Moet je eerlijk bekennen dat ik er maar heel kort ff doorheen gebladerd heb, ligt nu op de WC waar iedereen iedere keer een beetje kan lezenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:51 schreef Stereotomy het volgende:
Staat er nog wat interessants in dat restaurantengidsje eigenlijk Euc?
* Stereotomy doet de azijn met het zout in de wondquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:29 schreef borisz het volgende:
* borisz zet alvast Azijn neer voor stereo
Mooie sleutelbenen heeft ze!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:12 schreef Euc- het volgende:
Hey Steer, go for it! http://www.dumpert.nl/med(...)e_van_marjolein.html
Die worden vast straks bij Peter Rudolf de Vries als handlangers van Joran ontmaskert.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:19 schreef Euc- het volgende:
Hoe zou het inmiddels met de Antwerpen gangers zijn? Tis zo stil..
quote:Op zondag 3 februari 2008 01:03 schreef golfer het volgende:
We gaan nog even een filmpje afkijken, maar intussen moesten we wel erg lachen om deze:
[ afbeelding ]
Trouwens, hoe was het in Antwerpen?
Waar blijven de roddels en smeuïge details?
Veeg me opquote:Op zondag 3 februari 2008 01:03 schreef golfer het volgende:
We gaan nog even een filmpje afkijken, maar intussen moesten we wel erg lachen om deze:
[ afbeelding ]
Trouwens, hoe was het in Antwerpen?
Waar blijven de roddels en smeuïge details?
Ja was leuk heh! Ben nu wel lichtelijk op... Maar zeker voldaan :dquote:Op zondag 3 februari 2008 01:33 schreef ColdFeet het volgende:
Poeh, nou, veel plezier met je film, SoL. Ik ga tukken
Was gezellig!
Begin de avond nuchter en in pyama en eindig de avond als alcoholist/zwerver?quote:Op zondag 3 februari 2008 10:18 schreef KrnKje het volgende:
Morguh weer!
Ik heb nog geen outfit voor vanavond... dus het word of weer m'n pyama, of als alcoholist/zwerver...
Zoiets zal het wel worden jaquote:Op zondag 3 februari 2008 10:52 schreef cul_non_kul het volgende:
[..]
Begin de avond nuchter en in pyama en eindig de avond als alcoholist/zwerver?
(Vergeet niet alvast een kartonnen doos te reserveren)
Krijgen we nog foto's van je outfit te zien Nyn?quote:Op zondag 3 februari 2008 10:38 schreef AKnynke het volgende:
Goeiemorgen. Het is best shit om in de stad te wonen. Net als je besluit om de avond thuis te blijven, en de joggingsbroek al aan is bellen er altijd weer vrienden aan om te kijken of je meegaat. En ik kan nooit nee zeggen!
Nu eventjes werken, en dan straks de stad in. Heb net m'n kostuum vernield, maar ff een paar veiligheidsspelden, en hij doet t weer!
Vast. ik zit te twijfelen of ik m'n fototoestel mee zal nemen...quote:Op zondag 3 februari 2008 11:24 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Krijgen we nog foto's van je outfit te zien Nyn?
quote:Op zondag 3 februari 2008 11:33 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Vast. ik zit te twijfelen of ik m'n fototoestel mee zal nemen...
Nou, in principe is het heel simpel; je verkleed je (zo debiel mogelijk), loopt te hossen in een polonaise en zuipt tot je erbij neervalt.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:17 schreef Bluezz het volgende:
Bedman, leuk gevonden, en lekker makkelijk
Maar leg es uit, wat dóe je nou precies de hele dag met carnaval?
Het enige carnaval dat ik ken is de elfstedentocht, en ik ben zo'n nuchtere noordeling als het maar kan. Dit is dan ook mijn eerste keer carnaval, ben vooral heel benieuwd. K zit nu al in m'n obelix pekske achter de computer!quote:Op zondag 3 februari 2008 12:39 schreef ColdFeet het volgende:
Ik vind het grappig, zo'n contrast tussen mensen van boven en van onder de rivieren....
Maar ik heb het ook nooit helemaal begrepen
Dus je wil half opgegeten muizen in je kamer vinden?quote:Op zondag 3 februari 2008 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Hoe was het gister in Antwerp jongens?
Mogguh, zo haartjes ontgrijzen
En er lag wéér een dooie muis in de kamer...de teller staat op 7 nu, maar waarom eet ze ze niet op
Nu gaan ze zonder reden dood
Met mango, water, suiker en eiwit...quote:Op zondag 3 februari 2008 12:57 schreef ColdFeet het volgende:
Leuk! Ik ben nog steeds niet geheel over mijn tofu-angst heen, maar zo klinkt het iig niet vies.
Maar wat heeft jouw mango-ijs een vreemde kleur... Hoe had je dat gemaakt?
Als ik t zelf maak, heeft het dezelfde oranje kleur als bij de appie, hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 13:11 schreef KrnKje het volgende:
[..]
Met mango, water, suiker en eiwit...
Maar het is licht-geel... niet de oranje kleur die de appie er van maakt...
Was overigens echt super lekker... maar was even inspiratie kwijt om die meteen te bloggen...
The big kill, *rilll*quote:Op zondag 3 februari 2008 12:58 schreef SiGNe het volgende:
Dus je wil half opgegeten muizen in je kamer vinden?
Muizen eten katten bijna nooit helemaal op, de kleine botjes zijn niet goed voor ze.
Je moet maar zo denken dat je kat d'r jachtinstinct nu nog wat meer geperfectioneerd heeft, wachtend op de big kill.
Is het muisje in elk geval niet helemaal voor niets doodgegaan.
Oohquote:Op zondag 3 februari 2008 13:17 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Als ik t zelf maak, heeft het dezelfde oranje kleur als bij de appie, hoor
Gezellig feest, dat carnaval...quote:Op zondag 3 februari 2008 14:36 schreef KrnKje het volgende:
[ afbeelding ]
Oepsie...
http://www.nu.nl/news/141(...)orgesneden_keel.html
Was gezellig, veel leuke (woon)winkels gezien ook, en lekker lang getafeld in een schattig eetcafeetje na een aantal uren door de stad geslenterd te hebben.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:02 schreef Bluezz het volgende:
Hoe was het gister in Antwerp jongens?
Mogguh, zo haartjes ontgrijzen
En er lag wéér een dooie muis in de kamer...de teller staat op 7 nu, maar waarom eet ze ze niet op
Nu gaan ze zonder reden dood
SOL, natuurlijk heeft DH het overleefd!!! Ik PM je mn msn wel, we hebben wat te besprekenquote:Op zondag 3 februari 2008 15:43 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben jullie nog foto's van gister?
Bluezz@live.nl voor uw driehoeksgesprekquote:Op zondag 3 februari 2008 15:48 schreef Leintjeuh het volgende:
SOL, natuurlijk heeft DH het overleefd!!! Ik PM je mn msn wel, we hebben wat te bespreken![]()
Ook op het bekende adresquote:Maar: ja er zijn foto's. niet zo veel en ze zijn ook niet zo goed gelukt
Doe dat ook ff naar mijquote:Op zondag 3 februari 2008 15:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
SOL, natuurlijk heeft DH het overleefd!!! Ik PM je mn msn wel, we hebben wat te bespreken![]()
Maar: ja er zijn foto's. niet zo veel en ze zijn ook niet zo goed gelukt
Woef!quote:Op zondag 3 februari 2008 16:20 schreef golfer het volgende:
Zo ,dat was een lekker badje.
Ben weer als nieuw, met geknipte en geschoren haartjes overal.
Zodra ik ze van de camera heb gehaald en toestemming heb om ze te plaatsen van degenen die erop staan!quote:
Ik wil niet met mijn hoofd op Fok! hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 16:26 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Zodra ik ze van de camera heb gehaald en toestemming heb om ze te plaatsen van degenen die erop staan!
Ik plak wel een smiley over je hoofdquote:Op zondag 3 februari 2008 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil niet met mijn hoofd op Fok! hoor
Je hebt genoeg andere delen.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik wil niet met mijn hoofd op Fok! hoor
wow, dat is een heftig spotje...quote:Op zondag 3 februari 2008 17:17 schreef Euc- het volgende:
Hehe, daar in de USA zijn ze iig wel afschrikwekkend bezig
http://www.youtube.com/watch?v=noFCekWiUGE&e
Leuk spotje.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:17 schreef Euc- het volgende:
Hehe, daar in de USA zijn ze iig wel afschrikwekkend bezig
http://www.youtube.com/watch?v=noFCekWiUGE&e
fanatiekelingquote:Op zondag 3 februari 2008 18:10 schreef Den_Haag het volgende:
ik ga ff op de bank liggen. de hockeytraining was wel erg zwaar. meteen 2,5 uur getraind.
Ben gebroken. eet vanavond maar een paar gegrilde kipfiletjes.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:33 schreef Den_Haag het volgende:
Ben gebroken. eet vanavond maar een paar gegrilde kipfiletjes.
Vanochted beetje kunnen opstaan StOLli?
Wij waren er al om een uur of tien uitquote:Op zondag 3 februari 2008 20:33 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Ben gebroken. eet vanavond maar een paar gegrilde kipfiletjes.
Vanochted beetje kunnen opstaan StOLli?
Ohw BAH hebben jullie de halve dag in bed liggen... Roken?? Jakkie!quote:Op zondag 3 februari 2008 20:44 schreef SeaOfLove het volgende:
Wij waren er al om een uur of tien uit![]()
Daarna wel zo'n btje heel de dag in bed doorgebracht
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
SOL rookt altijd na sex.
Ik zei nog tegen haar dat ze glijmiddel moest gebruiken, maar nee hoor.
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:00 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ohw BAH hebben jullie de halve dag in bed liggen... Roken?? Jakkie!
Misschien gebruikt ze gewoon de verkeerde... Waterbasis of siliconebasis maakt een groot verschil...quote:Op zondag 3 februari 2008 21:03 schreef Stereotomy het volgende:
SOL rookt altijd na sex.
Ik zei nog tegen haar dat ze glijmiddel moest gebruiken, maar nee hoor.
Siliconenglijmiddel heeft altijd zo'n enorme troep die je niet zomaar wegkrijgtquote:Op zondag 3 februari 2008 21:15 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Misschien gebruikt ze gewoon de verkeerde... Waterbasis of siliconebasis maakt een groot verschil...
Als je ontbijt op bed wil, ga je maar in de keuken slapen!!! Toch, CNK?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:12 schreef SeaOfLove het volgende:
en tvkijken en computeren en eten en drinken
![]()
Liefde is: voor jezelf ontbijt op bed maken![]()
Gewoon onder de douche met een beetje zeepquote:Op zondag 3 februari 2008 21:16 schreef Stereotomy het volgende:
Siliconenglijmiddel heeft altijd zo'n enorme troep die je niet zomaar wegkrijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |