Oh, dat doe ik ook wel. Maar sb spreekt mij gewoon veel meer aan, vanwege exclusiviteit, originaliteit, dope collabs en omdat ik gewoon nog een skateboarder ben. Nike sb is gewoon mijn merk.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:11 schreef vejay het volgende:
@koston: je wordt toch niet gesponsord? fuck het merkje wat erop staat, rock gewoon wat je mooi vind, je hoeft toch niet te kiezen tussen het één of het ander?
Zou kunnen, ik heb weinig kennis van NB. Maar toch zie ik veel meer NB, zowel op de straat, in de shop, en online. Als je het over dunks hebt mss wel, maar toch niet sb dunks?quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:29 schreef refused. het volgende:
NB exclusives zijn exclusiever dan SB exclusives over het algemeen. En de collabs van NB vind ik ook stukken chiller, crooked tongues, provider, toothpaste, colette etc. + Zie ik vaker mensen op dunks lopen dan op NB.
Eens. De meeste nieuwe releases vind ik echt tegen vallen, ik ga me nu alleen richten op Pink en Silver boxes.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:29 schreef refused. het volgende:
Ik begin de laatste tijd eigenlijk een beetje genoeg te krijgen van SB, overkill, mindere releases etc. Wil me qua eigenlijk beperken tot oude releases + 2 tone CW highs.
Ja absoluut, maargoed dat is puur persoonlijk natuurlijk. Plus de prijzen voor een stel Huffs of Tiffs zijn echt belachelijk gewoon omdat IEDEREEN ze wilt... niet dat de prijs voor de providers echt normaal zijn maargoed.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:40 schreef koston het volgende:
[..]
En vind je die collabs echt beter dan de collabs met Diamond, Huf, Melvins, Dino Jr, C&K, De la Soul en ga zo maar door?
Ik heb eigenlijk maar 3 SB's, Doom, Cali & C&K.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:44 schreef vejay het volgende:
Maar dan neem je wel ook standaard releases erbij, terwijl jij misschien wel de meest zeldzame releases in je kast heb staan qua SB. Dat is een kromme vergelijking natuurlijk.
Is ook zo, maar sb is gewoon exclusiever omdat het op minder plekken te krijgen is. Hier in de buurt zit maar een skateshop met een sb account, terwijl er drie of vier winkels zijn met NB. En verder zijn er voor zover ik weet geen sites (de afzetters van Flightclub uitgezonderd) waar je gewoon zo heat kan bestellen. En als ik naar CT kijk, kan dat dus wel met de heat van NB.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:47 schreef vejay het volgende:
Doelde dan ook meer op koston. Ik bedoel... Hij zegt SB is exclusief en origineel, en NB zie je overal. Maar Providers kom je dus ook vrijwel nooit tegen, net als heinekens of what the dunks bijvoorbeeld. Je kunt niet een limited SB release met een 40 euro schoen van NB.
Probeer maar eens providers, toothpaste, colettes of die crooked tongues 50 limited te vinden die ik laatst zocht. En dan zijn die providers nog maar net uit. Zowel SB als NB heat is gewoon makkelijk te krijgen via internet. SB heat retail vrijwel overal in Nederland zelfs.quote:Op donderdag 3 juli 2008 11:52 schreef koston het volgende:
[..]
Is ook zo, maar sb is gewoon exclusiever omdat het op minder plekken te krijgen is. Hier in de buurt zit maar een skateshop met een sb account, terwijl er drie of vier winkels zijn met NB. En verder zijn er voor zover ik weet geen sites (de afzetters van Flightclub uitgezonderd) waar je gewoon zo heat kan bestellen. En als ik naar CT kijk, kan dat dus wel met de heat van NB.
Hoezo makkelijk te krijgen via internet? Ik ben actief op zoek naar zo'n beetje alle pink en silver boxes, maar tot nu toe weinig succes in mijn maat. En wat bedoel je precies met die laatste zin? Die snap ik niet helemaal.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:04 schreef refused. het volgende:
[..]
Probeer maar eens providers, toothpaste, colettes of die crooked tongues 50 limited te vinden die ik laatst zocht. En dan zijn die providers nog maar net uit. Zowel SB als NB heat is gewoon makkelijk te krijgen via internet. SB heat retail vrijwel overal in Nederland zelfs.
Omdat die pink en silver boxes allemaal al oude releases zijn.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:14 schreef koston het volgende:
[..]
Hoezo makkelijk te krijgen via internet? Ik ben actief op zoek naar zo'n beetje alle pink en silver boxes, maar tot nu toe weinig succes in mijn maat. En wat bedoel je precies met die laatste zin? Die snap ik niet helemaal.
Zoek je ook op het Nike SB forum gedeelte? Daar zie je vrijwel alles wel een keer voorbij komen.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:14 schreef koston het volgende:
[..]
Hoezo makkelijk te krijgen via internet? Ik ben actief op zoek naar zo'n beetje alle pink en silver boxes, maar tot nu toe weinig succes in mijn maat. En wat bedoel je precies met die laatste zin? Die snap ik niet helemaal.
Euh ja, dat snap ik. Maar op CT staan wel nog een hoop oudere NB releases, of vergis ik me daarin?quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:15 schreef sjimz het volgende:
[..]
Omdat die pink en silver boxes allemaal al oude releases zijn.
Nike air max releases uit 2005 zijn nu toch ook niet meer te verkrijgen in de meeste winkels?
Tuurlijk, alleen de laatste tijd komt er helemaal nix wat ik wil voorbij. Momenteel staat er alleen een paar UNKLES te koop voor $500, maar dat gaat me nog net iets te ver. Alhoewel ik daar wel over heb gedacht, maar ik zal toch gewoon mn huur moeten betalenquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:18 schreef refused. het volgende:
[..]
Zoek je ook op het Nike SB forum gedeelte? Daar zie je vrijwel alles wel een keer voorbij komen.
Nou ik was laatst bijvoorbeeld op zoek naar deze NB release:quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:17 schreef SHOOOTO het volgende:
Elk sneakermerk heeft wel "limited" of "exclusives" series, Puma, adidas etc. Er wordt gewoon meer betaald voor de swoosh.
Ik heb ook geen NBs gezien die $1000+ zijn (wel 600+, was een paar NEW BALANCE M577 WHT patta (120pairs limited), terwijl je bijvoorbeeld voor een paar adidas 35th UNDFTD superstars, 1200+ moet neerleggen.
imo zijn GRs (vanaf 2003) moeilijk te vinden dan limited stuff. Zelf zoek ik nog de re-retro van adidas Metro Attitude low in een NYC cw, die zie ik echt nooit.
Dan denk ik dat de prijs van deze NB's een drukfout isquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:17 schreef SHOOOTO het volgende:
Ik heb ook geen NBs gezien die $1000+ zijn (wel 600+, was een paar NEW BALANCE M577 WHT patta (120pairs limited), terwijl je bijvoorbeeld voor een paar adidas 35th UNDFTD superstars, 1200+ moet neerleggen.
En ze zijn ook nog fugly.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:28 schreef koston het volgende:
[..]
Dan denk ik dat de prijs van deze NB's een drukfout is
http://www.crookedtongues.com/store/itemPage.php?i=16-000030
zo boeiend vind ik ze niet. Ik zou eerder normale 576 releases kopen dan deze.quote:Op donderdag 3 juli 2008 12:25 schreef refused. het volgende:
[..]
Nou ik was laatst bijvoorbeeld op zoek naar deze NB release:
http://www.crookedtongues.com/features/ct_x_nb.php
(576 white forest lime)
50 limited 2004 release, ben wel benieuwd, als je hem al tegen komt, wat je er voor kwijt bent maar dat zal ook geen prettig prijsje zijn.
1 paar is geen release, dus die telt nietquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:28 schreef koston het volgende:
[..]
Dan denk ik dat de prijs van deze NB's een drukfout is
http://www.crookedtongues.com/store/itemPage.php?i=16-000030
Vind die lime echt vet, was ook niet amused toen ik er achter kwam dat het een 4 jaar oude 50 ltd release wasquote:Op donderdag 3 juli 2008 12:53 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
zo boeiend vind ik ze niet. Ik zou eerder normale 576 releases kopen dan deze.
[..]
1 paar is geen release, dus die telt niet
Ziet er goed uit, al zou ik ff naar de action gaan om wat kleine zwarte sokjes te scoren. Maar ik blijf NB's toch het aller mooist onder een korte broek vinden.quote:
Ik heb zwarte korte sokjes maar af en toe is het ook handig om die dingen te wassenquote:Op donderdag 3 juli 2008 13:38 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, al zou ik ff naar de action gaan om wat kleine zwarte sokjes te scoren. Maar ik blijf NB's toch het aller mooist onder een korte broek vinden.
Iets meer dan 2 weken terug inderdaad. Supersnel, ik had ze volgende week op z'n vroegst verwacht. Levertijd was 3-4 weken.quote:Op donderdag 3 juli 2008 09:48 schreef TM-R het volgende:
Dat was snel!
Hoelang gelede heb je besteld!? 2 weken toch?
ik dacht dat de levertijd 4 weken was!
Die zaten er standaard in. Kreeg ook nog witte derbij.quote:Op donderdag 3 juli 2008 18:36 schreef thaWarhead het volgende:
Paarse veters uit de Court Forces. Nu.
waar in batavia-stad? In de nike winkel want daar vond ik vorige maand niks.quote:Op dinsdag 1 juli 2008 23:16 schreef xanderv het volgende:
Ik heb de volgende lights een poos terug in batavia stad gekocht 50¤ deze zie je volgens mij niet veel. Eindelijk eens een paar schoenen die ik mooi vondt in maat 49.5 voor een leuk bedrag.
[ afbeelding ]
Wel al een beetje afgeragt
Voor liefhebber er stond vorige week nog een paar in maat 49.5 .. In andere maten zijn ze niet verkrijgbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |