Ben dan wel een vrouw, maar dat wil niet direct zeggen dat ik dom ben..quote:Op donderdag 11 december 2008 12:54 schreef MrDice het volgende:
[..]
[helpdeskmodus]
Zat de stekker er wel in?![]()
![]()
![]()
[/helpdeskmodus]
"lekker house luisteren"..quote:Op donderdag 11 december 2008 12:59 schreef ElDani het volgende:
En dat grote zomerfeest bij Twisted in de buurt: Wish Outdoor! Ziet er vet uit. Eerst lekker house luisteren (voor mijn vrienden) en dan derna lekker hard gaan.![]()
Huh? Over welk hardcore hitje heb jij het dan?quote:Op donderdag 11 december 2008 12:35 schreef Sethje het volgende:
[..]
Ik heb zowiezo een hekel aan dat attack again deuntje omdat die altijd tot in den treure aan het eind van hardstyle feeste in het hardcore hitjes rijtje voorbij komt
Probleem gevondenquote:
quote:
nice!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:47 schreef Tha_Bartman het volgende:
p.s Mijn oordopjes zijn binnenna nog geen week
![]()
Vista is idd schijt, haha.quote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef MrDice het volgende:
[..]
Probleem gevonden![]()
Nee heb zelf een Zen Vision M (of zoiets). En heb hetzelfde probleem ook wel gehad. Veelal hielp het door hem dan in een andere usb poort te drukken. Inderdaad een vreselijk irritant probleem. Heeft te maken met het wel/niet netjes hardware verwijderen voordat je de stekker er weer uittrekt. Maar exact weet ik niet...
Oke, dan is het goed.quote:En dacht niet dat je dom was hoor, maar vind dat altijd zo'n heerlijk standaard helpdesk antwoord
geen idee hoe het heet ofzo maar het doet mij heel erg ergens aan denken, het deuntje van dat dj panda nummer refereer ik aan die oude kut hc hitjes die vaak gedraaid wordenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:05 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Huh? Over welk hardcore hitje heb jij het dan?
Die Attack Again is overigens niet echt High Quality..
je wilt geen yearmixen meer?quote:Op donderdag 11 december 2008 13:36 schreef JortK het volgende:
En stop eens met het sturen van die kut PM's met van die half gare kwaliteit nummers
Over kut mixwerk gesprokenquote:Op donderdag 11 december 2008 13:57 schreef ElDani het volgende:
Ik vond die set van Brennan Heart erg goed!! Heerlijk gewoon!
Scope DJ & Abjectquote:Op donderdag 11 december 2008 13:56 schreef MrDice het volgende:
IQ2008 was zooo vetjes![]()
Vrienden bleven vooral hangen bij de main, maar die tweede hardstyle zaal was supervetjes dus daar heeft deze dobbelsteen heerlijk staan raggen.
Once you go Mac you never go backquote:Op donderdag 11 december 2008 13:25 schreef SMutzskii het volgende:
[..]
Vista is idd schijt, haha.Was de eerste keer dat ik mijn Zen op mijn laptop gebruikte, heb ook USB-poort veranderd, maar hielp niets. Lag er mss aan dat ik de software nog niet geinstalleerd had toen ik mijn Zen aansloot. Strax eventjes mijn software dus opnieuw installeren en dan pas weer proberen, ... *duimt*
[..]
Oke, dan is het goed.
Ik vind het mixen niet eens zo beroerd als ik het mag zeggen. Hij mixt wel op aparte manieren en punten in, maar dat vind ik juist wel vet. Het geheel heeft wel wat. En Watch Me Growquote:
die gaat ook als een kneiter bij mij in de autoquote:Op donderdag 11 december 2008 14:19 schreef ElDani het volgende:
En Watch Me Grow. Die bass verwoest dingen!
Sodekutklere die ramt ook lekker door hier..Broekspijpvibrerende-beatsquote:Op donderdag 11 december 2008 14:19 schreef ElDani het volgende:
[..]
. En Watch Me Grow. Die bass verwoest dingen!
èh-èh-evolutionquote:Op donderdag 11 december 2008 13:56 schreef MrDice het volgende:
IQ2008 was zooo vetjes![]()
Vrienden bleven vooral hangen bij de main, maar die tweede hardstyle zaal was supervetjes
What you say !!quote:Op donderdag 11 december 2008 12:52 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
* Da_Ripper roept shotgun !!!![]()
A2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |