Ik vind de kleuren combo enorm gruweljjk, ik zit nog wel te twijfelen tussen dez en de de New Castles.....quote:
Precies, to dat ik deze zag....maar goed. Verder vind ik de Piet Mondrians ook wel wat hebben.quote:
Liggen die krengen ondertussen al in de winkels? Ik heb ze iig nog nergens gespot.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 00:00 schreef sjeppert het volgende:
ga voor de lobsters
imo mooiste sb dunk de laatste tijd uitgebracht
Castelvania's?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:17 schreef TM-R het volgende:
Ze zijn zo te zien uit,
voor degene met 46
http://cgi.ebay.nl/Nike-D(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Ik dig die Castelvania's wel meer dan die lobsters.
Moet me inhouden niks uit te gevenn:$
Bi de lokale nintendo dealer, je weet toch!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:04 schreef Teije het volgende:
yoyoyoyoyoyoy bojz waar cop ik deze castlevaniatjuhs
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 11:16 schreef TM-R het volgende:
Ik vind die lobsters echt geweldig,
vooral dat bandje geweldig!
Toch jammer dat het een SB is, wil ook weleens een dunk hebben
Ik heb alleen nog de duck hunt zapper!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:10 schreef Teije het volgende:
Ik heb 2 hier nog wel ergens liggen, excl. NES.
TM-R moet je niet serieus nemen. Die praat wel vaker een beetje vreemd.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:10 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar het zijn Dunks!! Uit de SB lijn van Nike![]()
Oh. ok. Maar nu wil ik toch eens weten wat die castlevania's zijnquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
TM-R moet je niet serieus nemen. Die praat wel vaker een beetje vreemd.
quote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:14 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Oh. ok. Maar nu wil ik toch eens weten wat die castlevania's zijn
bedoel normale dunks slimmerikquote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:10 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Maar het zijn Dunks!! Uit de SB lijn van Nike![]()
en thnx, name switch kan gebeurequote:Op zaterdag 5 juli 2008 13:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
TM-R moet je niet serieus nemen. Die praat wel vaker een beetje vreemd.
Gebeurt alleen bij de ene wat vaker dan de andere.quote:
Ah k, ik heb nog nooit III's gerockt, maar normaal gesproken idd altijd vastquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:22 schreef refused. het volgende:
Trainer III wil je echt niet met strap vast rocken, en geloof me... ik ben een groot voorstander van strap vast.
www.pritoz.com?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:47 schreef sjeppert het volgende:
misschien handig om de site erbij te vermelden
Jep die CW's van 2009 zijn erg dope!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:38 schreef vejay het volgende:
Je draagt ze echt veel
Begin volgend jaar komen mijn eerste paartjes III's, ze zijn zo dope.
Heb 11 sb's en 11 reverse jam's, die jam's zijn iets groter. 10,5 zou net aan zijn bij mij denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:43 schreef GuyFawkes het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe Reverse Jam's vallen tov Trainer II's of andere SB's?
De newcastles zijn zo veel doper dan de 720's.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:57 schreef PinPine het volgende:
Sinds vanmiddag de trotse eigenaar van een paar Nike Dunk SB Newcastle. Ik ging voor de 720's maar daar hadden ze alleen nog maar een paar 13+ van staan en ikzelf ben een 10+
[ afbeelding ]
Nu nog een vet shirt erboven....
vet maar het zijn lights, de Air Max 2, Air Max 89quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:54 schreef namzug het volgende:
Oke als sneaker freak kijk ik natuurlijk vaak in deze topic. Ik weet niet helemaal of dit hier thuis zou horen, maar wat mij betreft wel. Allemaal kennen we natuurlijk de Air Max 1987, de moeder aller Air Max schoenen natuurlijk... Ik kwam zostraks tijdens het shoppen online een vet shirt tegen dat waarschijnlijk een ode is aan deze uber shoen.
check:
[ afbeelding ]
hier in detail:
[ afbeelding ]
Ik wou t even delen en hoop dus dat het in deze topic op de juiste plek is.
Supah :p maar iemand nog andere voorbeeldenquote:
Zijn plimsolls, kijk maar op asos.com ofzoquote:Op zondag 6 juli 2008 12:36 schreef Sakray het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik zulke schoene kan halen (die rechtse)??
Hoorde van een vriend dat het swearshoes zijn maar als ik daarna zoek krijg ik alleen hele puntige schoenen van leer.
Deze zijn van die stoffen kzie er steeds meer mense op lopen en tis ook erg populair in london las ik.
Ik zoek ze al enige tijd maar kan ze nergens vinden (Ik zoek zwarten btw)
Iemand een idee waar ik ze kan vinde of hoe ze uberhaubt hete?
Aaah thanks plimsolls dusquote:Op zondag 6 juli 2008 13:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zijn plimsolls, kijk maar op asos.com ofzo
plimsolls zijn gewoon te koop bij van haren e.d.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:50 schreef Sakray het volgende:
[..]
Aaah thanks plimsolls dusthanks man
je weet zeker geen winkel in NL die ze heeft ??
thanks ik zal eens kijken bij van harenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:29 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
plimsolls zijn gewoon te koop bij van haren e.d.
Kheb de site van Van Haren door gekeken maar daar staan ze niet op =/quote:Op zondag 6 juli 2008 14:29 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
plimsolls zijn gewoon te koop bij van haren e.d.
Dat bepaal jij niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef vejay het volgende:
en zelfs dan kan het eigenlijk niet
Op welke post is dat gedoeld ?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:47 schreef thaWarhead het volgende:
Je vergeet erbij te zetten dat ze kwalitatief ruk zijn.
Op jou postquote:
Ik sta 3 dagen in de week zo'n MOOIE SPRAY bij mensen aan te smeren met een slap lul verhaal! en als ze het niet willen gooi ik nog een keer een duif uit me mouw waardoor ze toch overtuigd zijn. Dus het sprayen gaat optimaalquote:Op zondag 6 juli 2008 23:02 schreef Sakray het volgende:
[..]
Op jou post
Kwaliteit van die Nike's zijn niet optimaal
Bij meedere mensen gebeurt dat de kleuren uitlopen enz
Dus oppassen met regen
Wat is er nou precies zo kut aan? Bij mij zijn iig nog geen doorgelopen kleuren of ingezakte toeboxes gesignaleerd. En ik rock ze toch best hard.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:47 schreef thaWarhead het volgende:
Je vergeet erbij te zetten dat ze kwalitatief ruk zijn.
Nee, van een gast van nikeskateboarding.org. Maar ik wil ze toch echt hebben......:(quote:Op zondag 6 juli 2008 23:23 schreef koston het volgende:
[..]
Wat is er nou precies zo kut aan? Bij mij zijn iig nog geen doorgelopen kleuren of ingezakte toeboxes gesignaleerd. En ik rock ze toch best hard.
PinPine: Is dat je eigen foto?
Waar gekocht?quote:Op maandag 7 juli 2008 00:31 schreef sjeppert het volgende:
gewoon kopen als je ze graag wilt
de mijne zijn hopelijk nu onderweg
Ah dankjequote:Op maandag 7 juli 2008 01:08 schreef vejay het volgende:
www.main-source.co.uk heeft ze ook tha-dark. 97,50 incl verzendkosten als ik me niet vergis. Als je importeert zul je ze voor 70 a 80 hebben, maar dan loop je kans dat je douanekosten moet betalen en zit je weer ver boven die 97,50....
Wellicht past een 8 of 9 ook? Ik draag zowel 8.5 als 9.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ah dankje
Maar helaas niet meer in mijn maat (8.5, stomme maat!)
Of teminste dat denk ik, want dat heb ik ook in mijn dunks.
Dan heb je geluk, want zelfs bij elk paar dat ik in de winkel heb gezien was de toebox fucked. En over die post met die spray: Zulke shit verneukt je schoenen echt. Jaaaaaaaren geleden eens op een volledig wit paar gebruikt en kreeg spontaan vergelingen. Sindsdien komt die troep niet meer op mijn schoenen.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:23 schreef koston het volgende:
[..]
Wat is er nou precies zo kut aan? Bij mij zijn iig nog geen doorgelopen kleuren of ingezakte toeboxes gesignaleerd. En ik rock ze toch best hard.
PinPine: Is dat je eigen foto?
Opperbest heeft ze ook nog, 100 euroquote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef PinPine het volgende:
[..]
Nee, van een gast van nikeskateboarding.org. Maar ik wil ze toch echt hebben......:(
nice, misschien iets voor Toetquote:Op maandag 7 juli 2008 09:50 schreef refused. het volgende:
Ik heb ook nog nooit mondriaans zonder verneukte toebox gezien. Gisteren bij 247 geweest en ze hadden best leuk spul liggen, Pappa bear, money cats mid en high, linoleums, Day of the dead trainer (wilde 'm halen maar vond 110 wat aan de dure kant), veel leuke vans etc.
H&M, Zara, Asos.. zoek eens op plimsolesquote:Op zondag 6 juli 2008 12:36 schreef Sakray het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik zulke schoene kan halen (die rechtse)??
Hoorde van een vriend dat het swearshoes zijn maar als ik daarna zoek krijg ik alleen hele puntige schoenen van leer.
Deze zijn van die stoffen kzie er steeds meer mense op lopen en tis ook erg populair in london las ik.
Ik zoek ze al enige tijd maar kan ze nergens vinden (Ik zoek zwarten btw)
Iemand een idee waar ik ze kan vinde of hoe ze uberhaubt hete?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |