abonnement Unibet Coolblue
pi_60642308
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:41 schreef GasTurbine het volgende:

[..]

Gezondheidszorg is inderdaad héél slecht geregeld. Toch is het daar in de ziekenhuizen en bij de academici béter geregeld dan hiero. Als ze daar een doorbraak maken zie je het hier 5 jaar later in de Telegraaf staan, waarna er een of andere pipo van de Universiteit wageningen verklaart dat het een hoop onzin is en dat de nederlandse wijze de beste is.

Plannen om te emigreren op lange termijn?
Komt alleen door schaalvergroting. Ze hebben daar misschien wel betere ziekenhuizen maar ook een hele hoop slechtere.
pi_60642309
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:42 schreef Paaskonijn het volgende:

[..]

Hoe kan je 2 onvoldoendes hebben voor 1 vak?
lager dan een 4.5 telt voor 2
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60642325
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:41 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Onze economische kracht hebben we verkregen dmv Oorlog, en veelal gedwongen handel
De laatste zelfstandige ''oorlog'' die wij voerden was tegen Indonesie en dat was niet echt een succes
pi_60642333
Ik wil naar China/Japan
pi_60642336
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:41 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Dat is waar. Als je gezond bent en alles goed met je gaat, is Amerika perfect om in te wonen. Als je ziek/gehandicapt bent kan je beter in NL zitten.

Toch wil ik niets liever dan in Amerika gaan wonen

Je spreekt jezelf wel tegen hè?
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60642337
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:43 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

De laatste zelfstandige ''oorlog'' die wij voerden was tegen Indonesie en dat was niet echt een succes
Daar heb je gelijk in. Maar we hadden wel kunnen winnen daar, het is alleen slecht aangepakt.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60642351
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:44 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Maar we hadden wel kunnen winnen daar, het is alleen slecht aangepakt.
We hadden niet kunnen winnen, het land was gewoon te groot en de mensen te opstandig.
pi_60642353
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Komt alleen door schaalvergroting. Ze hebben daar misschien wel betere ziekenhuizen maar ook een hele hoop slechtere.
De organisatie is hier zo slecht...

Men vader lag vorig jaar met een tumor op de hypofyse in het ziekenhuis. Hij merkte meteen op dat er geen organisatie was, niks werd geregeld, dokters waren niet op elkaar afgestemd wat tot gevolg had dat hij elke dag zijn verhaal moest vertellen en de doktoren na moesten vragen aan hun voorganger wat de gang van zaken was, de operatie werd uitgesteld (godzijndank meer dan gelukt) en werd 2x de kamer van operatie veranderd wat tot verwarring leidde... Dit is dus nog maar 1 patient maar het ging veel vaker zo, kwam hij achter toen hij het navroeg bij andere patienten.

Kankerziekenhuizen hier
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60642357
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Corvee

De opmerking:"daar hebben ze toch schoonmakers voor?" viel op mijn school niet echt in goede aarde.
Ik was dan het type wat met de prikker in zijn hand een dikke joint ging rollen. Om je een indicatie te geven van mijn gedrag toen.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60642358
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:42 schreef behangplakker het volgende:

[..]

lager dan een 4.5 telt voor 2
Oh zo. Ja dat hebben wij ook. Ik stond voor een vak volgens mij zelfs 3.

Tenminste dat zeiden ze, weet geen eens of dat kan
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:45:28 #261
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60642372
Ik snap trouwens nogsteeds niet dat wij hiero níks leren over de Nederlanders die het eerste met japan mochten handelen, de Nederlanders die Sri Lanka gedurende lange tijd hebben bezet, onze tegenhanger van de VOC, de WIC (slavenhandel en handel in de nieuwe wereld), de oorlogen met Engeland en Spanje die vooral in die nieuwe wereld werd uitgevochten, hoe we de Denen uit hun enige fort in Afrika hebbne geschopt, hoe we de Thames hebben overgevaren om Ze Motherzhip te stelen van de Engelsen, etc etc.
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60642380
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:44 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

We hadden niet kunnen winnen, het land was gewoon te groot en de mensen te opstandig.
Toch is Indonesie een mooi land hoor
We are living in a material world, and I am a material girl
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:46:25 #263
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60642383
Serieus is het natuurlijk niet, aangezien ik 16 ben. Maar ik droom er van om in de VS te gaan wonen, en dan het liefst in Californië (San Diego ). Maar er is zoveel moois in Amerika, ik wil gewoon zoveel geld hebben dat ik huizen heb in San Diego, ergens in Arizona, Texas, Alabama en ergens op de Great Plains .
><(({°>
pi_60642386
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:44 schreef behangplakker het volgende:

[..]

De organisatie is hier zo slecht...

Men vader lag vorig jaar met een tumor op de hypofyse in het ziekenhuis. Hij merkte meteen op dat er geen organisatie was, niks werd geregeld, dokters waren niet op elkaar afgestemd wat tot gevolg had dat hij elke dag zijn verhaal moest vertellen en de doktoren na moesten vragen aan hun voorganger wat de gang van zaken was, de operatie werd uitgesteld (godzijndank meer dan gelukt) en werd 2x de kamer van operatie veranderd wat tot verwarring leidde... Dit is dus nog maar 1 patient maar het ging veel vaker zo, kwam hij achter toen hij het navroeg bij andere patienten.

Kankerziekenhuizen hier
Hmm weet ik niet precies, zulke gevallen ben ik nog inet tegengekomen in mijn omgeving. Door de EU kan je trouwens over een paar jaar ook naar het buitenland voor ene ziekenhuis als daar plek is enzo
pi_60642402
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:45 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik was dan het type wat met de prikker in zijn hand een dikke joint ging rollen. Om je een indicatie te geven van mijn gedrag toen.
Ik liep dan meestal de stad in om wat te eten, na 50 min terug te komen en me af te melden voor eht corveeën.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60642403
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:45 schreef GasTurbine het volgende:
Ik snap trouwens nogsteeds niet dat wij hiero níks leren over de Nederlanders die het eerste met japan mochten handelen, de Nederlanders die Sri Lanka gedurende lange tijd hebben bezet, onze tegenhanger van de VOC, de WIC (slavenhandel en handel in de nieuwe wereld), de oorlogen met Engeland en Spanje die vooral in die nieuwe wereld werd uitgevochten, hoe we de Denen uit hun enige fort in Afrika hebbne geschopt, hoe we de Thames hebben overgevaren om Ze Motherzhip te stelen van de Engelsen, etc etc.
Inderdaad, ik moet veel zelf zoeken op internet, en ik weet soms meer dan de geschiedenisleraren zelf
Maar Nederland is wat dat betreft best nationalistisch, ze willen de positiefste dingen in het daglicht stellen en vertellen alles op een positieve manier.
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60642406
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:45 schreef GasTurbine het volgende:
Ik snap trouwens nogsteeds niet dat wij hiero níks leren over de Nederlanders die het eerste met japan mochten handelen, de Nederlanders die Sri Lanka gedurende lange tijd hebben bezet, onze tegenhanger van de VOC, de WIC (slavenhandel en handel in de nieuwe wereld), de oorlogen met Engeland en Spanje die vooral in die nieuwe wereld werd uitgevochten, hoe we de Denen uit hun enige fort in Afrika hebbne geschopt, hoe we de Thames hebben overgevaren om Ze Motherzhip te stelen van de Engelsen, etc etc.
Omdat dat voor de middelbare school te veel en te ingewikkelt is. Op de universiteit kan je er genoeg over leren
pi_60642412
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:44 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

We hadden niet kunnen winnen, het land was gewoon te groot en de mensen te opstandig.
Het had gewoon gekund hoor. Alleen had je echt hard tegen hard, wreed moeten vechten. Plus het feit dat de hele wereld ons op de nek zat om het te laten zitten. Mijn Opa is veteraan van toen en zegt ook dat "we" outnumbered waren, maar dat dat door onze vuurkracht weinig tot niks uitmaakte.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:47:58 #269
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60642422
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:45 schreef GasTurbine het volgende:
Ik snap trouwens nogsteeds niet dat wij hiero níks leren over de Nederlanders die het eerste met japan mochten handelen, de Nederlanders die Sri Lanka gedurende lange tijd hebben bezet, onze tegenhanger van de VOC, de WIC (slavenhandel en handel in de nieuwe wereld), de oorlogen met Engeland en Spanje die vooral in die nieuwe wereld werd uitgevochten, hoe we de Denen uit hun enige fort in Afrika hebbne geschopt, hoe we de Thames hebben overgevaren om Ze Motherzhip te stelen van de Engelsen, etc etc.
Idd. Eens. Altijd maar Indonesië, WO2 en de staatsinrichting
><(({°>
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:48:45 #270
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60642435
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:47 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Idd. Eens. Altijd maar Indonesië, WO2 en de staatsinrichting
En de Kankerfranse Kankerrevolutie.
><(({°>
pi_60642439
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:45 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Ik was dan het type wat met de prikker in zijn hand een dikke joint ging rollen. Om je een indicatie te geven van mijn gedrag toen.
Ohja, bij ons heet het uurjtes... Ik had vorig jaar tot januari 30 uur gespijbeld, 30 aparte uren niet op komen dagen, wat bij elkaar 60 uur was, 13 keer te laat, 4x eruit gestuurd, en de teamleider wilde me maar 2 uur geven Van blijheid wilde ik het mijn ouders gewoon vertellen en die waren vervolgens boos omdat ik in 4 maanden zoveel had uitgehaald Dat doe ik ook nooit weer
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60642450
Ik kan me alleen van geschiedenis dingen herinneren van WO II en dan iets met Stalin, Marckx enzo.
Tenminste nu even. Als er iets gezegd word heb ik soms wel van 'oja' dat hebben we ook gehad
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:49:33 #273
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60642452
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:47 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Het had gewoon gekund hoor. Alleen had je echt hard tegen hard, wreed moeten vechten. Plus het feit dat de hele wereld ons op de nek zat om het te laten zitten. Mijn Opa is veteraan van toen en zegt ook dat "we" outnumbered waren, maar dat dat door onze vuurkracht weinig tot niks uitmaakte.
Ik dacht dat het iets was dat we alleen Marshallhulp van de VS kregen als we Indië met rust lieten.
><(({°>
pi_60642458
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:47 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Het had gewoon gekund hoor. Alleen had je echt hard tegen hard, wreed moeten vechten. Plus het feit dat de hele wereld ons op de nek zat om het te laten zitten. Mijn Opa is veteraan van toen en zegt ook dat "we" outnumbered waren, maar dat dat door onze vuurkracht weinig tot niks uitmaakte.
Dat hebben we niet gedaan wil je zeggen? !

Maar outnumbered hoeft niet per sé iets uit te maken als alles centraal en overzichtelijk is, dat is Indonesie echter niet
pi_60642460
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:44 schreef behangplakker het volgende:

[..]

De organisatie is hier zo slecht...

Kankerziekenhuizen hier
Precies het tegenovergestelde is mijn pa, die een hele zeldzame ongeneeselijke ziekte heeft. En er al vele succesvolle proeven voor is ondergaan. Voor het onderzoek en zichzelf. Zo heeft ie een soort pacemaker gekregen wat helpt tegen de pijn. Allemaal voor niks. De waarde van het ding toen: 250,000 gulden.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60642462
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:47 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Het had gewoon gekund hoor. Alleen had je echt hard tegen hard, wreed moeten vechten. Plus het feit dat de hele wereld ons op de nek zat om het te laten zitten. Mijn Opa is veteraan van toen en zegt ook dat "we" outnumbered waren, maar dat dat door onze vuurkracht weinig tot niks uitmaakte.
Ik als Indo ben voor Indonesie
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60642474
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:48 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

En de Kankerfranse Kankerrevolutie.
Dat heeft veel invloed op onze samenleving van nu nog, in tegenstelling tot Sri Lanka etc.
pi_60642475
eh is dit het tokkietopic voor vanavond
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_60642476
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:49 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat hebben we niet gedaan wil je zeggen? !
Tuurlijk wel, we moeten ons nog steeds schamen.

Maar deze discussie is nutteloos. Het is gewoon afgelopen zoals het afgelopen is
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60642485
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:50 schreef zhe-devilll het volgende:
eh is dit het tokkietopic voor vanavond
Als jij dat wilt schatje, dan is dat zo
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:51:07 #281
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60642488
Maar mensen die zeggen 'VS . Amerikanen .' mogen echt 7x doodvallen en weer opstaan en dan nog een keer doodvallen en blijven liggen.

Mensen in LA en NY vergelijken met mensen uit Texas of Nebraska .
><(({°>
pi_60642489
Wie opent de nieuwe?
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60642491
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:49 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Precies het tegenovergestelde is mijn pa, die een hele zeldzame ongeneeselijke ziekte heeft. En er al vele succesvolle proeven voor is ondergaan. Voor het onderzoek en zichzelf. Zo heeft ie een soort pacemaker gekregen wat helpt tegen de pijn. Allemaal voor niks. De waarde van het ding toen: 250,000 gulden.
\

Dan heeft hij heel geluk, echt waar. Wat heeft hij dan? Iets met celdeling? Dat schijnt tegenwoordig verholpen te kunnen zijn. Zelfs kanker kan op lange termijn worden tegengehouden

edit; kans op kanker word verminderd

[ Bericht 2% gewijzigd door behangplakker op 08-08-2008 00:51:46 (fout) ]
We are living in a material world, and I am a material girl
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:51:28 #284
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60642495
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:50 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Dat heeft veel invloed op onze samenleving van nu nog, in tegenstelling tot Sri Lanka etc.
Ja dat weet ik nou zo langzamerhand wel
><(({°>
pi_60642496
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:49 schreef BigKahuna het volgende:

[..]

Ik dacht dat het iets was dat we alleen Marshallhulp van de VS kregen als we Indië met rust lieten.
Jep, Amerika wilde af van het kolonialisme.

( )
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:51:54 #286
158899 GasTurbine
SEE THE PATERN ON MY COCK
pi_60642505
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:42 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Komt alleen door schaalvergroting. Ze hebben daar misschien wel betere ziekenhuizen maar ook een hele hoop slechtere.
Valt wel mee hoor. Omdat er in de VS verschilis tussen de patienten (verzekerd en onverzekerd) moet ziekenhuispersoneel zich gaan gedragen als de klant is koning aan degenen met een verzekering; de onverzekerden komen vaak terecht in een Free clinic, waar dokters en nurses vaak tegenop zien. Gevolg: slechtere communicatie patient -> dokter
En een slechtere samenwerking tussen de dokters zelf: Kan jij dat even doen? Ohh dat is voor mevrouw Ramirez? Ja..? Ja free clinic toch? Ja. oh, ok. Ik zal er zo wel naar kijken.

Hier in Nederland hoeft men zich niet zorgen te maken over de klant; voor 1 klant/patient 10 anderen, en als je aan de bel trekt denkt de ziekenhuisraad hiero: fucking care.

Snappie?
'houd je bek is joh, als je zulke grote kk praatjes heb moet je is naar Tiel komen.'
„Je bent ’n keronje! Je mag zelf ’n zoogdier wezen, jy en je zoon, dat zeg ik je!”
pi_60642506
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:50 schreef zhe-devilll het volgende:
eh is dit het tokkietopic voor vanavond
Nee.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_60642513
TT iets in de trant van ''Zo laat nog geschiedenisles!''
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:52:14 #289
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60642516
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:51 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Jep, Amerika wilde af van het kolonialisme.

( )


Waarom is dat ?
><(({°>
pi_60642520
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:51 schreef Triptamine het volgende:
Wie opent de nieuwe?
Ik niet, ik zou falen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_60642525
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:51 schreef BigKahuna het volgende:
Maar mensen die zeggen 'VS . Amerikanen .' mogen echt 7x doodvallen en weer opstaan en dan nog een keer doodvallen en blijven liggen.

Mensen in LA en NY vergelijken met mensen uit Texas of Nebraska .
Alleen jammer dat de belangrijkste nu net een Texaan is
pi_60642526
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:51 schreef behangplakker het volgende:

[..]

\

Dan heeft hij heel geluk, echt waar. Wat heeft hij dan? Iets met celdeling? Dat schijnt tegenwoordig verholpen te kunnen zijn. Zelfs kanker kan op lange termijn worden tegengehouden

edit; kans op kanker word verminderd
Makkelijk gezegd Chronische Blaasonsteking. De hele naam kan ik zo niet spellen, maar het verlamt langzaam heel pijnlijk zijn onderlichaam.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60642529
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:52 schreef De_Ananas het volgende:
TT iets in de trant van ''Zo laat nog geschiedenisles!''
Geschiedenis
We are living in a material world, and I am a material girl
pi_60642536
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:50 schreef zhe-devilll het volgende:
eh is dit het tokkietopic voor vanavond
Waar lijkt het op?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_60642541
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Ik niet, ik zou falen.
Doe het! werk aan je zelfvertrouwen

A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_60642548
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:52 schreef BigKahuna het volgende:

[..]



Waarom is dat ?
Omdat ze 5 jaar later naar Korea gingen. En daarna naar Vietnam.
pi_60642551
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:52 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Makkelijk gezegd Chronische Blaasonsteking. De hele naam kan ik zo niet spellen, maar het verlamt langzaam heel pijnlijk zijn onderlichaam.
Kanker dat is wel erg jaa
We are living in a material world, and I am a material girl
  vrijdag 8 augustus 2008 @ 00:53:52 #298
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_60642554
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:53 schreef De_Ananas het volgende:

[..]

Omdat ze 5 jaar later naar Korea gingen. En daarna naar Vietnam.
Niks met kolonialisme te maken.
><(({°>
pi_60642560
quote:
Op vrijdag 8 augustus 2008 00:53 schreef Triptamine het volgende:

[..]

Doe het! werk aan je zelfvertrouwen

Ik moest lachen.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_60642563
Morgen weer een reuzeaantal posts
We are living in a material world, and I am a material girl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')