Dat is natuurlijk onzin. Ook als je zelf niet mixt kun je mixfouten goed horen. Of mag je ook niet zeggen dat iemand vals zingt als je zelf nooit zingt?quote:Op zaterdag 13 december 2008 11:11 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als je zelf helemaal niet mixt thuis met Virtual DJ of echte gear (of wat dan ook) lijkt het me dat niet echt 'terecht' dat je dan flink commentaar gaat leveren op de setjes van anderen...
Er is nogal een verschil met je gezonde mening geven en op alle slakken zout leggen. Dat Opperhoofd geval is natuurlijk verschrikkelijk irritant.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Ook als je zelf niet mixt kun je mixfouten goed horen. Of mag je ook niet zeggen dat iemand vals zingt als je zelf nooit zingt?
Laten we dan ook maar alle filmrecensies verbieden want degenen die ze schrijven maken zelf ook geen films.![]()
zie:quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:28 schreef mstx het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk onzin. Ook als je zelf niet mixt kun je mixfouten goed horen. Of mag je ook niet zeggen dat iemand vals zingt als je zelf nooit zingt?
Laten we dan ook maar alle filmrecensies verbieden want degenen die ze schrijven maken zelf ook geen films.![]()
quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:41 schreef MrDice het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil met je gezonde mening geven en op alle slakken zout leggen. Dat Opperhoofd geval is natuurlijk verschrikkelijk irritant.
Dat kun je wel zeggen maar ik heb nog nooit goeie voorbeelden gezien wat als "irritant" wordt beschouwd. Grappig dat iedereen één persoon irritant kan vinden zonder dat ze eigenlijk weten waarom.quote:Op zaterdag 13 december 2008 12:41 schreef MrDice het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil met je gezonde mening geven en op alle slakken zout leggen. Dat Opperhoofd geval is natuurlijk verschrikkelijk irritant.
Erg lekkere mix, redelijk mijn type hardstyle... Stevig en rond! Leuk gedaan ook met die vocal van deepack in het midden. Zulke dingen kan ik dan wel weer waarderen. Goede afsluiter ook om de boel ff mee af te knallen.quote:Op zaterdag 13 december 2008 05:12 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Jaarmix is rondgestuurtdNiet helemaal strak overal maar ik ben dan ook geen Prophet of Zany. Ben er wel tevreden over
![]()
[..]
100% mee eens!! ook redelijk in elkaar gemixt. Deze mix gaat op m'n mp3-spelerquote:Op zaterdag 13 december 2008 18:29 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Erg lekkere mix, redelijk mijn type hardstyle... Stevig en rond! Leuk gedaan ook met die vocal van deepack in het midden. Zulke dingen kan ik dan wel weer waarderen. Goede afsluiter ook om de boel ff mee af te knallen.
quote:Op zaterdag 13 december 2008 21:08 schreef kollie het volgende:
[..]
100% mee eens!! ook redelijk in elkaar gemixt. Deze mix gaat op m'n mp3-speler
probeer het maandag ff op een andere compu. Wellicht dat het dan wel luktquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:05 schreef ElDani het volgende:
@Kollie, doet megaupload vreemd? Moet je andere link desnoods?
als alles goed gaat gaan volgende week de uitzendingen beginnen. Eerst wordt alles via de site van B2Control.com uitgezonden de hele nacht door (mijn tijd wordt tussen 21.00 en 22.00 tussen al het house en electroquote:Op zaterdag 13 december 2008 21:05 schreef ElDani het volgende:
Overigens: LeonH: Wat is de naam van je podcast? Ik was ook een x aan het kijken of ik dat kon maken.. Kan ik een keer guestmix derin gooien? Lijkt me leuk!
Zal zo een linkje rondsturen maar je kan hem ook downloaden op VMX en zo ook op lsdb.quote:NLS – Best of 2008, The Megamix
01. V.A. – Tribute to the year 2008 ( NLS Mash –up)
02. Frontliner – Spacer
03. The Prophet & Wildstylez – Cold Rockin’
04. Project One – The Story Unfolds
05. Alpha Twins – Fragments
06. Tatanka – Borderline (Parto Mix)
07. 2-Sidez – Freakin
08. Headhunterz – Hate it or Love it
09. Ivan Carsten – Unexpected ( Tuneboy Remix)
10. Headhunterz – Scantraxx Reloaded part II
11. Tuneboy – I’ll growl
12. A-lusion – Perfect it (Frontliner Remix)
13. Tatanka pres. J. Hiroshy – Showtime (Tatanka Remix)
14. A-lusion – Guidelinez
15. Dozer – Church of the Darkside
16. Williams Syndrome – Thunder
17. D-Block & S-Te-Fan – Kingdom
18. Williams Syndrome – Redemption
19. Noisecontrollers – Shreek
20. Bass Modulators – The Cube
21. Beat Providers – Silence
22. Wildstylez – Revenge
23. Hyperdrive – The Punishment
24. Project One – Halfway There
25. Star Creatorz – Killzone (Hunter Remix)
26. 2 best enemies – Phases (TBY Romantic Mix)
27. Project One – Art of Creation
28. Dozer – The Legacy
29. Scope DJ – Final Destination
30. Headhunterz vs. Wildstylez – Project One
31. Frontliner – Tuuduu ( DJ Tool)
32. Tuneboy – Dirty ( Wildstylez Remix)
33. Sylenth & Glitch – Music in You ( Scope DJ loves the reversed bass Mix)
34. The Viper & G-Town Madness – Here it Comes ( D-Block & S-Te-Fan Remix)
35. Gentalica – Thunderstyle
36. Francecso Zeta – Fairyland
37. The KGB’s – Yerba Diabolika (TBY Mix)
38. Technoboy – Rage ( A Hardstyle song)
39. Max Enforcer – Loudness
40. SMD – Just Like you
41. Frontliner – Warphole
42. Project One – Life beyond Earth
43. Marlon S meets Digital Punk – Bringing the Funk
44. Brennan Heart - Faith in your DJ
45. DJ Luna & Dutchmaster – Copies are Faking
46. Dark Oscillators – Trapped (Solaio Mix)
47. DJ Vortex – Come on and Fight (Alphaverb’s Unlimited vocal Edit)
48. Project One – Rate Reducer
49. Donkey Rollers – LMPSJNK
50. Zany ft. The Beholder – Euphoria
Zieke tracklist gewoon.quote:Op zondag 14 december 2008 12:12 schreef NLS04 het volgende:
Heb zojuist mijn yearmix afgerondBen er erg tevreden over al heb ik toch maar een grote mix van 2 uur gemaakt omdat ik dat mooier vond dat 2 van 1 uur. Daarmee komt ie eigenlijk niet meer in aanmerking voor de contest maar hoop dat jullie hem toch kunnen waarderen
![]()
[..]
Zal zo een linkje rondsturen maar je kan hem ook downloaden op VMX en zo ook op lsdb.
Ziek!quote:Op zondag 14 december 2008 12:12 schreef NLS04 het volgende:
Heb zojuist mijn yearmix afgerondBen er erg tevreden over al heb ik toch maar een grote mix van 2 uur gemaakt omdat ik dat mooier vond dat 2 van 1 uur. Daarmee komt ie eigenlijk niet meer in aanmerking voor de contest maar hoop dat jullie hem toch kunnen waarderen
![]()
[..]
Zal zo een linkje rondsturen maar je kan hem ook downloaden op VMX en zo ook op lsdb.
Haha dat was idd een twijfelgeval, Maar ik vind die plaat behoorlijk dik ( en heb er goede partyherinneringen aan) dus dacht doe um gewoonquote:
Que?quote:Op zondag 14 december 2008 13:49 schreef ElDani het volgende:
Kama wou ik ook graag in de mix, helaas is dat niet gelukt..
Overigens NLS, omdat je NLS bent zul je wel +50 halen schat ik zo?
Sorry hoorquote:
godverdomme, dat klinkt vetquote:Op zondag 14 december 2008 13:54 schreef 16meter het volgende:
Naar verluidt is dit Builder - Her voice (Headhunterz Remix)
Bekijk deze YouTube-video
Tracklist ziet er goed uitquote:Op zondag 14 december 2008 12:12 schreef NLS04 het volgende:
![]()
quote:Op zondag 14 december 2008 15:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lees al tijdje deze topicreeks mee en heb nu maar eens een Fok account aangemaakt om even mooi mee te praten dus bij deze wou ik me even voorstellen
Ow ik las niet dat deze 2 uur duurde. Nou ik snapquote:Op zondag 14 december 2008 13:12 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ziek!Ik dacht ik er veel ingepropt had....
De platen die gemixt worden moeten ook nog gemaakt worden hequote:Op zondag 14 december 2008 15:56 schreef MrDice het volgende:
Blijft voor mij toch één van de platen van 2008![]()
En wat dus al gezegd is, de setjes zijn tot nu toe echt gruwelijk. Wie heeft er nou professionele dj's nodig, wanneer je zoveel Fok! talent hebt!
ik mag toch hopen dat het niet waar is.. ik hoop dat het gewoon een eigen productie van Willem is want dan vind ik hem lekkerquote:Op zondag 14 december 2008 13:54 schreef 16meter het volgende:
Naar verluidt is dit Builder - Her voice (Headhunterz Remix)
Bekijk deze YouTube-video
quote:Floor Massacre
Hoort toch wel overduidelijk naar builder - her voice dus een eigen productie lijkt me sterk.quote:Op zondag 14 december 2008 16:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat het niet waar is.. ik hoop dat het gewoon een eigen productie van Willem is want dan vind ik hem lekker
Her voice MAG je niet remixen..(en als iemand het dan mag dan alleen TBY zelf) dat nr is al perfectje gaat immeasurably toch ook niet remixen
hier word ik blij vanquote:Op zondag 14 december 2008 16:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Anderhalf uur draaien doet die gast echt goed, ik bedoel als je Double Dutch Darkeys/Vita/If I Say Stop/Sexbusters/Superstar DJ en als grootste klappert Floor Massacre (waar ik nog ff gruwelijk ben losgegaan met ons modje) hoort, dan weet je wel dat het goed zit
!
Bullshit dat je Her Voice niet mag remixen, die remix is fucking gruwelijk man.quote:Op zondag 14 december 2008 16:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ik mag toch hopen dat het niet waar is.. ik hoop dat het gewoon een eigen productie van Willem is want dan vind ik hem lekker
Her voice MAG je niet remixen..(en als iemand het dan mag dan alleen TBY zelf) dat nr is al perfectje gaat immeasurably toch ook niet remixen
Ben nog een paar iets oudere klappers vergeten op te noemen, maar dit was echt de beste set die ik van Technoboy heb gehoord dit jaar.quote:hier word ik blij van![]()
Klinkt goed, heb nu al zin in italiaans beuqen @ XQ TBYquote:Ben nog een paar iets oudere klappers vergeten op te noemen, maar dit was echt de beste set die ik van Technoboy heb gehoord dit jaar.
vette username dacht ik zoquote:Op zondag 14 december 2008 17:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
M D M AAAAAAAA!
Wrrruuuttududududuuu!
In oude hardstyle had je zeg maar niet een kick die tevens de bass is, maar een kick en dan gevolgt door een soort ''mwah'' achtige lage toon. Zoals in dit nummer:quote:Op zondag 14 december 2008 14:57 schreef JacobvanderSteen het volgende:
Ik lees op wikipedia dat er een oude en een nieuwe hardstyle was. Een daarvan had een "reverse bassdrum in de climax." Nou ben ik wel nieuwsgierig naar wat het verschil zou zijn,
dus weet iemand een of twee hardstyle nummers met een 'reverse bassdrum', en dan twee hardstyle liedjes zonder zodat ik het verschil kan horen?
En daarnaast, als je dit nummer neemt:
Dan hoor je op 1:40 een soort "tsjuuw". Wat is de professionele benaming hiervoor?
Ook staat er op wikipedia dat er bij de nieuwe hardstyle meer percussie is gekomen, wat is percussie?![]()
En wat zijn snares, claps, shakers, conga's en rides?
( http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardstyle#De_nieuwe_hardstyle )
Twas idd geen 'geweldig' feest en de sfeer was af & toe VER te zoekenquote:Op zondag 14 december 2008 06:27 schreef mstx het volgende:
Reset was best kut. Allemaal lompe pogo-ers, mensen die doen alsof ze dronken zijn en het was nogal druk. En om de 10 seconden werd je weer aan de kant gebeukt omdat er iemand langs wou.
quote:Op zondag 14 december 2008 15:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lees al tijdje deze topicreeks mee en heb nu maar eens een Fok account aangemaakt om even mooi mee te praten dus bij deze wou ik me even voorstellen
quote:Op zondag 14 december 2008 15:56 schreef MrDice het volgende:
Blijft voor mij toch één van de platen van 2008![]()
Ook zo'n zin in ... verwacht wel een legendary Tat-Zat-Act performences die avondquote:Op zondag 14 december 2008 17:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt goed, heb nu al zin in italiaans beuqen @ XQ TBY
acti gaat niet gebeurenquote:Op zondag 14 december 2008 19:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Ook zo'n zin in ... verwacht wel een legendary Tat-Zat-Act performences die avond![]()
thanksquote:
das echt balen, had echt op acti gehoopt had hem al tijdje niet gezien,quote:Op zondag 14 december 2008 19:24 schreef kollie het volgende:
acti gaat niet gebeuren Draait in Madrid die avond, bij de fusion of sound-tour van Zany.
tsja kut is dat, ik heb gelijk maar kaartjes gehaald want q feesten gaan steeds sneller.quote:Op zondag 14 december 2008 20:07 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waaa pleuriszooi ook. Hadden we het er dinsdag met (een gedeelte van) het voetbalteam over om donderdag kaarten te halen. Is het dus uitverkocht. Qountdown is hem ook al niet geworden omdat het zo snel uitverkocht was. Eerst volgende feestje daarna is dan dus alweer inQontrol, die gaat hem dan ook 100% zeker worden.
En al is defqon dit jaar binnen 10 seconden uitverkocht, daar ga ik sowieso heen al kost het me 200 euro!
Dan zou ik q-base zeker aanraden... Kwa muziek en geluid voor mij het dikste festival eraf! God wat denderen daar altijd in die bunkers!quote:Op zondag 14 december 2008 20:34 schreef poiuytr het volgende:
Na al die verhalen wat ik gehoord heb over Defqon One zal en ik moet er volgend jaar heen!
Voor de rest denk ik InQontrol, Emporium, Decibel, Mysterland ga voor de Outdoor feesten volgend jaar, dit jaar meer indoor geweest.
q-base / deqon blijven wel mijn 2 favo feestjes van het jaarquote:Op zondag 14 december 2008 20:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dan zou ik q-base zeker aanraden... Kwa muziek en geluid voor mij het dikste festival eraf! God wat denderen daar altijd in die bunkers!Dit jaar stond het geluid in de hangar ook griezelig hard!
![]()
Defqon heb ik nu alweer zin in, al is het alleen om de sfeer. Lekker weertje erbij, beetje biertjes drinken, mensen kijken. In de blue losgaan als een dolle! Zelfs het laatste uurtje als IEDEREEN naar de main loopt!
Ik ben dit jaar uberhaupt helemaal niet op de main geweest. Hadden het perfect voor elkaar bij de blue... Stonden niet echt in de tent, maar er een beetje half/half onder. Was ideaal... en juist het laatste uurtje was zo mooiquote:Op zondag 14 december 2008 20:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
q-base / deqon blijven wel mijn 2 favo feestjes van het jaar
op defqon dit jaar bijna alleen maar op de red geweest, heerlijk zonnetje lekkere muziek lekker spacen
vond de blue dit jaar maar wat tegenvallen veels te druk toen we daar toen even waren.
Haha dopequote:Op zondag 14 december 2008 20:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar uberhaupt helemaal niet op de main geweest. Hadden het perfect voor elkaar bij de blue... Stonden niet echt in de tent, maar er een beetje half/half onder. Was ideaal... en juist het laatste uurtje was zo mooiIedereen liep naar de main, stonden wij er nog met echt maar een paar honderd lui ofzo(zullen er normaal toch wel paar 1000 inpassen geloof ik)... Alpha twins waren toen geloof ik aan het draaien. Wat heb ik toen lopen genieten, waar ik normaal nog wel eens rustig wil spacen en gewoon een beetje sta te kijken en genieten. Stond ik er toen te knallen alsof me leven ervan af hing! Letterlijk door de hele tent heen... Dat moet er achteraf echt niet uit heb gezien!
Was ook blij dat er van die set geen beelden op de dvd stonden.
Q-base wel weer als het op dezelfde zieke locatie wordt gehouden, maar hoorde via via dat het waarschijnlijk het laatste jaar was dat het op Airport Weeze was!quote:Op zondag 14 december 2008 20:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dan zou ik q-base zeker aanraden... Kwa muziek en geluid voor mij het dikste festival eraf! God wat denderen daar altijd in die bunkers!Dit jaar stond het geluid in de hangar ook griezelig hard!
![]()
Defqon heb ik nu alweer zin in, al is het alleen om de sfeer. Lekker weertje erbij, beetje biertjes drinken, mensen kijken. In de blue losgaan als een dolle! Zelfs het laatste uurtje als IEDEREEN naar de main loopt!
Dat roepen ze al 3 jaar op partyflock en het is nog iedere keer doorgegaan, zelfde verhaal met defqon.quote:Op zondag 14 december 2008 21:16 schreef poiuytr het volgende:
Q-base wel weer als het op dezelfde zieke locatie wordt gehouden, maar hoorde via via dat het waarschijnlijk het laatste jaar was dat het op Airport Weeze was!
En óf ik naar DefQon ga. Bellen, F5en, alles tegelijk, met meerdere mensen.quote:Op zondag 14 december 2008 20:28 schreef ElDani het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat echt veel te veel mensen teleurgesteld gaat worden bij DefQon1.. Iedereen wil erheen, including dagjesmensen. InQontrol zit er ook zeer dik in bij mij, sowieso lijkt Loudness mij ook nog erg vet (is voorlopig nog niet, maar nog steeds).
heldenvinylquote:
precies, daar moet je afblijvenquote:Op zondag 14 december 2008 16:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
je gaat immeasurably toch ook niet remixen
welk nummer is dat ook alweer?quote:Op zondag 14 december 2008 17:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
M D M AAAAAAAA!
Wrrruuuttududududuuu!
(lekker) space(n/)r van Frontliner!quote:Op zondag 14 december 2008 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heldenvinyl
[..]
precies, daar moet je afblijvenen NC hebben nu wel van genoeg Zany nummers een remix gemaakt...
[..]
welk nummer is dat ook alweer?
thank god dat ik daar ook bij wasquote:Op zondag 14 december 2008 20:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
en juist het laatste uurtje was zo mooiIedereen liep naar de main, stonden wij er nog met echt maar een paar honderd lui ofzo(zullen er normaal toch wel paar 1000 inpassen geloof ik)... Alpha twins waren toen geloof ik aan het draaien. Wat heb ik toen lopen genieten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |