vette username dacht ik zoquote:Op zondag 14 december 2008 17:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
M D M AAAAAAAA!
Wrrruuuttududududuuu!
In oude hardstyle had je zeg maar niet een kick die tevens de bass is, maar een kick en dan gevolgt door een soort ''mwah'' achtige lage toon. Zoals in dit nummer:quote:Op zondag 14 december 2008 14:57 schreef JacobvanderSteen het volgende:
Ik lees op wikipedia dat er een oude en een nieuwe hardstyle was. Een daarvan had een "reverse bassdrum in de climax." Nou ben ik wel nieuwsgierig naar wat het verschil zou zijn,
dus weet iemand een of twee hardstyle nummers met een 'reverse bassdrum', en dan twee hardstyle liedjes zonder zodat ik het verschil kan horen?
En daarnaast, als je dit nummer neemt:
Dan hoor je op 1:40 een soort "tsjuuw". Wat is de professionele benaming hiervoor?
Ook staat er op wikipedia dat er bij de nieuwe hardstyle meer percussie is gekomen, wat is percussie?![]()
En wat zijn snares, claps, shakers, conga's en rides?
( http://nl.wikipedia.org/wiki/Hardstyle#De_nieuwe_hardstyle )
Twas idd geen 'geweldig' feest en de sfeer was af & toe VER te zoekenquote:Op zondag 14 december 2008 06:27 schreef mstx het volgende:
Reset was best kut. Allemaal lompe pogo-ers, mensen die doen alsof ze dronken zijn en het was nogal druk. En om de 10 seconden werd je weer aan de kant gebeukt omdat er iemand langs wou.
quote:Op zondag 14 december 2008 15:27 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Lees al tijdje deze topicreeks mee en heb nu maar eens een Fok account aangemaakt om even mooi mee te praten dus bij deze wou ik me even voorstellen
quote:Op zondag 14 december 2008 15:56 schreef MrDice het volgende:
Blijft voor mij toch één van de platen van 2008![]()
Ook zo'n zin in ... verwacht wel een legendary Tat-Zat-Act performences die avondquote:Op zondag 14 december 2008 17:18 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Klinkt goed, heb nu al zin in italiaans beuqen @ XQ TBY
acti gaat niet gebeurenquote:Op zondag 14 december 2008 19:22 schreef Da_Ripper het volgende:
Ook zo'n zin in ... verwacht wel een legendary Tat-Zat-Act performences die avond![]()
thanksquote:
das echt balen, had echt op acti gehoopt had hem al tijdje niet gezien,quote:Op zondag 14 december 2008 19:24 schreef kollie het volgende:
acti gaat niet gebeuren Draait in Madrid die avond, bij de fusion of sound-tour van Zany.
tsja kut is dat, ik heb gelijk maar kaartjes gehaald want q feesten gaan steeds sneller.quote:Op zondag 14 december 2008 20:07 schreef hardstyle_babbels het volgende:
Waaa pleuriszooi ook. Hadden we het er dinsdag met (een gedeelte van) het voetbalteam over om donderdag kaarten te halen. Is het dus uitverkocht. Qountdown is hem ook al niet geworden omdat het zo snel uitverkocht was. Eerst volgende feestje daarna is dan dus alweer inQontrol, die gaat hem dan ook 100% zeker worden.
En al is defqon dit jaar binnen 10 seconden uitverkocht, daar ga ik sowieso heen al kost het me 200 euro!
Dan zou ik q-base zeker aanraden... Kwa muziek en geluid voor mij het dikste festival eraf! God wat denderen daar altijd in die bunkers!quote:Op zondag 14 december 2008 20:34 schreef poiuytr het volgende:
Na al die verhalen wat ik gehoord heb over Defqon One zal en ik moet er volgend jaar heen!
Voor de rest denk ik InQontrol, Emporium, Decibel, Mysterland ga voor de Outdoor feesten volgend jaar, dit jaar meer indoor geweest.
q-base / deqon blijven wel mijn 2 favo feestjes van het jaarquote:Op zondag 14 december 2008 20:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dan zou ik q-base zeker aanraden... Kwa muziek en geluid voor mij het dikste festival eraf! God wat denderen daar altijd in die bunkers!Dit jaar stond het geluid in de hangar ook griezelig hard!
![]()
Defqon heb ik nu alweer zin in, al is het alleen om de sfeer. Lekker weertje erbij, beetje biertjes drinken, mensen kijken. In de blue losgaan als een dolle! Zelfs het laatste uurtje als IEDEREEN naar de main loopt!
Ik ben dit jaar uberhaupt helemaal niet op de main geweest. Hadden het perfect voor elkaar bij de blue... Stonden niet echt in de tent, maar er een beetje half/half onder. Was ideaal... en juist het laatste uurtje was zo mooiquote:Op zondag 14 december 2008 20:49 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
q-base / deqon blijven wel mijn 2 favo feestjes van het jaar
op defqon dit jaar bijna alleen maar op de red geweest, heerlijk zonnetje lekkere muziek lekker spacen
vond de blue dit jaar maar wat tegenvallen veels te druk toen we daar toen even waren.
Haha dopequote:Op zondag 14 december 2008 20:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Ik ben dit jaar uberhaupt helemaal niet op de main geweest. Hadden het perfect voor elkaar bij de blue... Stonden niet echt in de tent, maar er een beetje half/half onder. Was ideaal... en juist het laatste uurtje was zo mooiIedereen liep naar de main, stonden wij er nog met echt maar een paar honderd lui ofzo(zullen er normaal toch wel paar 1000 inpassen geloof ik)... Alpha twins waren toen geloof ik aan het draaien. Wat heb ik toen lopen genieten, waar ik normaal nog wel eens rustig wil spacen en gewoon een beetje sta te kijken en genieten. Stond ik er toen te knallen alsof me leven ervan af hing! Letterlijk door de hele tent heen... Dat moet er achteraf echt niet uit heb gezien!
Was ook blij dat er van die set geen beelden op de dvd stonden.
Q-base wel weer als het op dezelfde zieke locatie wordt gehouden, maar hoorde via via dat het waarschijnlijk het laatste jaar was dat het op Airport Weeze was!quote:Op zondag 14 december 2008 20:40 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
Dan zou ik q-base zeker aanraden... Kwa muziek en geluid voor mij het dikste festival eraf! God wat denderen daar altijd in die bunkers!Dit jaar stond het geluid in de hangar ook griezelig hard!
![]()
Defqon heb ik nu alweer zin in, al is het alleen om de sfeer. Lekker weertje erbij, beetje biertjes drinken, mensen kijken. In de blue losgaan als een dolle! Zelfs het laatste uurtje als IEDEREEN naar de main loopt!
Dat roepen ze al 3 jaar op partyflock en het is nog iedere keer doorgegaan, zelfde verhaal met defqon.quote:Op zondag 14 december 2008 21:16 schreef poiuytr het volgende:
Q-base wel weer als het op dezelfde zieke locatie wordt gehouden, maar hoorde via via dat het waarschijnlijk het laatste jaar was dat het op Airport Weeze was!
En óf ik naar DefQon ga. Bellen, F5en, alles tegelijk, met meerdere mensen.quote:Op zondag 14 december 2008 20:28 schreef ElDani het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat echt veel te veel mensen teleurgesteld gaat worden bij DefQon1.. Iedereen wil erheen, including dagjesmensen. InQontrol zit er ook zeer dik in bij mij, sowieso lijkt Loudness mij ook nog erg vet (is voorlopig nog niet, maar nog steeds).
heldenvinylquote:
precies, daar moet je afblijvenquote:Op zondag 14 december 2008 16:38 schreef Tha_Bartman het volgende:
je gaat immeasurably toch ook niet remixen
welk nummer is dat ook alweer?quote:Op zondag 14 december 2008 17:38 schreef hardstyle_babbels het volgende:
M D M AAAAAAAA!
Wrrruuuttududududuuu!
(lekker) space(n/)r van Frontliner!quote:Op zondag 14 december 2008 21:42 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
heldenvinyl
[..]
precies, daar moet je afblijvenen NC hebben nu wel van genoeg Zany nummers een remix gemaakt...
[..]
welk nummer is dat ook alweer?
thank god dat ik daar ook bij wasquote:Op zondag 14 december 2008 20:59 schreef hardstyle_babbels het volgende:
en juist het laatste uurtje was zo mooiIedereen liep naar de main, stonden wij er nog met echt maar een paar honderd lui ofzo(zullen er normaal toch wel paar 1000 inpassen geloof ik)... Alpha twins waren toen geloof ik aan het draaien. Wat heb ik toen lopen genieten
Spacerquote:Op zondag 14 december 2008 21:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
(lekker) space(n/)r van Frontliner!
Kleine tip, maak een html pagina aan en zet daarin iets van 10 kleine frames waar hij de ticketonline pagina in laad. Ga dan F5en en dan ververst hij dus 10 keer een frame in plaats van 1 keer de site.quote:F5en
Hehe laat maar;)quote:
was het niet scar ur face van Profeet en Hoofdjagerzzzzzquote:Op zondag 14 december 2008 21:45 schreef hardstyle_babbels het volgende:
[..]
(lekker) space(n/)r van Frontliner!
Dat ga jij ons dan toch zeker voor doen?quote:Op zondag 14 december 2008 21:50 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Kleine tip, maak een html pagina aan en zet daarin iets van 10 kleine frames waar hij de ticketonline pagina in laad. Ga dan F5en en dan ververst hij dus 10 keer een frame in plaats van 1 keer de site.
Werkt stuk sneller zo want als je er eenmaal door bent blijf je ook op de site.
Ik doelde meer op wat anders, maar wat jullie bedoelen is vast...quote:Op zondag 14 december 2008 21:58 schreef LeonH het volgende:
[..]
was het niet scar ur face van Profeet en Hoofdjagerzzzzz?
Ik knal dan wel een pagina online, hoef je alleen naar die pagina te gaan en die te verversenquote:Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
Dat ga jij ons dan toch zeker voor doen?
quote:Op zondag 14 december 2008 21:57 schreef LeonH het volgende:
(of ik ga gewoon ervoor zorgen dat ik eindelijk in de purple mag draaien en dan regel ik gastenlijst plaatsen voor alle fokkertjes!!)
ah mooi... weet ik ook wat ik binnenkort op de ipod heb tijdens het fitnessen als die nu wordt uigezondenquote:Op zondag 14 december 2008 22:05 schreef 16meter het volgende:
[..]
@setje van DBSTF - Q-Base '08 op Q-dance Radio.
Loudness en Decibel anthem remix![]()
quote:Q-Base 2008 - D-Block & S-Te-Fan (Hangar)
Tracklist:
01. Hardheadz - Wreck The Rmx (The Beholder and Max Enforcer Remix)
02. Ultra Tech - Bel-e-ve
03. DJ Isaac - The Afterworld (Dub Mix)
04. A-Lusion - Just Ask
05. Josh and Wesz - Like Thiz
06. D-Block and S-Te-Fan - Peace At Last
07. Southstylers - Crystal
08. Josh and Wesz - Tempopusher 2006
09. The Hose - The Pressure
10. Kingsman - The End of the World (Frequencerz Remix)
11. D-Block and S-Te-Fan - Ride With Us!
12. Hardstyle Masterz feat. Max Enforcer - Light Of The Dark (The Blackout Dub)
13. B-Front - Evil
14. Williams Syndrome - Redemption
15. D-Block and S-Te-Fan - Evolutionz
16. Hyperdrive - The Punishment
17. Builder - Skydragon (DB-STF Mash Up)
18. Gentalica - Thunderstyle
19. D-Block and S-Te-Fan - Total Eclipz
20. Max Enforcer - Loudness (Original Mix)
21. The Beholder and Balistic - Decibel Anthem 2008 (DBSTF 2008 Remix)
22. Zappaman - Rude Talk (Woosh Mix)
23. D-Block and S-Te-Fan - Part Of The Hard
24. (Promo Weggelaten; D-Block & S-Te-Fan - We Be Kickin’ The Editz)
25. Activator - Zatox - Still Drunk
26. D-Block & S-Te-Fan - Kingdom
27. Bulldozer Project - We Shall Arise (Beholder & Zany Remix)
28. G-Town Madness Vs. The Viper - Here It Comes (D-Block & S-Te-Fan Remix)
29. Balistic & Zero Vision - Upgrade The Noize
30. Frontliner - Warphole
wij stonden met man of 10 helemaal vooraan, vanuit achterin de zaal gezien links van de booth, bij de boxen etc.quote:Op zondag 14 december 2008 21:52 schreef hardstyle_babbels het volgende:
en jah dat laatste uurtje defqon was er een om te onthouden... Wist niet dat jij toen ook in de blue was blijven hangen. Zou haast zeggen dat ik je wel heb moeten zien toen... Aan het eind van dat setje was er echt bijna geen kip meer...
fijne plaat, paar weken terug nog gehoord toen Scope hem draaidequote:Op zondag 14 december 2008 21:58 schreef LeonH
het volgende:
[..]
was het niet scar ur face van Profeet en Hoofdjagerzzzzz?
quote:Op zondag 14 december 2008 22:14 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Ik knal dan wel een pagina online, hoef je alleen naar die pagina te gaan en die te verversen
quote:Op maandag 15 december 2008 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
wij stonden met man of 10 helemaal vooraan, vanuit achterin de zaal gezien links van de booth, bij de boxen etc.![]()
als je praat over sfeer, die was er toen meer dan ooit
quote:NLS – Best of 2008, The Megamix
helemaal volkomen totaal met je eens gozertquote:Op maandag 15 december 2008 09:27 schreef Da_Ripper het volgende:
Kheb het vaker geroepen maar DefQon is/was & blijft HET outdoorfeest van '08 pour moi![]()
de 20e is zaterdag, dus maximaal maak ik hem dan nog zaterdagquote:
quote:Headhunterz - Just Say My Name
A1. Just Say My Name
B1. The Lost Soul
Release datum : maandag 15 december 2008
vind ik ook, doelde meer op diequote:Op maandag 15 december 2008 08:56 schreef ReMcOrE het volgende:
fijne plaat, paar weken terug nog gehoord toen Scope hem draaide
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |