Jawel het begon erg sloom.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 17:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Je kan me niet wijsmaken dat sinds de lancering van Fok! er maar 195 gitaristentopics zijn gemaakt...
ik had een schema + uitleg gevonden op een franse site... maar is al wel 2 jaar geleden ofzo, heb geen idee waar dat was dus! maar is erg cool geworden, klinkt gewoon precies hetzelfde. had de onderdeeltjes besteld op banzaieffects.com, koste me intotaal 35 euro + aantal uurtjes prutsen om het pedaal te maken! misschien is het ook wel wat voor punkjunkquote:Op zondag 9 maart 2008 22:50 schreef MrReElmo het volgende:
[..]
Die wil ik ook al een tijd zelf proberen te maken, maar heb tot nu toe nog nergens een fatsoendelijk schema gevonden... Hoe heb jij deze gemaakt?
Hoe handig moet je daarvoor zijn? Moet je kunnen solderen?quote:Op maandag 10 maart 2008 18:46 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ik had een schema + uitleg gevonden op een franse site... maar is al wel 2 jaar geleden ofzo, heb geen idee waar dat was dus! maar is erg cool geworden, klinkt gewoon precies hetzelfde. had de onderdeeltjes besteld op banzaieffects.com, koste me intotaal 35 euro + aantal uurtjes prutsen om het pedaal te maken! misschien is het ook wel wat voor punkjunkhier zitten namelijk alle fuzz geluiden wel in, en na even draaien met de knoppen kun je ze er ook nog eens uit halen.
ja, en netjes ook, en verstand van electronica is ook handig (of een handige vader, zoals hier het geval)quote:Op maandag 10 maart 2008 19:04 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe handig moet je daarvoor zijn? Moet je kunnen solderen?.
Waarschijnlijk allebei niet. Zoals Dribbel al zei moet je 'm eens goed af laten stellen. Dan hoort elke gitaar goed bespeelbaar te zijn, of 't nu een Stagg is of een Fender (hoewel er natuurlijk wel verschil tussen zitquote:Op maandag 10 maart 2008 20:04 schreef Lightning_NL het volgende:
http://www.feedback.nl/?b=V70CEBK&a=50
Deze heb ik toen gekocht. Brandhout? Of ligt het aan mezelf?
Ohja, en ben er een aan het verbouwenquote:Op maandag 10 maart 2008 18:47 schreef Deansensitized het volgende:
Woohooo, ik mag ook meedoen!!
*is in bezit van een strat
Als je de verzendkosten betaald wil ik het evt ook best even voor je solderen hoorquote:Op maandag 10 maart 2008 19:14 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
ja, en netjes ook, en verstand van electronica is ook handig (of een handige vader, zoals hier het geval)
Zeker geen brandhout, integendeel. Denk ook dat het gewoon aan je afstelling ligtquote:Op maandag 10 maart 2008 20:04 schreef Lightning_NL het volgende:
Deze heb ik toen gekocht. Brandhout? Of ligt het aan mezelf? [afbeelding]
Meer foto's!!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:24 schreef FoggyFreek het volgende:
Sinds enkele weken in het bezit van een Rikkers Telecaster thinline (custom made!) Ontzettend blij mee.
Even snel een stukkie John Mayer Who did you think i was gespeeld
[afbeelding]
Coole finishquote:Op maandag 10 maart 2008 20:24 schreef FoggyFreek het volgende:
Sinds enkele weken in het bezit van een Rikkers Telecaster thinline (custom made!) Ontzettend blij mee.
Even snel een stukkie John Mayer Who did you think i was gespeeld
[ afbeelding ]
Het tremmelo effect op sommige Fender versterkers is in feite een vibrato. En volgens mij noemt Fender officieel hun jengestengels ook vibrato terwijl het een tremmelo is, maar daar wil ik vanaf zijn.quote:
Mooi! Goede keus, naamgenoot!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:41 schreef FoggyFreek het volgende:
Ja 't is een schande he...
nog eentje dan
[ afbeelding ]
Wat een bruut ding!quote:Op maandag 10 maart 2008 20:41 schreef FoggyFreek het volgende:
Ja 't is een schande he... [afbeelding]
nog eentje dan
[afbeelding]
Ik heb 'm ook, maar out of the box is 'ie inderdaad echt kut afgesteld. Ben er laatst beetje mee bezig geweest en hij is nu al een heel stuk beter bespeelbaar (kan nog iets beter) Er zit een pen in de hals, die je bij het gat kunt bijstellen, deze heb ik heel voorzichtig beetje bij beetje bijgedraaid en dat verbeterde de speelbaarheid enorm en zorgde voor minder fretbuzz. Ow ja, en had ook nog een beetje van de kam afgeschuurd. Kam eruit halen, schuurpapiertje op recht oppervlak spannen en daaroverheen schuren zodat die wat ongekort wordt. Wel niet teveel er vanaf halen, als je teveel er vanaf haalt kun je het niet meer terugzetten hequote:Op maandag 10 maart 2008 20:04 schreef Lightning_NL het volgende:
Deze heb ik toen gekocht. Brandhout? Of ligt het aan mezelf?
Als dat je bedoeling was, dan wel.quote:Op maandag 10 maart 2008 21:51 schreef Metalfreak het volgende:
Hmm, er kwam net een blauwe steekvlam en een plof uit mijn oude computer, da's geen goed teken he? [afbeelding]
In principe was dat niet de bedoeling, maar het zag er wel cool uitquote:Op maandag 10 maart 2008 22:03 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als dat je bedoeling was, dan wel.
Maar doorgaans lijkt me dat niet nee
Doe dat nou nietquote:Op maandag 10 maart 2008 22:20 schreef Lightning_NL het volgende:
Ok, ik breng die akoestische Ibanez wel naar Feedback, mogen ze 'm daar voor me afstellen. Daar heb ik toch geen bal verstand van.
Ach, harde schijven eruit en rest lekker wegflikkerenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:25 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
In principe was dat niet de bedoeling, maar het zag er wel cool uit [afbeelding]
(voeding had al heel lang kuren)
Ligt een beetje aan je budget, maar volgens mij zou die Ibanez best redelijk moeten spelen. Waar speel je normaal op, wat vind je precies niet lekker spelen, en wat voor snaren heb je erop liggen?quote:Op maandag 10 maart 2008 19:39 schreef Lightning_NL het volgende:
Hoi mensen,
ik speel al een tijd lang electrisch gitaar. Laatste 2 jaar amper tijd voor gehad, dus m'n skills zijn enorm onderuit gezaktMaarrrr, nu ben ik een beetje geinteresseerd geraakt in wat andere muziek, zoals John Jackson, en country vind ik ook interessant. Ik heb een jaar geleden een goedkope Ibanez acoustic gekocht, niet echt tevreden over. Ik vind 'm niet lekker spelen. Wat is nou eigenlijk een leuke acoustische gitaar om lekker op te spelen?
Idem.quote:Op maandag 10 maart 2008 18:47 schreef Deansensitized het volgende:
Woohooo, ik mag ook meedoen!!
Feedback ook niet.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:20 schreef Lightning_NL het volgende:
Ok, ik breng die akoestische Ibanez wel naar Feedback, mogen ze 'm daar voor me afstellen. Daar heb ik toch geen bal verstand van.
Hoppa! Weer een OP waardige postquote:Op maandag 10 maart 2008 22:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Feedback ook niet. [afbeelding].
Zoek een gitaarreparateur.
Nee, gewoon nieuwe voeding erin, ding hangt aan mijn LCD TV, is toch wel heel handig af en toe.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ach, harde schijven eruit en rest lekker wegflikkeren
Er heerst toch echt een algehele afkeer tegen Feedback overal he? En toch is het er altijd wel druk... Ik vind het ook wel leuk om altijd ff rond te kijken daar in Eindhoven en de snaren zijn daar goedkoper dan bij m'n lokale gitaarhandelaar (die overigens momenteel dicht is omdat ze gaan uitbreiden, samen met groothandel/importeur Papen & Bongers gaan ze een grote nieuwe zaak openen op 20 maart op het retailpark hier in de buurt. Met ook regelmatig clinics ,met bekende artiesten hoorde ik laatstquote:Op maandag 10 maart 2008 22:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Feedback ook niet..
Zoek een gitaarreparateur.
Ik koop mijn snaren ook bij feedback en dat soort toestanden. Mijn akoestische gitaar heb ik daar ook uit een kartonnen doos geplukt, getest, weer ingepakt en mee naar de kassa gelopen. In de tussentijd is niemand mij komen adviseren. Het enige wat ik miste was een boodschappenmandje.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:40 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nee, gewoon nieuwe voeding erin, ding hangt aan mijn LCD TV, is toch wel heel handig af en toe.
[..]
Er heerst toch echt een algehele afkeer tegen Feedback overal he? En toch is het er altijd wel druk... Ik vind het ook wel leuk om altijd ff rond te kijken daar in Eindhoven en de snaren zijn daar goedkoper dan bij m'n lokale gitaarhandelaar (die overigens momenteel dicht is omdat ze gaan uitbreiden, samen met groothandel/importeur Papen & Bongers gaan ze een grote nieuwe zaak openen op 20 maart op het retailpark hier in de buurt. Met ook regelmatig clinics ,met bekende artiesten hoorde ik laatst) Dus het is kopen bij Feedback (wegens de prijs meestal) en voor de rest naar de échte vakhandel?
Haha ja, dat was bij mij toen ook, zat daar wat te spelen op die gitaar en geen hond die me kwam vragen of ik advies nodig hadquote:Op maandag 10 maart 2008 22:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik koop mijn snaren ook bij feedback en dat soort toestanden. Mijn akoestische gitaar heb ik daar ook uit een kartonnen doos geplukt, getest, weer ingepakt en mee naar de kassa gelopen. In de tussentijd is niemand mij komen adviseren. Het enige wat ik miste was een boodschappenmandje.
Waarom niet? Ook geen verstand van?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe dat nou niet [ afbeelding ]
Budget? Tja, weet ik niet. Ligt eraan welke richting ik precies op wil gaan qua muziek maken. Kbedoel, als het me bevalt wil ik graag proberen wat akoestische nummers te maken. Normaal gesproken ben ik van het hardere werk. Ik speel dan ook normaal op een Ibanez RG470.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je budget, maar volgens mij zou die Ibanez best redelijk moeten spelen. Waar speel je normaal op, wat vind je precies niet lekker spelen, en wat voor snaren heb je erop liggen?
Mijn vader is een keer gaan wandelen door het pand met een bastop. Duurde wel ff voordat iemand het door had.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha ja, dat was bij mij toen ook, zat daar wat te spelen op die gitaar en geen hond die me kwam vragen of ik advies nodig had
Hoe 'ie heet weet ik niet, maar deze is wel tof:quote:Op maandag 10 maart 2008 23:33 schreef Witchfynder het volgende:
Kan iemand mij nog een soort akkoord aanraden wat erg benauwd en naar klinkt? Zit nu aan een nummer te werken wat erg beklemmend moet klinken. Heb nu een pingelstukje waar ik gebruik maak van het Tristanakkoord, maar daarna wil ik kalmpjes aan akoestisch lekker gaan aanslaan a la Opeth. sus4 is leuk, maar niet voor alle akkoorden in het gedoe.
Iemand een tip?.
feedback en spullen geven om af te stellenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:20 schreef Lightning_NL het volgende:
Heb al kleine melding gemaakt, maar binnenkort doe ik wel even een dikke reviewquote:Op maandag 10 maart 2008 22:45 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, heb ik je GFS-report gemist of komt die nog?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Verdulleme, wat een kut TT!Ik dacht dat jij zo'n stratofiel was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat een western gitaar wat zwaarder speelt dan de meeste elektrischequote:Op maandag 10 maart 2008 22:49 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Waarom niet? Ook geen verstand van?
Ik weet nog wel een gitaarzaak in Vlaardingen, ben effe de naam kwijt. Zijn wel redelijk bekend geloof ik. Zou ik 'm daar langs brengen dan?
[..]
Budget? Tja, weet ik niet. Ligt eraan welke richting ik precies op wil gaan qua muziek maken. Kbedoel, als het me bevalt wil ik graag proberen wat akoestische nummers te maken. Normaal gesproken ben ik van het hardere werk. Ik speel dan ook normaal op een Ibanez RG470.
Edit: Oh ja, ik heb er gewoon de standaard stalen snaren op liggen, op die akoestische Ibanez
Ik ben een aantal jaar terug eens bij Feedback in Utrecht geweest en vond eigenlijk wel dat we prima geholpen werden. Het was ook niet zo druk, dus ze konden er ook makkelijk alle tijd voor nemen. Ik was wel tevreden en de vriend die er iets nodig had ook wel volgens mij.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik koop mijn snaren ook bij feedback en dat soort toestanden. Mijn akoestische gitaar heb ik daar ook uit een kartonnen doos geplukt, getest, weer ingepakt en mee naar de kassa gelopen. In de tussentijd is niemand mij komen adviseren. Het enige wat ik miste was een boodschappenmandje.
Feedback is de Media Markt onder de muziekwinkels. 'Nuff said..
Eadd9 zou ik zeggen.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe 'ie heet weet ik niet, maar deze is wel tof:
0
0
0
4
2
0
Als je er dan ook eerst de E-snaar aanslaat en dan een langzame upstroke maakt is 'ie helemaal tof.
Voor de liefhebbers: akkoord wordt gebruikt in Breathe, van Pink Floyd.
Hebben jullie Kiehool in Bergum al eens geprobeerd?quote:
Ja, maar nog niks van gehoord. Maar eens achteraan mailenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hebben jullie Kiehool in Bergum al eens geprobeerd?
Jahoor, PM me maar even, dat is best te regelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:00 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens, iemand met een thuis studio die voor niet duur een stel luide Friezen op wil nemen??
We willen een goede demo de wereld in slingeren
Laat me even weten of je dan ook een tolk nodig hebt...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jahoor, PM me maar even, dat is best te regelen.
En beantwoord, maar dat zie je zelf ook wel.quote:
Tot nu toe is de correspondentie goed te volgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Laat me even weten of je dan ook een tolk nodig hebt...
West-Friesland, Oost-Friesland, alles er tussenin. Eén pot nat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Laat me even weten of je dan ook een tolk nodig hebt...
West-Fries versta ik ook geen moer van. Dat is niet erg, op de buurvrouw na ken ik niemand die West-Fries spreekt hier, en de buurvrouw komt niet boven de muziek uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
West-Friesland, Oost-Friesland, alles er tussenin. Eén pot nat.
West-fries versta ik ook niet, maar ik spreek vloeiend Wâldfrysk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
West-Fries versta ik ook geen moer van. Dat is niet erg, op de buurvrouw na ken ik niemand die West-Fries spreekt hier, en de buurvrouw komt niet boven de muziek uit.
Het is niet mijn studio, het is de studio van een vriend waar ik t.z.t. ook eens aan mee ga werken op zijn verzoek. Valt niet al te veel over te vertellen, hij is nog niet zo lang bezig. Hij heeft tot nu toe wat optredens opgenomen. En enkele demo's van bands/artiesten in de omgeving en van vrienden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Vertel eens wat over die thuisstudio van je enz
M-Audio Jamlab. Dat is een USB-gadget waar je je gitaar mee in je pc kunt prikken. Helaas werkt dat ding niet echt op Windows XP en Vista. Pas na veel kutten werkt het en ik wilde zo'n unit kopen om gemakkelijk op te nemen. Ooit dus toch maar het mengpaneelte + micje (of toneport + micje voor de akoestische jetsers en zang).quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik weet misschien nog een leuke: wat is jullie grootste miskoop geweest op apparatuur-gebied? Ik schreef onlangs nog dat ik bijna van alle dingen die ik verkocht heb spijt heb gehad. Daar is echter één grote uitzondering op. Ik heb ooit eens het lumineuze idee gehad om een Danelectro Free Speech te kopen. Dat is een talkbox. Niet zomaar een talkbox overigens, want normaal gesproken moet je je talkbox speciaal via een microfoon over de PA laten lopen. De Free Speech heeft echter ingebouwde microfoontjes zodat je henm gewoon over je amp kan laten lopen. Reuze handig toch? Ja, in theorie wel. Het geval wil alleen dat die kleine microfoontjes, die met een clipje bovenaan de slang zitten, veel en veel te gevoelig zijn en dus meteen enorm gaan feedbacken. Tenzij je op zo'n laag volume speelt dat je meer geluid uit de slang van je talkbox hoort komen dan uit je versterker. Totaal onbruikbaar dus, de enige manier waarop het ding nog werkt is hem zoals andere talkbox effecten over de PA te gooien. Het ergste is ook nog dat ik van tevoren wel op Harmony Cebntral had gelezen dat het een waardeloos ding was. Maar ik kon me niet voorstellen dat het zó slecht was. Wel dus. Mocht iemand dus ooit nog eens overwegen een Free Speech te kopen: echt niet doen.
En nu jullie
En wat heb je ervan gebouwdquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:54 schreef ibaneX het volgende:
een behringer octaver, die voegde alleen een dikke muffe grom bij je geluid. had ik van die lieve sint gekregen. Snel uitmekaar gesloopt en een tof iets van gebouwd
Klinkt alsof dat ding van lego wasquote:Op dinsdag 11 maart 2008 17:54 schreef ibaneX het volgende:
een behringer octaver, die voegde alleen een dikke muffe grom bij je geluid. had ik van die lieve sint gekregen. Snel uitmekaar gesloopt en een tof iets van gebouwd
9 van de 10x word het toch uitversterkt over de PA dus kom je met het meest kleine versterkertje ook wel wegquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:13 schreef Sloggi het volgende:
Wat doet een octave eigenlijk precies?
Ik ben er in ieder geval uit, het wordt toch een Blues Junior. Is voorlopig wel hard zat om mee te jammen en voor thuisgebruik. Als ik sommige reviews moet geloven is 'ie zelfs geschikt om mee op te treden in kleinere zalen, hoewel ik daar niet helemaal zeker van ben. Een Hot Rod Deluxe is in ieder geval overkill voorlopig.
overeenkomst is dat het allebei van plastic isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klinkt alsof dat ding van lego was
Maar daar heb je zelf dan toch ook weer een hoop spullen voor nodig?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:17 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
9 van de 10x word het toch uitversterkt over de PA dus kom je met het meest kleine versterkertje ook wel weg
Zolang je niet in het bruiloften en partijen-cicuit zit hoef je niet je eigen PA mee ne nemenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar daar heb je zelf dan toch ook weer een hoop spullen voor nodig?
Heb totaal geen verstand van geluid/electronica.
PA is eigenlijk altijd wel aanwezig.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 18:27 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Maar daar heb je zelf dan toch ook weer een hoop spullen voor nodig?
Heb totaal geen verstand van geluid/electronica.
Ik heb samen met mn tweelingbroer in de afgelopen 6-7 jaar bijna een complete muziekwinkel gekocht en ik heb van geen een aankoop spijt. Echt niet!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef Cynic het volgende:
Okay, ik weet misschien nog een leuke: wat is jullie grootste miskoop geweest op apparatuur-gebied?
En nu jullie
Ik zag in active topics dat er een topic loopt over je kop kaalscheren. Tegelijkertijd loopt er een topic in R&P een topic over iemand die depressief is door kaalheidquote:
Maar dat was in principe wel een koopjequote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:39 schreef Sloggi het volgende:
O ja, met dat volumepedaal van Dribbel heb ik ook nog nooit iets gedaan.
Je kunt er nog een hippe BOSS FV-500L bij kopen van mij als je wilt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:03 schreef Sloggi het volgende:
Ik vind 't ook geen miskoop, ik denk dat ik 'm ooit wel ga gebruiken.
Want je post er wel vaker grappen?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:09 schreef Sloggi het volgende:
Wil net een kei goeie grap in LIF posten, heb ik op de een of andere manier niet de rechten op daar te posten.
Nee, topic was al gesloten zag ikquote:Op dinsdag 11 maart 2008 20:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Want je post er wel vaker grappen?.
Eerst maar eens de noten van die zangmelodie opschrijven, anders kom je er sowieso niet achter.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:17 schreef Lightning_NL het volgende:
Van muzikale theorie heb ik weinig kaas gegeten, maar hier effe een snelle vraag.
Stel, ik heb een zangmelodie in m'n hoofd, hoe weet ik dan welke akkoorden hier allemaal bijpassen, zonder deze een voor een te proberen?
Paardjesquote:Op dinsdag 11 maart 2008 23:45 schreef Dribbel_ het volgende:
ik denk dat ik maar ga paardrijden ofzo
Heldquote:Op woensdag 12 maart 2008 00:21 schreef Witchfynder het volgende:
Kijk, zo kan het ook:
[ afbeelding ]
en dan?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 22:34 schreef Cynic het volgende:
[..]
Eerst maar eens de noten van die zangmelodie opschrijven, anders kom je er sowieso niet achter.
quote:
Ik zie jou er nog voor aan om in je Nazgul outfit op die knol het podium oprijden... basgitaar nonchalant op je rug...quote:Op woensdag 12 maart 2008 01:16 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Zie je; best te combineren..
Overigens moet je weten dat mijn vriendins Gelderlander echt geweldig is. Zelfs een paardleek als ik is onder de indruk. Hij is de grootste van de stal en steelt alle merries van de andere mannetjes vandaan. Een rockster onder de knollen..
Doen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zie jou er nog voor aan om in je Nazgul outfit op die knol het podium oprijden... basgitaar nonchalant op je rug...
En dan Stonehenge inzettenquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik zie jou er nog voor aan om in je Nazgul outfit op die knol het podium oprijden... basgitaar nonchalant op je rug...
te stom voor om bier te halen, en te amuzikaal om te kunnen bassen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 09:40 schreef Deansensitized het volgende:
Bier laten halen en bass te spelen
Die van jou jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 12:50 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
te stom voor om bier te halen, en te amuzikaal om te kunnen bassen?
maw: nutteloos stuk vleesch...
Bas is inderdaad toch gemaakt voor mensen die de rest al hebben opgegeven ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:55 schreef Cynic het volgende:
Te a-muzikaal om te bassen....kan dat?
Om te bassen is het op zijn minst handig om maat te kunnen houden, dus het kan jaquote:Op woensdag 12 maart 2008 13:48 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Bas is inderdaad toch gemaakt voor mensen die de rest al hebben opgegeven ?
euhm... lelijk, ik zou me hond er nog af trappen?quote:
Duh, dat is familie, dat doe je nietquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
euhm... lelijk, ik zou me hond er nog af trappen?
Als je dan ook nog even verteld hoe ze heet. Of zelf even een foto plaatstquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:01 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
euhm... lelijk, ik zou me hond er nog af trappen?
weet ik het, misschien kan je d'r ergens op internet vinden...
Heb je je broek al op je knieën hangen...? Jeezus het lijkt af en toe wel koehandel hierquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:14 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Als je dan ook nog even verteld hoe ze heet. Of zelf even een foto plaatst
quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
Dude! It's not what you think!
Gewoon benieuwd man, als je hem moet geloven moet het knap lelijk zijn, nou dan heb ik mooi wat vergelijkingsmateriaal met mezelf
Nee niet weer! NIET... WEER...! Denk aan de kinderen!!!quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Voordeel is dat je ook op lelijke vrouwen valt
zie die koe-dean foto's van je
Hoeveel wil je ervoor hebben?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 19:18 schreef Dribbel_ het volgende:
Nog nooit eigenlijk spijt gehad van een aankoop.
Wel een keer een distortion pedaal waar ik dan achteraf weer niks mee blijk te doen omdat ik vlak erna een nieuwe versterker koop.
GLX heavy Metal pedaal
Iemand interesse toevallig ?
tja, ik ga geen foto's plaatsen en ook geen namen e.d.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:20 schreef Deansensitized het volgende:
Dude! It's not what you think!
Gewoon benieuwd man, als je hem moet geloven moet het knap lelijk zijn, nou dan heb ik mooi wat vergelijkingsmateriaal met mezelf
Ik vraag me ook echt af waar hij die gevonden heeft. Op de Dean-site is een apart stukje over "dean-girls" dat lijken me niet van die herkauwers.quote:Op woensdag 12 maart 2008 15:22 schreef Dribbel_ het volgende:
Voordeel is dat je ook op lelijke vrouwen valt
zie die koe-dean foto's van je
Geheim van de smidquote:Op woensdag 12 maart 2008 15:55 schreef Cynic het volgende:
[..]
Ik vraag me ook echt af waar hij die gevonden heeft. Op de Dean-site is een apart stukje over "dean-girls" dat lijken me niet van die herkauwers.
Matige belichting,... te direct... ik zou een softbox of diffuser gebruiken plus een andere settingquote:
geholpen?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:22 schreef UncleSam het volgende:
Jullie kunnen me hier vast bij helpen![]()
Effectenpedaal aansluiten op pc [incl. (matige) paint]
Het is ook nooit goed hèquote:Op woensdag 12 maart 2008 17:29 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Matige belichting,... te direct... ik zou een softbox of diffuser gebruiken plus een andere setting [afbeelding]
Staat het hoofd er express niet op?quote:
Dat jij LARP-neigingen hebt wil niet zeggen dat iedereen dat heeft.quote:Op woensdag 12 maart 2008 12:28 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Heb je weer naar Tori Amos zitten luisteren, wijf?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:23 schreef Aresdreams het volgende:
nou... mannen kunnen maar 1 ding goed, en das het beoordelen van het uiterlijk van vrouwen?
verder meestal knap waardeloos... die mannen
Zorg maar eerst dat je ze op die gitaarbabysnaartjes leert spelen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 14:30 schreef Dribbel_ het volgende:
je kan immers ook powerchords op je bas spelen
Je hebt toch wel bier meegenomen hè?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:13 schreef Dupje het volgende:
Vrouw meldt zich.
Ofwel, moeten jullie t nou weeeeeeeeeeeer over vrouwen hebben? Stelletje mannen.
Ik zit in een andere LARP-nichequote:Op woensdag 12 maart 2008 18:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dat jij LARP-neigingen hebt wil niet zeggen dat iedereen dat heeft..
Tori wie? nooit van gehoordquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:28 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Heb je weer naar Tori Amos zitten luisteren, wijf?.
Dat zou je anders niet zeggen als je ziet waar sommige kerels naast lopenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:23 schreef Aresdreams het volgende:
nou... mannen kunnen maar 1 ding goed, en das het beoordelen van het uiterlijk van vrouwen?
Elke zaterdagavond in mijn latexrubberen maid-outfit... plateauzolen lopen alleen nog zo ongemakkelijkquote:
Of samen met een gitaar op de foto zettenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zou je anders niet zeggen als je ziet waar sommige kerels naast lopen
Anders praat je even alleen voor jezelfquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:23 schreef Aresdreams het volgende:
verder meestal knap waardeloos... die mannen [afbeelding]
Schoonheid is objectief, heer Cynic.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zou je anders niet zeggen als je ziet waar sommige kerels naast lopen [afbeelding]
Dean... wat is het superduperallerromantische dat je voor een vrouw hebt gedaan/zult doen? om Dupje ook even te ontlastenquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Anders praat je even alleen voor jezelf
Oefenen, uh knul.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:37 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Elke zaterdagavond in mijn latexrubberen maid-outfit... plateauzolen lopen alleen nog zo ongemakkelijk
Nu praat je alsof je in een death metalband speelt.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:45 schreef Sloggi het volgende:
Een Dean in d'r kut gestopt?
Dat zeggen alle lelijkerdsquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:42 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Schoonheid is objectief, heer Cynic.
zo heel erg mee eensquote:Op woensdag 12 maart 2008 18:36 schreef Cynic het volgende:
[..]
Dat zou je anders niet zeggen als je ziet waar sommige kerels naast lopen
of je pakt het totaal niet serrieus op?quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:41 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Anders praat je even alleen voor jezelf
Moet jij zeggen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:47 schreef Aresdreams het volgende:
of je pakt het totaal niet serrieus op?
Heb dan ook alle recht van sprekenquote:
Als je het laat doen, dan moet het nog gebiased worden en dat kost ook weer wat...quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:04 schreef Sloggi het volgende:
Een vraagje:
In een Blues Junior zitten twee EL84 buizen (eindtrap) en drie 12AX7 buizen. Via Google kom ik op 15 euro per stuk voor die 12AX7's en 9 euro voor die EL's. Zit er ook nog verschil in kwaliteit van het merk buis of zijn dit type buizen gewoon spotgoedkoop? Voor 60 euro heb je ze allemaal vervangen.
je hebt goedkope buizen die minder klinken en onbetrouwbaar zijn, en betere (dus ook duurdere) die beter klinken! ook vaak vergulde pootjes (hoe heet dat?) etc... je hebt ook NOS (new old stock) buizen, dat zijn oude maar nog niet gebruikte buizen. vaak uit voorraden van bedrijven of het leger.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:04 schreef Sloggi het volgende:
Een vraagje:
In een Blues Junior zitten twee EL84 buizen (eindtrap) en drie 12AX7 buizen. Via Google kom ik op 15 euro per stuk voor die 12AX7's en 9 euro voor die EL's. Zit er ook nog verschil in kwaliteit van het merk buis of zijn dit type buizen gewoon spotgoedkoop? Voor 60 euro heb je ze allemaal vervangen.
Nee, dan had hij vast iets van Tjerk geheten of Tjipke of Sicco ofzo.quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:00 schreef Deansensitized het volgende:
Nou, Dupje een 'ho' noemen gaat ook wat ver.
En Ares is mijn bro niet, zou ie willen
quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:29 schreef Witchfynder het volgende:
Nee, dan had hij vast iets van Tjerk geheten of Tjipke of Sicco ofzo..
Altijd gedacht dat het Bearnt moest zijn maar Beant schijnt dus ook te kunnen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, of Oane, Rients, Piter, Douwe, Klaas, Gurbe, Beant, Durk, Syb, Geart.... mogelijkheden zijn eindeloos
[ afbeelding ]
Was ook niet als verbetering bedoeld. Puur een constatering dat ik vandaag toch nog iets geleerd heb.quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef Deansensitized het volgende:
Ik meende zonder r hoor...
Whahaha, joh, ga dan maar lekker doorquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:00 schreef Deansensitized het volgende:
Jildert, Bowe, Rixt, Hidde, Siebe enz?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
Ja, of Oane, Rients, Piter, Douwe, Klaas, Gurbe, Beant, Durk, Syb, Geart.... mogelijkheden zijn eindeloos
[ afbeelding ]
me oom uit friesland is ook met r geloof ik!quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:52 schreef Deansensitized het volgende:
Ik meende zonder r hoor...
Mit Sahne!quote:Op woensdag 12 maart 2008 21:20 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
me oom uit friesland is ook met r geloof ik!
Rixt is een meisjesnaam. De rest zou wel kunnen, net als Goytzen, Wopke, Rindert, Herre, Freark, Sape en Aukequote:Op woensdag 12 maart 2008 21:17 schreef Dupje het volgende:
[..]
Jildert, Bowe, Rixt, Hidde, Siebe enz?
Wil niet meteen zeggen dat het een Friese naam isquote:Op woensdag 12 maart 2008 21:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Kende een Fries uit Burgum die zo heet. Kan er ook niks aan doen. [afbeelding].
Het mogen dan wel buren zijn maar we hebben het destijds niet voor niets afgestoten.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:10 schreef Deansensitized het volgende:
Wil niet meteen zeggen dat het een Friese naam is
Maar je zat wel dichtbij, we zijn op't laatst toch buren
Klopt, net als alles wat in de randstad woontquote:
Randstad? Wat is dat? Ik woon in Holland.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:48 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, net als alles wat in de randstad woont
Kun je nagaan, dat hebben zelfs nog eerder afgestoten dan groningen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
Randstad? Wat is dat? Ik woon in Holland..
.
Ik zou iets met toetsen moeten kunnen, daar heb ik vroeger nog les in gehad. Maar de laatste 18 jaar weinig tot niets mee gedaan. Misschien dat ik er binnenkort weer eens mee ga beginnen maar dan moet eerst de roland rd300sx een stuk goedkoper worden. Verder kan ik nog wat gepiep uit een blokfluit krijgen maar dat klinkt behoorlijk vals en ik weet niet of dat nou aan die blokfluit of aan mij ligtquote:Hey, wat ik mij ineens afvroeg.. wat voor instrumenten spelen de mensen hier nog meer naast gitaar? Ik weet dat Cynic stiekem drumt, Dribbel_ hoopt bas te spelen en Dupje van alles en nog wat moet, maar hoe zit het met de rest?.
Ik trommel ook op alles wat los en vast zitquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
Hey, wat ik mij ineens afvroeg.. wat voor instrumenten spelen de mensen hier nog meer naast gitaar? Ik weet dat Cynic stiekem drumt, Dribbel_ hoopt bas te spelen en Dupje van alles en nog wat moet, maar hoe zit het met de rest?.
Sicco zo heet de vader van Jacob ookquote:Op woensdag 12 maart 2008 19:29 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dan had hij vast iets van Tjerk geheten of Tjipke of Sicco ofzo..
Herkenbaar.....quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ik trommel ook op alles wat los en vast zitirritante gewoonte
Ik heb heel geen Stagg, heb nog wel een beetje mijn trots.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:28 schreef Dribbel_ het volgende:
je stagg gaatnaar de kringloopwinkel ?
nou, juist niet! (ontkennigsfase???)quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:00 schreef Deansensitized het volgende:
anne?quote:Op woensdag 12 maart 2008 20:20 schreef Deansensitized het volgende:
[ afbeelding ]
ik heb een bas en zou gaan bassen in nachtvorstquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
Hey, wat ik mij ineens afvroeg.. wat voor instrumenten spelen de mensen hier nog meer naast gitaar? Ik weet dat Cynic stiekem drumt, Dribbel_ hoopt bas te spelen en Dupje van alles en nog wat moet, maar hoe zit het met de rest?.
Toetsen en drums...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
Zeg piemel, 500 euro is een koopje voor een nieuwe, niet twijfelen, gewoon doen!quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:45 schreef Sloggi het volgende:
Een Dean in d'r kut gestopt?
Hé Teleluvr, wil jij je Blues Jr. niet kwijt voor twee tientjes?
Opgelost, slotje!quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:07 schreef Sloggi het volgende:
Misschien ben ik deze week voor 420 euro in het bezit van een Blues Jr..
Uhm, eigenlijk niks...quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
Heb ik medelijden met je vriendinquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:49 schreef Dribbel_ het volgende:
Ik trommel ook op alles wat los en vast zitirritante gewoonte
Bijnaquote:Op donderdag 13 maart 2008 00:21 schreef Cynic het volgende:
Goed topic. Is het al vrijdag?
Nee, jodokus, Oane.quote:Op donderdag 13 maart 2008 00:34 schreef Aresdreams het volgende:
anne?
anne was vies!
die was ontslagen, en werkt nu in een snoepjes fabriek... hoef gelijk geen snoepjes meer...
en iedereen waar anne was geweest, en een andere monteur langs kregen: ah, gelukkig, geen anne!
Zo klinkt het wel in ieder gevalquote:Op donderdag 13 maart 2008 01:36 schreef Witchfynder het volgende:
Zeg me dat 'nachtvorst' niet een of andere stofzuiger black metalband is..
Nee, Folk metal moest het worden..quote:Op donderdag 13 maart 2008 01:36 schreef Witchfynder het volgende:
Zeg me dat 'nachtvorst' niet een of andere stofzuiger black metalband is..
tja... die knakker heette gewoon anne, en zei dat het in 't fries oane waart, kan ik niks aan doenquote:
Ja die is niet nieuwquote:Op donderdag 13 maart 2008 07:05 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Zeg piemel, 500 euro is een koopje voor een nieuwe, niet twijfelen, gewoon doen!
[..]
Opgelost, slotje!
tuurlijk trek ik dat, en het is niet alleen blije duentjes.quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:05 schreef Deansensitized het volgende:
Onze zanger heet Anne Renze, maar noemen we ook Anne, en niet Oane, dus
En volkmetal is met blije deuntjes, trek je dat wel?
Ik heb ooit een bas gehad, maar die heb ik verkocht. Verder staat hier een keyboard in huis (van de vrouw) waar ik een klein beetje op pingel, en heb ik, als rechtgeaarde folkie, een hele stapel mondharmonica's in de kast liggenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee, dat valt best mee. Je krijgt er al redelijk snel een leuk riedeltje uit. Natuurlijk vergt echt goed spelen de nodige oefening, maar het is makkelijker dan dwarsfluit, of toetsen, om maar wat te noemen.....quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:38 schreef Sloggi het volgende:
Is dat nou moeilijk, mondharmonica spelen?
Ik denk het welquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:10 schreef Sloggi het volgende:
Gemakkelijker dan gitaar leren spelen.
Dan koop je die!quote:Op donderdag 13 maart 2008 09:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Ja die is niet nieuw. Voor honderd euro meer heb ik een nieuwe met twee jaar garantie.
Dat ga ik dan ook doenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:15 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Dan koop je die!
Alsnog opgelost, alsnog slotje!
Woehoe stylish, hoe ziet ie eruit op echte foto's?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:09 schreef Laertes het volgende:
Hoera Hoera Hoera!
Ik heb vandaag m'n nieuwe aanwinst geregeld, namelijk een Fender Hot Rod Deluxe Wine Red ltd
[ afbeelding ]
Net uitgeprobeerd, sjit wat een vette sound.
Omdat ie een hekel heeft aan z'n buren?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:12 schreef Sloggi het volgende:
Mooi ding man. Waarom ben je voor de Hot Rod gegaan en niet voor de Blues Deluxe?
Hoezo ook? De Blues is 15...quote:
Ja, lezen is moeilijk voor mij..quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:55 schreef Sloggi het volgende:
Dat is de Blues Junior. Je hebt ook nog een Blues Deluxe, die zit in dezelfde prijsklasse als de HRD.
Deze heeft een Celestion speaker ipv een Eminence, en een 'More Drive' switchquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:12 schreef Sloggi het volgende:
Mooi ding man. Waarom ben je voor de Hot Rod gegaan en niet voor de Blues Deluxe?
Ik ga em zo ophalen, dan maak ik wel ff een echt fotootje!quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Woehoe stylish, hoe ziet ie eruit op echte foto's?
[..]
Omdat ie een hekel heeft aan z'n buren?
De Blues Jr. is ook onderdeel van de Hot Rod serie, net als de Hot Rod Deluxe en de Blues Deluxe. De DeVille's zijn ook Hot Rod'squote:Op donderdag 13 maart 2008 15:59 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ja, lezen is moeilijk voor mij..Is de hotrod niet gewoon, zoals de naam al zegt, wat hotter?
Ik heb vroeger altijd slagwerk gespeeld, van triangel tot pauken, maar voornamelijk kleine trom. Ik wilde altijd een drumstel, maar daar was nooit plaats voor thuis, dus toen ben ik maar gitaar gaan spelenquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
Goedkoop omdat er veel voorkomende types zijn. 12AX7 word bijna overal in gebruikt! en el84 is ook zeer bekend! (let op!! een gemached setje buizen is meestal duurder dus die EL84 gematched zal wel iets duurder uitvallen)quote:Op woensdag 12 maart 2008 19:04 schreef Sloggi het volgende:
Een vraagje:
Het mocht wel, maar het ging qua plaats niet. Mijn vader bijvoorbeeld is namelijk erg muzikaal gericht. Hij heeft vroeger altijd fluit gepeeld, lange tijd dikke trom, nu heeft hij een saxofoon, alt-sax, kleine trom, keyboard, trompet, mondharmonica, elektronisch orgel, damn, hij zou zo een muziekzaak kunnen beginnen....quote:Op donderdag 13 maart 2008 19:05 schreef Witchfynder het volgende:
Ja, ik wilde ook altijd drummen, maar dat mocht niet.. Ga ik ooit nog wel doen hoor, zeker weten.
.
Ik speel af en toe didgeridooquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
.
Ja, in de originele bezettingquote:
Waarom wil je m wegdoen? Je hebt m nog niet zo lang toch?quote:
Ik wil wel weer wat anders. Ik speel eigenlijk alleen nog maar op m'n Indie!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 10:58 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Waarom wil je m wegdoen? Je hebt m nog niet zo lang toch?
dus met hun oude gitarist erbij... das lang geleden, niet?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 07:32 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Ja, in de originele bezetting
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:19 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
dus met hun oude gitarist erbij... das lang geleden, niet?
Dus eigenlijk wil je niks andersquote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ik wil wel weer wat anders. Ik speel eigenlijk alleen nog maar op m'n Indie!
Cool.quote:
Supervette dingen!! Alleen helaas te duur voor mij [denk ik]quote:
Als je nou al die 100¤ troep gitaartjes weer verkoopt, kun je mijn Gibson kopen!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 14:28 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Supervette dingen!! Alleen helaas te duur voor mij [denk ik]
Is dus stiekem ook wat het plan... Of wil je een en ander ruilenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:07 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Als je nou al die 100¤ troep gitaartjes weer verkoopt, kun je mijn Gibson kopen!
En dan heb ik mijn kamer vol met troep staan.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:08 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Is dus stiekem ook wat het plan... Of wil je een en ander ruilen
Elister moet weer eens optreden?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:29 schreef Witchfynder het volgende:
Bij mij ook enkel bier. Tenzij Marjan ineens gekke acties gaat doen, maar daar ga ik niet van uit..
Emerganza in Tilburg. Doe ik.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:53 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Elister moet weer eens optreden?
Doe 'r de groeten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |