Haha ja, dat was bij mij toen ook, zat daar wat te spelen op die gitaar en geen hond die me kwam vragen of ik advies nodig hadquote:Op maandag 10 maart 2008 22:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik koop mijn snaren ook bij feedback en dat soort toestanden. Mijn akoestische gitaar heb ik daar ook uit een kartonnen doos geplukt, getest, weer ingepakt en mee naar de kassa gelopen. In de tussentijd is niemand mij komen adviseren. Het enige wat ik miste was een boodschappenmandje.
Waarom niet? Ook geen verstand van?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:27 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Doe dat nou niet [ afbeelding ]
Budget? Tja, weet ik niet. Ligt eraan welke richting ik precies op wil gaan qua muziek maken. Kbedoel, als het me bevalt wil ik graag proberen wat akoestische nummers te maken. Normaal gesproken ben ik van het hardere werk. Ik speel dan ook normaal op een Ibanez RG470.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:31 schreef cafca het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je budget, maar volgens mij zou die Ibanez best redelijk moeten spelen. Waar speel je normaal op, wat vind je precies niet lekker spelen, en wat voor snaren heb je erop liggen?
Mijn vader is een keer gaan wandelen door het pand met een bastop. Duurde wel ff voordat iemand het door had.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:45 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Haha ja, dat was bij mij toen ook, zat daar wat te spelen op die gitaar en geen hond die me kwam vragen of ik advies nodig had
Hoe 'ie heet weet ik niet, maar deze is wel tof:quote:Op maandag 10 maart 2008 23:33 schreef Witchfynder het volgende:
Kan iemand mij nog een soort akkoord aanraden wat erg benauwd en naar klinkt? Zit nu aan een nummer te werken wat erg beklemmend moet klinken. Heb nu een pingelstukje waar ik gebruik maak van het Tristanakkoord, maar daarna wil ik kalmpjes aan akoestisch lekker gaan aanslaan a la Opeth. sus4 is leuk, maar niet voor alle akkoorden in het gedoe.
Iemand een tip?.
feedback en spullen geven om af te stellenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:20 schreef Lightning_NL het volgende:
Ok, ik breng die akoestische Ibanez wel naar Feedback, mogen ze 'm daar voor me afstellen. Daar heb ik toch geen bal verstand van.
Heb al kleine melding gemaakt, maar binnenkort doe ik wel even een dikke reviewquote:Op maandag 10 maart 2008 22:45 schreef Witchfynder het volgende:
Hey Dean, heb ik je GFS-report gemist of komt die nog?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS4 online: micro_nl
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:50 schreef guitarist.nl het volgende:
Verdulleme, wat een kut TT!Ik dacht dat jij zo'n stratofiel was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je moet er natuurlijk wel rekening mee houden dat een western gitaar wat zwaarder speelt dan de meeste elektrischequote:Op maandag 10 maart 2008 22:49 schreef Lightning_NL het volgende:
[..]
Waarom niet? Ook geen verstand van?
Ik weet nog wel een gitaarzaak in Vlaardingen, ben effe de naam kwijt. Zijn wel redelijk bekend geloof ik. Zou ik 'm daar langs brengen dan?
[..]
Budget? Tja, weet ik niet. Ligt eraan welke richting ik precies op wil gaan qua muziek maken. Kbedoel, als het me bevalt wil ik graag proberen wat akoestische nummers te maken. Normaal gesproken ben ik van het hardere werk. Ik speel dan ook normaal op een Ibanez RG470.
Edit: Oh ja, ik heb er gewoon de standaard stalen snaren op liggen, op die akoestische Ibanez
Ik ben een aantal jaar terug eens bij Feedback in Utrecht geweest en vond eigenlijk wel dat we prima geholpen werden. Het was ook niet zo druk, dus ze konden er ook makkelijk alle tijd voor nemen. Ik was wel tevreden en de vriend die er iets nodig had ook wel volgens mij.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ik koop mijn snaren ook bij feedback en dat soort toestanden. Mijn akoestische gitaar heb ik daar ook uit een kartonnen doos geplukt, getest, weer ingepakt en mee naar de kassa gelopen. In de tussentijd is niemand mij komen adviseren. Het enige wat ik miste was een boodschappenmandje.
Feedback is de Media Markt onder de muziekwinkels. 'Nuff said..
Eadd9 zou ik zeggen.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Hoe 'ie heet weet ik niet, maar deze is wel tof:
0
0
0
4
2
0
Als je er dan ook eerst de E-snaar aanslaat en dan een langzame upstroke maakt is 'ie helemaal tof.
Voor de liefhebbers: akkoord wordt gebruikt in Breathe, van Pink Floyd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |