Staat ook op hun website.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:01 schreef ReMcOrE het volgende:
@ TT: beetje minder dat melodie gejat is, maar wel strakke plaat
Op dit moment 1 van mijn favoriete platen. Zaterdag aardig op losgegaan bij XX.quote:Besides we also made a remix of dj Panda – It’s a dream wich is trance track from beginning of the 90“s. (Noisecontrollers – Attack again). We love the original so much! We made sure both the lead sound and melody stayed the same! Dj Panda 0
Wat hij zegtquote:Op donderdag 11 december 2008 12:08 schreef JortK het volgende:
als iemand nou de code uit de wiki kopieert en plakt in de OP komt het goed!
EN LAAT DE OPMAAK EENS MET RUST, DE <PRE> TAG MOETEN BLIJVEN STAAN ANDERS BLIJFT HET FOUT GAAN!!!!
quote:
ow dus als iemand zegt van; 'we hebben het gejat omdat we het een vette track vinden' is het ineens wel goed. Inspiratieloze bagger, ze kunnen beter aan eigen tracks gaan werken.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Hoe vaak moet je het nog uitleggen
Maar AVIO is wel helemaal geweldig... hoeveel bekende melodietjes heb ik daar afgelopen vrijdag wel niet gehoord.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:30 schreef Sethje het volgende:
[..]
ow dus als iemand zegt van; 'we hebben het gejat omdat we het een vette track vinden' is het ineens wel goed. Inspiratieloze bagger, ze kunnen beter aan eigen tracks gaan werken.
Ik heb zowiezo een hekel aan dat attack again deuntje omdat die altijd tot in den treure aan het eind van hardstyle feeste in het hardcore hitjes rijtje voorbij komt, dus dan is attack again al een no-go voor mij.quote:Op donderdag 11 december 2008 12:31 schreef mstx het volgende:
[..]
Maar AVIO is wel helemaal geweldig... hoeveel bekende melodietjes heb ik daar afgelopen vrijdag wel niet gehoord.
* Da_Ripper roept shotgun !!!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:46 schreef 16meter het volgende:
Wie gaan er allemaal naar Nature Onengggg?
Als ik m'n rijbewijs heb voor de zomer dan overweeg ik 't serieus.
[helpdeskmodus]quote:Op donderdag 11 december 2008 12:47 schreef SMutzskii het volgende:
Wilde paar mixjes op me mp3 zetten, maar kon hem niet aansluiten.
Ben dan wel een vrouw, maar dat wil niet direct zeggen dat ik dom ben..quote:Op donderdag 11 december 2008 12:54 schreef MrDice het volgende:
[..]
[helpdeskmodus]
Zat de stekker er wel in?![]()
![]()
![]()
[/helpdeskmodus]
"lekker house luisteren"..quote:Op donderdag 11 december 2008 12:59 schreef ElDani het volgende:
En dat grote zomerfeest bij Twisted in de buurt: Wish Outdoor! Ziet er vet uit. Eerst lekker house luisteren (voor mijn vrienden) en dan derna lekker hard gaan.![]()
Huh? Over welk hardcore hitje heb jij het dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb zowiezo een hekel aan dat attack again deuntje omdat die altijd tot in den treure aan het eind van hardstyle feeste in het hardcore hitjes rijtje voorbij komt
Probleem gevondenquote:
quote:
nice!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
p.s Mijn oordopjes zijn binnenna nog geen week
![]()
Vista is idd schijt, haha.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef MrDice het volgende:
[..]
Probleem gevonden![]()
Nee heb zelf een Zen Vision M (of zoiets). En heb hetzelfde probleem ook wel gehad. Veelal hielp het door hem dan in een andere usb poort te drukken. Inderdaad een vreselijk irritant probleem. Heeft te maken met het wel/niet netjes hardware verwijderen voordat je de stekker er weer uittrekt. Maar exact weet ik niet...
Oke, dan is het goed.quote:En dacht niet dat je dom was hoor, maar vind dat altijd zo'n heerlijk standaard helpdesk antwoord
geen idee hoe het heet ofzo maar het doet mij heel erg ergens aan denken, het deuntje van dat dj panda nummer refereer ik aan die oude kut hc hitjes die vaak gedraaid wordenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Huh? Over welk hardcore hitje heb jij het dan?
Die Attack Again is overigens niet echt High Quality..
je wilt geen yearmixen meer?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:36 schreef JortK het volgende:
En stop eens met het sturen van die kut PM's met van die half gare kwaliteit nummers
Over kut mixwerk gesprokenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:57 schreef ElDani het volgende:
Ik vond die set van Brennan Heart erg goed!! Heerlijk gewoon!
Scope DJ & Abjectquote:Op donderdag 11 december 2008 13:56 schreef MrDice het volgende:
IQ2008 was zooo vetjes![]()
Vrienden bleven vooral hangen bij de main, maar die tweede hardstyle zaal was supervetjes dus daar heeft deze dobbelsteen heerlijk staan raggen.
Once you go Mac you never go backquote:Op donderdag 11 december 2008 13:25 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Vista is idd schijt, haha.Was de eerste keer dat ik mijn Zen op mijn laptop gebruikte, heb ook USB-poort veranderd, maar hielp niets. Lag er mss aan dat ik de software nog niet geinstalleerd had toen ik mijn Zen aansloot. Strax eventjes mijn software dus opnieuw installeren en dan pas weer proberen, ... *duimt*
[..]
Oke, dan is het goed.
Ik vind het mixen niet eens zo beroerd als ik het mag zeggen. Hij mixt wel op aparte manieren en punten in, maar dat vind ik juist wel vet. Het geheel heeft wel wat. En Watch Me Growquote:
die gaat ook als een kneiter bij mij in de autoquote:Op donderdag 11 december 2008 14:19 schreef ElDani het volgende:
En Watch Me Grow. Die bass verwoest dingen!
Sodekutklere die ramt ook lekker door hier..Broekspijpvibrerende-beatsquote:Op donderdag 11 december 2008 14:19 schreef ElDani het volgende:
[..]
. En Watch Me Grow. Die bass verwoest dingen!
èh-èh-evolutionquote:Op donderdag 11 december 2008 13:56 schreef MrDice het volgende:
IQ2008 was zooo vetjes![]()
Vrienden bleven vooral hangen bij de main, maar die tweede hardstyle zaal was supervetjes
What you say !!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
* Da_Ripper roept shotgun !!!![]()
A2
kan hier niet luisteren op het werk, maar als dat die intro van hem is: daar wilde hij nog wel een keer wat mee gaan doenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:10 schreef 16meter het volgende:
Kennen jullie deze nognognognogno....?
Dat hij die anders ff released.![]()
Stomme Willem met z'n verrotte blindedarm...quote:Op donderdag 11 december 2008 14:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
Scope DJ & AbjectJosh & Wesz
![]()
A-lusion
![]()
Project One WildstylezD-Block & S-te-Fan
ik wachtte al op die opmerkingquote:Op donderdag 11 december 2008 15:36 schreef MrDice het volgende:
[..]
Stomme Willem met z'n verrotte blindedarm...
gehoord van de man zelf... of?quote:Op donderdag 11 december 2008 15:34 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
kan hier niet luisteren op het werk, maar als dat die intro van hem is: daar wilde hij nog wel een keer wat mee gaan doen
quote:
Toen ik er was was er maar 1 bunker hsquote:Op donderdag 11 december 2008 15:25 schreef 16meter het volgende:
Geil. Is het zo goed als de verhalen doen geloven?
Ik hou wel van een potje (hard)trance, maar kom je als hardstyle liefhebber ook aan je gerief daar?
quote:
Ok dan. Ziet er echt huge uit die camping.quote:Op donderdag 11 december 2008 15:48 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Toen ik er was was er maar 1 bunker hsmaar thele festival is idd über & ganz geil jah
![]()
Die camping alleen alde dag ervoor overal feesten op de camping aan de gang
http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&geocode=&q=pydna,+germany&sll=50.044738,7.39603&sspn=0.038363,0.11467&ie=UTF8&ll=50.040921,7.429247&spn=0.009592,0.028667&t=h&z=16&iwloc=A
Ben ik het toch wel mee eens, alleen HQ plaatjesquote:Op donderdag 11 december 2008 13:36 schreef JortK het volgende:
En stop eens met het sturen van die kut PM's met van die half gare kwaliteit nummers
x2quote:Op donderdag 11 december 2008 16:14 schreef NrSiX het volgende:
[..]
Ben ik het toch wel mee eens, alleen HQ plaatjesen jaarmixjes
heldenshizzle ditquote:Op donderdag 11 december 2008 16:27 schreef l3laster het volgende:
3. Davide Sonar & Julian DJ - Go Go Go
6. Deepack - Zero Crossing
9. TNT - Ti Ta TNT (Technoboy’s Conga Mix)
10. Smurref - Sonic Storm
Hmmquote:Op donderdag 11 december 2008 16:27 schreef l3laster het volgende:
3. Davide Sonar & Julian DJ - Go Go Go
gwnnn dikke setripsss jonguhhh jeweethet THCers jonge jeweet tquote:Op donderdag 11 december 2008 16:26 schreef Sethje het volgende:
alleen vinyls en verder niks
quote:Op donderdag 11 december 2008 14:39 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
die gaat ook als een kneiter bij mij in de auto![]()
quote:Die bass verwoest dingen!
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:37 schreef OmeCo het volgende:
Nice TT, die melodie van DJ panda is echt onwijs lekker![]()
Oorspronkelijk kon ik t van DJ adolf ofzo
Ik zal echt nooit dat Fantasy or Reality moment vergeten. Wat eenquote:Op donderdag 11 december 2008 15:45 schreef MrDice het volgende:
[..]
![]()
Neemt niet weg dat het een superset was van Wildstylez. En toen waren de platen van P1 nog nieuw en een ohhhhwwwwjaaaa moment waardig.
Dat dus.quote:
quote:Op donderdag 11 december 2008 17:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
Dit weekend maar eens kaarten voor Xqlusive gaan bestellen
En wat knalt die hard uit me speakertssquote:01. Pradera - 10 Words
02. The Vision - Gettin' Dollars (Sidesliders Remix)
03. Brainkicker vs. ZFR Project - Utopyc
04. Crypsis Ft. Sasha F - Get Hit
05. Freqs vs N3ck & Decepticon - Hallucinating (Original Mix)
quote:Op donderdag 11 december 2008 18:15 schreef Da_Ripper het volgende:
Natterman van een koude kermis thuiskomen ...
Natterman achter het net vissen
aaaaahhhhhh
Set van het jaar, kut gemixt ofniet... god wat een gedender toen!quote:Op donderdag 11 december 2008 13:57 schreef ElDani het volgende:
Ik vond die set van Brennan Heart erg goed!! Heerlijk gewoon!
Killer Clown komt in januari, stond in het vorige topicquote:Op donderdag 11 december 2008 23:19 schreef 16meter het volgende:
Misschien met de InQontrol beleving erbij... maar als thuis luisteraar vind ik BH @ IQ echt niet de beste set van het jaar qua mixwerk of trackkeuze.
Waar blijft JDX - Wan Taim trouwens? En Killer Clown - Silentium?
Nou, met de beleving erbij op zekers!quote:Op donderdag 11 december 2008 23:19 schreef 16meter het volgende:
Misschien met de InQontrol beleving erbij... maar als thuis luisteraar vind ik BH @ IQ echt niet de beste set van het jaar qua mixwerk of trackkeuze.
Waar blijft JDX - Wan Taim trouwens? En Killer Clown - Silentium?
OMG, WTF, HUH, OINKquote:
Die remix van de Techoboy -> 1980 dacht ik vind ik dan toch wel beter....quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:00 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
OMG, WTF, HUH, OINK![]()
Cross-over: Rock <--> Jump à la Aerosmith / Run DMC??
Riggidy riggidy rock![]()
Dat Scooter lijdt aant syndroom van Down wisten we al, maar dat Status Quo zich hier ook voor leent![]()
[ afbeelding ]
Mijn god.. die man moet echt dood.quote:
Scooter is meer dan 1 iemand hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:11 schreef Koepert het volgende:
Scooterwat een grap die man, hoe hij t presteert om relatief weinig (lees: niks) toe te voegen aan een bestaand nummer en m TOCH grandioos te verneuken... Status Quo is cool. Scooter moet dood, pijnlijk..
Goh wat lijkt Tholeone op een bepaalde dj naam van iemand in dit topicquote:
Das waar ook, maar goed, je snapt wat ik bedoel.. Naast t feit dat die witharige gaylord ook gewoon irritant is, is hij denk ik voor de meesten ook gewoon Scooter.Punt. Hoe dan ook, t blijft kutmuziek.quote:Op vrijdag 12 december 2008 13:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Scooter is meer dan 1 iemand hoor
Respect to the man in the icecream van!quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:01 schreef MrDice het volgende:
Scootahhhh back in the house yeaaahhhhhhhh. How much is the fish!
quote:Op vrijdag 12 december 2008 10:42 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Die remix van de Techoboy -> 1980 dacht ik vind ik dan toch wel beter....
Ook dat nog eens jaquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:04 schreef Sethje het volgende:
vocals gejat van mc rems, in time
mijn oren wat doe je!!!quote:
Haha, nee dacht ik al hoorquote:Op vrijdag 12 december 2008 14:05 schreef Dalton_ het volgende:
[quote]Op vrijdag 12 december 2008 13:55 schreef LeonH het volgende:
Veel handige tips
[..]
Haha daar zat ik al min of meer op te wachten! Toch is het niet van Corleone afgeleidt,
Maar we gaan er iets mee doen, die hoge tonen zijn inderdaad het beginstukje van de vocal,
Kan me voorstellen dat je ze wat nadrukkelijk aanwezig vind, en we gaan er iets mee doen!
Dank
gezelliequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
maar dat wordt voortaan vooraan bij de box knallen
Hoeveel betaal je ongeveer voor zon setje?quote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
oordoppen in the housenet even ingehad maar het voelt echt raar..
![]()
helemaal als je ze eruit haalt net of je oor leeg gezogen wordt
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:37 schreef Tha_Bartman het volgende:
al emt al zijn crusty en ik 165 euro P.P armermaar een gehoorapparaatje is vele malen duurder
Dito (on both)quote:Op vrijdag 12 december 2008 15:36 schreef Silaz het volgende:
Eerste indruk is goed dalton![]()
Alleen rond de 1.57 vind ik wel datie beetje 'vol' klinkt. Dat het elkaar overlapt enzo. je snapt me wel denk ik.
![]()
* Silaz zet Gizmo@freshfm nogmaals op.
Heb alle albums, een berg singles en de nieuwe dvd-boxsetquote:Op vrijdag 12 december 2008 13:55 schreef Koepert het volgende:
[..]
Das waar ook, maar goed, je snapt wat ik bedoel.. Naast t feit dat die witharige gaylord ook gewoon irritant is, is hij denk ik voor de meesten ook gewoon Scooter.Punt. Hoe dan ook, t blijft kutmuziek.
Hey, zolang jij daar gelukkig mee bentquote:Op vrijdag 12 december 2008 19:13 schreef PartyAnimal87 het volgende:
[..]
Heb alle albums, een berg singles en de nieuwe dvd-boxset
als je mazzel hebt staat die op Scantraxx Unreleased Volume 2quote:Op donderdag 11 december 2008 23:19 schreef 16meter het volgende:
Waar blijft JDX - Wan Taim trouwens?
quote:Op vrijdag 12 december 2008 14:14 schreef mstx het volgende:
[..]
Respect to the man in the icecream van!
welcomequote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Voorbeelden? Gallen! Rellen! Bloed willen we zien!!quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:39 schreef MrDice het volgende:
Met alle respect hoor, maar wat is die community van LSDB een stelzeikbakken
bij elkaar zeg. En dan vooral sommige moderators. Zou je toch kapot moeten schamen dat zulke idioten je website moeten modereren. MIC kunnen ze er trouwens ook wat van. Echte Hollanders zullen we maar zeggen.
Ramptoeristquote:Op vrijdag 12 december 2008 20:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
Voorbeelden? Gallen! Rellen! Bloed willen we zien!!
-truequote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ramptoerist![]()
Bijvoorbeeld het commentaar op die top 20 van The Vision. Jongens, het is zijn top 20, kappen met dat gezanik stelletje idioten.
Ben ik wel met je eens hoor.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:22 schreef MrDice het volgende:
[..]
Ramptoerist![]()
Bijvoorbeeld het commentaar op die top 20 van The Vision. Jongens, het is zijn top 20, kappen met dat gezanik stelletje idioten.
en mixt hij zelf ook, of dat dan toch weer niet??quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:27 schreef 16meter het volgende:
Zit daar zo'n knakkertje die werkelijk elke set een minnetje geeft. Irritant gewoon.
Nee, maar hij weet wel wat goed is en wat niet.quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
en mixt hij zelf ook, of dat dan toch weer niet??
het is een ouwe zak van 64quote:Op vrijdag 12 december 2008 20:52 schreef 16meter het volgende:
Nu-style is voor kinderen enzo.. dat soort reacties.
die naam ken ik ergens van; van MIC, zou dat kunnen?quote:Op vrijdag 12 december 2008 21:02 schreef HarryVanDeTap het volgende:
haha, dat is Opperhoofd, ik let er al niet meer op intussen
ben benieuwd naar z'n nieuwe spul! maar wat doet let's get it on daarquote:1 Zatox T.B.A
Loud Louder Loudest
2 WildMotherfuckers Droppin ' Beats
B2BW
3 Zatox Presents Vyolet Wicked
Master & Slave
4 Zatox T.B.A
The NoiseMaker
5 Zany & Noisecontrollers Fusion
Delomelancum
6 Unknow artist unknow
Back to the 95
7 Art of Figthers vs Endymion Traxtorm Records
Let's Get It On
8 Max Enforcer Seismic Sp
Loudness
9 Inkastratox Suka Records
Supertelesciappone
10 Balistic & Zero Vision Seismic
Upgrade Th Noise
wel curieus dat jij nu oordoppen hebt gekocht en ik daardoor waarschijnlijk nog sneller doof ga wordenquote:Op vrijdag 12 december 2008 17:17 schreef Tha_Bartman het volgende:
Het is toch ZIJN top 10 ?quote:Op vrijdag 12 december 2008 22:00 schreef kollie het volgende:
top 10 van zatox:
[..]
ben benieuwd naar z'n nieuwe spul! maar wat doet let's get it on daar
quote:1. Zany - Animated Audio
2. Floorcrushers - Psycho Stylez
3. Wildstylez ft. The Masochist - LDMF (Wildstylez remix)
4. Dark Oscillators - Nero
5. Clive King - Pure Cocaine
6. Max Enforcer - Loudness (Hardstyle Masterz remix)
7. Outsiders - Maneater
8. Josh & Wesz - Fuckin' Poserz
9. Zany & Noisecontrollers - Delomelancum
10. Beat Providers - The Solstice
11. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ remix)
12. Alpha Twins - Fragments
13. Donkey Rollers - LMPSJNK
Super lekkere tracklist.quote:Op vrijdag 12 december 2008 23:50 schreef LeonH het volgende:
lsdb zet ik al nooit meer een set op...
als je als onbekende zijnde een set post komt er meer min dan plus op, maar als je the prophet ofzo bent met dezelfde set maar 3 promo's erin krijg je opeens ik weet niet hoeveel respect van die gasten
Met alle respect uiteraard naar de maker aangezien ik ook regelmatig setjes er vandaan haal
als het goed is na het weekend verkrijgbaar via uw betere iTunes boer. M'n eerste "radioshow podcast" met den volgenden plaatjes
[..]
kan met deze helaas niet meer... aangezien deze naar de podcast gaat en is gepresenteerd en "exclusiviteit" enzoquote:Op vrijdag 12 december 2008 23:53 schreef 16meter het volgende:
[..]
Super lekkere tracklist.
Pleur 'm ook ff op de PM straks.
Hoe groter je wordt hoe meer idioten je aantrekt.quote:Op vrijdag 12 december 2008 19:39 schreef MrDice het volgende:
Met alle respect hoor, maar wat is die community van LSDB een stelzeikbakken
bij elkaar zeg. En dan vooral sommige moderators. Zou je toch kapot moeten schamen dat zulke idioten je website moeten modereren. MIC kunnen ze er trouwens ook wat van. Echte Hollanders zullen we maar zeggen.
quote:1. Psyko Punkz - Raise Your Hands
2. Coone - Xpress Yourself
3. Chuckie meets Trilok & Chiren - Never Scared (Trilok & Chiren Mix)
4. Chiren - Ressurection
5. D-Block & S-Te-Fan ft MC Villain - Evolutionz
6. Return Corps vs Hollow - Wrong Frequency (Zany Mix)
7. Donkey Rollers - Voice Of Consience
8. Trilok - The Music's Banging
9. The Masochist - LDMF (Wildstylez Remix)
10. Francesco Zeta - Fairyland
11. Luna - Who We Are
12. Alphaverb - Takin' Over
13. Tatanka presents J. Hiroshy - Showtime (Tatanka Mix)
14. Liqkuid & Kayem - Thugz On Dub
15. Zany & The Beholder - The New God
16. Davide Sonar & MBG - The Message
17. Gentalica - Thunderstyle
18. Kold Konexion - Minus One
19. The Beholder meets Zany - Euphoria
20. Noisecontrollers - Night After Night
21. The Machine - Mist
22. Francesco Zeta - Maniak Psyko
23. Zany feat DV8 - Wilde Gullie Bas?!
79:46 minuten
als je zelf helemaal niet mixt thuis met Virtual DJ of echte gear (of wat dan ook) lijkt het me dat niet echt 'terecht' dat je dan flink commentaar gaat leveren op de setjes van anderen...quote:Op zaterdag 13 december 2008 00:46 schreef mstx het volgende:
maar zijn commentaar is in 99% van de gevallen gewoon terecht dus ik snap de ophef niet helemaal.
Idd een leuke tracklistquote:Op zaterdag 13 december 2008 05:58 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Zier er nice uit, ben um aan het binnenhalen!
Dat is natuurlijk onzin. Ook als je zelf niet mixt kun je mixfouten goed horen. Of mag je ook niet zeggen dat iemand vals zingt als je zelf nooit zingt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je zelf helemaal niet mixt thuis met Virtual DJ of echte gear (of wat dan ook) lijkt het me dat niet echt 'terecht' dat je dan flink commentaar gaat leveren op de setjes van anderen...
Er is nogal een verschil met je gezonde mening geven en op alle slakken zout leggen. Dat Opperhoofd geval is natuurlijk verschrikkelijk irritant.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Ook als je zelf niet mixt kun je mixfouten goed horen. Of mag je ook niet zeggen dat iemand vals zingt als je zelf nooit zingt?
Laten we dan ook maar alle filmrecensies verbieden want degenen die ze schrijven maken zelf ook geen films.![]()
zie:quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Ook als je zelf niet mixt kun je mixfouten goed horen. Of mag je ook niet zeggen dat iemand vals zingt als je zelf nooit zingt?
Laten we dan ook maar alle filmrecensies verbieden want degenen die ze schrijven maken zelf ook geen films.![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:41 schreef MrDice het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil met je gezonde mening geven en op alle slakken zout leggen. Dat Opperhoofd geval is natuurlijk verschrikkelijk irritant.
Dat kun je wel zeggen maar ik heb nog nooit goeie voorbeelden gezien wat als "irritant" wordt beschouwd. Grappig dat iedereen één persoon irritant kan vinden zonder dat ze eigenlijk weten waarom.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:41 schreef MrDice het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil met je gezonde mening geven en op alle slakken zout leggen. Dat Opperhoofd geval is natuurlijk verschrikkelijk irritant.
Erg lekkere mix, redelijk mijn type hardstyle... Stevig en rond! Leuk gedaan ook met die vocal van deepack in het midden. Zulke dingen kan ik dan wel weer waarderen. Goede afsluiter ook om de boel ff mee af te knallen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 05:12 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Jaarmix is rondgestuurtdNiet helemaal strak overal maar ik ben dan ook geen Prophet of Zany. Ben er wel tevreden over
![]()
[..]
100% mee eens!! ook redelijk in elkaar gemixt. Deze mix gaat op m'n mp3-spelerquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Erg lekkere mix, redelijk mijn type hardstyle... Stevig en rond! Leuk gedaan ook met die vocal van deepack in het midden. Zulke dingen kan ik dan wel weer waarderen. Goede afsluiter ook om de boel ff mee af te knallen.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:08 schreef kollie het volgende:
[..]
100% mee eens!! ook redelijk in elkaar gemixt. Deze mix gaat op m'n mp3-speler
probeer het maandag ff op een andere compu. Wellicht dat het dan wel luktquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:05 schreef ElDani het volgende:
@Kollie, doet megaupload vreemd? Moet je andere link desnoods?
als alles goed gaat gaan volgende week de uitzendingen beginnen. Eerst wordt alles via de site van B2Control.com uitgezonden de hele nacht door (mijn tijd wordt tussen 21.00 en 22.00 tussen al het house en electroquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:05 schreef ElDani het volgende:
Overigens: LeonH: Wat is de naam van je podcast? Ik was ook een x aan het kijken of ik dat kon maken.. Kan ik een keer guestmix derin gooien? Lijkt me leuk!
Zal zo een linkje rondsturen maar je kan hem ook downloaden op VMX en zo ook op lsdb.quote:NLS – Best of 2008, The Megamix
01. V.A. – Tribute to the year 2008 ( NLS Mash –up)
02. Frontliner – Spacer
03. The Prophet & Wildstylez – Cold Rockin’
04. Project One – The Story Unfolds
05. Alpha Twins – Fragments
06. Tatanka – Borderline (Parto Mix)
07. 2-Sidez – Freakin
08. Headhunterz – Hate it or Love it
09. Ivan Carsten – Unexpected ( Tuneboy Remix)
10. Headhunterz – Scantraxx Reloaded part II
11. Tuneboy – I’ll growl
12. A-lusion – Perfect it (Frontliner Remix)
13. Tatanka pres. J. Hiroshy – Showtime (Tatanka Remix)
14. A-lusion – Guidelinez
15. Dozer – Church of the Darkside
16. Williams Syndrome – Thunder
17. D-Block & S-Te-Fan – Kingdom
18. Williams Syndrome – Redemption
19. Noisecontrollers – Shreek
20. Bass Modulators – The Cube
21. Beat Providers – Silence
22. Wildstylez – Revenge
23. Hyperdrive – The Punishment
24. Project One – Halfway There
25. Star Creatorz – Killzone (Hunter Remix)
26. 2 best enemies – Phases (TBY Romantic Mix)
27. Project One – Art of Creation
28. Dozer – The Legacy
29. Scope DJ – Final Destination
30. Headhunterz vs. Wildstylez – Project One
31. Frontliner – Tuuduu ( DJ Tool)
32. Tuneboy – Dirty ( Wildstylez Remix)
33. Sylenth & Glitch – Music in You ( Scope DJ loves the reversed bass Mix)
34. The Viper & G-Town Madness – Here it Comes ( D-Block & S-Te-Fan Remix)
35. Gentalica – Thunderstyle
36. Francecso Zeta – Fairyland
37. The KGB’s – Yerba Diabolika (TBY Mix)
38. Technoboy – Rage ( A Hardstyle song)
39. Max Enforcer – Loudness
40. SMD – Just Like you
41. Frontliner – Warphole
42. Project One – Life beyond Earth
43. Marlon S meets Digital Punk – Bringing the Funk
44. Brennan Heart - Faith in your DJ
45. DJ Luna & Dutchmaster – Copies are Faking
46. Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
47. DJ Vortex – Come on and Fight (Alphaverb’s Unlimited vocal Edit)
48. Project One – Rate Reducer
49. Donkey Rollers – LMPSJNK
50. Zany ft. The Beholder – Euphoria
Zieke tracklist gewoon.quote:Op zondag 14 december 2008 12:12 schreef NLS04 het volgende:
Heb zojuist mijn yearmix afgerondBen er erg tevreden over al heb ik toch maar een grote mix van 2 uur gemaakt omdat ik dat mooier vond dat 2 van 1 uur. Daarmee komt ie eigenlijk niet meer in aanmerking voor de contest maar hoop dat jullie hem toch kunnen waarderen
![]()
[..]
Zal zo een linkje rondsturen maar je kan hem ook downloaden op VMX en zo ook op lsdb.
Ziek!quote:Op zondag 14 december 2008 12:12 schreef NLS04 het volgende:
Heb zojuist mijn yearmix afgerondBen er erg tevreden over al heb ik toch maar een grote mix van 2 uur gemaakt omdat ik dat mooier vond dat 2 van 1 uur. Daarmee komt ie eigenlijk niet meer in aanmerking voor de contest maar hoop dat jullie hem toch kunnen waarderen
![]()
[..]
Zal zo een linkje rondsturen maar je kan hem ook downloaden op VMX en zo ook op lsdb.
Haha dat was idd een twijfelgeval, Maar ik vind die plaat behoorlijk dik ( en heb er goede partyherinneringen aan) dus dacht doe um gewoonquote:
Que?quote:Op zondag 14 december 2008 13:49 schreef ElDani het volgende:
Kama wou ik ook graag in de mix, helaas is dat niet gelukt..
Overigens NLS, omdat je NLS bent zul je wel +50 halen schat ik zo?
Sorry hoorquote:
godverdomme, dat klinkt vetquote:Op zondag 14 december 2008 13:54 schreef 16meter het volgende:
Naar verluidt is dit Builder - Her voice (Headhunterz Remix)
Bekijk deze YouTube-video
Tracklist ziet er goed uitquote:Op zondag 14 december 2008 12:12 schreef NLS04 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 15:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lees al tijdje deze topicreeks mee en heb nu maar eens een Fok account aangemaakt om even mooi mee te praten dus bij deze wou ik me even voorstellen
Ow ik las niet dat deze 2 uur duurde. Nou ik snapquote:Op zondag 14 december 2008 13:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ziek!Ik dacht ik er veel ingepropt had....
De platen die gemixt worden moeten ook nog gemaakt worden hequote:Op zondag 14 december 2008 15:56 schreef MrDice het volgende:
Blijft voor mij toch één van de platen van 2008![]()
En wat dus al gezegd is, de setjes zijn tot nu toe echt gruwelijk. Wie heeft er nou professionele dj's nodig, wanneer je zoveel Fok! talent hebt!
ik mag toch hopen dat het niet waar is.. ik hoop dat het gewoon een eigen productie van Willem is want dan vind ik hem lekkerquote:Op zondag 14 december 2008 13:54 schreef 16meter het volgende:
Naar verluidt is dit Builder - Her voice (Headhunterz Remix)
Bekijk deze YouTube-video
quote:Floor Massacre
Hoort toch wel overduidelijk naar builder - her voice dus een eigen productie lijkt me sterk.quote:Op zondag 14 december 2008 16:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat het niet waar is.. ik hoop dat het gewoon een eigen productie van Willem is want dan vind ik hem lekker
Her voice MAG je niet remixen..(en als iemand het dan mag dan alleen TBY zelf) dat nr is al perfectje gaat immeasurably toch ook niet remixen
hier word ik blij vanquote:Op zondag 14 december 2008 16:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Anderhalf uur draaien doet die gast echt goed, ik bedoel als je Double Dutch Darkeys/Vita/If I Say Stop/Sexbusters/Superstar DJ en als grootste klappert Floor Massacre (waar ik nog ff gruwelijk ben losgegaan met ons modje) hoort, dan weet je wel dat het goed zit
!
Bullshit dat je Her Voice niet mag remixen, die remix is fucking gruwelijk man.quote:Op zondag 14 december 2008 16:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat het niet waar is.. ik hoop dat het gewoon een eigen productie van Willem is want dan vind ik hem lekker
Her voice MAG je niet remixen..(en als iemand het dan mag dan alleen TBY zelf) dat nr is al perfectje gaat immeasurably toch ook niet remixen
Ben nog een paar iets oudere klappers vergeten op te noemen, maar dit was echt de beste set die ik van Technoboy heb gehoord dit jaar.quote:hier word ik blij van![]()
Klinkt goed, heb nu al zin in italiaans beuqen @ XQ TBYquote:Ben nog een paar iets oudere klappers vergeten op te noemen, maar dit was echt de beste set die ik van Technoboy heb gehoord dit jaar.
vette username dacht ik zoquote:Op zondag 14 december 2008 17:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
M D M AAAAAAAA!
Wrrruuuttududududuuu!
In oude hardstyle had je zeg maar niet een kick die tevens de bass is, maar een kick en dan gevolgt door een soort ''mwah'' achtige lage toon. Zoals in dit nummer:quote:Op zondag 14 december 2008 14:57 schreef JacobvanderSteen het volgende:
Ik lees op wikipedia dat er een oude en een nieuwe hardstyle was. Een daarvan had een "reverse bassdrum in de climax." Nou ben ik wel nieuwsgierig naar wat het verschil zou zijn,
dus weet iemand een of twee hardstyle nummers met een 'reverse bassdrum', en dan twee hardstyle liedjes zonder zodat ik het verschil kan horen?
En daarnaast, als je dit nummer neemt:
Dan hoor je op 1:40 een soort "tsjuuw". Wat is de professionele benaming hiervoor?
Ook staat er op wikipedia dat er bij de nieuwe hardstyle meer percussie is gekomen, wat is percussie?![]()
En wat zijn snares, claps, shakers, conga's en rides?
( http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardstyle#De_nieuwe_hardstyle )
Twas idd geen 'geweldig' feest en de sfeer was af & toe VER te zoekenquote:Op zondag 14 december 2008 06:27 schreef mstx het volgende:
Reset was best kut. Allemaal lompe pogo-ers, mensen die doen alsof ze dronken zijn en het was nogal druk. En om de 10 seconden werd je weer aan de kant gebeukt omdat er iemand langs wou.
quote:Op zondag 14 december 2008 15:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lees al tijdje deze topicreeks mee en heb nu maar eens een Fok account aangemaakt om even mooi mee te praten dus bij deze wou ik me even voorstellen
quote:Op zondag 14 december 2008 15:56 schreef MrDice het volgende:
Blijft voor mij toch één van de platen van 2008![]()
Ook zo'n zin in ... verwacht wel een legendary Tat-Zat-Act performences die avondquote:Op zondag 14 december 2008 17:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt goed, heb nu al zin in italiaans beuqen @ XQ TBY
acti gaat niet gebeurenquote:Op zondag 14 december 2008 19:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Ook zo'n zin in ... verwacht wel een legendary Tat-Zat-Act performences die avond![]()
thanksquote:
das echt balen, had echt op acti gehoopt had hem al tijdje niet gezien,quote:Op zondag 14 december 2008 19:24 schreef kollie het volgende:
acti gaat niet gebeuren Draait in Madrid die avond, bij de fusion of sound-tour van Zany.
tsja kut is dat, ik heb gelijk maar kaartjes gehaald want q feesten gaan steeds sneller.quote:Op zondag 14 december 2008 20:07 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waaa pleuriszooi ook. Hadden we het er dinsdag met (een gedeelte van) het voetbalteam over om donderdag kaarten te halen. Is het dus uitverkocht. Qountdown is hem ook al niet geworden omdat het zo snel uitverkocht was. Eerst volgende feestje daarna is dan dus alweer inQontrol, die gaat hem dan ook 100% zeker worden.
En al is defqon dit jaar binnen 10 seconden uitverkocht, daar ga ik sowieso heen al kost het me 200 euro!
Dan zou ik q-base zeker aanraden... Kwa muziek en geluid voor mij het dikste festival eraf! God wat denderen daar altijd in die bunkers!quote:Op zondag 14 december 2008 20:34 schreef poiuytr het volgende:
Na al die verhalen wat ik gehoord heb over Defqon One zal en ik moet er volgend jaar heen!
Voor de rest denk ik InQontrol, Emporium, Decibel, Mysterland ga voor de Outdoor feesten volgend jaar, dit jaar meer indoor geweest.
q-base / deqon blijven wel mijn 2 favo feestjes van het jaarquote:Op zondag 14 december 2008 20:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dan zou ik q-base zeker aanraden... Kwa muziek en geluid voor mij het dikste festival eraf! God wat denderen daar altijd in die bunkers!Dit jaar stond het geluid in de hangar ook griezelig hard!
![]()
Defqon heb ik nu alweer zin in, al is het alleen om de sfeer. Lekker weertje erbij, beetje biertjes drinken, mensen kijken. In de blue losgaan als een dolle! Zelfs het laatste uurtje als IEDEREEN naar de main loopt!
Ik ben dit jaar uberhaupt helemaal niet op de main geweest. Hadden het perfect voor elkaar bij de blue... Stonden niet echt in de tent, maar er een beetje half/half onder. Was ideaal... en juist het laatste uurtje was zo mooiquote:Op zondag 14 december 2008 20:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
q-base / deqon blijven wel mijn 2 favo feestjes van het jaar
op defqon dit jaar bijna alleen maar op de red geweest, heerlijk zonnetje lekkere muziek lekker spacen
vond de blue dit jaar maar wat tegenvallen veels te druk toen we daar toen even waren.
Haha dopequote:Op zondag 14 december 2008 20:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar uberhaupt helemaal niet op de main geweest. Hadden het perfect voor elkaar bij de blue... Stonden niet echt in de tent, maar er een beetje half/half onder. Was ideaal... en juist het laatste uurtje was zo mooiIedereen liep naar de main, stonden wij er nog met echt maar een paar honderd lui ofzo(zullen er normaal toch wel paar 1000 inpassen geloof ik)... Alpha twins waren toen geloof ik aan het draaien. Wat heb ik toen lopen genieten, waar ik normaal nog wel eens rustig wil spacen en gewoon een beetje sta te kijken en genieten. Stond ik er toen te knallen alsof me leven ervan af hing! Letterlijk door de hele tent heen... Dat moet er achteraf echt niet uit heb gezien!
Was ook blij dat er van die set geen beelden op de dvd stonden.
Q-base wel weer als het op dezelfde zieke locatie wordt gehouden, maar hoorde via via dat het waarschijnlijk het laatste jaar was dat het op Airport Weeze was!quote:Op zondag 14 december 2008 20:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dan zou ik q-base zeker aanraden... Kwa muziek en geluid voor mij het dikste festival eraf! God wat denderen daar altijd in die bunkers!Dit jaar stond het geluid in de hangar ook griezelig hard!
![]()
Defqon heb ik nu alweer zin in, al is het alleen om de sfeer. Lekker weertje erbij, beetje biertjes drinken, mensen kijken. In de blue losgaan als een dolle! Zelfs het laatste uurtje als IEDEREEN naar de main loopt!
Dat roepen ze al 3 jaar op partyflock en het is nog iedere keer doorgegaan, zelfde verhaal met defqon.quote:Op zondag 14 december 2008 21:16 schreef poiuytr het volgende:
Q-base wel weer als het op dezelfde zieke locatie wordt gehouden, maar hoorde via via dat het waarschijnlijk het laatste jaar was dat het op Airport Weeze was!
En óf ik naar DefQon ga. Bellen, F5en, alles tegelijk, met meerdere mensen.quote:Op zondag 14 december 2008 20:28 schreef ElDani het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat echt veel te veel mensen teleurgesteld gaat worden bij DefQon1.. Iedereen wil erheen, including dagjesmensen. InQontrol zit er ook zeer dik in bij mij, sowieso lijkt Loudness mij ook nog erg vet (is voorlopig nog niet, maar nog steeds).
heldenvinylquote:
precies, daar moet je afblijvenquote:Op zondag 14 december 2008 16:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
je gaat immeasurably toch ook niet remixen
welk nummer is dat ook alweer?quote:Op zondag 14 december 2008 17:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
M D M AAAAAAAA!
Wrrruuuttududududuuu!
(lekker) space(n/)r van Frontliner!quote:Op zondag 14 december 2008 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heldenvinyl
[..]
precies, daar moet je afblijvenen NC hebben nu wel van genoeg Zany nummers een remix gemaakt...
[..]
welk nummer is dat ook alweer?
thank god dat ik daar ook bij wasquote:Op zondag 14 december 2008 20:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
en juist het laatste uurtje was zo mooiIedereen liep naar de main, stonden wij er nog met echt maar een paar honderd lui ofzo(zullen er normaal toch wel paar 1000 inpassen geloof ik)... Alpha twins waren toen geloof ik aan het draaien. Wat heb ik toen lopen genieten
Spacerquote:Op zondag 14 december 2008 21:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
(lekker) space(n/)r van Frontliner!
Kleine tip, maak een html pagina aan en zet daarin iets van 10 kleine frames waar hij de ticketonline pagina in laad. Ga dan F5en en dan ververst hij dus 10 keer een frame in plaats van 1 keer de site.quote:F5en
Hehe laat maar;)quote:
was het niet scar ur face van Profeet en Hoofdjagerzzzzzquote:Op zondag 14 december 2008 21:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
(lekker) space(n/)r van Frontliner!
Dat ga jij ons dan toch zeker voor doen?quote:Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Kleine tip, maak een html pagina aan en zet daarin iets van 10 kleine frames waar hij de ticketonline pagina in laad. Ga dan F5en en dan ververst hij dus 10 keer een frame in plaats van 1 keer de site.
Werkt stuk sneller zo want als je er eenmaal door bent blijf je ook op de site.
Ik doelde meer op wat anders, maar wat jullie bedoelen is vast...quote:Op zondag 14 december 2008 21:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
was het niet scar ur face van Profeet en Hoofdjagerzzzzz?
Ik knal dan wel een pagina online, hoef je alleen naar die pagina te gaan en die te verversenquote:Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat ga jij ons dan toch zeker voor doen?
quote:Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef LeonH het volgende:
(of ik ga gewoon ervoor zorgen dat ik eindelijk in de purple mag draaien en dan regel ik gastenlijst plaatsen voor alle fokkertjes!!)
ah mooi... weet ik ook wat ik binnenkort op de ipod heb tijdens het fitnessen als die nu wordt uigezondenquote:Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
@setje van DBSTF - Q-Base '08 op Q-dance Radio.
Loudness en Decibel anthem remix![]()
quote:Q-Base 2008 - D-Block & S-Te-Fan (Hangar)
Tracklist:
01. Hardheadz - Wreck The Rmx (The Beholder and Max Enforcer Remix)
02. Ultra Tech - Bel-e-ve
03. DJ Isaac - The Afterworld (Dub Mix)
04. A-Lusion - Just Ask
05. Josh and Wesz - Like Thiz
06. D-Block and S-Te-Fan - Peace At Last
07. Southstylers - Crystal
08. Josh and Wesz - Tempopusher 2006
09. The Hose - The Pressure
10. Kingsman - The End of the World (Frequencerz Remix)
11. D-Block and S-Te-Fan - Ride With Us!
12. Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - Light Of The Dark (The Blackout Dub)
13. B-Front - Evil
14. Williams Syndrome - Redemption
15. D-Block and S-Te-Fan - Evolutionz
16. Hyperdrive - The Punishment
17. Builder - Skydragon (DB-STF Mash Up)
18. Gentalica - Thunderstyle
19. D-Block and S-Te-Fan - Total Eclipz
20. Max Enforcer - Loudness (Original Mix)
21. The Beholder and Balistic - Decibel Anthem 2008 (DBSTF 2008 Remix)
22. Zappaman - Rude Talk (Woosh Mix)
23. D-Block and S-Te-Fan - Part Of The Hard
24. (Promo Weggelaten; D-Block & S-Te-Fan - We Be Kickin’ The Editz)
25. Activator - Zatox - Still Drunk
26. D-Block & S-Te-Fan - Kingdom
27. Bulldozer Project - We Shall Arise (Beholder & Zany Remix)
28. G-Town Madness Vs. The Viper - Here It Comes (D-Block & S-Te-Fan Remix)
29. Balistic & Zero Vision - Upgrade The Noize
30. Frontliner - Warphole
wij stonden met man of 10 helemaal vooraan, vanuit achterin de zaal gezien links van de booth, bij de boxen etc.quote:Op zondag 14 december 2008 21:52 schreef hardstyle_babbels het volgende:
en jah dat laatste uurtje defqon was er een om te onthouden... Wist niet dat jij toen ook in de blue was blijven hangen. Zou haast zeggen dat ik je wel heb moeten zien toen... Aan het eind van dat setje was er echt bijna geen kip meer...
fijne plaat, paar weken terug nog gehoord toen Scope hem draaidequote:Op zondag 14 december 2008 21:58 schreef LeonH
het volgende:
[..]
was het niet scar ur face van Profeet en Hoofdjagerzzzzz?
quote:Op zondag 14 december 2008 22:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik knal dan wel een pagina online, hoef je alleen naar die pagina te gaan en die te verversen
quote:Op maandag 15 december 2008 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
wij stonden met man of 10 helemaal vooraan, vanuit achterin de zaal gezien links van de booth, bij de boxen etc.![]()
als je praat over sfeer, die was er toen meer dan ooit
quote:NLS – Best of 2008, The Megamix
helemaal volkomen totaal met je eens gozertquote:Op maandag 15 december 2008 09:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Kheb het vaker geroepen maar DefQon is/was & blijft HET outdoorfeest van '08 pour moi![]()
de 20e is zaterdag, dus maximaal maak ik hem dan nog zaterdagquote:
quote:Headhunterz - Just Say My Name
A1. Just Say My Name
B1. The Lost Soul
Release datum : maandag 15 december 2008
vind ik ook, doelde meer op diequote:Op maandag 15 december 2008 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
fijne plaat, paar weken terug nog gehoord toen Scope hem draaide
[..]
vandaag komen er heel vinyls uit wat ik zo weet, dus vanavond maar even de bronnen afspeurenquote:
Just say my namequote:Op maandag 15 december 2008 11:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
vind ik ook, doelde meer op dieover de laatste releases van headhunterz...en vooral dat Just say my name
slap aftreksel van Rock Civilization en Words from the gang
vocal triest. melodie niet onaardig. Wel beter als apologize, maar da's ook niet zo moeilijkquote:Op maandag 15 december 2008 11:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Just say my name![]()
Echt zulke bagger dat ik me afvraag waarom hij zoiets released. Samen met Apologize van Showtek misschien wel de slechtste van 2008, zo op de valreep.
vertel!quote:Op maandag 15 december 2008 13:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Gods-gruwelijke-grompeltjes-nog-aan-toe![]()
VirtualDJ
ja het is de melodie van Rock Civilization dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 15 december 2008 13:10 schreef kollie het volgende:
[..]
vocal triest. melodie niet onaardig. Wel beter als apologize, maar da's ook niet zo moeilijk
Kheb een master overgang van Memento naar Still Drunk ... wil een sample meerdere al tijdens Memento laten horen, maar iedere keer (zit nu al op poging 5) gaat de eerste keer cue1 nèt een kwart tel later dan dat ik 'm indrukquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 13:41 schreef Sethje het volgende:
Toch niet... This is your Beerrun!
quote:
quote:die dennisz figuur is een hoax toch?
je kan niet serieus zijn en die platen in je top5 hebben, maakt niet uit van welke kant je hardstyle benaderd apologize kan er niet in zitten is gewoonweg onmogelijk. Ik zeg perma ban voor gebrek aan smaak
luister nou 1x kritisch naar dat nummer, en zeg me dan wat er goed aan is, echt...
nope...ik heb het altijd heel erg druk met van alles en nog wat, luister zowiezo weinig muziek laatste tijd. Altijd wel met iets voor twisted, rebirth festival of carnaval....of dinge voor het voetbal regelen, en daarnaast nog mijn studie waar ik eigenlijk meer tijd aan moet besteden..en ik vind dat ik 100 series moet volgen etc.quote:Op maandag 15 december 2008 14:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Seth luister je de sets nou wel, of sla je het gewoon helemaal over?
ik wacht wel afquote:Op maandag 15 december 2008 14:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Wacht nou maar 's jonge, wolla ik zweer wanneer jullie 'm horen zeggen jullie: "jammer van die ene misslag, maar die mod moet de studio in"
haha oke is hoax dus, was al bang dat er serieus iemand was met apologize in zn 2008 top5, dan had ik echt niet goed kunnen slapen hahaha, beetje opvoeden.quote:Op maandag 15 december 2008 14:58 schreef mstx het volgende:
HarryVanDeTap weet niet dat dennisz 16meter is?![]()
[..]
oftopic; vind de nieuwe fm heul niet zo leukquote:Op maandag 15 december 2008 15:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
nope...ik heb het altijd heel erg druk met van alles en nog wat, luister zowiezo weinig muziek laatste tijd. Altijd wel met iets voor twisted, rebirth festival of carnaval....of dinge voor het voetbal regelen, en daarnaast nog mijn studie waar ik eigenlijk meer tijd aan moet besteden..en ik vind dat ik 100 series moet volgen etc.
Maar eerlijk gezegd, al had ik er tijd voor ging ik er nog niet naar luisteren.
en football manager natuurlijjk
Dat modelletje moet nog een keertje gedaan worden. Ik wil hem morgen gaan maken. Punt is dat ik dan dus beneden moet gaan zitten, tenzij Open Office wat is, dan ga ik dat een keer binnenhalen (als het gewoon naar xls enzo kan doen, vind ik het helemaal gesneden). Morgen dus..quote:Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ElDani, hoe is het met dat modelletje voor de beoordeling van de yearmixen?
Jij bent dus ook lekker aan het SOGGENquote:Op maandag 15 december 2008 15:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
nope...ik heb het altijd heel erg druk met van alles en nog wat, luister zowiezo weinig muziek laatste tijd. Altijd wel met iets voor twisted, rebirth festival of carnaval....of dinge voor het voetbal regelen, en daarnaast nog mijn studie waar ik eigenlijk meer tijd aan moet besteden..en ik vind dat ik 100 series moet volgen etc.
Maar eerlijk gezegd, al had ik er tijd voor ging ik er nog niet naar luisteren.
en football manager natuurlijjk
Met Open Office kan je gewoon saven als .xls en .xls ook laden, werkt perfectquote:Op maandag 15 december 2008 16:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat modelletje moet nog een keertje gedaan worden. Ik wil hem morgen gaan maken. Punt is dat ik dan dus beneden moet gaan zitten, tenzij Open Office wat is, dan ga ik dat een keer binnenhalen (als het gewoon naar xls enzo kan doen, vind ik het helemaal gesneden). Morgen dus..
Zit nu namelijk op bijna 2 uur met mijn lange mix!
Anders doet even iemand met Ruby een webpaginatje maken. Woppa zo gedaan manquote:Op maandag 15 december 2008 16:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Met Open Office kan je gewoon saven als .xls en .xls ook laden, werkt perfect
NERD Alert!!!quote:Op maandag 15 december 2008 16:22 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Anders doet even iemand met Ruby een webpaginatje maken. Woppa zo gedaan man
Kwart tel eerder klikkenquote:Op maandag 15 december 2008 13:37 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Kheb een master overgang van Memento naar Still Drunk ... wil een sample meerdere al tijdens Memento laten horen, maar iedere keer (zit nu al op poging 5) gaat de eerste keer cue1 nèt een kwart tel later dan dat ik 'm indruk![]()
Na 10 jaar CM en FM spelen is deze inderdaad zwaar bagger nog geen eens 6 uur gespeeld, normaal was ik altijd zeer verslaafd aan dat spel!lquote:Op maandag 15 december 2008 15:53 schreef Silaz het volgende:
[..]
oftopic; vind de nieuwe fm heul niet zo leuk![]()
Ik heb nog steeds een traumatische ervaring van een beschadigde savegame van FM2008 waar velen uren(lees dagen) in zatenquote:Op maandag 15 december 2008 18:08 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Na 10 jaar CM en FM spelen is deze inderdaad zwaar bagger nog geen eens 6 uur gespeeld, normaal was ik altijd zeer verslaafd aan dat spel!l
Nah als je FM echt heel veel hebt gespeeld dan valt deze echt zo zwaar tegen heeft me ook nog niet echt kunnen boeien het spelquote:Op maandag 15 december 2008 18:49 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een traumatische ervaring van een beschadigde savegame van FM2008 waar velen uren(lees dagen) in zatenBinnekort maar eens fm 2009 proberen.
Zin in qountdown![]()
Met Ruby? Pagina's maken met kladblok is de bomquote:Op maandag 15 december 2008 16:22 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Anders doet even iemand met Ruby een webpaginatje maken. Woppa zo gedaan man
PES is de reden waardoor ik later handen heb die in playstationcontroller vorm staanquote:
Ik neem aan dat we vast wel een aankondiging krijgen waar we je podcastje kunnen vinden dadelijk. Ben benieuwd!quote:Op maandag 15 december 2008 20:51 schreef LeonH het volgende:
real man play Pro Evo Soccer
pff even de radio/podcast uitzending klaar aan het maken maar wat is het kut om je eigen stem terug te horen zeg!
jaquote:Op maandag 15 december 2008 21:16 schreef Cm5 het volgende:
Ff een kansloze vraag, heef er iemand hier de carnavalsmix van Zany in fatsoenlijke kwaliteit?
neequote:En zou die hem willen delen
Het blijft een gekke brabander.quote:
Een spambot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |