Zijn plimsolls, kijk maar op asos.com ofzoquote:Op zondag 6 juli 2008 12:36 schreef Sakray het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik zulke schoene kan halen (die rechtse)??
Hoorde van een vriend dat het swearshoes zijn maar als ik daarna zoek krijg ik alleen hele puntige schoenen van leer.
Deze zijn van die stoffen kzie er steeds meer mense op lopen en tis ook erg populair in london las ik.
Ik zoek ze al enige tijd maar kan ze nergens vinden (Ik zoek zwarten btw)
Iemand een idee waar ik ze kan vinde of hoe ze uberhaubt hete?
Aaah thanks plimsolls dusquote:Op zondag 6 juli 2008 13:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Zijn plimsolls, kijk maar op asos.com ofzo
plimsolls zijn gewoon te koop bij van haren e.d.quote:Op zondag 6 juli 2008 13:50 schreef Sakray het volgende:
[..]
Aaah thanks plimsolls dusthanks man
je weet zeker geen winkel in NL die ze heeft ??
thanks ik zal eens kijken bij van harenquote:Op zondag 6 juli 2008 14:29 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
plimsolls zijn gewoon te koop bij van haren e.d.
Kheb de site van Van Haren door gekeken maar daar staan ze niet op =/quote:Op zondag 6 juli 2008 14:29 schreef GuyFawkes het volgende:
[..]
plimsolls zijn gewoon te koop bij van haren e.d.
Dat bepaal jij niet.quote:Op zondag 6 juli 2008 19:33 schreef vejay het volgende:
en zelfs dan kan het eigenlijk niet
Op welke post is dat gedoeld ?quote:Op zondag 6 juli 2008 22:47 schreef thaWarhead het volgende:
Je vergeet erbij te zetten dat ze kwalitatief ruk zijn.
Op jou postquote:
Ik sta 3 dagen in de week zo'n MOOIE SPRAY bij mensen aan te smeren met een slap lul verhaal! en als ze het niet willen gooi ik nog een keer een duif uit me mouw waardoor ze toch overtuigd zijn. Dus het sprayen gaat optimaalquote:Op zondag 6 juli 2008 23:02 schreef Sakray het volgende:
[..]
Op jou post
Kwaliteit van die Nike's zijn niet optimaal
Bij meedere mensen gebeurt dat de kleuren uitlopen enz
Dus oppassen met regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |