klopt de beschrijving van Bartmans wel aardig.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:35 schreef kollie het volgende:
[..]
of je iemand mag kun je pas beoordelen als je een tijdje met iemand hebt staan praten. Ik zou zeggen spreek m de volgende keer aan. Wie weet blijkt het een relaxte gozer te zijn![]()
dit is wel heel makkelijk oordelen
met wodka-appelsap ben je redelijk snel naar de klotequote:Op dinsdag 23 december 2008 10:40 schreef ElDani het volgende:
Eerder op de avond hadden Alpha Twins al gedraaid, waren ze klaar en HHZ begon.. Ik trok dat moment echt bijzonder slecht, dus was even naar buiten gegaan voor wat frisse lucht. Staan die 2 mafkezen gewoon buiten, redelijk naar de klote te zijn. Heel gesprek mee gehad.. Op een gegeven moment: "Ja, we gaan nog naar ander feestje ofzo".. 15 minuten later stonden ze gewoon naast gewoon los te gaan! Mooi moment.
vind ik wel tof van Bas en Arjan, ze herkennen meestal de vaste fans wel als die op een feestje zijnquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:42 schreef mstx het volgende:
2 weken geleden op Reset werd ik nog aangesproken door 2 kerels die mijn Noisecontrollers t-shirt wel vet vonden... 3x raden wie die gasten waren.![]()
Hij is echt een held idd,Vorig jaar Reverze kon Zatox er geen wijs uit in dat doolhof en heb toen samen met hem de weg naar de grote zaal gezocht en daarna nog mee staan bieren hahaquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
Zatox heb ik op audio attack een heel gesprek mee gehad
soort van groupie van Deepackquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
hakken met Calf? wie is Calf?
deepackik gun die mannen gewoon een XQ man wat een feest zal dat worden zeg
Q-base '08 wilde vanuit de hangar ff buiten chillen, kwam aan de praat met zo'n gozer die in die gang naast de dj's bleef staan. Na een poos vraag ik, met hoeveel man ben je hier .. met HHZ dus (die op dat moment aant draaien was). 2 min later wastie klaar en kwam willem naar zn maat toe, omdat ik er toch nog bijstond zei ik, lekker gedraaid willem .... vent keek me amper aanquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
van xavi & Calypso, hij is altijd met deepack mee, toffe gast.quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:59 schreef Tha_Bartman het volgende:
hakken met Calf? wie is Calf?
Jepquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:49 schreef ReMcOrE het volgende:
vind ik wel tof van Bas en Arjan, ze herkennen meestal de vaste fans wel als die op een feestje zijn
jij bent altijd gezellig en altijd te herkennen aan de hoeveelheid pilsquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:16 schreef Sethje het volgende:
Ik lul sowieso tegen iedereen aan en ben op veel, ook kleinere feestjes en misschien word ik door mn uiterlijk ook wel herkend![]()
![]()
Onzin, die gozer is onwijs relaxedquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
Xat misschien ook te denken, dat ik gewoon in het Best OF-topic een poll maak waar ieder zijn favo in kan aanklikken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:36 schreef ElDani het volgende:
Yearmixformulier verstuurd.. Weet alleen nog niet hoe we het terug gaan sturen en naar wie etc.
Alvast excuses voor het vele vet en grotere lettertype, maar ik heb het zo gedaan dat zelfs een hersendode baviaan dit formulier gewoon kan gebruiken.![]()
hij heb geen lever meer hoor, echt onmogelijk, daar zit gewoon een fles bacardiquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Onzin, die gozer is onwijs relaxed. Nog ff mee geluld op 10 years of Technoboy
.
Daarnaast is Tatanka echt een toffe gast maar de dj die echt voor geen meter spoort is zoals gezegd darkraver.
Op Black ff een tijdje mee geouwehoerd en losgegaan. Respect voor die gast zijn lever.
beetje te vergelijken met alpha2 maar dan de italiaanse, eigen stijl, hard, knallequote:Op dinsdag 23 december 2008 12:26 schreef 16meter het volgende:
Trance Generators zijn ook helden zeg!
Zat net weer even een setje terug te luisteren van hun. Supervette producties en altijd knallen, niet van dat softe gedoe.![]()
Nog nooit op een feestje gezien/gehoord.
Ik heb ze op Ground Zero dit jaar gezien.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:26 schreef 16meter het volgende:
Trance Generators zijn ook helden zeg!
Zat net weer even een setje terug te luisteren van hun. Supervette producties en altijd knallen, niet van dat softe gedoe.![]()
Nog nooit op een feestje gezien/gehoord.
Ben je niet toevallig een sletjequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:48 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Onzin, die gozer is onwijs relaxed. Nog ff mee geluld op 10 years of Technoboy
.
Bert rook het woord Trance en de post is erquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:50 schreef mstx het volgende:
[..]
Ik heb ze op Ground Zero dit jaar gezien.![]()
Ook wel vet dat ze altijd zelf hun setjes op hoge kwaliteit online gooien.
appears to be!quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:57 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Ben je niet toevallig een sletje![]()
quote:
congratz!quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:47 schreef ElDani het volgende:
Offtopic: Ik ben nu even zeer blij, want ik mag nu ook zonder instructeur auto's besturen.. Dus ik kan raar uit de hoek komen..
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:52 schreef SMutzskii het volgende:
NLS, je jaarmix is weer beroemd. Ze hebben hem opt forum van de vriendengroep van me vriend gepost..Haha
Hij is lekker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
hier een iets beter kwaliteit van die hervoice remix door Willem
ik kan ehm steeds meer waarderen..
Heerlijke remixquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
for your hardstyle machine ... for your hardstyle machinequote:Op dinsdag 23 december 2008 14:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:32 schreef ReMcOrE het volgende:
Talenten: Alphaverb (gewoon niet uit te kiezen man!![]()
)
keuze gemaakt op basis van de livesets op DefQon.1 2008 en Quake Dance 2008 + de CD (en minimix) die hij heeft vrijgegevenquote:Op woensdag 24 december 2008 08:44 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Geen Darqtai & IG-Bounce voor ReM??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |