Kopen wat je zelf wil en je keuze niet laten afhangen van wat lui in dit topic.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb ff gemailed of het mogelijk is om deze
[ afbeelding ]
te veranderen voor deze
[ afbeelding ]
Ik heb mijn bestelling al op CT gedaan voor die 1500's en ze waren er nog in mijn maatquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:09 schreef Teije het volgende:
Ze zijn al uitverkocht, manz.
'k vind ze in ieder geval spuuglelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:27 schreef mbargo het volgende:
Legit?
http://www.marktplaats.nl(...)ed-edition-rare.html
Uiteraard niet.. Maar ik vond ze zelf ook gewoon mooier.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kopen wat je zelf wil en je keuze niet laten afhangen van wat lui in dit topic.
Iedere z'n keuze. Who gives a shit.
Kopen dan!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Uiteraard niet.. Maar ik vond ze zelf ook gewoon mooier.
Ben fan van blauw
sneakerzion is legit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:36 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik denk ook van niet. En mijn gevoel zegt me dat die sneakerzion ook niet helemaal oké is.
Ik noem het paarsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Uiteraard niet.. Maar ik vond ze zelf ook gewoon mooier.
Ben fan van blauw
quote:
ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:08 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ze, ik wil ze.
Nu maar hopen......
Dit wordt de eerste die ik bestel.quote:
picsquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:04 schreef refused. het volgende:
Oh en m´n toothpaste is lichtelijk gaan cracken gsiteren, kutzooi.
zomfgquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:40 schreef sjimz het volgende:
In de tussentijd dat seto en ik op onze zwarte baarden wachten heb ik nog maar de Holy Grail van Brian uit de Gouden Kooi gehaald: Nike Air max 95 Parra (Running Man)
[ afbeelding ]
Dat gaat allemaal perfect moet ik zeggen. Lekker luchtige voetjes.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:33 schreef vejay het volgende:
Met slippers de straat op loopt/fietst/kart toch niet comfortabel..?
kreeg je een mailtje wanneer ze verzonden waren of alleen een bevestigingsmail voor de orderquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:31 schreef TM-R het volgende:
Ik vind die 95's echt drama.
Main-source heeft net mijn AM1 tech pack verstuurd(6)!
Hoop dat ze er snel zijn!
Kan wel, ik moest een formulier invullen en mn sleutels achter latenlaten. Maar ze belden eerder en er werd niets over gezegd.quote:
Nee, jij wel ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:10 schreef seto het volgende:
sjimz heb jij al berichtje dat je schoenen verstuurd zijn?
Very nice, ik zag ze bij Supervet in Utrecht staan. Ben zelf dringend op zoek naar een paar leuk airmaxjes......want de hele dag op een paar Vans in een winkel staan is behoorlijk Hell voor mijn voetjes. Iemand nog leuke suggesties mbt to kleurenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ik alleen aan met mooi weer, regent het nu.
Dat heb ik ook met vans. Ze staan erg ok alleen zitten niet heel erg lekker. Die zool is echt super stug en er komt ook totaal geen lucht doorheen dus dat is ook niet alles.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:52 schreef PinPine het volgende:
[..]
Very nice, ik zag ze bij Supervet in Utrecht staan. Ben zelf dringend op zoek naar een paar leuk airmaxjes......want de hele dag op een paar Vans in een winkel staan is behoorlijk Hell voor mijn voetjes. Iemand nog leuke suggesties mbt to kleuren
En welke winkel is dat?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:04 schreef PinPine het volgende:
Precies....Maar bij ons inde winkel staan een paar Air Max 90's en een paar Air Max 1's, maar de kleuren vind ik zo standard.
Van de week deze nog gehaald Vaul Lx:
[ afbeelding ]
HuH? Air stabs zonder fucked up toebox? Nice!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ik alleen aan met mooi weer, regent het nu.
Dat was snel!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:23 schreef elcastel het volgende:
Net mijn schoenen binnen gekregen; NikeID dus. Schoenen in de clubkleuren, eigen spelersnummer erop, een tijger in de flap (mijn Chinese strerrenbeeld) en de clubnaam erin. Ze zaten erg krap in het begin, maar beginnen nu al echt lekker te zitten, kwestie van goed inlopen dus :
[ afbeelding ]
Toch een klein feestje hier, ik vind het echt tof dat je je eigen schoen kunt maken.
Oh, dat doe ik ook wel. Maar sb spreekt mij gewoon veel meer aan, vanwege exclusiviteit, originaliteit, dope collabs en omdat ik gewoon nog een skateboarder ben. Nike sb is gewoon mijn merk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:11 schreef vejay het volgende:
@koston: je wordt toch niet gesponsord? fuck het merkje wat erop staat, rock gewoon wat je mooi vind, je hoeft toch niet te kiezen tussen het één of het ander?
Zou kunnen, ik heb weinig kennis van NB. Maar toch zie ik veel meer NB, zowel op de straat, in de shop, en online. Als je het over dunks hebt mss wel, maar toch niet sb dunks?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:29 schreef refused. het volgende:
NB exclusives zijn exclusiever dan SB exclusives over het algemeen. En de collabs van NB vind ik ook stukken chiller, crooked tongues, provider, toothpaste, colette etc. + Zie ik vaker mensen op dunks lopen dan op NB.
Eens. De meeste nieuwe releases vind ik echt tegen vallen, ik ga me nu alleen richten op Pink en Silver boxes.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:29 schreef refused. het volgende:
Ik begin de laatste tijd eigenlijk een beetje genoeg te krijgen van SB, overkill, mindere releases etc. Wil me qua eigenlijk beperken tot oude releases + 2 tone CW highs.
Ja absoluut, maargoed dat is puur persoonlijk natuurlijk. Plus de prijzen voor een stel Huffs of Tiffs zijn echt belachelijk gewoon omdat IEDEREEN ze wilt... niet dat de prijs voor de providers echt normaal zijn maargoed.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:40 schreef koston het volgende:
[..]
En vind je die collabs echt beter dan de collabs met Diamond, Huf, Melvins, Dino Jr, C&K, De la Soul en ga zo maar door?
Ik heb eigenlijk maar 3 SB's, Doom, Cali & C&K.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:44 schreef vejay het volgende:
Maar dan neem je wel ook standaard releases erbij, terwijl jij misschien wel de meest zeldzame releases in je kast heb staan qua SB. Dat is een kromme vergelijking natuurlijk.
Is ook zo, maar sb is gewoon exclusiever omdat het op minder plekken te krijgen is. Hier in de buurt zit maar een skateshop met een sb account, terwijl er drie of vier winkels zijn met NB. En verder zijn er voor zover ik weet geen sites (de afzetters van Flightclub uitgezonderd) waar je gewoon zo heat kan bestellen. En als ik naar CT kijk, kan dat dus wel met de heat van NB.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:47 schreef vejay het volgende:
Doelde dan ook meer op koston. Ik bedoel... Hij zegt SB is exclusief en origineel, en NB zie je overal. Maar Providers kom je dus ook vrijwel nooit tegen, net als heinekens of what the dunks bijvoorbeeld. Je kunt niet een limited SB release met een 40 euro schoen van NB.
Probeer maar eens providers, toothpaste, colettes of die crooked tongues 50 limited te vinden die ik laatst zocht. En dan zijn die providers nog maar net uit. Zowel SB als NB heat is gewoon makkelijk te krijgen via internet. SB heat retail vrijwel overal in Nederland zelfs.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:52 schreef koston het volgende:
[..]
Is ook zo, maar sb is gewoon exclusiever omdat het op minder plekken te krijgen is. Hier in de buurt zit maar een skateshop met een sb account, terwijl er drie of vier winkels zijn met NB. En verder zijn er voor zover ik weet geen sites (de afzetters van Flightclub uitgezonderd) waar je gewoon zo heat kan bestellen. En als ik naar CT kijk, kan dat dus wel met de heat van NB.
Hoezo makkelijk te krijgen via internet? Ik ben actief op zoek naar zo'n beetje alle pink en silver boxes, maar tot nu toe weinig succes in mijn maat. En wat bedoel je precies met die laatste zin? Die snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:04 schreef refused. het volgende:
[..]
Probeer maar eens providers, toothpaste, colettes of die crooked tongues 50 limited te vinden die ik laatst zocht. En dan zijn die providers nog maar net uit. Zowel SB als NB heat is gewoon makkelijk te krijgen via internet. SB heat retail vrijwel overal in Nederland zelfs.
Omdat die pink en silver boxes allemaal al oude releases zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:14 schreef koston het volgende:
[..]
Hoezo makkelijk te krijgen via internet? Ik ben actief op zoek naar zo'n beetje alle pink en silver boxes, maar tot nu toe weinig succes in mijn maat. En wat bedoel je precies met die laatste zin? Die snap ik niet helemaal.
Zoek je ook op het Nike SB forum gedeelte? Daar zie je vrijwel alles wel een keer voorbij komen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:14 schreef koston het volgende:
[..]
Hoezo makkelijk te krijgen via internet? Ik ben actief op zoek naar zo'n beetje alle pink en silver boxes, maar tot nu toe weinig succes in mijn maat. En wat bedoel je precies met die laatste zin? Die snap ik niet helemaal.
Euh ja, dat snap ik. Maar op CT staan wel nog een hoop oudere NB releases, of vergis ik me daarin?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat die pink en silver boxes allemaal al oude releases zijn.
Nike air max releases uit 2005 zijn nu toch ook niet meer te verkrijgen in de meeste winkels?
Tuurlijk, alleen de laatste tijd komt er helemaal nix wat ik wil voorbij. Momenteel staat er alleen een paar UNKLES te koop voor $500, maar dat gaat me nog net iets te ver. Alhoewel ik daar wel over heb gedacht, maar ik zal toch gewoon mn huur moeten betalenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:18 schreef refused. het volgende:
[..]
Zoek je ook op het Nike SB forum gedeelte? Daar zie je vrijwel alles wel een keer voorbij komen.
Nou ik was laatst bijvoorbeeld op zoek naar deze NB release:quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:17 schreef SHOOOTO het volgende:
Elk sneakermerk heeft wel "limited" of "exclusives" series, Puma, adidas etc. Er wordt gewoon meer betaald voor de swoosh.
Ik heb ook geen NBs gezien die $1000+ zijn (wel 600+, was een paar NEW BALANCE M577 WHT patta (120pairs limited), terwijl je bijvoorbeeld voor een paar adidas 35th UNDFTD superstars, 1200+ moet neerleggen.
imo zijn GRs (vanaf 2003) moeilijk te vinden dan limited stuff. Zelf zoek ik nog de re-retro van adidas Metro Attitude low in een NYC cw, die zie ik echt nooit.
Dan denk ik dat de prijs van deze NB's een drukfout isquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:17 schreef SHOOOTO het volgende:
Ik heb ook geen NBs gezien die $1000+ zijn (wel 600+, was een paar NEW BALANCE M577 WHT patta (120pairs limited), terwijl je bijvoorbeeld voor een paar adidas 35th UNDFTD superstars, 1200+ moet neerleggen.
En ze zijn ook nog fugly.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:28 schreef koston het volgende:
[..]
Dan denk ik dat de prijs van deze NB's een drukfout is
http://www.crookedtongues.com/store/itemPage.php?i=16-000030
zo boeiend vind ik ze niet. Ik zou eerder normale 576 releases kopen dan deze.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:25 schreef refused. het volgende:
[..]
Nou ik was laatst bijvoorbeeld op zoek naar deze NB release:
http://www.crookedtongues.com/features/ct_x_nb.php
(576 white forest lime)
50 limited 2004 release, ben wel benieuwd, als je hem al tegen komt, wat je er voor kwijt bent maar dat zal ook geen prettig prijsje zijn.
1 paar is geen release, dus die telt nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:28 schreef koston het volgende:
[..]
Dan denk ik dat de prijs van deze NB's een drukfout is
http://www.crookedtongues.com/store/itemPage.php?i=16-000030
Vind die lime echt vet, was ook niet amused toen ik er achter kwam dat het een 4 jaar oude 50 ltd release wasquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zo boeiend vind ik ze niet. Ik zou eerder normale 576 releases kopen dan deze.
[..]
1 paar is geen release, dus die telt niet
Ziet er goed uit, al zou ik ff naar de action gaan om wat kleine zwarte sokjes te scoren. Maar ik blijf NB's toch het aller mooist onder een korte broek vinden.quote:
Ik heb zwarte korte sokjes maar af en toe is het ook handig om die dingen te wassenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, al zou ik ff naar de action gaan om wat kleine zwarte sokjes te scoren. Maar ik blijf NB's toch het aller mooist onder een korte broek vinden.
Iets meer dan 2 weken terug inderdaad. Supersnel, ik had ze volgende week op z'n vroegst verwacht. Levertijd was 3-4 weken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:48 schreef TM-R het volgende:
Dat was snel!
Hoelang gelede heb je besteld!? 2 weken toch?
ik dacht dat de levertijd 4 weken was!
Die zaten er standaard in. Kreeg ook nog witte derbij.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:36 schreef thaWarhead het volgende:
Paarse veters uit de Court Forces. Nu.
waar in batavia-stad? In de nike winkel want daar vond ik vorige maand niks.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:16 schreef xanderv het volgende:
Ik heb de volgende lights een poos terug in batavia stad gekocht 50¤ deze zie je volgens mij niet veel. Eindelijk eens een paar schoenen die ik mooi vondt in maat 49.5 voor een leuk bedrag.
[ afbeelding ]
Wel al een beetje afgeragt
Voor liefhebber er stond vorige week nog een paar in maat 49.5 .. In andere maten zijn ze niet verkrijgbaar.
Was dat niet vejay?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 00:17 schreef sjimz het volgende:
Een andere fok user had ook mad last van cracks bij zijn chlorophyls AM Light.
Lees het topic eens door. Ik heb hier allang antwoord op gegeven. Of het nou de states, taiwan, mongolië of indonesië is, Ik heb hier antwoord op gegeven.quote:Op donderdag 3 juli 2008 23:24 schreef Words het volgende:
Hoe hoog zijn de invoerrechten als je schoenen de states besteld? Ik bedoel als je pakketje ergens op schiphol gecheckt wordt. Hoeveel moet je dan neerleggen om ze toch te krijgen.
quote:Next year Nike will release some new colorways of the Air Trainer III. They released the Optimus Prime ATIII last year, but then the ATIII quickly vanished. Earlier this year Nike blessed Trainer heads with another lovely Chlorophyll AT1 retro. The ATIII has been on an extended vaction, but 2009 will put an end to the drought. We present you with a preview of not one, but three colorways that will drop next year. Peep the colorways and pricing after the jump…
Dark Grey/Black-Neutral Grey-Varsity Red ($110)
Neutral Grey/Flint Grey-Varsity Royal-Dark Obsidian ($110)
Black/Max Orange-Classic Charcoal-Varsity Purple ($110)
BRON: TheShoeGamequote:
Hell fucking yeahquote:Op vrijdag 4 juli 2008 11:05 schreef SHOOOTO het volgende:
Nike Air Trainer III - 2009 Preview
[..]
[..]
BRON: TheShoeGame
Je kan het plaatje toch ergens anders uploaden?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:12 schreef seto het volgende:
planet ligt er godverdomme al 2 dagen uit, kan geen foto van mijn blackbeards posten
Rood!quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:16 schreef seto het volgende:
ik bedoel mijn isp, zit nu ergens anders te internetten
heb jij trouwens zwarte of rode veters erin? heb nu die rode, maar neig toch meer naar de zwarte.
Zwarte.quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:16 schreef seto het volgende:
ik bedoel mijn isp, zit nu ergens anders te internetten
heb jij trouwens zwarte of rode veters erin? heb nu die rode, maar neig toch meer naar de zwarte.
Jason Markk?quote:Op vrijdag 4 juli 2008 12:43 schreef vejay het volgende:
en ja het waren inderdaad mijn chlorophyll/pine green lights die ook zo crackten als gek.
al is dat niet meer m'n grootste zorg, gisteren tijdens het rustig aan doen allemaal moddervlekken op m'n veters en in het suede gekomen... wat was die troep ook alweer waar je dat mee kon schoonmaken?
Retail hequote:Op vrijdag 4 juli 2008 19:47 schreef Teije het volgende:
zEuZeUwwW sJiMsS, lekker hoor. Waarom zo duuuuuuuuuuur.
lelijke patta'squote:Op vrijdag 4 juli 2008 14:02 schreef NeoDweezil het volgende:
gooi net de lijn erop met TPG
mn pakketje is gister vrijgegeven
dus over een paar dagen in het bezit van
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
nu maar hopen dat het het wachten waard was
vandaag ook een mailje gekregen dat de betaling binnen is, sjeez duurde meer dan een weekquote:Op vrijdag 4 juli 2008 10:17 schreef TM-R het volgende:
@sjeppert: ik heb ook deze week besteld bij Main-source, betaald met paypall. kreeg een bevestging van betalding.
dag erna van verzending en uurtje daarna nog een bevestiging van DHL dat het ontvangen was,
weet niet of je wat aan die info hebt maar ok
Ik vind de kleuren combo enorm gruweljjk, ik zit nog wel te twijfelen tussen dez en de de New Castles.....quote:
Precies, to dat ik deze zag....maar goed. Verder vind ik de Piet Mondrians ook wel wat hebben.quote:
Liggen die krengen ondertussen al in de winkels? Ik heb ze iig nog nergens gespot.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:00 schreef sjeppert het volgende:
ga voor de lobsters
imo mooiste sb dunk de laatste tijd uitgebracht
Castelvania's?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:17 schreef TM-R het volgende:
Ze zijn zo te zien uit,
voor degene met 46
http://cgi.ebay.nl/Nike-D(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik dig die Castelvania's wel meer dan die lobsters.
Moet me inhouden niks uit te gevenn:$
Bi de lokale nintendo dealer, je weet toch!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:04 schreef Teije het volgende:
yoyoyoyoyoyoy bojz waar cop ik deze castlevaniatjuhs
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:16 schreef TM-R het volgende:
Ik vind die lobsters echt geweldig,
vooral dat bandje geweldig!
Toch jammer dat het een SB is, wil ook weleens een dunk hebben
Ik heb alleen nog de duck hunt zapper!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:10 schreef Teije het volgende:
Ik heb 2 hier nog wel ergens liggen, excl. NES.
TM-R moet je niet serieus nemen. Die praat wel vaker een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:10 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar het zijn Dunks!! Uit de SB lijn van Nike![]()
Oh. ok. Maar nu wil ik toch eens weten wat die castlevania's zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
TM-R moet je niet serieus nemen. Die praat wel vaker een beetje vreemd.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:14 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Oh. ok. Maar nu wil ik toch eens weten wat die castlevania's zijn
bedoel normale dunks slimmerikquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:10 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar het zijn Dunks!! Uit de SB lijn van Nike![]()
en thnx, name switch kan gebeurequote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
TM-R moet je niet serieus nemen. Die praat wel vaker een beetje vreemd.
Gebeurt alleen bij de ene wat vaker dan de andere.quote:
Ah k, ik heb nog nooit III's gerockt, maar normaal gesproken idd altijd vastquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:22 schreef refused. het volgende:
Trainer III wil je echt niet met strap vast rocken, en geloof me... ik ben een groot voorstander van strap vast.
www.pritoz.com?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:47 schreef sjeppert het volgende:
misschien handig om de site erbij te vermelden
Jep die CW's van 2009 zijn erg dope!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:38 schreef vejay het volgende:
Je draagt ze echt veel
Begin volgend jaar komen mijn eerste paartjes III's, ze zijn zo dope.
Heb 11 sb's en 11 reverse jam's, die jam's zijn iets groter. 10,5 zou net aan zijn bij mij denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:43 schreef GuyFawkes het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe Reverse Jam's vallen tov Trainer II's of andere SB's?
De newcastles zijn zo veel doper dan de 720's.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:57 schreef PinPine het volgende:
Sinds vanmiddag de trotse eigenaar van een paar Nike Dunk SB Newcastle. Ik ging voor de 720's maar daar hadden ze alleen nog maar een paar 13+ van staan en ikzelf ben een 10+
[ afbeelding ]
Nu nog een vet shirt erboven....
vet maar het zijn lights, de Air Max 2, Air Max 89quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:54 schreef namzug het volgende:
Oke als sneaker freak kijk ik natuurlijk vaak in deze topic. Ik weet niet helemaal of dit hier thuis zou horen, maar wat mij betreft wel. Allemaal kennen we natuurlijk de Air Max 1987, de moeder aller Air Max schoenen natuurlijk... Ik kwam zostraks tijdens het shoppen online een vet shirt tegen dat waarschijnlijk een ode is aan deze uber shoen.
check:
[ afbeelding ]
hier in detail:
[ afbeelding ]
Ik wou t even delen en hoop dus dat het in deze topic op de juiste plek is.
Supah :p maar iemand nog andere voorbeeldenquote:
Zijn plimsolls, kijk maar op asos.com ofzoquote:Op zondag 6 juli 2008 12:36 schreef Sakray het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik zulke schoene kan halen (die rechtse)??
Hoorde van een vriend dat het swearshoes zijn maar als ik daarna zoek krijg ik alleen hele puntige schoenen van leer.
Deze zijn van die stoffen kzie er steeds meer mense op lopen en tis ook erg populair in london las ik.
Ik zoek ze al enige tijd maar kan ze nergens vinden (Ik zoek zwarten btw)
Iemand een idee waar ik ze kan vinde of hoe ze uberhaubt hete?
Aaah thanks plimsolls dusquote:Op zondag 6 juli 2008 13:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zijn plimsolls, kijk maar op asos.com ofzo
plimsolls zijn gewoon te koop bij van haren e.d.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:50 schreef Sakray het volgende:
[..]
Aaah thanks plimsolls dusthanks man
je weet zeker geen winkel in NL die ze heeft ??
thanks ik zal eens kijken bij van harenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:29 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
plimsolls zijn gewoon te koop bij van haren e.d.
Kheb de site van Van Haren door gekeken maar daar staan ze niet op =/quote:Op zondag 6 juli 2008 14:29 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
plimsolls zijn gewoon te koop bij van haren e.d.
Dat bepaal jij niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef vejay het volgende:
en zelfs dan kan het eigenlijk niet
Op welke post is dat gedoeld ?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:47 schreef thaWarhead het volgende:
Je vergeet erbij te zetten dat ze kwalitatief ruk zijn.
Op jou postquote:
Ik sta 3 dagen in de week zo'n MOOIE SPRAY bij mensen aan te smeren met een slap lul verhaal! en als ze het niet willen gooi ik nog een keer een duif uit me mouw waardoor ze toch overtuigd zijn. Dus het sprayen gaat optimaalquote:Op zondag 6 juli 2008 23:02 schreef Sakray het volgende:
[..]
Op jou post
Kwaliteit van die Nike's zijn niet optimaal
Bij meedere mensen gebeurt dat de kleuren uitlopen enz
Dus oppassen met regen
Wat is er nou precies zo kut aan? Bij mij zijn iig nog geen doorgelopen kleuren of ingezakte toeboxes gesignaleerd. En ik rock ze toch best hard.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:47 schreef thaWarhead het volgende:
Je vergeet erbij te zetten dat ze kwalitatief ruk zijn.
Nee, van een gast van nikeskateboarding.org. Maar ik wil ze toch echt hebben......:(quote:Op zondag 6 juli 2008 23:23 schreef koston het volgende:
[..]
Wat is er nou precies zo kut aan? Bij mij zijn iig nog geen doorgelopen kleuren of ingezakte toeboxes gesignaleerd. En ik rock ze toch best hard.
PinPine: Is dat je eigen foto?
Waar gekocht?quote:Op maandag 7 juli 2008 00:31 schreef sjeppert het volgende:
gewoon kopen als je ze graag wilt
de mijne zijn hopelijk nu onderweg
Ah dankjequote:Op maandag 7 juli 2008 01:08 schreef vejay het volgende:
www.main-source.co.uk heeft ze ook tha-dark. 97,50 incl verzendkosten als ik me niet vergis. Als je importeert zul je ze voor 70 a 80 hebben, maar dan loop je kans dat je douanekosten moet betalen en zit je weer ver boven die 97,50....
Wellicht past een 8 of 9 ook? Ik draag zowel 8.5 als 9.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ah dankje
Maar helaas niet meer in mijn maat (8.5, stomme maat!)
Of teminste dat denk ik, want dat heb ik ook in mijn dunks.
Dan heb je geluk, want zelfs bij elk paar dat ik in de winkel heb gezien was de toebox fucked. En over die post met die spray: Zulke shit verneukt je schoenen echt. Jaaaaaaaren geleden eens op een volledig wit paar gebruikt en kreeg spontaan vergelingen. Sindsdien komt die troep niet meer op mijn schoenen.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:23 schreef koston het volgende:
[..]
Wat is er nou precies zo kut aan? Bij mij zijn iig nog geen doorgelopen kleuren of ingezakte toeboxes gesignaleerd. En ik rock ze toch best hard.
PinPine: Is dat je eigen foto?
Opperbest heeft ze ook nog, 100 euroquote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef PinPine het volgende:
[..]
Nee, van een gast van nikeskateboarding.org. Maar ik wil ze toch echt hebben......:(
nice, misschien iets voor Toetquote:Op maandag 7 juli 2008 09:50 schreef refused. het volgende:
Ik heb ook nog nooit mondriaans zonder verneukte toebox gezien. Gisteren bij 247 geweest en ze hadden best leuk spul liggen, Pappa bear, money cats mid en high, linoleums, Day of the dead trainer (wilde 'm halen maar vond 110 wat aan de dure kant), veel leuke vans etc.
H&M, Zara, Asos.. zoek eens op plimsolesquote:Op zondag 6 juli 2008 12:36 schreef Sakray het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik zulke schoene kan halen (die rechtse)??
Hoorde van een vriend dat het swearshoes zijn maar als ik daarna zoek krijg ik alleen hele puntige schoenen van leer.
Deze zijn van die stoffen kzie er steeds meer mense op lopen en tis ook erg populair in london las ik.
Ik zoek ze al enige tijd maar kan ze nergens vinden (Ik zoek zwarten btw)
Iemand een idee waar ik ze kan vinde of hoe ze uberhaubt hete?
Ik vind de Oranje mooier!quote:Op maandag 7 juli 2008 17:31 schreef shiftsix het volgende:
die laatste zijn homegrowns, maar dan ehhm omgekeerd ofzo
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |