die stond al op mijn lijstje, nu des te meer!! thnx voor de review !!quote:Op dinsdag 16 december 2008 14:40 schreef Hulkio het volgende:
Dat pik ik natuurlijk niet, heel verhaal typen en dan het topic sluiten
Changeling (Clint Eastwood, 2008)
Changeling de nieuwe film van filmheld Clint Eastwood, wederom levert hij een prima film af die het naar alle waarschijnlijkheid weer goed gaat doen bij de Oscar uitreiking. Het is een prachtig ingetogen film met een niet al te luchtig onderwerp en wat het allemaal nog indrukwekkender maakt is de tekst die als eerst te ziet krijgt: dit verhaal is echt gebeurd. Prachtige settings, goed script en sterk acteerwerk zorgen ervoor dat dit een van de beste films van het jaar is geworden. Veelal viel in recensies te lezen dat de film nogal langdradig is, iets wat in mijn ogen totaal niet het geval is. De twee-en-een-half waren voorbij voordat ik het door had, verder komt alles prima aan bod (van introductie tot afronding van het verhaal). Ik zou zo ook geen scènes kunnen opnoemen die men weg had kunnen laten. Gaat dit zien! [b]8.5[/b
Beter zoekenquote:Op dinsdag 16 december 2008 08:32 schreef bolsena het volgende:
Hee, die staat toevallig ook op mijn verlanglijstje. Kan hem alleen nog nergens krijgen of vinden.
Niet fake, een façadequote:Op dinsdag 16 december 2008 14:40 schreef PhoenixNLx het volgende:
Matrix 1 (ben ze alledrie achter elkaar aan het kijken)
blijft gewoon een goed verhaal! je dwaalt niet af van het verhaal omdat het gewoon een boeiend verhaal is en je laat nadenken over je leven! is alles fake???
8/10
boneless for instance.quote:Op dinsdag 16 december 2008 08:32 schreef bolsena het volgende:
[..]
Hee, die staat toevallig ook op mijn verlanglijstje. Kan hem alleen nog nergens krijgen of vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 6.4
25 Jaar Paul de Leeuw
Disc 1 en 2. dat is al dik 5 uur materiaal. Ze hebben het wel heel goed volgestauwd.
Veel grappige fragmenten uit afleveringen Schreeuw van de Leeuw: Tomaatgooien, AIDS patient, 17jarige naar de hoeren, een jong jochie afkatten, bopperscontest.![]()
Het is een knappe box...
[ Bericht 12% gewijzigd door Lambiekje op 17-12-2008 00:26:30 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Weet nog dat ik op een gegeven moment sliep onder die filmquote:Op woensdag 17 december 2008 14:42 schreef melvddonk het volgende:
Cellular (2004)
Erg goed verhaal. Ik zat van het begin tot het eind helemaal in de film.
Mijn cijfer: 8
IMDB: 6.5
Ik vond het ook een leuke film, heb me alleen enorm zitten ergeren aan die vrouw die vast zat, was het kim basinger?quote:Op woensdag 17 december 2008 14:42 schreef melvddonk het volgende:
Cellular (2004)
Erg goed verhaal. Ik zat van het begin tot het eind helemaal in de film.
Mijn cijfer: 8
IMDB: 6.5
enig idee waarom hij op imdb zo'n lage score krijgt?quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
Anywhere But Home (us titel four chrismases)
[ afbeelding ]
Het ongetrouwde stel Kate en Brad hopen de kerstdagen in een exotisch oord door te brengen, maar hun plannen vallen helaas in duigen. Alle sociale verplichtingen die ze altijd wisten te vermijden, komen deze feestdagen dubbel en dwars terug. En zo moeten ze tijdens de kerst niet een, niet twee, maar vier familiebezoekjes afleggen, waarbij talloze pijnlijke herinneringen uit hun jeugdjaren boven komen drijven. Maar terwijl Brad de uren aftelt bij hun ouders, stiefouders, ooms, tantes, neven en nichten, gaat er bij Kate een heel andere klok tikken. Ze begint zich te realiseren dat die gekke familieleden misschien niet eens zulke gekke keuzes hebben gemaakt in het leven.
Ikzelf vond het een erg leuke film. Ik heb regelmatig met bijna tranen in mijn oog zitten lachen in de bios en de meeste mensen om mijn heen deden met mij mee.
Mijnscore: 8
Belbios: 9.4
IMDB.com: 5.8
Omdat het een familiefilm isquote:Op vrijdag 19 december 2008 09:20 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
enig idee waarom hij op imdb zo'n lage score krijgt?
Humorloze zoutzakken die alleen maar geilen op maffia/aktie en specialeffects???quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:20 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon natuurlijk.quote:Op vrijdag 19 december 2008 21:03 schreef brushaway het volgende:
imdb is allang niet representatief meer.
Bij de 'kenners' kan een romantic comedy bijna niet hoger scoren dan een zesje ofzo. Dat is vaste prik. Je moet wel heel wat in huis hebben wil je boven die 6 uitkomen met een romcom. Als je zorgt dat de film slecht afloopt dan schieten je kansen op een hoger cijfer al enorm de lucht in.quote:Op vrijdag 19 december 2008 09:20 schreef PhoenixNLx het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cijfer 7 / imdb 5.8Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
Als je het hebt over 'oude film' dan mag ik toch hopen dat je de 1986 film bedoelt van Nicolas Roeg en hopelijk niet 'Cast away' met Tom Hanks uit 2000.quote:Op zaterdag 20 december 2008 12:17 schreef BreezzBE het volgende:
Cast away noch eens gezien op Belgische televisie :p oude film !
tja de grens van oude film is voor mening al voor 2000. Ik hoor het vaak hoor.quote:Op zaterdag 20 december 2008 13:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Als je het hebt over 'oude film' dan mag ik toch hopen dat je de 1986 film bedoelt van Nicolas Roeg en hopelijk niet 'Cast away' met Tom Hanks uit 2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |