Dat klinkt zwaar vervelend.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:52 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Makkelijk gezegd Chronische Blaasonsteking. De hele naam kan ik zo niet spellen, maar het verlamt langzaam heel pijnlijk zijn onderlichaam.
Ach, we kunnen er ondertussen mee leven. Hij heeft het al 14 jaar dus. Maar dat kastje heeft zijn leven aanzienelijk verlengd want volgens de schattingen van zijn dokters vroeger moest ie al 7 jaar dood zijn.quote:
M profiel?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens als ik jullie zo over geschiedenis hoor, merk ik echt op dat jullie een M profiel doen
Mijn opa zou 3 maanden leven, hij leefde meer dan 1.5 jaar. Dus wonderen kunnen altijd gebeuren, het hangt ook van de persoon zijn wilskracht afquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach, we kunnen er ondertussen mee leven. Hij heeft het al 14 jaar dus. Maar dat kastje heeft zijn leven aanzienelijk verlengd want volgens de schattingen van zijn dokters vroeger moest ie al 7 jaar dood zijn.
Ja, profiel met de vakken geschiedenis en aardrijkskunde enzo..?quote:
Dat valt reuze mee. Leuk dat ik op school verleden jaar de geschiedenis van Mali (timboektoe enz) heb geleerd, maar ik was de enige die wist van de Zilvervloot van Spanje waaruit wij onze rijkdommen hebben gehaald.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:47 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Omdat dat voor de middelbare school te veel en te ingewikkelt is. Op de universiteit kan je er genoeg over leren
Ik doe EM: Economie & Maatschappijquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:59 schreef Paaskonijn het volgende:
Trouwens als ik jullie zo over geschiedenis hoor, merk ik echt op dat jullie een M profiel doen
Dat scheelt dan toch heel watquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 00:59 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ach, we kunnen er ondertussen mee leven. Hij heeft het al 14 jaar dus. Maar dat kastje heeft zijn leven aanzienelijk verlengd want volgens de schattingen van zijn dokters vroeger moest ie al 7 jaar dood zijn.
De vader van de beste vriend van mijn kat's achternicht is aan kanker dood gegaan ja daar moet je geen grappen over maken.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:00 schreef Paaskonijn het volgende:
kanker FOK! is sloom
Welke school doe jij? Die valt af in mijn straatjequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Leuk dat ik op school verleden jaar de geschiedenis van Mali (timboektoe enz) heb geleerd, maar ik was de enige die wist van de Zilvervloot van Spanje waaruit wij onze rijkdommen hebben gehaald.
Er was zelfs een domme trut die dacht dat de Fransen bij D-Day in Pole landen om de Amerikanen en duitsers eruit te schoppen. Ik bedoel: wtf.
Inderdaad ja. Maar de dokters kunnen soms ook erg handig zijn. Ik stuur die dokter ook al 7 jaar lang een klein kerstkado, en zal ik ook nog wel effe blijven doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Mijn opa zou 3 maanden leven, hij leefde meer dan 1.5 jaar. Dus wonderen kunnen altijd gebeuren, het hangt ook van de persoon zijn wilskracht af
Ik ben nu serieus met stomheid geslagenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Er was zelfs een domme trut die dacht dat de Fransen bij D-Day in Pole landen om de Amerikanen en duitsers eruit te schoppen. Ik bedoel: wtf.
Lolquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Dat valt reuze mee. Leuk dat ik op school verleden jaar de geschiedenis van Mali (timboektoe enz) heb geleerd, maar ik was de enige die wist van de Zilvervloot van Spanje waaruit wij onze rijkdommen hebben gehaald.
Nouja, ik ga ervanuit dat doktoren in NL altijd hun best doen, aangezien wij belasting voor ze betalen, en niet zo'n klein beetje ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:02 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Maar de dokters kunnen soms ook erg handig zijn. Ik stuur die dokter ook al 7 jaar lang een klein kerstkado, en zal ik ook nog wel effe blijven doen
Ik ookquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:01 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Ik doe EM: Economie & Maatschappij
Als je niets van geschiedenis weet zijn die feiten makkelijk door elkaar gehaald. Het moet je ook wel boeien wil het blijven plakkenquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:01 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat Amerika in Korea en Vietnam deed heeft niks met Kolonialisme te maken. Misschien als de inval in Afghanistan om de olie alleen was, kan je dat wel zo beschouwen, in Irak al helemaal.quote:
M&O ook ja, zonder duits maar MET aardrijkskundequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Ik ookMet M&O erbij.
En dat verhaal van d-day in polen etc![]()
![]()
![]()
!~!!!!
/care?quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:01 schreef On het volgende:
[..]
De vader van de beste vriend van mijn kat's achternicht is aan kanker dood gegaan ja daar moet je geen grappen over maken.
Ik ben altijd huiverig voor dokters, heb er ook al genoeg gezien. Alleen mijn huisarts ga ik "graag" naar toequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:03 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Nouja, ik ga ervanuit dat doktoren in NL altijd hun best doen, aangezien wij belasting voor ze betalen, en niet zo'n klein beetje ook
De Olieopbrengst is niks vergeleken bij het geld wat omgaat in de wapenindustriequote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat Amerika in Korea en Vietnam deed heeft niks met Kolonialisme te maken. Misschien als de inval in Afghanistan om de olie alleen was, kan je dat wel zo beschouwen, in Irak al helemaal.
No shitquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:04 schreef elfzesendertig het volgende:
NT en NG gedaan. Klinkt luxe, maar is gewoon NG met bio1,2.
Niet bang voor, maar mijn huisarts is geweldig. Toevallig ook vader van de schaatser Smeekensquote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:04 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Ik ben altijd huiverig voor dokters, heb er ook al genoeg gezien. Alleen mijn huisarts ga ik "graag" naar toe
Korea niet echt nee, maar het is wel lijp dat ze andere landen aanvallen om tegen het communisme te strijden terwijl ze zelf geen kolonialisme willen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:03 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Wat Amerika in Korea en Vietnam deed heeft niks met Kolonialisme te maken. Misschien als de inval in Afghanistan om de olie alleen was, kan je dat wel zo beschouwen, in Irak al helemaal.
Ja zo een hebben wij er ook. Als ik hem tegenkom vraagt ie ook altijd hoe het gaat enzo. Hele betrokken man. Maar je moet je artsen kunnen vertrouwen, dat kan ik al moeilijk bij gewone mensen, laat staan bij een arts.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:06 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Niet bang voor, maar mijn huisarts is geweldig. Toevallig ook vader van de schaatser Smeekens![]()
Ik ging erheen voor een ontstoken oog, hij ging een half uur napraten over mijn vader en zen tumor, omdat hij heel bezorgd was enzo
Er zijn grenzen maat. Er zijn grenzen..quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:03 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als je niets van geschiedenis weet zijn die feiten makkelijk door elkaar gehaald. Het moet je ook wel boeien wil het blijven plakken
quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:06 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ja, de kanker! Ik heb mezelf gecorrigeerd.
Zulke mensen verzieken Nederland.quote:Op vrijdag 8 augustus 2008 01:07 schreef GasTurbine het volgende:
[..]
Er zijn grenzen maat. Er zijn grenzen..
Dat je niet weet waar D-Day was, kan ik nog wel begrijpen (eigenlijk helemaal niet maar dat komt omdat ik oorlogen heul tof vindt.)
Maar dat je denkt, dat de Amerikanen en de duitsers samen vochten tegen de Fransen?!?!![]()
![]()
En dus indirect de coalitie van de Amerikanen Nederland had bezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |