abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 december 2008 @ 17:43:46 #201
238230 em-dee-em-aa
methyleendioxymethamfetamine
pi_64010174
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
M D M AAAAAAAA!

Wrrruuuttududududuuu!
vette username dacht ik zo
-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
  zondag 14 december 2008 @ 17:52:10 #202
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_64010338
Couldn't agree more!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
The feeling, Hardstyle...! (L)
pi_64010546
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:43 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

vette username dacht ik zo
Ik krijg er spontaan zin aan op de zondagavond
pi_64010673
quote:
Op zondag 14 december 2008 14:57 schreef JacobvanderSteen het volgende:
Ik lees op wikipedia dat er een oude en een nieuwe hardstyle was. Een daarvan had een "reverse bassdrum in de climax." Nou ben ik wel nieuwsgierig naar wat het verschil zou zijn,
dus weet iemand een of twee hardstyle nummers met een 'reverse bassdrum', en dan twee hardstyle liedjes zonder zodat ik het verschil kan horen?

En daarnaast, als je dit nummer neemt:
Dan hoor je op 1:40 een soort "tsjuuw". Wat is de professionele benaming hiervoor?

Ook staat er op wikipedia dat er bij de nieuwe hardstyle meer percussie is gekomen, wat is percussie?
En wat zijn snares, claps, shakers, conga's en rides?
( http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardstyle#De_nieuwe_hardstyle )
In oude hardstyle had je zeg maar niet een kick die tevens de bass is, maar een kick en dan gevolgt door een soort ''mwah'' achtige lage toon. Zoals in dit nummer:

Verder had je ook niet echt een break, en opbouw naar de climax zoals je in de hardstyle van tegenwoordig hebt. De Nu-Style kick is de kick and bass in één, zoals hierin:

Hier hoor je ook trouwens goed die break, en opbouw naar de climax (en uiteraard de climax zelf).
Verder vroeg je wat die toon in Get Wasted wordt genoemd. Ik denk dat de beste benaming hiervoor een ''screech'' is. Percussie is niets meer dan ritmisch getik van trommels en Hi-hats. Luister naar deze mp3:

http://www.speedyshare.com/774957554.html

Eerst hoor je een snare, daarna komt de clap erbij, vervolgens een ride en als laatste nog wat shakers erbij.

Hoop dat je het nu snapt.
  zondag 14 december 2008 @ 18:17:37 #205
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_64010853
Reversed bass

IMO 1 van de vetste early nummers.

Die edit is ook vetjes
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
  zondag 14 december 2008 @ 19:22:09 #206
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_64012008
quote:
Op zondag 14 december 2008 06:27 schreef mstx het volgende:
Reset was best kut. Allemaal lompe pogo-ers, mensen die doen alsof ze dronken zijn en het was nogal druk. En om de 10 seconden werd je weer aan de kant gebeukt omdat er iemand langs wou.
Twas idd geen 'geweldig' feest en de sfeer was af & toe VER te zoeken ... toch dik altijd als je dan een mede-fok!ker ook keihard zijn ding ziet doen
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lees al tijdje deze topicreeks mee en heb nu maar eens een Fok account aangemaakt om even mooi mee te praten dus bij deze wou ik me even voorstellen
wi-wa-welkom
quote:
Op zondag 14 december 2008 15:56 schreef MrDice het volgende:

Blijft voor mij toch één van de platen van 2008
track 01 na de intro van mijn Yearmix - ik heb er eerlijk gezegd nog geen beluisterd
Wil daar ook goed voor gaan zitten en het liefst met een of ander excel-bestandje ernaast
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt goed, heb nu al zin in italiaans beuqen @ XQ TBY
Ook zo'n zin in ... verwacht wel een legendary Tat-Zat-Act performences die avond
Wat je vindt, ...
pi_64012057
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:22 schreef Da_Ripper het volgende:

Ook zo'n zin in ... verwacht wel een legendary Tat-Zat-Act performences die avond
acti gaat niet gebeuren Draait in Madrid die avond, bij de fusion of sound-tour van Zany.

[ Bericht 0% gewijzigd door kollie op 14-12-2008 19:31:33 ]
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zondag 14 december 2008 @ 19:57:30 #208
238230 em-dee-em-aa
pi_64012830
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:22 schreef Da_Ripper het volgende:
wi-wa-welkom
thanks
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:24 schreef kollie het volgende:
acti gaat niet gebeuren Draait in Madrid die avond, bij de fusion of sound-tour van Zany.
das echt balen, had echt op acti gehoopt had hem al tijdje niet gezien,
maar als tat en zat wel beiden komen ben ik alsnog tevreden
  zondag 14 december 2008 @ 20:07:53 #209
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_64013081
Waaa pleuriszooi ook. Hadden we het er dinsdag met (een gedeelte van) het voetbalteam over om donderdag kaarten te halen. Is het dus uitverkocht. Qountdown is hem ook al niet geworden omdat het zo snel uitverkocht was. Eerst volgende feestje daarna is dan dus alweer inQontrol, die gaat hem dan ook 100% zeker worden.

En al is defqon dit jaar binnen 10 seconden uitverkocht, daar ga ik sowieso heen al kost het me 200 euro!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  zondag 14 december 2008 @ 20:13:29 #210
238230 em-dee-em-aa
pi_64013217
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:07 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waaa pleuriszooi ook. Hadden we het er dinsdag met (een gedeelte van) het voetbalteam over om donderdag kaarten te halen. Is het dus uitverkocht. Qountdown is hem ook al niet geworden omdat het zo snel uitverkocht was. Eerst volgende feestje daarna is dan dus alweer inQontrol, die gaat hem dan ook 100% zeker worden.

En al is defqon dit jaar binnen 10 seconden uitverkocht, daar ga ik sowieso heen al kost het me 200 euro!
tsja kut is dat, ik heb gelijk maar kaartjes gehaald want q feesten gaan steeds sneller.
en defqon 2009 MOET ik ook gewoon heen, wat een geweldige editie dit jaar ook
pi_64013576
Ik heb zo'n gevoel dat echt veel te veel mensen teleurgesteld gaat worden bij DefQon1.. Iedereen wil erheen, including dagjesmensen. InQontrol zit er ook zeer dik in bij mij, sowieso lijkt Loudness mij ook nog erg vet (is voorlopig nog niet, maar nog steeds).
Mixes onder de naam Khadber
pi_64013742
Na al die verhalen wat ik gehoord heb over Defqon One zal en ik moet er volgend jaar heen!
Voor de rest denk ik InQontrol, Emporium, Decibel, Mysterland ga voor de Outdoor feesten volgend jaar, dit jaar meer indoor geweest.
  zondag 14 december 2008 @ 20:40:30 #213
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_64013889
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:34 schreef poiuytr het volgende:
Na al die verhalen wat ik gehoord heb over Defqon One zal en ik moet er volgend jaar heen!
Voor de rest denk ik InQontrol, Emporium, Decibel, Mysterland ga voor de Outdoor feesten volgend jaar, dit jaar meer indoor geweest.
Dan zou ik q-base zeker aanraden... Kwa muziek en geluid voor mij het dikste festival eraf! God wat denderen daar altijd in die bunkers! Dit jaar stond het geluid in de hangar ook griezelig hard!

Defqon heb ik nu alweer zin in, al is het alleen om de sfeer. Lekker weertje erbij, beetje biertjes drinken, mensen kijken. In de blue losgaan als een dolle! Zelfs het laatste uurtje als IEDEREEN naar de main loopt!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  zondag 14 december 2008 @ 20:49:00 #214
238230 em-dee-em-aa
pi_64014141
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Dan zou ik q-base zeker aanraden... Kwa muziek en geluid voor mij het dikste festival eraf! God wat denderen daar altijd in die bunkers! Dit jaar stond het geluid in de hangar ook griezelig hard!

Defqon heb ik nu alweer zin in, al is het alleen om de sfeer. Lekker weertje erbij, beetje biertjes drinken, mensen kijken. In de blue losgaan als een dolle! Zelfs het laatste uurtje als IEDEREEN naar de main loopt!
q-base / deqon blijven wel mijn 2 favo feestjes van het jaar

op defqon dit jaar bijna alleen maar op de red geweest, heerlijk zonnetje lekkere muziek lekker spacen
vond de blue dit jaar maar wat tegenvallen veels te druk toen we daar toen even waren.
  zondag 14 december 2008 @ 20:59:56 #215
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_64014472
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

q-base / deqon blijven wel mijn 2 favo feestjes van het jaar

op defqon dit jaar bijna alleen maar op de red geweest, heerlijk zonnetje lekkere muziek lekker spacen
vond de blue dit jaar maar wat tegenvallen veels te druk toen we daar toen even waren.
Ik ben dit jaar uberhaupt helemaal niet op de main geweest. Hadden het perfect voor elkaar bij de blue... Stonden niet echt in de tent, maar er een beetje half/half onder. Was ideaal... en juist het laatste uurtje was zo mooi Iedereen liep naar de main, stonden wij er nog met echt maar een paar honderd lui ofzo(zullen er normaal toch wel paar 1000 inpassen geloof ik)... Alpha twins waren toen geloof ik aan het draaien. Wat heb ik toen lopen genieten, waar ik normaal nog wel eens rustig wil spacen en gewoon een beetje sta te kijken en genieten. Stond ik er toen te knallen alsof me leven ervan af hing! Letterlijk door de hele tent heen... Dat moet er achteraf echt niet uit heb gezien! Was ook blij dat er van die set geen beelden op de dvd stonden.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  zondag 14 december 2008 @ 21:15:39 #216
238230 em-dee-em-aa
pi_64015005
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Ik ben dit jaar uberhaupt helemaal niet op de main geweest. Hadden het perfect voor elkaar bij de blue... Stonden niet echt in de tent, maar er een beetje half/half onder. Was ideaal... en juist het laatste uurtje was zo mooi Iedereen liep naar de main, stonden wij er nog met echt maar een paar honderd lui ofzo(zullen er normaal toch wel paar 1000 inpassen geloof ik)... Alpha twins waren toen geloof ik aan het draaien. Wat heb ik toen lopen genieten, waar ik normaal nog wel eens rustig wil spacen en gewoon een beetje sta te kijken en genieten. Stond ik er toen te knallen alsof me leven ervan af hing! Letterlijk door de hele tent heen... Dat moet er achteraf echt niet uit heb gezien! Was ook blij dat er van die set geen beelden op de dvd stonden.
Haha dope

Op een of andere manier ben ik in 2008 bij zowel qbase als defqon alleen bij de open air geweest. en dat terwijl ik bij de 2007 edities van qbase en defqon amper bij de open air heb gestaan.
had eigenlijk op de planning zoweizo bij tatankas set op qbase te zijn maar ik knalde daar zo hard dat ik even naar buiten moest even beetje frisse lucht toen daar ook maar de hele nacht gebleven en zeer goed vermaakt.
pi_64015032
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Q-base wel weer als het op dezelfde zieke locatie wordt gehouden, maar hoorde via via dat het waarschijnlijk het laatste jaar was dat het op Airport Weeze was!
Maar anders word Q-base gewoon aan het lijstje toegevoegd, volgend jaar denk ik niet op zomervakantie gewoon lekker alle feesten aflopen
  zondag 14 december 2008 @ 21:20:19 #218
238230 em-dee-em-aa
pi_64015151
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:16 schreef poiuytr het volgende:
Q-base wel weer als het op dezelfde zieke locatie wordt gehouden, maar hoorde via via dat het waarschijnlijk het laatste jaar was dat het op Airport Weeze was!
Dat roepen ze al 3 jaar op partyflock en het is nog iedere keer doorgegaan, zelfde verhaal met defqon.
Denk dat we gewoon nog een 2009 editie krijgen.
  zondag 14 december 2008 @ 21:32:25 #219
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_64015560
Tijd terug stond keer in een reply van q-dance dat dat van q-base bullshit is en het daar nog jaren gehouden kan worden.
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  zondag 14 december 2008 @ 21:34:12 #220
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_64015616
vooruit hij klinkt wel aardig die remix maar hij zal voor mij nooit het gevoel evenaren van het origineel, extase iedere keer als ik hem hoor bij die qlimax

EN ik zie volgend jaar wel weer wlek feest, decibel en IQ zijn zeker XQ TBY is zeker, voor de rest zie ik het wel
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zondag 14 december 2008 @ 21:39:16 #221
237704 Dalton_
Recalled to life
pi_64015781
[quote]Op zondag 14 december 2008 21:34 schreef Tha_Bartman het volgende:
vooruit hij klinkt wel aardig goed die remix maar hij zal voor mij nooit het gevoel evenaren van het origineel
pi_64015863
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:28 schreef ElDani het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat echt veel te veel mensen teleurgesteld gaat worden bij DefQon1.. Iedereen wil erheen, including dagjesmensen. InQontrol zit er ook zeer dik in bij mij, sowieso lijkt Loudness mij ook nog erg vet (is voorlopig nog niet, maar nog steeds).
En óf ik naar DefQon ga. Bellen, F5en, alles tegelijk, met meerdere mensen.

Lekker lame zoveel mogelijk kaarten ritselen en wat overblijft raak je wel kwijt (aan Fokkertjes).
Decibel wil ik ook zeker weer doen na 2008 gemist te hebben. Q-base is standaard een zekerheidje.

Eerst Qountdown nog.

En Her Voice is natuurlijk de plaat van 2007. Geen remix die daar wat aan veranderd, maar op zich klinkt 'ie puik.
pi_64015884
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:28 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Floor Massacre
heldenvinyl
quote:
Op zondag 14 december 2008 16:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
je gaat immeasurably toch ook niet remixen
precies, daar moet je afblijven en NC hebben nu wel van genoeg Zany nummers een remix gemaakt...
quote:
Op zondag 14 december 2008 17:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
M D M AAAAAAAA!

Wrrruuuttududududuuu!
welk nummer is dat ook alweer?
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 14 december 2008 @ 21:45:37 #224
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_64015997
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

heldenvinyl
[..]

precies, daar moet je afblijven en NC hebben nu wel van genoeg Zany nummers een remix gemaakt...
[..]

welk nummer is dat ook alweer?
(lekker) space(n/)r van Frontliner!
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
pi_64016016
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
en juist het laatste uurtje was zo mooi Iedereen liep naar de main, stonden wij er nog met echt maar een paar honderd lui ofzo(zullen er normaal toch wel paar 1000 inpassen geloof ik)... Alpha twins waren toen geloof ik aan het draaien. Wat heb ik toen lopen genieten
thank god dat ik daar ook bij was wat een heldenset toen, gewoon aan 1 stuk door knallen Pulse die ineens met z'n broek op de enkels de tent binnenstormt bij een 2 Sidez plaat en wat al niet meer
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64016046
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

Spacer
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  zondag 14 december 2008 @ 21:50:58 #227
238230 em-dee-em-aa
pi_64016202
quote:
F5en
Kleine tip, maak een html pagina aan en zet daarin iets van 10 kleine frames waar hij de ticketonline pagina in laad. Ga dan F5en en dan ververst hij dus 10 keer een frame in plaats van 1 keer de site.
Werkt stuk sneller zo want als je er eenmaal door bent blijf je ook op de site.
  zondag 14 december 2008 @ 21:52:32 #228
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_64016264
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:46 schreef ReMcOrE het volgende:

[..]

Spacer
Hehe laat maar;)

en jah dat laatste uurtje defqon was er een om te onthouden... Wist niet dat jij toen ook in de blue was blijven hangen. Zou haast zeggen dat ik je wel heb moeten zien toen... Aan het eind van dat setje was er echt bijna geen kip meer...
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  zondag 14 december 2008 @ 21:57:06 #229
60704 LeonH
Fuck the Reputation Game!
pi_64016417
echt een heeeeeeeel klein minpuntje en wat me echt pijn in het hartje doet in de jaarmix van NLS is dat ik geen Alpha 2 - Nowhere to Hide zie staan
Voor mij persoonlijk zonder twijfel de plaat van 2008! Ook jammer dat ik 'm niet heb gehoord op Mysteryland bij A2...

Voor de rest ziet het er top uit!

En ik denk dat ik In Qontrol ook eens ga meepakken volgende keer. Nog nooit geweest
tja en defqon.. zal wel willen maar ben bang dat ik er weer naast grijp dus bij deze hou ik me aanbevolen voor 1 of meerdere kaartjes
(of ik ga gewoon ervoor zorgen dat ik eindelijk in de purple mag draaien )
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
  zondag 14 december 2008 @ 21:58:08 #230
60704 LeonH
pi_64016452
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:

[..]

was het niet scar ur face van Profeet en Hoofdjagerzzzzz ?
11-9 Muse @ Wembley Stadium / 27-9 Brandon Flowers @ Ancient Brussel / 3-12 Simply Red @ Gelredome, Arnhem
pi_64016697
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Kleine tip, maak een html pagina aan en zet daarin iets van 10 kleine frames waar hij de ticketonline pagina in laad. Ga dan F5en en dan ververst hij dus 10 keer een frame in plaats van 1 keer de site.
Werkt stuk sneller zo want als je er eenmaal door bent blijf je ook op de site.
Dat ga jij ons dan toch zeker voor doen?

@setje van DBSTF - Q-Base '08 op Q-dance Radio.
Loudness en Decibel anthem remix

[ Bericht 12% gewijzigd door 16meter op 14-12-2008 22:10:17 ]
  zondag 14 december 2008 @ 22:13:34 #232
153399 hardstyle_babbels
Gekte is geen ziekte...!
pi_64017001
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:58 schreef LeonH het volgende:

[..]

Ik doelde meer op wat anders, maar wat jullie bedoelen is vast...

Blabla Md eM eM eM eM eM eM A and al that shit...

Dat stukje is daarvan idd!;)
Clap, Kick...
Bassline, melodie...
Vocal, DJ...
  zondag 14 december 2008 @ 22:14:55 #233
238230 em-dee-em-aa
pi_64017045
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef 16meter het volgende:

[..]

Dat ga jij ons dan toch zeker voor doen?

Ik knal dan wel een pagina online, hoef je alleen naar die pagina te gaan en die te verversen
  zondag 14 december 2008 @ 22:17:25 #234
195309 de_huig
Koning van het Universum
pi_64017120
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef LeonH het volgende:

(of ik ga gewoon ervoor zorgen dat ik eindelijk in de purple mag draaien en dan regel ik gastenlijst plaatsen voor alle fokkertjes!! )

en op basis van het youtube filmpje vind ik het een waardige remix van her voice
ik krijg er een gevoel bij van: GAS ER OP! en net de decibel DVD maares gekeken en daarvan kreeg ik dat gevoel ook al..in andere woorden: ik zit nu met een energieoverschot
The only limit is your own imagination
  zondag 14 december 2008 @ 22:17:33 #235
60704 LeonH
pi_64017128
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef 16meter het volgende:

[..]

@setje van DBSTF - Q-Base '08 op Q-dance Radio.
Loudness en Decibel anthem remix
ah mooi... weet ik ook wat ik binnenkort op de ipod heb tijdens het fitnessen als die nu wordt uigezonden

BEER RUN
pi_64017219
Sodemieters.. We gaan tegenwoordig hard met de topics .

En NLS zit al op de 24 + op lsdb.. zal nog wel meer worden.
Mixes onder de naam Khadber
pi_64019149
die dblock s-te-fan set is dus echt kicke goede herinneringen aan
Dr staat een paard in de gang!
pi_64019342
@NLS. Je hebt je eerste fan iig al binnen -> ElDani

Maar goed, om toch nog maar beetje actief te blijven op Fok! gedurende deze drukke dagen van stress op de uni. Hierbij mijn versie van mijn jaarmix.
Ben er persoonlijk wel redelijk tevreden over, hoewel ik er meer nummers in wilde (Tempo Pusher - J&W, Marlon s - Bringing the Funk, Dozer - Phantom, Spacer - Frontliner) en aan het einde (DJ Zany - Wilde gullie bass)

Heb ik besloten vanwege de stress mijn eerste poging maar online te zetten:

Apex Mind - Night in concert
DJ Bizerk - Blast that Shit (The Machine remix)
Ramp - Enjoy the Music (Original Mix)
Twilight Forces - Halls of the Blind (IG Bounce and darqai original mix)
Prozact vs Joaquin and MBG - Ashis (Francesco Zeta remix)
Rephex and ABW - Dangerous Danes (ABWS Slasher mix)
Philipe Rochard and Daniele Mon - Tzunami (Philipe R. Ruff Edit)
Luna and deepack - Biological Insanity
Luna vs Crypsis - Choices
Star Creatorz - Killzone
2 Best enemies - Phases (Harpless mix)
DJ Phil ty - Miami Belch (Unpolite mix)
The hose - I Survived (Different edit)
Technoboy - Rage (A hardstyle song)
Ivan carsten - Unexpected (Tuneboy remix)
Tuneboy - Money Talks Bullshit Walks (Zatox rmx)
Tat & Zat - Scary Track
Alpha Twins - In time (ft MC Rems)
Max Enforcer - Loudness (Hardstyle masterz rmx)
Zero Vision - Style dropping
Raf Enjoy - Discoteque again (Noise Generators remix)

Kortom. Nu is het tijd om te schieten op de keuze, mixkunsten en afwerking van Dj Crusty Aka DJ loki
Partyagenda;
Outdated....
pi_64019451
relaxed, zitten nummers bij die ik niet ken
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
  zondag 14 december 2008 @ 23:42:50 #240
238230 em-dee-em-aa
pi_64019583
leuke platenkeuze ja
  maandag 15 december 2008 @ 08:53:29 #241
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64023573
quote:
Q-Base 2008 - D-Block & S-Te-Fan (Hangar)

Tracklist:

01. Hardheadz - Wreck The Rmx (The Beholder and Max Enforcer Remix)
02. Ultra Tech - Bel-e-ve
03. DJ Isaac - The Afterworld (Dub Mix)
04. A-Lusion - Just Ask
05. Josh and Wesz - Like Thiz
06. D-Block and S-Te-Fan - Peace At Last
07. Southstylers - Crystal
08. Josh and Wesz - Tempopusher 2006
09. The Hose - The Pressure
10. Kingsman - The End of the World (Frequencerz Remix)
11. D-Block and S-Te-Fan - Ride With Us!
12. Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - Light Of The Dark (The Blackout Dub)
13. B-Front - Evil
14. Williams Syndrome - Redemption
15. D-Block and S-Te-Fan - Evolutionz
16. Hyperdrive - The Punishment
17. Builder - Skydragon (DB-STF Mash Up)
18. Gentalica - Thunderstyle
19. D-Block and S-Te-Fan - Total Eclipz
20. Max Enforcer - Loudness (Original Mix)
21. The Beholder and Balistic - Decibel Anthem 2008 (DBSTF 2008 Remix)
22. Zappaman - Rude Talk (Woosh Mix)
23. D-Block and S-Te-Fan - Part Of The Hard
24. (Promo Weggelaten; D-Block & S-Te-Fan - We Be Kickin’ The Editz)
25. Activator - Zatox - Still Drunk
26. D-Block & S-Te-Fan - Kingdom
27. Bulldozer Project - We Shall Arise (Beholder & Zany Remix)
28. G-Town Madness Vs. The Viper - Here It Comes (D-Block & S-Te-Fan Remix)
29. Balistic & Zero Vision - Upgrade The Noize
30. Frontliner - Warphole
pi_64023610
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:52 schreef hardstyle_babbels het volgende:
en jah dat laatste uurtje defqon was er een om te onthouden... Wist niet dat jij toen ook in de blue was blijven hangen. Zou haast zeggen dat ik je wel heb moeten zien toen... Aan het eind van dat setje was er echt bijna geen kip meer...
wij stonden met man of 10 helemaal vooraan, vanuit achterin de zaal gezien links van de booth, bij de boxen etc. als je praat over sfeer, die was er toen meer dan ooit
quote:
Op zondag 14 december 2008 21:58 schreef LeonH
het volgende:

[..]

fijne plaat, paar weken terug nog gehoord toen Scope hem draaide
quote:
Op zondag 14 december 2008 22:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:

[..]

Ik knal dan wel een pagina online, hoef je alleen naar die pagina te gaan en die te verversen
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  Redactie Frontpage maandag 15 december 2008 @ 08:56:40 #243
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_64023614
quote:
24. (Promo Weggelaten; D-Block & S-Te-Fan - We Be Kickin’ The Editz)
pi_64023628
quote:
Op maandag 15 december 2008 08:53 schreef JortK het volgende:

[..]

B-Front - Evil weet het nog als de dag van gisteren die dat er op klapte
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 15 december 2008 @ 09:27:13 #245
20211 Da_Ripper
Follow your bliss
pi_64024083
quote:
Op maandag 15 december 2008 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
wij stonden met man of 10 helemaal vooraan, vanuit achterin de zaal gezien links van de booth, bij de boxen etc. als je praat over sfeer, die was er toen meer dan ooit
.. stond dan wel aan de andere kant van de dj's maar daar wast ook
Kheb het vaker geroepen maar DefQon is/was & blijft HET outdoorfeest van '08 pour moi

- Zal na de 20ste (als alle yearmixen binnen zijn) eens [edit] een apart topic met daarin allemaal [/edit] polletjes maken (beste yearmix, indoh-feest, outdoh-feest, liveset, DJ, producer, upcoming-artist, label)
quote:
NLS – Best of 2008, The Megamix
50?!?

deadline = nog 5 dagen

[ Bericht 1% gewijzigd door Da_Ripper op 15-12-2008 09:39:24 ]
Wat je vindt, ...
pi_64024347
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Kheb het vaker geroepen maar DefQon is/was & blijft HET outdoorfeest van '08 pour moi
helemaal volkomen totaal met je eens gozert op een mooie gedeelde 2e plaats komen Q-Base en Decibel voor mij, beide ben ik voor de eerste keer geweest
quote:
Op maandag 15 december 2008 09:27 schreef Da_Ripper het volgende:
deadline = nog 5 dagen
de 20e is zaterdag, dus maximaal maak ik hem dan nog zaterdag
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
pi_64024546
DefQon, ik moet dr gewoon heen.. alleen al omdat ik vorig jaar (helaas) het einde heb gemist. Dat lijkt me zo gruwelijk!

En Decibel wil ik ook wel eens meemaken. Valt helaas altijd samen met onze familiebarbeque, dus moet even kijken wat ik doe..

Ga maar eens die jaarmixen downloaden, het komt er steeds niet van.. maar ben nu vandaag thuis van stage.. dus kan ik wel wat gaan luisteren.
  maandag 15 december 2008 @ 11:05:22 #248
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_64026161
Vandaag gaat die komen:
quote:
Headhunterz - Just Say My Name
A1. Just Say My Name
B1. The Lost Soul

Release datum : maandag 15 december 2008
  maandag 15 december 2008 @ 11:23:10 #249
60704 LeonH
pi_64026577
quote:
Op maandag 15 december 2008 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:

fijne plaat, paar weken terug nog gehoord toen Scope hem draaide
[..]
vind ik ook, doelde meer op die over de laatste releases van headhunterz...en vooral dat Just say my name slap aftreksel van Rock Civilization en Words from the gang
pi_64026838
quote:
Op maandag 15 december 2008 11:05 schreef JortK het volgende:
Vandaag gaat die komen:
[..]

vandaag komen er heel vinyls uit wat ik zo weet, dus vanavond maar even de bronnen afspeuren en van die vinyl van Willem wordt ik ook niet echt warm...
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')