Kopen wat je zelf wil en je keuze niet laten afhangen van wat lui in dit topic.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:06 schreef Daywalk3r het volgende:
Heb ff gemailed of het mogelijk is om deze
[ afbeelding ]
te veranderen voor deze
[ afbeelding ]
Ik heb mijn bestelling al op CT gedaan voor die 1500's en ze waren er nog in mijn maatquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:09 schreef Teije het volgende:
Ze zijn al uitverkocht, manz.
'k vind ze in ieder geval spuuglelijkquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:27 schreef mbargo het volgende:
Legit?
http://www.marktplaats.nl(...)ed-edition-rare.html
Uiteraard niet.. Maar ik vond ze zelf ook gewoon mooier.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Kopen wat je zelf wil en je keuze niet laten afhangen van wat lui in dit topic.
Iedere z'n keuze. Who gives a shit.
Kopen dan!quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Uiteraard niet.. Maar ik vond ze zelf ook gewoon mooier.
Ben fan van blauw
sneakerzion is legit.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:36 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
Ik denk ook van niet. En mijn gevoel zegt me dat die sneakerzion ook niet helemaal oké is.
Ik noem het paarsquote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Uiteraard niet.. Maar ik vond ze zelf ook gewoon mooier.
Ben fan van blauw
quote:
ik ookquote:Op dinsdag 1 juli 2008 22:08 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ze, ik wil ze.
Nu maar hopen......
Dit wordt de eerste die ik bestel.quote:
picsquote:Op woensdag 2 juli 2008 11:04 schreef refused. het volgende:
Oh en m´n toothpaste is lichtelijk gaan cracken gsiteren, kutzooi.
zomfgquote:Op woensdag 2 juli 2008 10:40 schreef sjimz het volgende:
In de tussentijd dat seto en ik op onze zwarte baarden wachten heb ik nog maar de Holy Grail van Brian uit de Gouden Kooi gehaald: Nike Air max 95 Parra (Running Man)
[ afbeelding ]
Dat gaat allemaal perfect moet ik zeggen. Lekker luchtige voetjes.quote:Op woensdag 2 juli 2008 13:33 schreef vejay het volgende:
Met slippers de straat op loopt/fietst/kart toch niet comfortabel..?
kreeg je een mailtje wanneer ze verzonden waren of alleen een bevestigingsmail voor de orderquote:Op woensdag 2 juli 2008 16:31 schreef TM-R het volgende:
Ik vind die 95's echt drama.
Main-source heeft net mijn AM1 tech pack verstuurd(6)!
Hoop dat ze er snel zijn!
Kan wel, ik moest een formulier invullen en mn sleutels achter latenlaten. Maar ze belden eerder en er werd niets over gezegd.quote:
Nee, jij wel ?quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:10 schreef seto het volgende:
sjimz heb jij al berichtje dat je schoenen verstuurd zijn?
Very nice, ik zag ze bij Supervet in Utrecht staan. Ben zelf dringend op zoek naar een paar leuk airmaxjes......want de hele dag op een paar Vans in een winkel staan is behoorlijk Hell voor mijn voetjes. Iemand nog leuke suggesties mbt to kleurenquote:Op woensdag 2 juli 2008 14:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ik alleen aan met mooi weer, regent het nu.
Dat heb ik ook met vans. Ze staan erg ok alleen zitten niet heel erg lekker. Die zool is echt super stug en er komt ook totaal geen lucht doorheen dus dat is ook niet alles.quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:52 schreef PinPine het volgende:
[..]
Very nice, ik zag ze bij Supervet in Utrecht staan. Ben zelf dringend op zoek naar een paar leuk airmaxjes......want de hele dag op een paar Vans in een winkel staan is behoorlijk Hell voor mijn voetjes. Iemand nog leuke suggesties mbt to kleuren
En welke winkel is dat?quote:Op woensdag 2 juli 2008 22:04 schreef PinPine het volgende:
Precies....Maar bij ons inde winkel staan een paar Air Max 90's en een paar Air Max 1's, maar de kleuren vind ik zo standard.
Van de week deze nog gehaald Vaul Lx:
[ afbeelding ]
HuH? Air stabs zonder fucked up toebox? Nice!quote:Op woensdag 2 juli 2008 14:38 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[ afbeelding ]
Doe ik alleen aan met mooi weer, regent het nu.
Dat was snel!quote:Op woensdag 2 juli 2008 21:23 schreef elcastel het volgende:
Net mijn schoenen binnen gekregen; NikeID dus. Schoenen in de clubkleuren, eigen spelersnummer erop, een tijger in de flap (mijn Chinese strerrenbeeld) en de clubnaam erin. Ze zaten erg krap in het begin, maar beginnen nu al echt lekker te zitten, kwestie van goed inlopen dus :
[ afbeelding ]
Toch een klein feestje hier, ik vind het echt tof dat je je eigen schoen kunt maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |