Ja, volgensmij wel.. Enige is dat ik niet mee gaquote:Sturen jullie een kaartje? Ik geloof dat Euc m'n adres wel weet...
Maar nu kunnen de topics niet meer naar deel 91 gequote worden. Als je quotes quote, dan krijg je:quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:14 schreef SiGNe het volgende:
De wiki doet het niet..
en ik las dat het fijn zou zijn als de vorige topics in een quote geplaatst zouden worden dus dat heb ik ook maar meteen gedaan.
Als er suggesties zijn voor andere TT's, ga je gang
Daarvoor is de wiiihhiiiikkiiiiiiiquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar nu kunnen de topics niet meer naar deel 91 gequote worden. Als je quotes quote, dan krijg je:
[...]
te zien, in plaats van de hele link reutemeteut.
Crtl-c, ctrl-v en het is vrij snel opgelost, ook zonder wiki.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Maar nu kunnen de topics niet meer naar deel 91 gequote worden. Als je quotes quote, dan krijg je:
[...]
te zien, in plaats van de hele link reutemeteut.
Er is nu toch geen wiki slimmert. Zoals SiGNe het nu heeft gedaan, kan niemand - behalve mods en anderen met *edit* rechten - de linkjes naar het volgende topic overplaatsen.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:40 schreef Euc- het volgende:
[..]
Daarvoor is de wiiihhiiiikkiiiiiii
Als die het doet tenminste
Linkjes kun je niet met control-C kopieren.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:48 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Crtl-c, ctrl-v en het is vrij snel opgelost, ook zonder wiki.
Ik moet zeggend at een kortere lijst wel hanidg is, je OP wordt er toch een stuk korter door.
Dan moet SiGNe even een nieuwe maken he.. hij kan zijn eigen topic editten..quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Er is nu toch geen wiki slimmert. Zoals SiGNe het nu heeft gedaan, kan niemand - behalve mods en anderen met *edit* rechten - de linkjes naar het volgende topic overplaatsen.
Nee, want edit rechten voor je eigen post vervallen na een x aantal uur, slimmert.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:52 schreef Euc- het volgende:
[..]
Dan moet SiGNe even een nieuwe maken he.. hij kan zijn eigen topic editten..
Is goed zo hoor.quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:53 schreef SiGNe het volgende:
en inderdaad, je hebt gelijk over linkjes kopiëren
Moet ik de quotetag weghalen of is de wiki genoeg?
Idd, hebben die ook eens wat te doenquote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Is goed zo hoor.
Als er problemen zijn, zijn de modjes er altijd nog.![]()
Dan moet ie het dus snel doen.. (Heeftie dus al gedaan, SiGNe snapt het!quote:Op vrijdag 1 februari 2008 23:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, want edit rechten voor je eigen post vervallen na een x aantal uur, slimmert.
Precies, die hele rij voorgaande topics leest toch niemand terug en vertraagt alleen maar het openen van je pagina.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:13 schreef SiGNe het volgende:
Meestal is alleen een linkje naar het vorige topic wel genoeg zodat je de laatste posts nog even kan lezen inderdaad en die staat toch bij je my active topics..
Ik stelde voor, aangezien SiGNe zijn eigen OP NU nog wel kan editten dat hij dan maar snel die wiki moest maken, voor hij niet meer kon editten en dus de linkjes niet kon copy pastenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:21 schreef Stereotomy het volgende:
[...]
Hij heeft toch geen nieuw topic geopend? Want dát moest hij van jou in eerste instantie doen, zie hier:
[...]
Maar je probeert er nu van te maken dat hij snel z'n post moest editten en de quote eruit halen
Je probeert je er wel erg sneaky onderuit te lullen hoor.
wat een gedoe, heb de quotes maar weggehaald en de wiki werkt ook weer prima.. (heb het zelfs heel erg makkelijk gemaakt om het onderste plaatje te wijzigen)quote:
we hebben een jubileoemquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:29 schreef Den_Haag het volgende:
lul eens niet zo rap
Hoe was het in Groningen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:29 schreef Den_Haag het volgende:
lul eens niet zo rap.
Ik vind m'n sleutels echt regelmatig terug in m'n koelkast. vind ik blijkbaar logisch, na het boodschappen uitpakken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Ja nynke, genieten moet je![]()
Ligt je AB soms in de koelkastHeb ik een keer gehad
Oh CF wil je je crumble een keertje hiervoor aanbieden? [Fok!-kookboek] Toetjes
Ik ga binnenkort even een paar nagerechten in elkaar draaien voor een feestje op het werk, en heb dringend je crumble nodig
Over crumble gesproken, toen ik in Middelburg bij die broodjeszaak (C'est si bon!) was werden er voor een klant ook 2 kleine apple crumble pie's vers gebakken, rook heerlijk en zag er ook mooi uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:11 schreef Bluezz het volgende:
Ja nynke, genieten moet je![]()
Ligt je AB soms in de koelkastHeb ik een keer gehad
Oh CF wil je je crumble een keertje hiervoor aanbieden? [Fok!-kookboek] Toetjes
Ik ga binnenkort even een paar nagerechten in elkaar draaien voor een feestje op het werk, en heb dringend je crumble nodig
Jubilea gaan per 5, dit is er dus ook eenquote:
Drie kutten aanwezig, hoe mooi kan het leven zijn.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe was het in Groningen?
Mijn feestje zonet was kut, dus ben alweer thuis. Ga zo maar eens een hele lange dag maken, en genieten dat ik afgestudeerd ben! Voel me nog steeds feestelijk!
Ben alleen de afstandsbediening van m'n tv kwijt, dat is erg kut. heb het hele huis al overhoop gehaald, maar ligt nergens!
Trusten Beunk.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:17 schreef beunkster het volgende:
Truste mense!
Oh ja, hoe was hetquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:30 schreef SiGNe het volgende:
Over crumble gesproken, toen ik in Middelburg bij die broodjeszaak (C'est si bon!) was werden er voor een klant ook 2 kleine apple crumble pie's vers gebakken, rook heerlijk en zag er ook mooi uit.
Alles wat je er bestelt is zo vers als de pest (voor zover pest vers is..)
Wat doe ik nou weer, overgangsmensquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, hoe was hetDus
Steer, zeik nie.
Ik zou jullie graag weer eens willen zien, maar heb besloten definitief thuis te blijven ivm nog wat werk voor de vakantie, en vanwege de kraker AZ - PSVquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:55 schreef ColdFeet het volgende:
Hi skatten, speciaal dit topic opgezocht om even te melden dat ik denk dat Mr CF en ik morgen aan het einde van de middag naar Antwerpen gaan, voor een hapje en een drankje en een filmpje ofzo. DH en SoL, hou die mobieltjes aan!
Regen ?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:27 schreef sararaats het volgende:
regent het bij jullie ook zo?
toch maar even een opvrolijkertje
http://nl.youtube.com/watch?v=1zMRc0Sy8Rg
Jaaa... heel goed... trek die natte kleren maar uit ....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:25 schreef MissHobje het volgende:
[..]
men kom net van een meet
Verzopen katje ben ik
Woarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:32 schreef Biogarde het volgende:
Secks.
Hier nietquote:
nope gene sneeuwquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:30 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Regen ?
Sneeuw zulde gij bedoelen
Bij dezequote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
nope gene sneeuw
ik kruip zo in bed. toedeloe.
en het verbaast me dat Hobbeltje nog niet in je onderschrift staat
Heerlijk brood en ook lekker beleg, ik had huisgemaakt gehaktbrood dat nog even in de oven werd warm gemaakt, echt lekker.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:46 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Oh ja, hoe was hetDus
Steer, zeik nie.
Groningen was wel grappig. Voel me weer een beetje studentquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:09 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Hoe was het in Groningen?
Mijn feestje zonet was kut, dus ben alweer thuis. Ga zo maar eens een hele lange dag maken, en genieten dat ik afgestudeerd ben! Voel me nog steeds feestelijk!
Ben alleen de afstandsbediening van m'n tv kwijt, dat is erg kut. heb het hele huis al overhoop gehaald, maar ligt nergens!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:55 schreef ColdFeet het volgende:
Hi skatten, speciaal dit topic opgezocht om even te melden dat ik denk dat Mr CF en ik morgen aan het einde van de middag naar Antwerpen gaan, voor een hapje en een drankje en een filmpje ofzo. DH en SoL, hou die mobieltjes aan!
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:55 schreef ColdFeet het volgende:
ff opzoekenquote:
Bummer, hij draait nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:36 schreef cul_non_kul het volgende:
ff opzoeken
http://www.kinepolis.com/be-nl/index.cfm?PageID=346&cid=METRO
Jeetje, maar wat heeft ie dan precies???quote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:16 schreef DarkElf het volgende:
Tis hier droog en af en toe blauw en vlakbij Antwerpen dus veel verschil in weer zal er niet zitten...
Ik ben hartstikke moe, halve nacht opgeweest met een zieke kat, vanmorgen weer naar de dierenarts, hem net een kraag omgedaan dus das ook vechten en een bench gekocht want als ie blijft bloeden af en toe moet ie wel daarin..
en ipv woensdag wordt ie maandag al geholpen dus dat scheelt wel...
kaakonsteking wrs met wat ellende aan tanden erbij.. (en verleden jaar blaasontstekingen die uiteindelijk blaasgruis waren en met veel AB kuren en speciaal voer behandeld zijn, en dat voer heeft ie nog maar hij plast dus weer bloed nu.. en das dus helemaal niet ok)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:33 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Jeetje, maar wat heeft ie dan precies???
Dan is het geaddresseerd aan je kloon, Euc-met-een-streepjequote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:51 schreef Euc- het volgende:
Steeeer![]()
Ik kreeg net je SpecialBite binnen, geadresseerd aan Euc
Je weet mn voornaam toch wel??
Nee hij krijgt gewoon brokjes. Veel perzen kauwen slecht (vanwege die rare kop) ...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:50 schreef Bluezz het volgende:
Jeetje, wat rot zeg, krijgt ie alleen zacht voer omdat ie al niet goed kauwde?
Maar jullie gaan toch een vastgestelde route rijden? Wat heb je dan aan prachtige plaatjes van plaatsen waar je toch niet heen gaat?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:55 schreef golfer het volgende:
Van boekenbon die Bluezz nog had alvast twee reisboeken voor Australië gekocht en De Italiaanse Keuken van Claudia Roden.
Je wil toch weten wat je tijdens je route allemaal tegen kan komen en wat voor bijzonderheden er bij horen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:58 schreef Euc- het volgende:
Maar jullie gaan toch een vastgestelde route rijden? Wat heb je dan aan prachtige plaatjes van plaatsen waar je toch niet heen gaat?
Ogen dicht en karren maar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je wil toch weten wat je tijdens je route allemaal tegen kan komen en wat voor bijzonderheden er bij horen?
Duhuh.. maar ik bedoelde.. naja laat maarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:37 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je wil toch weten wat je tijdens je route allemaal tegen kan komen en wat voor bijzonderheden er bij horen?
Moet je eerlijk bekennen dat ik er maar heel kort ff doorheen gebladerd heb, ligt nu op de WC waar iedereen iedere keer een beetje kan lezenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Staat er nog wat interessants in dat restaurantengidsje eigenlijk Euc?
* Stereotomy doet de azijn met het zout in de wondquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:29 schreef borisz het volgende:
* borisz zet alvast Azijn neer voor stereo
Mooie sleutelbenen heeft ze!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:12 schreef Euc- het volgende:
Hey Steer, go for it! http://www.dumpert.nl/med(...)e_van_marjolein.html
Die worden vast straks bij Peter Rudolf de Vries als handlangers van Joran ontmaskert.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:19 schreef Euc- het volgende:
Hoe zou het inmiddels met de Antwerpen gangers zijn? Tis zo stil..
quote:Op zondag 3 februari 2008 01:03 schreef golfer het volgende:
We gaan nog even een filmpje afkijken, maar intussen moesten we wel erg lachen om deze:
[ afbeelding ]
Trouwens, hoe was het in Antwerpen?
Waar blijven de roddels en smeuïge details?
Veeg me opquote:Op zondag 3 februari 2008 01:03 schreef golfer het volgende:
We gaan nog even een filmpje afkijken, maar intussen moesten we wel erg lachen om deze:
[ afbeelding ]
Trouwens, hoe was het in Antwerpen?
Waar blijven de roddels en smeuïge details?
Ja was leuk heh! Ben nu wel lichtelijk op... Maar zeker voldaan :dquote:Op zondag 3 februari 2008 01:33 schreef ColdFeet het volgende:
Poeh, nou, veel plezier met je film, SoL. Ik ga tukken
Was gezellig!
Begin de avond nuchter en in pyama en eindig de avond als alcoholist/zwerver?quote:Op zondag 3 februari 2008 10:18 schreef KrnKje het volgende:
Morguh weer!
Ik heb nog geen outfit voor vanavond... dus het word of weer m'n pyama, of als alcoholist/zwerver...
Zoiets zal het wel worden jaquote:Op zondag 3 februari 2008 10:52 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Begin de avond nuchter en in pyama en eindig de avond als alcoholist/zwerver?
(Vergeet niet alvast een kartonnen doos te reserveren)
Krijgen we nog foto's van je outfit te zien Nyn?quote:Op zondag 3 februari 2008 10:38 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen. Het is best shit om in de stad te wonen. Net als je besluit om de avond thuis te blijven, en de joggingsbroek al aan is bellen er altijd weer vrienden aan om te kijken of je meegaat. En ik kan nooit nee zeggen!
Nu eventjes werken, en dan straks de stad in. Heb net m'n kostuum vernield, maar ff een paar veiligheidsspelden, en hij doet t weer!
Vast. ik zit te twijfelen of ik m'n fototoestel mee zal nemen...quote:Op zondag 3 februari 2008 11:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Krijgen we nog foto's van je outfit te zien Nyn?
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vast. ik zit te twijfelen of ik m'n fototoestel mee zal nemen...
Nou, in principe is het heel simpel; je verkleed je (zo debiel mogelijk), loopt te hossen in een polonaise en zuipt tot je erbij neervalt.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Bedman, leuk gevonden, en lekker makkelijk
Maar leg es uit, wat dóe je nou precies de hele dag met carnaval?
Het enige carnaval dat ik ken is de elfstedentocht, en ik ben zo'n nuchtere noordeling als het maar kan. Dit is dan ook mijn eerste keer carnaval, ben vooral heel benieuwd. K zit nu al in m'n obelix pekske achter de computer!quote:Op zondag 3 februari 2008 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het grappig, zo'n contrast tussen mensen van boven en van onder de rivieren....
Maar ik heb het ook nooit helemaal begrepen
Dus je wil half opgegeten muizen in je kamer vinden?quote:Op zondag 3 februari 2008 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Hoe was het gister in Antwerp jongens?
Mogguh, zo haartjes ontgrijzen
En er lag wéér een dooie muis in de kamer...de teller staat op 7 nu, maar waarom eet ze ze niet op
Nu gaan ze zonder reden dood
Met mango, water, suiker en eiwit...quote:Op zondag 3 februari 2008 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk! Ik ben nog steeds niet geheel over mijn tofu-angst heen, maar zo klinkt het iig niet vies.
Maar wat heeft jouw mango-ijs een vreemde kleur... Hoe had je dat gemaakt?
Als ik t zelf maak, heeft het dezelfde oranje kleur als bij de appie, hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 13:11 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Met mango, water, suiker en eiwit...
Maar het is licht-geel... niet de oranje kleur die de appie er van maakt...
Was overigens echt super lekker... maar was even inspiratie kwijt om die meteen te bloggen...
The big kill, *rilll*quote:Op zondag 3 februari 2008 12:58 schreef SiGNe het volgende:
Dus je wil half opgegeten muizen in je kamer vinden?
Muizen eten katten bijna nooit helemaal op, de kleine botjes zijn niet goed voor ze.
Je moet maar zo denken dat je kat d'r jachtinstinct nu nog wat meer geperfectioneerd heeft, wachtend op de big kill.
Is het muisje in elk geval niet helemaal voor niets doodgegaan.
Oohquote:Op zondag 3 februari 2008 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik t zelf maak, heeft het dezelfde oranje kleur als bij de appie, hoor
Gezellig feest, dat carnaval...quote:Op zondag 3 februari 2008 14:36 schreef KrnKje het volgende:
[ afbeelding ]
Oepsie...
http://www.nu.nl/news/141(...)orgesneden_keel.html
Was gezellig, veel leuke (woon)winkels gezien ook, en lekker lang getafeld in een schattig eetcafeetje na een aantal uren door de stad geslenterd te hebben.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Hoe was het gister in Antwerp jongens?
Mogguh, zo haartjes ontgrijzen
En er lag wéér een dooie muis in de kamer...de teller staat op 7 nu, maar waarom eet ze ze niet op
Nu gaan ze zonder reden dood
SOL, natuurlijk heeft DH het overleefd!!! Ik PM je mn msn wel, we hebben wat te besprekenquote:Op zondag 3 februari 2008 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben jullie nog foto's van gister?
Bluezz@live.nl voor uw driehoeksgesprekquote:Op zondag 3 februari 2008 15:48 schreef Leintjeuh het volgende:
SOL, natuurlijk heeft DH het overleefd!!! Ik PM je mn msn wel, we hebben wat te bespreken![]()
Ook op het bekende adresquote:Maar: ja er zijn foto's. niet zo veel en ze zijn ook niet zo goed gelukt
Doe dat ook ff naar mijquote:Op zondag 3 februari 2008 15:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SOL, natuurlijk heeft DH het overleefd!!! Ik PM je mn msn wel, we hebben wat te bespreken![]()
Maar: ja er zijn foto's. niet zo veel en ze zijn ook niet zo goed gelukt
Woef!quote:Op zondag 3 februari 2008 16:20 schreef golfer het volgende:
Zo ,dat was een lekker badje.
Ben weer als nieuw, met geknipte en geschoren haartjes overal.
Zodra ik ze van de camera heb gehaald en toestemming heb om ze te plaatsen van degenen die erop staan!quote:
Ik wil niet met mijn hoofd op Fok! hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 16:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zodra ik ze van de camera heb gehaald en toestemming heb om ze te plaatsen van degenen die erop staan!
Ik plak wel een smiley over je hoofdquote:Op zondag 3 februari 2008 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil niet met mijn hoofd op Fok! hoor
Je hebt genoeg andere delen.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil niet met mijn hoofd op Fok! hoor
wow, dat is een heftig spotje...quote:Op zondag 3 februari 2008 17:17 schreef Euc- het volgende:
Hehe, daar in de USA zijn ze iig wel afschrikwekkend bezig
http://www.youtube.com/watch?v=noFCekWiUGE&e
Leuk spotje.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:17 schreef Euc- het volgende:
Hehe, daar in de USA zijn ze iig wel afschrikwekkend bezig
http://www.youtube.com/watch?v=noFCekWiUGE&e
fanatiekelingquote:Op zondag 3 februari 2008 18:10 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga ff op de bank liggen. de hockeytraining was wel erg zwaar. meteen 2,5 uur getraind.
Ben gebroken. eet vanavond maar een paar gegrilde kipfiletjes.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:33 schreef Den_Haag het volgende:
Ben gebroken. eet vanavond maar een paar gegrilde kipfiletjes.
Vanochted beetje kunnen opstaan StOLli?
Wij waren er al om een uur of tien uitquote:Op zondag 3 februari 2008 20:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben gebroken. eet vanavond maar een paar gegrilde kipfiletjes.
Vanochted beetje kunnen opstaan StOLli?
Ohw BAH hebben jullie de halve dag in bed liggen... Roken?? Jakkie!quote:Op zondag 3 februari 2008 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Wij waren er al om een uur of tien uit![]()
Daarna wel zo'n btje heel de dag in bed doorgebracht
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
SOL rookt altijd na sex.
Ik zei nog tegen haar dat ze glijmiddel moest gebruiken, maar nee hoor.
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohw BAH hebben jullie de halve dag in bed liggen... Roken?? Jakkie!
Misschien gebruikt ze gewoon de verkeerde... Waterbasis of siliconebasis maakt een groot verschil...quote:Op zondag 3 februari 2008 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
SOL rookt altijd na sex.
Ik zei nog tegen haar dat ze glijmiddel moest gebruiken, maar nee hoor.
Siliconenglijmiddel heeft altijd zo'n enorme troep die je niet zomaar wegkrijgtquote:Op zondag 3 februari 2008 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Misschien gebruikt ze gewoon de verkeerde... Waterbasis of siliconebasis maakt een groot verschil...
Als je ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapen!!! Toch, CNK?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
en tvkijken en computeren en eten en drinken
![]()
Liefde is: voor jezelf ontbijt op bed maken![]()
Gewoon onder de douche met een beetje zeepquote:Op zondag 3 februari 2008 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Siliconenglijmiddel heeft altijd zo'n enorme troep die je niet zomaar wegkrijgt
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapen!!! Toch, CNK?
Torentjes op je bord.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:07 schreef Euc- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gatver!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:
speciaal voor Leintjeuh....piemelbrie:
http://www.topman.ca/traf(...)ad_of_smegma_jpg.jpg
je hoefde niet te klikkenquote:Op zondag 3 februari 2008 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Gatver!
Wil je weer een ban hebben ofzo?
Bah. Ook nog gegratineerd met een heerlijkequote:Op zondag 3 februari 2008 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:
speciaal voor Leintjeuh....piemelbrie:
http://www.topman.ca/traf(...)ad_of_smegma_jpg.jpg
Is ie lekker smeuïg?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik wilde net een toastje brie maken, echt, hij ligt al een poosje uit de koelkast... maar nu wacht ik maar ff![]()
Zou een soort viooltjes kunnen zijn, die worden vaker voor gerechten gebruikt.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:12 schreef Euc- het volgende:
Eetbare bloemen, welke precies zou ik echt niet weten
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef FleshWound het volgende:
Mmhmm. Ik heb hier in de kelder een man of 20 liggen die niks anders doen dan eigen smegma produceren, verzamelen, bij elkaar kleien en verkopen als brie. Lekker toastje, Bluezz?
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef FleshWound het volgende:
Mmhmm. Ik heb hier in de kelder een man of 20 liggen die niks anders doen dan eigen smegma produceren, verzamelen, bij elkaar kleien en verkopen als brie. Lekker toastje, Bluezz?
Zoals het er nu naar uit ziet, is ze aan alcoholvergiftiging of ventriculaire fibrillatie oid de pijp uit gegaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben stiekem wel benieuwd hoe hij haar gedood heeft.
Drank en/of drugs dus.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet, is ze aan alcoholvergiftiging of ventriculaire fibrillatie oid de pijp uit gegaan.
Jeweetz toch!?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hey Eucie, heb je Joran in de val laten lopen, swa?
Krijg je daar ook hartritmestoornissen van?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef SiGNe het volgende:
alcoholvergifitiging lijkt me niet, dan ben je nog amper in staat om te lopen.
Daarbij denk ik niet dat Joran een kotsend meisje gaat zoenen.
Ik denk GHB
Het belangrijkste risico is een overdosis. Een overdosis kan makkelijk ontstaan omdat er maar heel weinig verschil zit tussen de hoeveelheid GHB die het gewenste effect oplevert en de hoeveelheid die een overdosis veroorzaakt. Het doseren van GHB gaat regelmatig mis omdat de dosis zo moeilijk vast te stellen is. De ene keer zit er meer GHB in een flesje of poeder dan een andere keer. Dat wil zeggen dat de ene keer een slokje voldoende is voor een prettig effect, terwijl een andere keer zo'n zelfde slokje een overdosis kan zijn met het risico van bewusteloosheid. En raakt iemand bewusteloos, dan kan het wel 4 tot 5 uur duren voor deze weer wakker te krijgen is. Het gevaar bestaat dat iemand, als hij buiten bewustzijn is, stikt in zijn eigen tong of braaksel. Het kan ook zijn dat men ernstige ademhalingsstoornissen krijgt, hetgeen levensbedreigend kan zijn. Als iemand ‘out’ gaat door GHB breng hem dan ALTIJD naar de EHBO of bel een ambulance. Dit heeft geen justituële gevolgen.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Krijg je daar ook hartritmestoornissen van?
Dat lijkt mij het waarschijnlijkst dan. In zee gekieperd in de overtuiging dat ze dood wasquote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef SiGNe het volgende:
Dus misschien was ze niet eens dood maar dacht ie dat ze dood was.
Of misschien was ze dood en had het een totaal andere oorzaak..quote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef SiGNe het volgende:
Dus misschien was ze niet eens dood maar dacht ie dat ze dood was.
Wat een lutser...quote:Op zondag 3 februari 2008 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Dat lijkt mij het waarschijnlijkst dan. In zee gekieperd in de overtuiging dat ze dood was
Je kunt nog kijken en SMS'en op SBS6quote:Op zondag 3 februari 2008 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is nou de ontknoping? Ik heb lekker de hele avond zitten tafelen/pimpelen
SBS..quote:Op zondag 3 februari 2008 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*frons* ligt je vader bij jou in bed?
Idd, ik las ook ergens dat de maximale straf daarvoor 2 jaar is, en hij dat (in combinatie met de standaard strafvermindering) al in voorarrest heeft doorgebracht, hij komt dus niet eens in de bakquote:Op zondag 3 februari 2008 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, knul is in principe gewoon onschuldig dus. Hij heeft haar alleen een beetje dom in zee laten dumpen.
"Ik schrok me dood"quote:Op zondag 3 februari 2008 23:17 schreef Euc- het volgende:
"Ja maar ik schrok"
wtf??? Dan controleer je zulke dingen toch zeker wel??![]()
En het ergste van alles is dat áls ie er eenmaal voor veroordeeld wordt, hij zonder echt compleet nieuw en zeer hard bewijs er helemaal definitief vanaf is.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Idd, ik las ook ergens dat de maximale straf daarvoor 2 jaar is, en hij dat (in combinatie met de standaard strafvermindering) al in voorarrest heeft doorgebracht, hij komt dus niet eens in de bak
Waar heb je die verklaring van die Daury dan vandaan?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:23 schreef golfer het volgende:
En na een uitzending van 2 uur zijn we geen steek verder gekomen.
Alles wat er gezegd werd is al vanaf vrjdag bekend en Peter Rudolf is verder niet achter die Daury, die overigens ontkent destijds op Aruba te zijn geweest, aan gegaan met zijn onderzoek.
Hoe zeker weet je dat nu, dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
nou, ik wist niet dat ze een seizure had gehad.
Bingo.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:26 schreef Euc- het volgende:
http://www.dag.nl/Nieuws/(...)-gewoon-bullshit.htm
Laat maar
Hij heeft haar toch juist als eerste ingelicht?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:31 schreef SiGNe het volgende:
Ook lullig dat Peter R. de moeder nog even een week in spanning af laat wachten op de meejor breekfroe.
Ja, maar wel.."kan je volgende week komen", niet kom nu meteen langsquote:Op zondag 3 februari 2008 23:32 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hij heeft haar toch juist als eerste ingelicht?
Oh zo.. sja..quote:Op zondag 3 februari 2008 23:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, maar wel.."kan je volgende week komen"
Niet natuurlijkquote:
Nee, maar je hoorde toch al dat hij haar eerder had gebeld. Anders begin je niet met:quote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oh zo.. sja..
Zou zoiets via de telefoon niet willen horen ..
Geen idee verder, maar dat how are you doing is redelijk normaal om te zeggen in de USA, zeg je gewoon uit beleefdheid, een uitbreiding van wat wij alleen met hoi doen. Wil natuurlijk helemaal niks zeggen maargoed, maakt verder ook geen zak uit natuurlijkquote:Op zondag 3 februari 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, maar je hoorde toch al dat hij haar eerder had gebeld. Anders begin je niet met:
"Beth, this is Peter R. de Vries from the netherlands"
"Hi, how're you doin'? "
Gewoon alles al verteld, en dan dit opnieuw opgenomen voor de footage.
Dat snap ik ook wel, maar als je dat en de rest van het gesprek zo makkelijk als je niet al met elkaar aan de lijn hebt gehangen. Ook zo van: "Ik ga met alles akkoord wat je vraagt", zo makkelijk terwijl dit telefoontje 'haar zo zou overvallen'.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef Euc- het volgende:
[quote]Op zondag 3 februari 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, maar je hoorde toch al dat hij haar eerder had gebeld. Anders begin je niet met:
"Beth, this is Peter R. de Vries from the netherlands"
"Hi, how're you doin'? "
Gewoon alles al verteld, en dan dit opnieuw opgenomen voor de footage.
[/quote
Geen idee verder, maar dat how are you doing is redelijk normaal om te zeggen in de USA, zeg je gewoon uit beleefdheid, een uitbreiding van wat wij alleen met hoi doen.
Precies waarom ik zo de schurft heb aan PRdV.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, maar wel.."kan je volgende week komen", niet kom nu meteen langs
Da show must go on, swaquote:Maar altijd gaat ie al dan niet letterlijk over lijken voor zijn eigen roem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |