quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Verdulleme, wat een kut TT!Ik dacht dat jij zo'n stratofiel was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat een western gitaar wat zwaarder speelt dan de meeste elektrischequote:Op maandag 10 maart 2008 22:49 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Waarom niet? Ook geen verstand van?
Ik weet nog wel een gitaarzaak in Vlaardingen, ben effe de naam kwijt. Zijn wel redelijk bekend geloof ik. Zou ik 'm daar langs brengen dan?
[..]
Budget? Tja, weet ik niet. Ligt eraan welke richting ik precies op wil gaan qua muziek maken. Kbedoel, als het me bevalt wil ik graag proberen wat akoestische nummers te maken. Normaal gesproken ben ik van het hardere werk. Ik speel dan ook normaal op een Ibanez RG470.
Edit: Oh ja, ik heb er gewoon de standaard stalen snaren op liggen, op die akoestische Ibanez
Ik ben een aantal jaar terug eens bij Feedback in Utrecht geweest en vond eigenlijk wel dat we prima geholpen werden. Het was ook niet zo druk, dus ze konden er ook makkelijk alle tijd voor nemen. Ik was wel tevreden en de vriend die er iets nodig had ook wel volgens mij.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik koop mijn snaren ook bij feedback en dat soort toestanden. Mijn akoestische gitaar heb ik daar ook uit een kartonnen doos geplukt, getest, weer ingepakt en mee naar de kassa gelopen. In de tussentijd is niemand mij komen adviseren. Het enige wat ik miste was een boodschappenmandje.
Feedback is de Media Markt onder de muziekwinkels. 'Nuff said..
Eadd9 zou ik zeggen.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe 'ie heet weet ik niet, maar deze is wel tof:
0
0
0
4
2
0
Als je er dan ook eerst de E-snaar aanslaat en dan een langzame upstroke maakt is 'ie helemaal tof.
Voor de liefhebbers: akkoord wordt gebruikt in Breathe, van Pink Floyd.
Hebben jullie Kiehool in Bergum al eens geprobeerd?quote:
Ja, maar nog niks van gehoord. Maar eens achteraan mailenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 12:56 schreef Cynic het volgende:
[..]
Hebben jullie Kiehool in Bergum al eens geprobeerd?
Jahoor, PM me maar even, dat is best te regelen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:00 schreef Deansensitized het volgende:
Trouwens, iemand met een thuis studio die voor niet duur een stel luide Friezen op wil nemen??
We willen een goede demo de wereld in slingeren
Laat me even weten of je dan ook een tolk nodig hebt...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:10 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Jahoor, PM me maar even, dat is best te regelen.
En beantwoord, maar dat zie je zelf ook wel.quote:
Tot nu toe is de correspondentie goed te volgen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Laat me even weten of je dan ook een tolk nodig hebt...
West-Friesland, Oost-Friesland, alles er tussenin. Eén pot nat.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 13:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Laat me even weten of je dan ook een tolk nodig hebt...
West-Fries versta ik ook geen moer van. Dat is niet erg, op de buurvrouw na ken ik niemand die West-Fries spreekt hier, en de buurvrouw komt niet boven de muziek uit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
West-Friesland, Oost-Friesland, alles er tussenin. Eén pot nat.
West-fries versta ik ook niet, maar ik spreek vloeiend Wâldfrysk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:04 schreef Angel_of_Dth het volgende:
West-Fries versta ik ook geen moer van. Dat is niet erg, op de buurvrouw na ken ik niemand die West-Fries spreekt hier, en de buurvrouw komt niet boven de muziek uit.
Het is niet mijn studio, het is de studio van een vriend waar ik t.z.t. ook eens aan mee ga werken op zijn verzoek. Valt niet al te veel over te vertellen, hij is nog niet zo lang bezig. Hij heeft tot nu toe wat optredens opgenomen. En enkele demo's van bands/artiesten in de omgeving en van vrienden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 14:31 schreef Dribbel_ het volgende:
Vertel eens wat over die thuisstudio van je enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |