Wat is er nou precies zo kut aan? Bij mij zijn iig nog geen doorgelopen kleuren of ingezakte toeboxes gesignaleerd. En ik rock ze toch best hard.quote:Op zondag 6 juli 2008 22:47 schreef thaWarhead het volgende:
Je vergeet erbij te zetten dat ze kwalitatief ruk zijn.
Nee, van een gast van nikeskateboarding.org. Maar ik wil ze toch echt hebben......:(quote:Op zondag 6 juli 2008 23:23 schreef koston het volgende:
[..]
Wat is er nou precies zo kut aan? Bij mij zijn iig nog geen doorgelopen kleuren of ingezakte toeboxes gesignaleerd. En ik rock ze toch best hard.
PinPine: Is dat je eigen foto?
Waar gekocht?quote:Op maandag 7 juli 2008 00:31 schreef sjeppert het volgende:
gewoon kopen als je ze graag wilt
de mijne zijn hopelijk nu onderweg
Ah dankjequote:Op maandag 7 juli 2008 01:08 schreef vejay het volgende:
www.main-source.co.uk heeft ze ook tha-dark. 97,50 incl verzendkosten als ik me niet vergis. Als je importeert zul je ze voor 70 a 80 hebben, maar dan loop je kans dat je douanekosten moet betalen en zit je weer ver boven die 97,50....
Wellicht past een 8 of 9 ook? Ik draag zowel 8.5 als 9.quote:Op maandag 7 juli 2008 01:28 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ah dankje
Maar helaas niet meer in mijn maat (8.5, stomme maat!)
Of teminste dat denk ik, want dat heb ik ook in mijn dunks.
Dan heb je geluk, want zelfs bij elk paar dat ik in de winkel heb gezien was de toebox fucked. En over die post met die spray: Zulke shit verneukt je schoenen echt. Jaaaaaaaren geleden eens op een volledig wit paar gebruikt en kreeg spontaan vergelingen. Sindsdien komt die troep niet meer op mijn schoenen.quote:Op zondag 6 juli 2008 23:23 schreef koston het volgende:
[..]
Wat is er nou precies zo kut aan? Bij mij zijn iig nog geen doorgelopen kleuren of ingezakte toeboxes gesignaleerd. En ik rock ze toch best hard.
PinPine: Is dat je eigen foto?
Opperbest heeft ze ook nog, 100 euroquote:Op zondag 6 juli 2008 23:25 schreef PinPine het volgende:
[..]
Nee, van een gast van nikeskateboarding.org. Maar ik wil ze toch echt hebben......:(
nice, misschien iets voor Toetquote:Op maandag 7 juli 2008 09:50 schreef refused. het volgende:
Ik heb ook nog nooit mondriaans zonder verneukte toebox gezien. Gisteren bij 247 geweest en ze hadden best leuk spul liggen, Pappa bear, money cats mid en high, linoleums, Day of the dead trainer (wilde 'm halen maar vond 110 wat aan de dure kant), veel leuke vans etc.
H&M, Zara, Asos.. zoek eens op plimsolesquote:Op zondag 6 juli 2008 12:36 schreef Sakray het volgende:
[ afbeelding ]
Weet iemand waar ik zulke schoene kan halen (die rechtse)??
Hoorde van een vriend dat het swearshoes zijn maar als ik daarna zoek krijg ik alleen hele puntige schoenen van leer.
Deze zijn van die stoffen kzie er steeds meer mense op lopen en tis ook erg populair in london las ik.
Ik zoek ze al enige tijd maar kan ze nergens vinden (Ik zoek zwarten btw)
Iemand een idee waar ik ze kan vinde of hoe ze uberhaubt hete?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |