Maar dat snoer wat uit dat pedaal gaat is een midi in en uitgang wat samen wordt gevoegd tot 1 usb kabel, deze doe ik de computer in. Er gaat dus niets mn versterker in ?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:40 schreef insanergy het volgende:
Je moet de output van de GT-3 aansluiten op de PC, niet op je versterker
6mm naar 3,5mm stereo kabeltje?quote:Op woensdag 12 maart 2008 16:58 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Maar dat snoer wat uit dat pedaal gaat is een midi in en uitgang wat samen wordt gevoegd tot 1 usb kabel, deze doe ik de computer in. Er gaat dus niets mn versterker in ?
Hoe kan ik dan de output naar de Line in, of Mic ingang doen?
[ afbeelding ]
Zo ziet dat kabeltje er dus uit
Ok, hier heb ik denk ik wel wat aan. Maar wat bedoel je met "via je links en rechts uit moeten doen". Hoe krijg ik dat voor elkaar?quote:Op woensdag 12 maart 2008 17:29 schreef Aresdreams het volgende:
Midi wordt niet gebruikt om muziek over te dragen naar de PC, alleen voor programmering van je Boss GT pedaal (heb zelf een GT-8).
Als je op wilt nemen zul je dat via je links en rechts uit moeten doen, best naar een mengpaneel, en daarna naar een geluidskaart (beter om een goede geluidskaart te hebben, zelf heb ik een Audiophile USB van M-Audio). op die manier kan je behoorlijk helder op nemen, maar kijk ook goed naar de kabels die je gebruikt, daar kan ook wat verlies optreden in je signaal.
Ok! Nou vat ik hem, ik heb dus een externe geluidskaart nodig.quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:23 schreef Aresdreams het volgende:
links en rechts zitten bij mij op mijn pedaal (de output van het pedaal)
en geluidskaart... tja, das zo een geval waar je je speakers op aansluit van je pc
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |