quote:Op zondag 3 februari 2008 21:17 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Als je ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapen!!! Toch, CNK?
Torentjes op je bord.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:07 schreef Euc- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gatver!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:
speciaal voor Leintjeuh....piemelbrie:
http://www.topman.ca/traf(...)ad_of_smegma_jpg.jpg
je hoefde niet te klikkenquote:Op zondag 3 februari 2008 21:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Gatver!
Wil je weer een ban hebben ofzo?
Bah. Ook nog gegratineerd met een heerlijkequote:Op zondag 3 februari 2008 21:21 schreef SeaOfLove het volgende:
speciaal voor Leintjeuh....piemelbrie:
http://www.topman.ca/traf(...)ad_of_smegma_jpg.jpg
Is ie lekker smeuïg?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:30 schreef Bluezz het volgende:
Ik wilde net een toastje brie maken, echt, hij ligt al een poosje uit de koelkast... maar nu wacht ik maar ff![]()
Zou een soort viooltjes kunnen zijn, die worden vaker voor gerechten gebruikt.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:12 schreef Euc- het volgende:
Eetbare bloemen, welke precies zou ik echt niet weten
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef FleshWound het volgende:
Mmhmm. Ik heb hier in de kelder een man of 20 liggen die niks anders doen dan eigen smegma produceren, verzamelen, bij elkaar kleien en verkopen als brie. Lekker toastje, Bluezz?
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef FleshWound het volgende:
Mmhmm. Ik heb hier in de kelder een man of 20 liggen die niks anders doen dan eigen smegma produceren, verzamelen, bij elkaar kleien en verkopen als brie. Lekker toastje, Bluezz?
Zoals het er nu naar uit ziet, is ze aan alcoholvergiftiging of ventriculaire fibrillatie oid de pijp uit gegaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ben stiekem wel benieuwd hoe hij haar gedood heeft.
Drank en/of drugs dus.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Zoals het er nu naar uit ziet, is ze aan alcoholvergiftiging of ventriculaire fibrillatie oid de pijp uit gegaan.
Jeweetz toch!?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:27 schreef Stereotomy het volgende:
Hey Eucie, heb je Joran in de val laten lopen, swa?
Krijg je daar ook hartritmestoornissen van?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef SiGNe het volgende:
alcoholvergifitiging lijkt me niet, dan ben je nog amper in staat om te lopen.
Daarbij denk ik niet dat Joran een kotsend meisje gaat zoenen.
Ik denk GHB
Het belangrijkste risico is een overdosis. Een overdosis kan makkelijk ontstaan omdat er maar heel weinig verschil zit tussen de hoeveelheid GHB die het gewenste effect oplevert en de hoeveelheid die een overdosis veroorzaakt. Het doseren van GHB gaat regelmatig mis omdat de dosis zo moeilijk vast te stellen is. De ene keer zit er meer GHB in een flesje of poeder dan een andere keer. Dat wil zeggen dat de ene keer een slokje voldoende is voor een prettig effect, terwijl een andere keer zo'n zelfde slokje een overdosis kan zijn met het risico van bewusteloosheid. En raakt iemand bewusteloos, dan kan het wel 4 tot 5 uur duren voor deze weer wakker te krijgen is. Het gevaar bestaat dat iemand, als hij buiten bewustzijn is, stikt in zijn eigen tong of braaksel. Het kan ook zijn dat men ernstige ademhalingsstoornissen krijgt, hetgeen levensbedreigend kan zijn. Als iemand ‘out’ gaat door GHB breng hem dan ALTIJD naar de EHBO of bel een ambulance. Dit heeft geen justituële gevolgen.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:41 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Krijg je daar ook hartritmestoornissen van?
Dat lijkt mij het waarschijnlijkst dan. In zee gekieperd in de overtuiging dat ze dood wasquote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef SiGNe het volgende:
Dus misschien was ze niet eens dood maar dacht ie dat ze dood was.
Of misschien was ze dood en had het een totaal andere oorzaak..quote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef SiGNe het volgende:
Dus misschien was ze niet eens dood maar dacht ie dat ze dood was.
Wat een lutser...quote:Op zondag 3 februari 2008 22:46 schreef Bluezz het volgende:
Dat lijkt mij het waarschijnlijkst dan. In zee gekieperd in de overtuiging dat ze dood was
Je kunt nog kijken en SMS'en op SBS6quote:Op zondag 3 februari 2008 22:56 schreef ColdFeet het volgende:
Wat is nou de ontknoping? Ik heb lekker de hele avond zitten tafelen/pimpelen
SBS..quote:Op zondag 3 februari 2008 22:55 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
*frons* ligt je vader bij jou in bed?
Idd, ik las ook ergens dat de maximale straf daarvoor 2 jaar is, en hij dat (in combinatie met de standaard strafvermindering) al in voorarrest heeft doorgebracht, hij komt dus niet eens in de bakquote:Op zondag 3 februari 2008 23:10 schreef Stereotomy het volgende:
Sjonge, knul is in principe gewoon onschuldig dus. Hij heeft haar alleen een beetje dom in zee laten dumpen.
"Ik schrok me dood"quote:Op zondag 3 februari 2008 23:17 schreef Euc- het volgende:
"Ja maar ik schrok"
wtf??? Dan controleer je zulke dingen toch zeker wel??![]()
En het ergste van alles is dat áls ie er eenmaal voor veroordeeld wordt, hij zonder echt compleet nieuw en zeer hard bewijs er helemaal definitief vanaf is.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:13 schreef Euc- het volgende:
[..]
Idd, ik las ook ergens dat de maximale straf daarvoor 2 jaar is, en hij dat (in combinatie met de standaard strafvermindering) al in voorarrest heeft doorgebracht, hij komt dus niet eens in de bak
Waar heb je die verklaring van die Daury dan vandaan?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:23 schreef golfer het volgende:
En na een uitzending van 2 uur zijn we geen steek verder gekomen.
Alles wat er gezegd werd is al vanaf vrjdag bekend en Peter Rudolf is verder niet achter die Daury, die overigens ontkent destijds op Aruba te zijn geweest, aan gegaan met zijn onderzoek.
Hoe zeker weet je dat nu, dan?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:25 schreef Stereotomy het volgende:
nou, ik wist niet dat ze een seizure had gehad.
Bingo.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:26 schreef Euc- het volgende:
http://www.dag.nl/Nieuws/(...)-gewoon-bullshit.htm
Laat maar
Hij heeft haar toch juist als eerste ingelicht?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:31 schreef SiGNe het volgende:
Ook lullig dat Peter R. de moeder nog even een week in spanning af laat wachten op de meejor breekfroe.
Ja, maar wel.."kan je volgende week komen", niet kom nu meteen langsquote:Op zondag 3 februari 2008 23:32 schreef Euc- het volgende:
[..]
Hij heeft haar toch juist als eerste ingelicht?
Oh zo.. sja..quote:Op zondag 3 februari 2008 23:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, maar wel.."kan je volgende week komen"
Niet natuurlijkquote:
Nee, maar je hoorde toch al dat hij haar eerder had gebeld. Anders begin je niet met:quote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef Euc- het volgende:
[..]
Oh zo.. sja..
Zou zoiets via de telefoon niet willen horen ..
Geen idee verder, maar dat how are you doing is redelijk normaal om te zeggen in de USA, zeg je gewoon uit beleefdheid, een uitbreiding van wat wij alleen met hoi doen. Wil natuurlijk helemaal niks zeggen maargoed, maakt verder ook geen zak uit natuurlijkquote:Op zondag 3 februari 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, maar je hoorde toch al dat hij haar eerder had gebeld. Anders begin je niet met:
"Beth, this is Peter R. de Vries from the netherlands"
"Hi, how're you doin'? "
Gewoon alles al verteld, en dan dit opnieuw opgenomen voor de footage.
Dat snap ik ook wel, maar als je dat en de rest van het gesprek zo makkelijk als je niet al met elkaar aan de lijn hebt gehangen. Ook zo van: "Ik ga met alles akkoord wat je vraagt", zo makkelijk terwijl dit telefoontje 'haar zo zou overvallen'.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:38 schreef Euc- het volgende:
[quote]Op zondag 3 februari 2008 23:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, maar je hoorde toch al dat hij haar eerder had gebeld. Anders begin je niet met:
"Beth, this is Peter R. de Vries from the netherlands"
"Hi, how're you doin'? "
Gewoon alles al verteld, en dan dit opnieuw opgenomen voor de footage.
[/quote
Geen idee verder, maar dat how are you doing is redelijk normaal om te zeggen in de USA, zeg je gewoon uit beleefdheid, een uitbreiding van wat wij alleen met hoi doen.
Precies waarom ik zo de schurft heb aan PRdV.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:33 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, maar wel.."kan je volgende week komen", niet kom nu meteen langs
Da show must go on, swaquote:Maar altijd gaat ie al dan niet letterlijk over lijken voor zijn eigen roem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |