Gebeurt alleen bij de ene wat vaker dan de andere.quote:
Ah k, ik heb nog nooit III's gerockt, maar normaal gesproken idd altijd vastquote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:22 schreef refused. het volgende:
Trainer III wil je echt niet met strap vast rocken, en geloof me... ik ben een groot voorstander van strap vast.
www.pritoz.com?quote:Op zaterdag 5 juli 2008 16:47 schreef sjeppert het volgende:
misschien handig om de site erbij te vermelden
Jep die CW's van 2009 zijn erg dope!quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:38 schreef vejay het volgende:
Je draagt ze echt veel
Begin volgend jaar komen mijn eerste paartjes III's, ze zijn zo dope.
Heb 11 sb's en 11 reverse jam's, die jam's zijn iets groter. 10,5 zou net aan zijn bij mij denk ik.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:43 schreef GuyFawkes het volgende:
Kan iemand mij vertellen hoe Reverse Jam's vallen tov Trainer II's of andere SB's?
De newcastles zijn zo veel doper dan de 720's.quote:Op zaterdag 5 juli 2008 17:57 schreef PinPine het volgende:
Sinds vanmiddag de trotse eigenaar van een paar Nike Dunk SB Newcastle. Ik ging voor de 720's maar daar hadden ze alleen nog maar een paar 13+ van staan en ikzelf ben een 10+
[ afbeelding ]
Nu nog een vet shirt erboven....
vet maar het zijn lights, de Air Max 2, Air Max 89quote:Op zaterdag 5 juli 2008 15:54 schreef namzug het volgende:
Oke als sneaker freak kijk ik natuurlijk vaak in deze topic. Ik weet niet helemaal of dit hier thuis zou horen, maar wat mij betreft wel. Allemaal kennen we natuurlijk de Air Max 1987, de moeder aller Air Max schoenen natuurlijk... Ik kwam zostraks tijdens het shoppen online een vet shirt tegen dat waarschijnlijk een ode is aan deze uber shoen.
check:
[ afbeelding ]
hier in detail:
[ afbeelding ]
Ik wou t even delen en hoop dus dat het in deze topic op de juiste plek is.
Supah :p maar iemand nog andere voorbeeldenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |