Just say my namequote:Op maandag 15 december 2008 11:23 schreef LeonH het volgende:
[..]
vind ik ook, doelde meer op dieover de laatste releases van headhunterz...en vooral dat Just say my name
slap aftreksel van Rock Civilization en Words from the gang
vocal triest. melodie niet onaardig. Wel beter als apologize, maar da's ook niet zo moeilijkquote:Op maandag 15 december 2008 11:56 schreef 16meter het volgende:
[..]
Just say my name![]()
Echt zulke bagger dat ik me afvraag waarom hij zoiets released. Samen met Apologize van Showtek misschien wel de slechtste van 2008, zo op de valreep.
vertel!quote:Op maandag 15 december 2008 13:00 schreef Da_Ripper het volgende:
Gods-gruwelijke-grompeltjes-nog-aan-toe![]()
VirtualDJ
ja het is de melodie van Rock Civilization dus dat zit wel goed.quote:Op maandag 15 december 2008 13:10 schreef kollie het volgende:
[..]
vocal triest. melodie niet onaardig. Wel beter als apologize, maar da's ook niet zo moeilijk
Kheb een master overgang van Memento naar Still Drunk ... wil een sample meerdere al tijdens Memento laten horen, maar iedere keer (zit nu al op poging 5) gaat de eerste keer cue1 nèt een kwart tel later dan dat ik 'm indrukquote:
quote:Op maandag 15 december 2008 13:41 schreef Sethje het volgende:
Toch niet... This is your Beerrun!
quote:
quote:die dennisz figuur is een hoax toch?
je kan niet serieus zijn en die platen in je top5 hebben, maakt niet uit van welke kant je hardstyle benaderd apologize kan er niet in zitten is gewoonweg onmogelijk. Ik zeg perma ban voor gebrek aan smaak
luister nou 1x kritisch naar dat nummer, en zeg me dan wat er goed aan is, echt...
nope...ik heb het altijd heel erg druk met van alles en nog wat, luister zowiezo weinig muziek laatste tijd. Altijd wel met iets voor twisted, rebirth festival of carnaval....of dinge voor het voetbal regelen, en daarnaast nog mijn studie waar ik eigenlijk meer tijd aan moet besteden..en ik vind dat ik 100 series moet volgen etc.quote:Op maandag 15 december 2008 14:11 schreef Tha_Bartman het volgende:
Seth luister je de sets nou wel, of sla je het gewoon helemaal over?
ik wacht wel afquote:Op maandag 15 december 2008 14:57 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
![]()
[..]
![]()
Wacht nou maar 's jonge, wolla ik zweer wanneer jullie 'm horen zeggen jullie: "jammer van die ene misslag, maar die mod moet de studio in"
haha oke is hoax dus, was al bang dat er serieus iemand was met apologize in zn 2008 top5, dan had ik echt niet goed kunnen slapen hahaha, beetje opvoeden.quote:Op maandag 15 december 2008 14:58 schreef mstx het volgende:
HarryVanDeTap weet niet dat dennisz 16meter is?![]()
[..]
oftopic; vind de nieuwe fm heul niet zo leukquote:Op maandag 15 december 2008 15:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
nope...ik heb het altijd heel erg druk met van alles en nog wat, luister zowiezo weinig muziek laatste tijd. Altijd wel met iets voor twisted, rebirth festival of carnaval....of dinge voor het voetbal regelen, en daarnaast nog mijn studie waar ik eigenlijk meer tijd aan moet besteden..en ik vind dat ik 100 series moet volgen etc.
Maar eerlijk gezegd, al had ik er tijd voor ging ik er nog niet naar luisteren.
en football manager natuurlijjk
Dat modelletje moet nog een keertje gedaan worden. Ik wil hem morgen gaan maken. Punt is dat ik dan dus beneden moet gaan zitten, tenzij Open Office wat is, dan ga ik dat een keer binnenhalen (als het gewoon naar xls enzo kan doen, vind ik het helemaal gesneden). Morgen dus..quote:Op maandag 15 december 2008 15:51 schreef ReMcOrE het volgende:
ElDani, hoe is het met dat modelletje voor de beoordeling van de yearmixen?
Jij bent dus ook lekker aan het SOGGENquote:Op maandag 15 december 2008 15:00 schreef Sethje het volgende:
[..]
nope...ik heb het altijd heel erg druk met van alles en nog wat, luister zowiezo weinig muziek laatste tijd. Altijd wel met iets voor twisted, rebirth festival of carnaval....of dinge voor het voetbal regelen, en daarnaast nog mijn studie waar ik eigenlijk meer tijd aan moet besteden..en ik vind dat ik 100 series moet volgen etc.
Maar eerlijk gezegd, al had ik er tijd voor ging ik er nog niet naar luisteren.
en football manager natuurlijjk
Met Open Office kan je gewoon saven als .xls en .xls ook laden, werkt perfectquote:Op maandag 15 december 2008 16:06 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat modelletje moet nog een keertje gedaan worden. Ik wil hem morgen gaan maken. Punt is dat ik dan dus beneden moet gaan zitten, tenzij Open Office wat is, dan ga ik dat een keer binnenhalen (als het gewoon naar xls enzo kan doen, vind ik het helemaal gesneden). Morgen dus..
Zit nu namelijk op bijna 2 uur met mijn lange mix!
Anders doet even iemand met Ruby een webpaginatje maken. Woppa zo gedaan manquote:Op maandag 15 december 2008 16:10 schreef em-dee-em-aa het volgende:
[..]
Met Open Office kan je gewoon saven als .xls en .xls ook laden, werkt perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |